Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
junttan
junttan
15 січня 2021, 13:39
Елена
Добрый день. Задавала вопрос 6 января в 10-50.Вы мне ответили. Теперь вопрос к вашему ответу. Что значит пошкодження карти? Мы без проблем сняли деньги в банкомате. Какая она может быть пошкодженна? А в банке не получалось. На терминале пишет Відхилино. Зачем делать перевыпуск карты, если в банкомате пинкод проходит и деньги выдает. И счет на телефон через личный кабинет пополнили
Ощадбанк
Відповідь банку
15 січня 2021, 14:30
Добрий день. Про пошкодження картки у відповіді йшлось в загальному контексті — якщо картка не зчитується за певних умов співробітники пропонують оформити її перевипуск. В цьому випадку можемо припустити, що причина відхилення операції виключно технічна, оскільки операції ви проводите успішно. Перевипускати картку необхідності немає.
mnbvcxz123
mnbvcxz123
15 січня 2021, 13:24
Добрый день! У меня закончился срок действия карты в ноябре, возможности перезаказать не было(находился в больнице), автоматически карта не перевыпущена… В контакт-центре сказали, что надо лично обращаться в отделение банка для перевыпуска карты. У меня такой возможности сейчас нет, нахожусь на карантине после болезни. Как мне быть?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 січня 2021, 14:20
Доброго дня! Рекомендуємо звернутись до відділення банку, коли у вас буде така можливість. Тим часом зняти кошти можна у відділенні банку в межах області, де відкрито рахунок, з паспортом.
ihor3
ihor3
15 січня 2021, 11:49
Добрый день. Подскажите, пожалуйста, по поводу карт переселенца (ЭПУ). Старая карта закончилась в ноябре (сейчас написано, что срок действия закончился), а новая пришла в отделение банка недавно и забрать её нет возможности. В Ощад24 сейчас все карты серые, но ведь продлили срок действия до 1 марта. Так и должно быть, либо же старая карта должна быть активна в Ощад24?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 січня 2021, 14:17
Доброго дня! В Ощад 24/7 картка може відображатися як неактивна, але проводити операції по ній можливо. Перевірити активність картки можна також через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
smetkina
smetkina
15 січня 2021, 7:37
Сергей, Харьков
Переселенец карта закончилась в декабре 2020, при звонке на горячую линию сказали карта не активная, но ведь продлили до марта 2021 года, могу ли я снимать через банкомат
Ощадбанк
Відповідь банку
15 січня 2021, 10:24
Доброго дня. Потрібно перевірити інформацію предметно за вашою карткою. Рекомендуємо звернутися до контакт-центру повторно і уточнити можливість зняття готівки. Номер телефону 0-800-210-800.
smetkina
smetkina
15 січня 2021, 6:30
Сергей, Харьков
Переселенец карта просрочена при входе в ощад 24 пишет сесия заблокирована через неактивность что это значит
Ощадбанк
Відповідь банку
15 січня 2021, 10:25
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Проблему із входом проаналізуємо детальніше.
smetkina
smetkina
15 січня 2021, 6:22
Сергей, Харьков
Здравствуйте, я переселенец, карта просроченная, при входе в Ощад 24 светится только не активная новая карта, могу я в этом месяце снять пенсию по старой карте
Ощадбанк
Відповідь банку
15 січня 2021, 10:21
Доброго дня. Якщо рахунок відкрито вам як ВПЛ, карткою можна користуватися до першого березня. Перевірити активність картки можна в контакт-центрі за номером телефону 0-800-210-800.
voskoboinik13
voskoboinik13
15 січня 2021, 2:12
Здравствуйте такой вопрос, несколько лет назад, а именно около 5 лет, был клиентом Ошадбанка, имел карточку в которой была активна услуга смс-банкинг. В скором времени перестал пользоваться картой, но услугу оповещения, которая платная (7 гривен) не отключил. На карте баланс был 0 гривен, может ли банк продолжать списание в минус на карту за эту услугу, если я не пользуюсь картой и не каких операций не совершал?

На данный момент карта просроченная, а телефон который был привязан я давно поменял.
Возможны ли какие-то начисления оплаты за услуги по карте, если она не активна или просроченная?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 січня 2021, 9:43
Доброго дня! Якщо у картки закінчився термін дії, вона закривається в системі і відповідно відключається послуга смс-інформування.
Saukh
Saukh
14 січня 2021, 23:21
Константин
На карту № 5167803113387745 ОщадБанка были перечислены мной деньги продавцу, который не отправил мне товар и не отвечает на звонки/заблокировал/игнорирует обращения. При общении с представителями колл-центра, последние отказались заблокировать карту, доя выяснения ситуации, при этом было мной подано заявления в кибор полицию и ОщадБанку сообщено по телефону. Почему Банк не реагирует на такого рода обращения? Не проверяет, по данной карте были иные сообщения на горячую линию о подобный случаях и подозрения на мошенничества? Как сообщил продавец, что карта на имя Анна Шатурская, почему сотрудник кол центра на просьбу сказать
да/нет не разглашая мне инф про клиента, если эта фамилия не совпадает мною названой? Такие действия приводят так же со стороны банка к способствую
дальнейшему мошенничеству по данной
карте.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 січня 2021, 9:33
Доброго дня! Банк не має права повідомити вам персональні дані іншого клієнта, оскільки така інформація є конфіденційною. Ви правильно вчинили, звернувшись до правоохоронних органів.
Банк, за запитом правоохоронних органів, надасть всю необхідну інформацію для розслідування в межах, передбачених законодавством.
nataliya57
nataliya57
14 січня 2021, 21:31
Здравствуйте! Если закончился срок действия пенсионной карты в мае месяце 2020 года, а возможности получить новую нет, так как мама выехала за территорию Украины и приехать сможет только в августе 2021 года. Сможет она получить всю пенсию сразу по приезду и оформить новую карту без проблем?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 січня 2021, 9:17
Доброго дня! Так, звичайно. Рекомендуємо звернутись до відділення банку, де відкрито рахунок.
OlgaDemochka198
OlgaDemochka198
14 січня 2021, 20:00
Ольга
Здравствуйте. На сайте Ощадбанка указано, что срок действия карт переселенцев продлен до 01.03.2021 Гога. Почему заблокировали мою карту?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 січня 2021, 9:15
Доброго дня! Картки клієнтів ВПО дійсно продовжено до першого березня. Рекомендуємо звернутися до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для предметної перевірки інформації за вашою карткою. На сайті банку можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://oschadbank.ua/callback
anna29111984
anna29111984
14 січня 2021, 19:21
irina
При заказе ЭПУв отделении Ощадбанка Харькова можно ли
доставку карты заказать на отделение в Киев.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 січня 2021, 9:22
Доброго дня! Так, ви можете оформити доставку картки в інше відділення.
suslenkoleonid
suslenkoleonid
14 січня 2021, 15:39
Leonid Suslenko, Riga Latvija
По состоянию здоровья и в связи с КОВИД не могу выехать из Латвии и получить пенсионную карту в г.Николаев ул.Потемкинская 118.Как мне отправить карту из Николаева в Ригу
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2021, 16:24
Доброго дня! Картку можна отримати у відділенні банку. На даний момент послуги доставки картки не передбачено.
nicesolnishko
nicesolnishko
13 січня 2021, 21:05
Мария, Мариуполь
Здравствуйте! Такая проблема: у моей сестры свекровь (пенсионерка-ВПЛ), ей заблокировали финансовый номер мобильный оператор, а ПИН-код она не помнит (у нее склероз). Карта пенсионная, не просроченная, без фото. Как решить такую проблему? Свекровь по состоянию здоровья не может сейчас прийти в отделение. Может это можно сделать по доверенности? И что сделать-как изменить финансовый номер, если нет ПИН-кода? Заранее спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2021, 10:32
Доброго дня! Змінити фінансовий номер телефону можна у відділенні банку як власником рахунку, так і довіреною особою. В тексті довіреності має бути чітко визначено право довіреної особи на зміну мобільного номеру клієнта (фінансового номеру) та/або право на зміну персональних даних клієнта, які були ним надані банку при укладенні ДКБО.
natashalychanay
natashalychanay
13 січня 2021, 18:59
Любовь, Луганск
почему мне не перевыпустилась автоматически жителю впл обычная карта ощадбанка.причин нет.иза холатности вашего сотрудника.я прошу вас принять у меня перевыпуск моей карты.так как могу подать заявку после окончания срока в течении месяца.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2021, 10:08
Доброго дня! Після закінчення терміну дії протягом місяця можна оформити перевипуск в контакт-центрі за номером телефону 0-800-210-800 або звернутись до відділення банку.
ludmilall
ludmilall
13 січня 2021, 18:57
Здравствуйте как разблокировать зарплатную карту? После того как неправильно введен пароль карты.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2021, 9:33
Доброго дня! Для розблокування картки потрібно звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.
Dianochka1909
Dianochka1909
13 січня 2021, 16:39
Здравствуйте, когда детские начислят, обычно 5-6числах, а сегодня 13
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2021, 9:28
Доброго дня. Рекомендуємо звернутися в соціальну службу для уточнення інформації. Банк зараховує кошти відразу після отримання їх від відповідних організацій.
Anasteiji220716
Anasteiji220716
13 січня 2021, 14:15
В этом месяце будет начисленная пенсия? В прошлом месяце пришла 9-го числа, как узнать?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2021, 15:04
Доброго дня. Банк зараховує кошти відразу після отримання їх від відповідних організацій. Рекомендуємо звернутися в Пенсійний Фонд, що проводить нарахування, для уточнення дати перерахування вам коштів.
380677013110
380677013110
13 січня 2021, 11:52
Доброго дня.Скажіть будь ласка скільки часу займає переказ коштів з р/р на нахунок ощадбанку? Мені мають перерахувати кошти і сказали очікуйте смс
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2021, 12:40
Доброго дня! Максимальний термін зарахування коштів — три робочі дні.
Push-повідомлення (сповіщення в системі Ощад 24/7) надходять по всіх операціях на будь-яку суму. Звичайне смс-повідомлення відправляються за операціями на суму більше 1000 грн., по пенсійних картках — від 200 грн., по ТП «Дитяча картка» на будь-яку суму.
Bavyra
Bavyra
13 січня 2021, 10:01
Бавика Сергей, Безлюдовка
как долго хранятся квитанции платежей?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2021, 12:47
Доброго дня! Якщо ви проводили платіж в Ощад 24/7, сформувати виписку можливо по операціях протягом 12 місяців.
nikyli4ka
nikyli4ka
13 січня 2021, 9:54
Спасибо за ответ! Но в контактном центре сказали, что такая практика отсутствует. Деньги сами автоматически на счёт не вернутся. Максимум в течении 3 дней если не вернутся — нужно в отделение обращаться. А в карантин нет возможности приехать владельцу карты.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2021, 9:32
Доброго дня! У разі, якщо сума коштів не повернеться на ваш рахунок, необхідно звернутись до відділення банку для можливості детальної перевірки інформації.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.55
Всі курси банку