Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
atamanenkomaria
atamanenkomaria
8 лютого 2022, 17:14
Мария
Добрый день, потеряла карту, позвонила в ощадбанк заблокировала, заказала перевыпуск карты, новая пришла на отделение, а я нашла старую, разблокировала. За новой не могу прийти по состоянию здоровья, мне сказали, что если не заберу новую, заблокируют обе. Пользуюсь исключительно для получения пенсии. Я могу отказаться от новой и пользоваться старой?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 лютого 2022, 17:41
Доброго дня! Після замовлення нової картки стара автоматично закривається з відтермінуванням в місяць від дати замовлення. Тому нову картку все ж потрібно буде отримати. Це можна зробити як особисто, так і за довіреністю.

Коментарі - 1

+
0
Maxim0
Maxim0
8 лютого 2022, 21:08
#
Через Ощад24 было совершено пополнение мобильного, но в одной цифре ошиблись и деньги ушли не туда. На просьбу отменить ошибочный платеж оператор горячей линии сказал, что это невозможно. Вопрос: почему в вашем банке так трудно решить такие простые вопросы, которые в других банках решаются за 2 минуты?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися