Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Anatoly55
Анатолій Акімочкін
24 березня 2022, 17:04
Анатолій
Свого часу, при створенні Особистого кабінету в Ощад 24/7 мною було проігноровано встановлення Коду доступу запропонованого банком. Таким чином, задля підтвердження входу в Особистий кабінет та виконуємих операцій з власними коштами, було залишено тільки функцію надходження СМС повідомлень з одноразовими паролями. Наразі, за відсутності мобільного зв«язку в регіоні де знаходжусь, виконання входу в Особистий кабінет та здійснення операцій з власними грошима неможливе, оскільки СМС повідомлення з одноразовими паролями від банку не надходять. Тому є 2 запитання.
1. Чи існує у Ощадбанку можливість надсилати одноразові паролі на e-mail? Як на мій погляд, в цьому немає ніякої проблеми. Щоб включити цю опцію, Клієнт надсилає зі своєї електронної пошти на якусь спеціальну пошту банку скани певних сторінок паспорту, ІНН та банківської картки з її номером. Адреса електронної пошти, з якої буде зроблено надсилання банком фіксується автоматично. Далі від банку виконується зворотний зв»язок і як слідство, встановлення на вході в Особистий кабінет Клієнта опції «Вхід за паролем з e-mail».
2. Чи існує можливість встановлення Коду доступу не тільки при першій реєстрації в Ощад 24/7, а й вже в діючому Особистому кабінеті, звичайно, що за умови входу в кабінет? Якщо таке можливе, де можна ознайомитись з алгорітмом (інструкцією) підключення цієї функції?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 березня 2022, 17:19
На даний момент для вхід в додаток можна підтвердити саме через смс-повідомлення на фінансовий номер телефону. Встановити код доступу можливо в налаштуваннях додатку.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися