Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
galina3452
galina3452
25 січня 2022, 16:52
Галина, Київ
Я відкрила в додатку ощад24/7 карту єпідтримка, подала заяву в Дії на «ковідну» тисячу, відмітивши відкриту карту, проте через деякий час на телефон прийшло смс повідомлення, що карта перевипущена. Таким чином у мене є 2 карти єпідтримка (основна номер якої відкривається в старому додатку і додаткова, номер якої я не можу відкрити), які прив'язані до одного рахунку, на який згодом 29 грудня прийшла 1000 грн. Проте, коли я вирішила скористатися коштами з'ясувалося, що жодна з карток не працює. В новому додатку додаткова карта висвітлюється як неактивна з повідомленням «Термін дії картки сплив. Щоб скористатися карткою, її треба перевипустити». Жодна з карток не добавляється в додатки GPay та PayPal. Яким чином сплив термін дії картки, якщо не пройщов навіть місяц.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 січня 2022, 17:35
Доброго, пані Галина. В даному випадку, що розуміти шляхи вирішення ситуації, її потрібно перевірити предметно. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. Оператор перевірить в системі, чому не працює картка, та зорієнтує в подальших діях.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися