Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.35 | 41.85 |
EUR | 43.5 | 44.45 |
Всі курси банку |
Написати коментар
Написати коментар
Добрый день. В этом году не могу войти в личный кабинет ощад/24. Все время при входе ответ — неверный логин/пароль.
Добрый день. С начала этого года не могу войти в ощад/24. при входе получаю ответ — неверный логин/пароль. При попытке изменить пароль смс не приходит, а только смс — вам звонили +380443630133. Что нужно сделать, чтобы войти в личный кабинет — изменить или восстановить пароль (пароль и логин записан и все время было все нормально)?
Також зазначимо що при реєстрації/відновленні паролю на ваш фінансовий номер надходить дзвінок із номеру 044-363-01-33, в якому система озвучує одноразовий пароль. Важливо щоб ваш номер був активним.
Написати коментар
Вопрос: по доверенности изменить финансовый номер и ПИН-код пенсионной карты возможно в любом отделении или только в том, в котором открыт карточный счёт? Спасибо заранее!
Написати коментар
Вопрос: у переселенца-пенсионера закончился срок действия карты с фото. Новая карта находится в отделении, ещё не активна. Пенсионер по состоянию здоровья не может сейчас приехать в банк. Возможно ли по доверенности заказать перевыпуск карты без фото или дополнительную карту к счёту и, зарегистрировав ее в системе Ощад24, делать переводы с новой карты с фото? Это возможно сделать только в том отделении, где открыт счёт или в любом? Заранее спасибо!
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
від банку отримала смс на суму субсидії і суми котрі потрібно доплатити, отримавши в грудні квитанції виявилось, що деякі суми банком не були зачислені на рахунки комунальних підприємств… в розділі субсидій ощад банку і в самому відділі субсидій виясняла питання, гроші були переведені вірно…
тому прошу вияснити чому з вашої сторони на рахунки водоканалу за листопад місяць вами не були перечислені кошти… на даний момент з вашої вини я маю борг… у разі відмови у виясненні даного питання буду звертатись на державні гарячі лінії
Написати коментар
Написати коментар
Чи можливо — за допомогою Ощад Банку — отримати електронічний цифровий підпис — в онлайн режимі??
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Віртуальна картка — інший продукт. Випускається як додаткова картка до існуючого рахунку, призначена для безпечних розрахунків в Інтернеті. Поповнити можливо переказом із основної картки. Вартість річного обслуговування — 20 грн., знімається при випуску картки і далі щорічно. Детальніше: https://www.oschadbank.ua/ua/private/virtual-card
Написати коментар
Коментарі (4)
На карту № 5167803113387745 ОщадБанка были перечислены мной деньги продавцу, который не отправил мне товар и не отвечает на звонки/заблокировал/игнорирует обращения. При общении с представителями колл-центра, последние отказались заблокировать карту, доя выяснения ситуации, при этом было мной подано заявления в кибор полицию и ОщадБанку сообщено по телефону. Почему Банк не реагирует на такого рода обращения? Не проверяет, по данной карте были иные сообщения на горячую линию о подобный случаях и подозрения на мошенничества? Как сообщил продавец, что карта на имя Анна Шатурская, почему сотрудник кол центра на просьбу сказать
да/нет не разглашая мне инф про клиента, если эта фамилия не совпадает мною названой? Такие действия приводят так же со стороны банка к способствую
дальнейшему мошенничеству по данной
карте.
Ответ эксперта
Доброго дня! Банк не має права повідомити вам персональні дані іншого клієнта, оскільки така інформація є конфіденційною. Зі свого боку максимально сприяємо у проведенні розслідування правоохоронними органами.
Питання №2.
Тобто, інформації, що по карці ОщадБанку працюють шахраї Вам не достатньо було інформації на гарячу лінію, Ви не заблокували навіть картку для з’ясування обставин, тим самим поставили під загрозу інших громадян України, які аналогічно можуть бути ошуканими як я. Тому, припускаю, що ОщадБанк своїми діями навпаки тільки способствує використання шахраями карток Банку для злочинних дій!!! У Вас взагалі залишився кваліфікований персонал? Зробивши ремонти, бачу ні як не допомогає державному банку чути своїх клієнтів (яким я також є) та бути в переліку найкращих банків. Ганьба Вам, все що можно сказати, про бездіяльність яку ви надалі продовжуєте. Навіть не намагаєтесь спробувати зв‘язатися зі мною для з‘ясування обставин, для проведення внутрішньої перевірці, тощо!!! Доречі, власник карти знає, що по цого карці проходить рух коштів та транзакції зняття коштів, надходять ска
Коментарі (7)