Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Eva290520
Eva290520
19 січня 2022, 0:15
Здравствуйте, я потеряла карту две недели назад, и перевыпустила у банку новую, сказали ждать две недели, скажите пожалуйста, уже прошло две недели, как мне узнать, пришла карта или нет?? И как мне знать пришли мне деньги уже или ещё нет??? И да, я нашла свою старою карту, это я могу пойти к банк разблокировать её, и тогда мне не надо ждать новую????
Ощадбанк
Відповідь банку
19 січня 2022, 9:37
Доброго дня! Якщо вже оформлено перевипуск, попередня картка автоматично закриється в системі через місяць після замовлення нової. Тому все ж таки слід забрати нова картку і користуватися вже нею.

Дізнатися щодо виплати та чи доставлено картку до відділення можна через контакт-центр за номером телефону 0800210800.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися