Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
LubovVlad
LubovVlad
13 березня 2022, 22:45
Любов
Сьогодні 13.02.2022 під час використання нового додатку від Ощаду, а саме переказу з моєї картки на картку іншого банку Приватбанк, виникла помилка та надійшла смс на телефон, що ви не можете виконати цю операцію. Після цього зателефонувала до гарячої лінії 0800210800, де бот Софія мені повідомила, що моя пенсійна картка заблокована, питання про розблокування можна вирішите лише у відділені, з працівниками банку по телефону зв'язатися не можливо.

Враховуючи те, що в країні військой стан, та відділення банку у місці мого тепершнього перебування не працюють, прошу вжити заходів, та разблокувати мою пенсійну картку, щоб я мала змогу скористатися належною мені пенсією.

В новому додатку Ощад, сформована скарга, з описом всієї ситуації, із зазначенням реквізитів, та фотографіями.

Прошу вжити нагайних заходів.

З повагою, Любов Володимирівна
Ощадбанк
Відповідь банку
14 березня 2022, 12:56
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися