Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
77902162
Sergiy Tsiptsuk
23 грудня 2021, 18:53
Sergiy, Олешки, Херсонська обл.
вітаю. я є ципцук сергій, інвалід війни 1 гр. майже 2 роки я отримував пільги коштами, але з жовтня мене без попередження перевели на монетизацію, а я вже с пенсії проплатив комуналку на майже 1700 грн. і пільгові кошти ощад теж проплатив. тепер в мене скрізь переплата рахунки приходять на 0.00 грн заборгованості, але ощад продовжує кидати кошти на рахунки. в соц захисті пропонували обійти всіх надавачів (5 підприємств) з заявами, ксерокопіями, але малорухомому інваліду це складно. поверніть мої гроші!
(за сміття я взагалі в жовтні до лютого поплатив, бо не чекав такого).
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2021, 10:07
Доброго дня! Ощадбанк не самостійно визначає суму, яку потрібно оплатити комунальному підприємству. Щомісяця кожне комунальне підприємство надсилає до банку реєстр із сумою оплати по кожному клієнту, яку потрібно перерахувати. Як правило, коли виникає переплата, комунальне підприємство повідомляє банк, що комунальні послуги оплачено, тоді банк не проводить оплату, а сума пільги накопичується. Тому в даному випадку, чи буде відбуватись оплата повністю залежить від того, яку інформацію до банку надсилає комунальне підприємство. Всю цю інформацію (чи є переплата, яку суму вказало комунальне підприємство за місяць) можна також побачити в особистому кабінеті пільговика: https://pkb.oschadbank.ua/portal-smm-ws-external-ip-frontend/

Консультацію щодо пільги в телефонному режимі можна отримати в контакт-центрі за номером телефону 0-800-210-800.

Коментарі - 2

+
0
Sergiy Tsiptsuk
Sergiy Tsiptsuk
23 грудня 2021, 18:55
#
До кого не звернись, всі посилають до інших.
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
24 грудня 2021, 13:41
#
Ну так идешь в банк. Открывашь социальную карточку или есть пенсионная ощада (тоже сойдет) + берешь реквизиты. Идешь в соц службу переводишь льготы на карту у них заявление для этого пишеться. Реквизиты даються для того чтобы куда отправить. С теми деньгами что ушли можешь попрощаться их банк все равно обратно возвращать не будет…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися