Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
ralex25
Александр Яковлевич
31 жовтня 2021, 15:39
Александр, Днепропетровск
Доброго дня!
Постоянно по банковским картам Ощадбанка разных клиентов по Украине возникает следующая ошибка при входе в личный кабинет на портале ПФУ через BankID, налоговой службе и т.д.:
«Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Документи відсутні. ({»state":«err»,«error»:«invalid_mustkey»,«error_description»:«У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Документи відсутні.»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку
Через Приват банк вход осуществляется.
В отделениях Ощадбанка сообщают, что все данные клиента заполнены, это ошибка не банка.
Прошу помочь срочно устранить ошибку.
С ув!
Райзман Олександр.

Ощадбанк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 12:36
Доброго дня, пане Олександр. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу відділення, де відкрито рахунок. Ситуацію перевіримо детальніше.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися