Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
suslenkoleonid
suslenkoleonid
14 січня 2021, 15:39
Leonid Suslenko, Riga Latvija
По состоянию здоровья и в связи с КОВИД не могу выехать из Латвии и получить пенсионную карту в г.Николаев ул.Потемкинская 118.Как мне отправить карту из Николаева в Ригу
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2021, 16:24
Доброго дня! Картку можна отримати у відділенні банку. На даний момент послуги доставки картки не передбачено.
nicesolnishko
nicesolnishko
13 січня 2021, 21:05
Мария, Мариуполь
Здравствуйте! Такая проблема: у моей сестры свекровь (пенсионерка-ВПЛ), ей заблокировали финансовый номер мобильный оператор, а ПИН-код она не помнит (у нее склероз). Карта пенсионная, не просроченная, без фото. Как решить такую проблему? Свекровь по состоянию здоровья не может сейчас прийти в отделение. Может это можно сделать по доверенности? И что сделать-как изменить финансовый номер, если нет ПИН-кода? Заранее спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2021, 10:32
Доброго дня! Змінити фінансовий номер телефону можна у відділенні банку як власником рахунку, так і довіреною особою. В тексті довіреності має бути чітко визначено право довіреної особи на зміну мобільного номеру клієнта (фінансового номеру) та/або право на зміну персональних даних клієнта, які були ним надані банку при укладенні ДКБО.
natashalychanay
natashalychanay
13 січня 2021, 18:59
Любовь, Луганск
почему мне не перевыпустилась автоматически жителю впл обычная карта ощадбанка.причин нет.иза холатности вашего сотрудника.я прошу вас принять у меня перевыпуск моей карты.так как могу подать заявку после окончания срока в течении месяца.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2021, 10:08
Доброго дня! Після закінчення терміну дії протягом місяця можна оформити перевипуск в контакт-центрі за номером телефону 0-800-210-800 або звернутись до відділення банку.
ludmilall
ludmilall
13 січня 2021, 18:57
Здравствуйте как разблокировать зарплатную карту? После того как неправильно введен пароль карты.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2021, 9:33
Доброго дня! Для розблокування картки потрібно звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.
Dianochka1909
Dianochka1909
13 січня 2021, 16:39
Здравствуйте, когда детские начислят, обычно 5-6числах, а сегодня 13
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2021, 9:28
Доброго дня. Рекомендуємо звернутися в соціальну службу для уточнення інформації. Банк зараховує кошти відразу після отримання їх від відповідних організацій.
Anasteiji220716
Anasteiji220716
13 січня 2021, 14:15
В этом месяце будет начисленная пенсия? В прошлом месяце пришла 9-го числа, как узнать?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2021, 15:04
Доброго дня. Банк зараховує кошти відразу після отримання їх від відповідних організацій. Рекомендуємо звернутися в Пенсійний Фонд, що проводить нарахування, для уточнення дати перерахування вам коштів.
380677013110
380677013110
13 січня 2021, 11:52
Доброго дня.Скажіть будь ласка скільки часу займає переказ коштів з р/р на нахунок ощадбанку? Мені мають перерахувати кошти і сказали очікуйте смс
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2021, 12:40
Доброго дня! Максимальний термін зарахування коштів — три робочі дні.
Push-повідомлення (сповіщення в системі Ощад 24/7) надходять по всіх операціях на будь-яку суму. Звичайне смс-повідомлення відправляються за операціями на суму більше 1000 грн., по пенсійних картках — від 200 грн., по ТП «Дитяча картка» на будь-яку суму.
Bavyra
Bavyra
13 січня 2021, 10:01
Бавика Сергей, Безлюдовка
как долго хранятся квитанции платежей?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2021, 12:47
Доброго дня! Якщо ви проводили платіж в Ощад 24/7, сформувати виписку можливо по операціях протягом 12 місяців.
nikyli4ka
nikyli4ka
13 січня 2021, 9:54
Спасибо за ответ! Но в контактном центре сказали, что такая практика отсутствует. Деньги сами автоматически на счёт не вернутся. Максимум в течении 3 дней если не вернутся — нужно в отделение обращаться. А в карантин нет возможности приехать владельцу карты.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2021, 9:32
Доброго дня! У разі, якщо сума коштів не повернеться на ваш рахунок, необхідно звернутись до відділення банку для можливості детальної перевірки інформації.
nikyli4ka
nikyli4ka
12 січня 2021, 20:40
5.01.2021 была проведена оплата на IBAN Альфа банка. Но ввели не правильно код (нужно идент., а ввели ЭДРПОУ). Деньги зависли, не поступили на счёт Альфа банка и не вернулись на карту Ощад. Автоматически оплата возвращается на карту отправителя? И в какие строки? Если нет — какой выход. Карта бабушки, возможности приехать в отделение нет.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2021, 9:40
Доброго дня! В таких випадках, як правило, кошти повертаються протягом 5-7 робочих днів. У разі, якщо кошти не повернуться у зазначений період, рекомендуємо звернутись до відділення банку для написання відповідної заяви та проведення розслідування.
OlexandrS
OlexandrS
12 січня 2021, 19:15
Здравствуйте, уже второй раз с карты снимают сумму на 149 грн, пишет что деньги снимают некий xbill*gr club, я уже совсем не понимаю что это, как можно это прекратить? Можно ли узнать куда уходят деньги, и возможно ли их вернуть?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2021, 9:34
Доброго дня! Скасувати підписку можливо на сайті, на якому її було оформлено. Якщо ж скасувати підписку немає можливості, або вона оформлювалась не вами, рекомендуємо заблокувати картку і оформити перевипуск із новими реквізитами картки. Для цього потрібно зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.
Також ви можете встановити ліміт на інтернет-операції в Ощад 24/7 або чат-боті: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
zadorozhnat
zadorozhnat
12 січня 2021, 18:57
29.12.2020 из г. Киева подали заявку в г. Покровск, отделение 10004/0218 на перевыпуск карточек. Сегодня 12.01.2021, ответа от отделения нет. Телефон 0623921427 не отвечает, звоню по 20 раз в день. Деньги очень нужны, на 15 января назначена операция. У мамы (хозяйки счета, с которого она не может снять деньги, так как нет новой карточки) рак. Сколько ещё дней нам ждать? Как можно ускорить наш вопрос?

Получила ответ: Доброго дня! Ви можете перевірити, чи доставлено картку до відділення, через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800. Якщо картку не виготовлено, кошти можна зняти, звернувшись до відділення з паспортом.

В контакт-центр обращались. Новые карточки не доставлены в Киев. Киевские отделения не видят информацию по клиентам банка из других областей, поэтому по паспорту деньги выдать не могут. Телефон Покровского отделения по прежнему не отвечает. Куда нам стучатся? Люди пожилые, больные, поехать так далеко не могут.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2021, 9:28
Добрий день! Якщо картка не доставлена до відділення, зняти кошти можна у будь-якому відділенні банку за наявності паспорту та фінансового номеру телефону. Потрібно з відділення зателефонувати до контакт-ценру та зв'язатись із оператором, який повідомить частину номеру нової картки, а решта цифр надійдуть в смс-повідомленні. За наявності всіх реквізитів нової картки у відділенні пишеться заява і видаються кошти.
hgrebneva
hgrebneva
12 січня 2021, 12:21
Елена Анатольевна
Глубокоуважаемые сотрудники Ощадбанка, не могли бы Вы помочь мне решить небольшую проблему?
В ощад24 у меня стоят разумные лимиты. Но когда я пытаюсь пополнить счет в телефоне, оказывается, что лимит равен нулю. После того, как мне заблокировали лимиты, я прошла идентификацию. Карточка активна, пенсию мне начисляют. Я звонила по телефону 0800 210 800. Мне сказали, что лимиты заблокировали в отделении Ощадбанка в г. Мариуполе Донецкой области, пр. Свободы, 43. И для того, чтобы разблокировать лимит, я должна прийти в данное отделение Ощадбанка. Однако я сейчас нахожусь в другом городе, и у меня нет возможности приехать в Мариуполь. Дозвониться до отделения Ощадбанка невозможно, так как никто не берет трубку.
Не могли бы Вы объяснить мне, на каком основании мне были заблокированы лимиты, и разблокировать их. Также обращаю ваше внимание что про блокировку лимитов нигде у сказано в моем аккаунте, я могу свободно их изменять. Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 січня 2021, 15:55
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситцуацію перевіримо більш детально.
zadorozhnat
zadorozhnat
12 січня 2021, 10:44
29.12.2020 из г. Киева подали заявку в г. Покровск, отделение 10004/0218 на перевыпуск карточек. Сегодня 12.01.2021, ответа от отделения нет. Телефон 0623921427 не отвечает, звоню по 20 раз в день. Деньги очень нужны, на 15 января назначена операция. У мамы (хозяйки счета, с которого она не может снять деньги, так как нет новой карточки) рак. Сколько ещё дней нам ждать? Как можно ускорить наш вопрос?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 січня 2021, 11:03
Доброго дня! Ви можете перевірити, чи доставлено картку до відділення, через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800. Якщо картку не виготовлено, кошти можна зняти, звернувшись до відділення з паспортом.
67049317
67049317
11 січня 2021, 21:33
Сартан Наталья Алексеевна, Кременная
28 ноября 2019 г оформила карточку дпя получения пенсии ( оформляла первичную пенсию как переселенец с г.Кадиевка) в отделении №10012/29 но пенсию не получилось сразу оформить т.к. была ошибка в справке, Когда документы собрала я находилась у дочери в Кадиевке, в марте начался карантин, и до сих пор я не могу выехать в Кременное, Меня интересует судьба моей карточки, так как я ее не получила и не активировала, если я в феврале смогу выехать в Кременное мне надо оформлять новую карту или мне поменяют ту что я оформляла 28.11.19г?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 січня 2021, 11:01
Доброго дня! Ви можете перевірити доставку картки до відділення через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800. Якщо картку було доставлено, ви зможете її забрати у відділенні. На період карантину знищення карток призупинено.
Oxana106
Oxana106
11 січня 2021, 18:00
Здравствуйте, моему мужу пришло уведомление о том, что его карта готова и находится в отделении Марковки. Нужно ли ему записываться в электронную очередь, чтобы посетить банк и забрать карту? Или это можно сделать в любое время?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 січня 2021, 10:54
Доброго дня! Отримати картку можливо призначивши зустріч на сайті (https://appointment.oschadbank.ua) або ж у порядку живої черги.
natalimarija
natalimarija
11 січня 2021, 16:43
прошу прокомментировать ситуацию. мне нужно выдать доверенность на получение перевыпущеной пластиковой карточки в отделении ощадбанка. мне достаточно сделать нотариальную доверенность Российской Федерации? в отделении ощадбанка хотят консульскую доверенность с апостилем. правомерно ли данное требование?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 січня 2021, 10:41
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу відділення, до якого звертались. Перевіримо ситуацію детальніше.
caserg
caserg
11 січня 2021, 14:01
caserg, Киев
Добрый день! Сегодня уже 11 число, поступили платёжки на оплату коммунальных услуг, а наличные средства по монетизации льгот участника б\д до сих пор не поступили на мой счёт в Ощадбанке. Уже пора платить, а денег не хватает. Обычно перечисляли до 5 числа каждого месяца. Не подскажите когда перечислят?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 січня 2021, 15:05
Добрый день! После перечисления льгот сумма отображается на вашем балансе. Для уточнения информации касательно задержки рекомендуем обратиться в социальную службу.
a987654321a
a987654321a
11 січня 2021, 13:56
мария
захожу в ощад 24 приходит сообщение на телефон с 4 цифрами.ввожу эти цифры в ощад 24 пишет не правильные цифры. я впл.это что сбой системы в ощад 24?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 січня 2021, 15:01
Доброго дня! Рекомендуємо перевірити стан вашої реєстрації через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800. На сайті банку можливо залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
svitlana2811
svitlana2811
11 січня 2021, 10:48
Инна, Харьков
Заявление на перевод денег со старого закрытого счета на действующий счет было написано год назад, деньги на действующий счет так и не поступили, в связи с пандемией обратиться в банк, где открывался счет не могу, как так?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 січня 2021, 12:54
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ваше ПІБ, номер телефону і адресу відділення, до якого звертались. Ситуацію перевіримо.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку