Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
uakala
uakala
20 січня 2021, 16:39
Может ли другой человек забрать мою карту с моими документами? Если у меня нету возможности забрать
Ощадбанк
Відповідь банку
21 січня 2021, 10:48
Доброго дня! Отримати картку може довірена особа. Необхідно надати у відділенні паспорт та ідентифікаційний код довіреної особи, а також довіреність, завірену нотаріально.
harelm
harelm
20 січня 2021, 12:24
Юрий
Как перевести деньги с корпоративной карты ФОП на «Моя карта»? Спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2021, 16:40
Доброго дня! З корпоративної картки можна здійснювати безготівкові операції через банкомат або термінал банку.
sashok1955
sashok1955
20 січня 2021, 12:22
александр
Добрый день.

Добрый день. В этом году не могу войти в личный кабинет ощад/24. Все время при входе ответ — неверный логин/пароль.

Добрый день. С начала этого года не могу войти в ощад/24. при входе получаю ответ — неверный логин/пароль. При попытке изменить пароль смс не приходит, а только смс — вам звонили +380443630133. Что нужно сделать, чтобы войти в личный кабинет — изменить или восстановить пароль (пароль и логин записан и все время было все нормально)?

Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2021, 15:38
Доброго дня! Рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 та перевірити стан вашої реєстрації. Можливо попередню реєстрацію потрібно закрити і створити нову.
Також зазначимо що при реєстрації/відновленні паролю на ваш фінансовий номер надходить дзвінок із номеру 044-363-01-33, в якому система озвучує одноразовий пароль. Важливо щоб ваш номер був активним.
nicesolnishko
nicesolnishko
20 січня 2021, 11:52
Мария, Мариуполь
Здравствуйте!
Вопрос: по доверенности изменить финансовый номер и ПИН-код пенсионной карты возможно в любом отделении или только в том, в котором открыт карточный счёт? Спасибо заранее!
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2021, 12:11
Доброго дня! Потрібно звернутись до відділення банку, де відкрито рахунок.
nicesolnishko
nicesolnishko
20 січня 2021, 11:40
Мария, Мариуполь
Здравствуйте!
Вопрос: у переселенца-пенсионера закончился срок действия карты с фото. Новая карта находится в отделении, ещё не активна. Пенсионер по состоянию здоровья не может сейчас приехать в банк. Возможно ли по доверенности заказать перевыпуск карты без фото или дополнительную карту к счёту и, зарегистрировав ее в системе Ощад24, делать переводы с новой карты с фото? Это возможно сделать только в том отделении, где открыт счёт или в любом? Заранее спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
22 січня 2021, 9:44
Доброго дня! За довіренітю можливо зняти кошти у відділенні банку, де відкрито рахунок. Випуск додаткової картки до ЕПП можливий виключно власником рахунку.
harelm
harelm
20 січня 2021, 10:32
Юрий
Могу ли я зарегистрироваться в Ощадбанк24 по корпоративной карте? Спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2021, 11:38
Доброго дня! Для корпоративних карткок передбачено окремий банкінг. Детальніше: https://www.oschadbank.ua/ua/corporate/client_bank
Sashenka4795
Sashenka4795
20 січня 2021, 10:15
Галина, Киев
Здравствуйте! Я хочу задать вам вопрос, как я могу пополонить виртуальную карту ощадбанка?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2021, 11:30
Доброго дня! Віртуальна картка поповнюється переказом із основної картки. В додатку Ощад 24/7 потрібно обрати пункти: «Перекази» — «Операції з віртуальною карткою»- «На віртуальну картку».
GVSmmmmm
GVSmmmmm
19 січня 2021, 18:30
у моей карты истек срок, но я могу видеть свой баланс средств в Ощад24. Как мне перевести деньги на чужую карту Ощадбанка, без перевыпуска карты через Ощад24?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2021, 9:51
Доброго дня! Для можливості переказу коштів із картки або проведення інших операцій необхідна активна картка. Рекомендуємо перевірити можливість перевипуску картки в телефонному режимі за номером телефону 0-800-210-800 або звернутися до відділення банку з паспортом.
uakala
uakala
19 січня 2021, 16:33
Может ли курьер доставить карту с ощадбанка по адресу, потому что нету возможности забрать с отделения?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2021, 9:48
Доброго дня! Послугу доставки картки на даний момент не реалізовано. Отримати картку можливо у відділенні банку.
Slava12345
Slava12345
19 січня 2021, 15:56
Харьков
Здравствуйте подскажите пожалуйста до какого числа выплачивают социальную помощь людям со стажем 16 лет! После 60лет! С какого по какое число начисляют деньги?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2021, 9:47
Доброго дня! Для уточнення питання рекомендуємо звернутись до соціальної служби, яка проводить нарахування.
kshukaev
kshukaev
19 січня 2021, 13:41
доброго дня.можно ли мне получить выписку по счету на английском языке НЕ в отделении банка?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 січня 2021, 15:41
Доброго дня! На жаль, така можливість відсутня. Сформувати виписку можна через Ощад 24/7 виключно українською мовою.
evgeniant88
evgeniant88
19 січня 2021, 13:20
Евгения, г.Донецк
Добрый день! 8.01.2021 с ЭПУ с помощью приложения 24/7 был оплачен штраф за незаконное пересечение границы. 12.01.2021 оплаченная сумма вернулась на карту в полном объеме. Подскажите, пожалуйста, в чем причина возврата?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 січня 2021, 15:30
Доброго дня! Рекомендуємо перевірити в отримувача актуальність реквізитів, за яким було здійснено платіж.
marimarimari
marimarimari
19 січня 2021, 13:04
розблокуйте рахунок, Львів
Прошу вияснити питання стосовно зарахування безготівкової субсидії, котру в листопаді місяці банком була не зарахована до кінця…
від банку отримала смс на суму субсидії і суми котрі потрібно доплатити, отримавши в грудні квитанції виявилось, що деякі суми банком не були зачислені на рахунки комунальних підприємств… в розділі субсидій ощад банку і в самому відділі субсидій виясняла питання, гроші були переведені вірно…
тому прошу вияснити чому з вашої сторони на рахунки водоканалу за листопад місяць вами не були перечислені кошти… на даний момент з вашої вини я маю борг… у разі відмови у виясненні даного питання буду звертатись на державні гарячі лінії
Ощадбанк
Відповідь банку
19 січня 2021, 15:25
Доброго дня! Ви можете перевірити, чи відбулось перерахування коштів за тією чи іншою послугою в особистому кабінеті субсидіанта. Посилання: https://www.oschadbank.ua/ua/sd
skononov1964
skononov1964
19 січня 2021, 10:47
Сергей, Краматорск
Нахожусь за границей.Приехать не могу. Пенсионер. Оформил довереность, указав данные заграничного украинского паспорта на получение пенсии в Ощадбанке Выдадут ли пенсию доверителя по вышеуказанной доверенности? Заранее спасибо за ответ.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 січня 2021, 15:22
Доброго дня! Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення. Перевірте, будь ласка.
Melnyk84
Melnyk84
19 січня 2021, 2:07
Доброї ночі!
Чи можливо — за допомогою Ощад Банку — отримати електронічний цифровий підпис — в онлайн режимі??
Ощадбанк
Відповідь банку
19 січня 2021, 9:23
Доброго дня! На даний момент запис електронного цифрового підпису здійснюється при оформленні картки працівниками відділення.
yulian99
yulian99
18 січня 2021, 14:28
Юлия
06.01.2021 наложен арест на счета, (приват заблокировал сразу же, ощад нет). 11.01.2021 — исполнитель направил постановление о снятии ареста (можно убедится в асвп), 15.01.2020 — ощад блокирует счет и выставляет задолженность по карте. Вопрос: на каком основании? Арест снят! Мне теперь месяц сидеть с минусом на карте, пока вы там раздуплитесь в своем банке? В конце недели должны прийти деньги на ощад. Что мне делать? Письмо от исполнителя вам отправлено! Мне теперь еще с вами судится? Почему такая задержка? Вы даже счет умудрились заблочить спустя неделю после постановления, несмотря на другое постановление о его же снятии.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 січня 2021, 17:34
Доброго дня! Зняття арешту, як правило, проходить того ж дня, коли банк отримує відповідний документ. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо та надамо зворотній зв'язок.
Igor7713
Igor7713
17 січня 2021, 18:23
Игорь
Доброго дня. Мені прийшов лист з Ошадбанка України міста Сєвєродонецька проспект Гвардійського 40/205 від 13. 01.2021 № 110-35-23 / 37 для поновлення моїх даних з паспортом і індіфікаціонний кодом. Хочу повідомити, що 01.12.2020 року я отримав нову карту ощадбанку, проведені ксерокопії паспорта, ідентифікаційного коду, проведена індіфікаціі особистості. Чому оновлення даних проводиться щомісяця? Чи можу я звернутись в відділення банку після закінчення карантину. На Україні вступили в силу посилені карантинні обмеження, введені через пандемію коронавируса. Локдаун триватиме до 24 січня 2021 року. Крім того, український уряд продовжив до 28 лютого 2021 року загальнонаціональний карантин і режим надзвичайної ситуації.

Ощадбанк
Відповідь банку
18 січня 2021, 10:08
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Інформацію з'ясуємо та надамо зворотній зв'язок.
ion7125
ion7125
17 січня 2021, 8:36
Добрий день. По цифровiй картцi (Мiй Комфорт) щорiчно стягуеться 20 Грн. А як? В кiнцi року? Або ще як то? А що буде, якщо на картцi немае 20 Грн? Заздалегiдь дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 січня 2021, 10:02
Доброго дня! Цифрова картка «Мій комфорт» випускається і обслуговується без комісії. Відкривається окремий рахунок і картка до нього. Має всі функції звичайної платіжної картки. Інструкція відкриття: https://m.youtube.com/watch?v=VmDVqZ_UwsE

Віртуальна картка — інший продукт. Випускається як додаткова картка до існуючого рахунку, призначена для безпечних розрахунків в Інтернеті. Поповнити можливо переказом із основної картки. Вартість річного обслуговування — 20 грн., знімається при випуску картки і далі щорічно. Детальніше: https://www.oschadbank.ua/ua/private/virtual-card
Saukh
Saukh
16 січня 2021, 23:40
Константин
Тобто, інформації, що по карці ОщадБанку працюють шахраї Вам не достатньо було інформації на гарячу лінію, Ви не заблокували навіть картку для з’ясування обставин, тим самим поставили під загрозу інших громадян України, які аналогічно можуть бути ошуканими як я. Тому, припускаю, що ОщадБанк своїми діями навпаки тільки способствує використання шахраями карток Банку для злочинних дій!!! У Вас взагалі залишився кваліфікований персонал? Зробивши ремонти, бачу ні як не допомогає державному банку чути своїх клієнтів (яким я також є) та бути в переліку найкращих банків. Ганьба Вам, все що можно сказати, про бездіяльність яку ви надалі продовжуєте. Навіть не намагаєтесь спробувати зв‘язатися зі мною для з‘ясування обставин, для проведення внутрішньої перевірці, тощо!!! Доречі, власник карти знає, що по цого карці проходить рух коштів та транзакції зняття коштів, надходять скарги про шахрайство? Ви собі не задавали такі питання, щоб захистити не винного клієнта власника картки? (якщо він не в зговорі із шахраями та ОщадБанком)
Ощадбанк
Відповідь банку
18 січня 2021, 9:38
Доброго дня! Надали вам відповідь під попереднім питанням. Перевірте, будь ласка.
Saukh
Saukh
16 січня 2021, 23:39
Константин
Ваш вопрос
На карту № 5167803113387745 ОщадБанка были перечислены мной деньги продавцу, который не отправил мне товар и не отвечает на звонки/заблокировал/игнорирует обращения. При общении с представителями колл-центра, последние отказались заблокировать карту, доя выяснения ситуации, при этом было мной подано заявления в кибор полицию и ОщадБанку сообщено по телефону. Почему Банк не реагирует на такого рода обращения? Не проверяет, по данной карте были иные сообщения на горячую линию о подобный случаях и подозрения на мошенничества? Как сообщил продавец, что карта на имя Анна Шатурская, почему сотрудник кол центра на просьбу сказать
да/нет не разглашая мне инф про клиента, если эта фамилия не совпадает мною названой? Такие действия приводят так же со стороны банка к способствую
дальнейшему мошенничеству по данной
карте.
Ответ эксперта
Доброго дня! Банк не має права повідомити вам персональні дані іншого клієнта, оскільки така інформація є конфіденційною. Зі свого боку максимально сприяємо у проведенні розслідування правоохоронними органами.
Питання №2.
Тобто, інформації, що по карці ОщадБанку працюють шахраї Вам не достатньо було інформації на гарячу лінію, Ви не заблокували навіть картку для з’ясування обставин, тим самим поставили під загрозу інших громадян України, які аналогічно можуть бути ошуканими як я. Тому, припускаю, що ОщадБанк своїми діями навпаки тільки способствує використання шахраями карток Банку для злочинних дій!!! У Вас взагалі залишився кваліфікований персонал? Зробивши ремонти, бачу ні як не допомогає державному банку чути своїх клієнтів (яким я також є) та бути в переліку найкращих банків. Ганьба Вам, все що можно сказати, про бездіяльність яку ви надалі продовжуєте. Навіть не намагаєтесь спробувати зв‘язатися зі мною для з‘ясування обставин, для проведення внутрішньої перевірці, тощо!!! Доречі, власник карти знає, що по цого карці проходить рух коштів та транзакції зняття коштів, надходять ска
Ощадбанк
Відповідь банку
18 січня 2021, 9:37
Доброго дня! В даній ситуації шахрайство полягає у тому, що вам не було відправлено товар згідно домовленості. На жаль, проведення такого розслідування не знаходиться в компетенції банку. Рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів для написання відповідної заяви.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку