Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
polyk195
Валентина Полякова
5 квітня 2022, 17:51
Валентина, Харьков
Я задавала питання нижче, але мені на нього не відповіли.Я приватний підприємець.ФОП. Працюю в галузі IT. Виїхала з Харкова за кордон.
Але по віддаленому доступу продовжую працювати зі своїми контрагентами в Харкові.
Маю рахунок в Ощадбанку. Маю картку в Ощадбанку. По тел. 0800 210 800 мені сказали, що я не можу встановити на своєму компьютері «Інтернет Клієнт-банк», бо в мене немає ключа-токена від Ощадбанку. Як мені дізнатися стан свого рахунку? Як мені перевести кошти з рахунку на картку? Раніше я робила це платіжним дорученням. Зараз відділення банку, де я обслуговувалась, зачинене. Допоможіть мені, будь ласка, або порадьте, до кого мені звертатися з цим питанням.
Але на вашому сайті зазначено, що для цього треба
«Оформити заяву на відкриття рахунку у банку».
Але в мене вже є рахунок в банку.
Підкажіть, будь-ласка, як мені встановити у себе «Інтернет Клієнт-банк».
Ощадбанк
Відповідь банку
6 квітня 2022, 10:09
Перепрошуємо за затримку з відповіддю. Для користування «Інтернет Клієнт-банк» потрібно отримати у відділенні спеціальний ключ-токен. Згенерувати його дистанційно, на жаль, можливість відсутня.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися