Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
ralex25
Александр Яковлевич
25 грудня 2021, 10:59
Александр, Днепропетровск
Доброго дня!
ПОЧЕМУ повторные обращения от 31.10.2021г, 09.12.2021, 13.12.2021, 16.12.2021, 23.12.201г. на адрес электронной почты contact-centre@oschadbank.ua по вопросу отказа в идентификации через Систему BankID НБУ (Ошибка № 400 на сайте) не рассмотрена, проблема не решена.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 9:36
Доброго дня! За вашим зверненням на форум Мінфіну від 31 жовтня, на жаль, не отримали необхідної інформації для перевірки ситуації. Пишемо вам в приватні повідомлення для уточнення.

Коментарі - 1

+
0
Александр Яковлевич
Александр Яковлевич
4 січня 2022, 12:38
#
Доброго дня!
Десять дней бесполезной переписки с представителем Ощадбанка.
Вместо с того, чтобы решить техническую проблему со смежниками (техслужба BankID) и устранить ошибку, Ощадбанк повторно посылает меня в свои отделения и техслужбу BankID, к которым я ранее неоднократно уже обращался.
Проблема не решена.
Похоже, что никто в Ощадбанке и не заинтересован в её решении.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися