×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.2 | 44.2 |
Всі курси банку |
Гроші заблоковані, бо доступу в банк в нас нема й не зрозуміло, коли він буде. Це ви теж розумієте, але знову ці ваші відписки аби щось відповісти.
Якщо вони не заблоковані банком і проблема з деактивацією самої лише картки, якою неможливо виконувати фізично оплату в установах та зняття грошей. Я наголошую на це з ваших відповідей.
То ж відкрийте хоча б доступ до переказів в додатку «Ощад24» лише «між своїми картками».
В мене та інших є діючі картки банку і картка є підтримка й тд. Тому якщо Ви наполягаєте, що ви не блокували кошти, а лише деактивували фізичні прострочені картки — активуйте таку можливість. Це не має суперечити жодним вашим нормам, бо:
1. рахунок активний
2. гроші надходять
3. переказ відбувається лише між рахунками клієнта
4. Клієнт тільки після переказу на активну картку може їх використовувати
Як результат жодних до вас питань та жодних порушень зі сторони клієнтів.
Теж саме, що прийти й зняти кошти в касі за наявністю паспорта тільки онлайн. Тому крім якихось невеликих корегувань в додатку, причин не зробити це немає.
Але це, якщо ви насправді не блокуєте ці гроші навмисно і чесно ставитеся до всіх категорій громадян.