Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Slawuta2004
Slawuta2004
3 квітня 2022, 18:12
Ольга
Добрий день!
Шановний Ощаббанк, всі дуже цінують вашу турботу про клієнтів.
Всі чудово знали і готувалися до того, що необхідно отримати нові картки терміном до 01.04.22. Кожен планував поїздку та відвідування відділень. Але ніхто не очікував різкої зміни ситуації в країні. Я особисто в період з 21-24 лютого їхала у відділення, але автобус розгорнули і не пустили, ви знаєте з яких причам. У такій ситуації було багато. Вас ніхто не просить нескінченно продовжувати термін дії карт, і якби було мирно і спокійно ніхто не писав тут. Усі стали заручниками ситуації. І люди були в шоковій ситуації і тільки зараз, трохи розуміючи, що відбувається, хочуть хоч якось вижити. Ви пропонуєте отримати у відділенні гроші. Як це зробити тим, хто перебуває на окупованих територіях, де немає банкоматів, відділень банку та можливості безпечно виїхати. Багато хто втратив всі документи, не тільки дахи над головою. Як бути таким? У ваших клієнтів зараз єдиний варіант — це оплатити продукти, медикаменти і т.п. тільки з карти. Скільки часу піде на те, щоб відновити документи і знайти працююче відділення банку тим, хто в Маріуполі чи Сєверодонецьку???? Ви можете назвати термін-це завтра або через тиждень… Весь цей час сидіти без засобів існування- виходить так.
Щодо ситуації з картами ВПО, хочу почути від вас конструктивну та чесну відповідь:
1.Чому в лютому не можна було в додатку виконати переказ та оплату послуг з картки? я дзвонила на гарячу лінію. мені відповіли що неполадки сервера, щоб не переживали. всі карти продовжені до серпня. У березні також ситуація, ви запевняли, що можливість знімати і оплачувати буде в новому додатку і за посиланням для перекладу з карти (всім давали посилання на це) і жодного разу не попередили що ВПО це не стосується.
Чому оператор кол центру, знаючи що 31.03 припиняється обслуговування карт, не допомогла мені зробити переказ і оплатити послугу, а запевнила що я можу пізніше все зробити.
На сайті також немає застереження
Ощадбанк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 12:15
Системних збоїв по роботі карток в лютому не спостерігалось, були тимчасові складнощі в роботі додатків, які старались оперативно вирішувати. Переказ із картки на картку, або через сайт, не було обмежено для рахунків ВПО.

Коментарі - 1

+
0
SvetlanaSvbd
SvetlanaSvbd
3 квітня 2022, 22:43
#
Тому що це банк-бюрократ, який не дуже переймається за людей, бо більше — керівництву доводять, що все прекрасно. Як Путіну про війну. Але ми не в Росії, підемо до соцмереж. Країна має знати своїх героїв у воєнний час!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися