Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
SvetlanaSvbd
SvetlanaSvbd
6 квітня 2022, 15:24
Светлана
Так ось ми з цієї відповіді банку і виходимо, нарешті, що:

1. Відключення карток було виключно за «ініціативою банка», бо вони так захотіли.

2. Карантин — це проблема всіх українців, які не мають можливості приїхати забрати свої картки, тому банк йде усім на поступки та за «власною ініціативою» та подовжує картки ВПО аж до 01.04.22.

3. Війна — це породження всіх переселенців-пенсіонерів, тому банк за «власною ініціативою» вирішив, що в них було достатньо часу, під час карантину!!! Для того щоб якось там забрати свої нові картки. Тому 01.04. ми їх всі блокуємо без роз'яснення, перед тим вкинувши не зрозуміле повідомлення, що й кого очікує.

По факту ви полишили деяких людей на смерть, як не від снарядів, то від голоду.
І досі не розумієте, що зробили! Ви гірші за ворога, бо ви свої!!!

П.с і не треба тут через раз розказувати про «2 роки» ми чекали, «ви самі винуваті» й тд. Були умови карантину в країні, крім того ви поблочили картки, які закінчувалися в кінці 2021. Люди, я наприклад, на 11 березня мала бути в Дніпрі, а зараз я з дому майже не виходжу.
Дивовижні часи. Що за нелюдь там не можу осягнути…

____________________________________________
Банк не має можливості продовжити картку, якщо клієнт протягом двох років не звернувся для її отримання. Підкреслюємо, продовження карток — ініціатива банку, аби надати клієнтам достатньо часу для отримання картки. Цього часу було достатньо.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 квітня 2022, 10:23
Так, банк справді вирішив продовжити картки, аби клієнти мали доступ до коштів навіть якщо картка закінчилась і так, це була ініціатива банку, а не вимога законодавства. Через деякий час карантин в країні продовжувався, але відділення відновили свою роботу, як і транспортна мережа, тому отримання картки стало більш, ніж можливим. Тоді банк прийняв рішення закрити продовжені картки (як мало бути раніше) і закрив їх всім клієнтам, окрім ВПО. Все заради того, щоб надати додатковий час для отримання картки. Цей час тривав майже два роки і в грудні банк сповістив всіх клієнтів про останнє продовження карток для клієнтів ВПО, термін дії яких продовжувався у зв'язку з карантином. Саме тому картки було закрито, про що попереджалось неодноразово.

Коментарі - 3

+
+4
discrimination
discrimination
6 квітня 2022, 16:02
#
Моя карта в Ощабданку в даний момент є неактивною, тобто заблокована керівництвом Ощадбанка,бо її термін дії закінчився 10.21. Мій вік- 83 роки, у період з 10.21 по 24.02.2022 в Україні діяв карантин, за яким я не міг звернутися до банку за новою карткою, тому що сторонні контакти для людей похилого віку становили прямий ризик для життя через коронавірус. 24.02.2022 розпочалися бойові дії. Тепер відділення Ощадбанку у моїй області закриті та недоступні для звернення клієнтів. У постанові, розміщеній на сайті Новини Ощадбанку від 02.03.22 написано: Активовано можливість здійснення розрахунків усіма картками, дія яких завершилася, до 30 червня 2022 року. Чому Ощадбанк діскримінує ВПО по признаку:термін закінчення дії карти ,чому порушує мої права та порушує дії своєї постанови від 02.03.22?
Уряд України у тяжкий воєнний час своєчасно виділяє кошти на виплату пенсій для ВПО, а керівництво Ощадбанку перешкоджає доступ своїх клієнтів до цих коштів і змушує клієнтів голодувати.
+
0
lbt787
lbt787
6 квітня 2022, 19:00
#
Ощад обвиняет впо что, не смогли забрать перевыпущенные карты в течении 2х лет. тогда напрашивается вопрос- почему в течении 8ми лет ощад не сделал удаленную идентификация для впо, а закрыл карточки, поясняя тем, что могут воспользоваться мошенники.
+
0
SvetlanaSvbd
SvetlanaSvbd
6 квітня 2022, 20:14
#
Та для жодної фінустанови немає проблеми дистанційно провести ідентифікацію, це елементарно. Питання в іншому — їм це не потрібно, бо де ми зараз, а де банк. Державний. Банк.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися