Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||
Написати коментар
Спасибо.
На період карантину знищення карт призупинено, вони зберігаються у відділенні. Нову картку можна буде отримати включно до останнього календарного дня місяця, наступного за місяцем, в якому закінчиться дія карантину.
Написати коментар
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Стосовно реєстрації в особистому кабінеті субсидіанта.
Уже біля 2 тижнів не можу зареєструватися в особистому кабінеті субсидіанта. Для реєстрації на сайті (https://www.oschadbank.ua/ua/sb) натискаю кнопку «Вхід», потім «Встановити/Оновити пароль», потім ввожу номер телефону і відправляю, після чого повинен прийти пароль через СМС. У 50% спроб СМС не приходить, у 50% спроб на весь екран показує «Помилка сервера».
2 рази звертався до контакт-центру. Результат один – «у нас все працює, перевірте телефон і зверніться до моб. оператора». З телефоном все нормально – ніякого блокування немає, інші СМС приходять. Моб. оператор теж сказав, що ніяких обмежень нема.
Отже, запитання до спеціалістів банку – чи є інший спосіб реєстрації (без СМС).
Дякую за інфо.
Якщо проблема повториться, напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення. Ситуацію перевіримо детальніше.
Написати коментар
Написати коментар
Срок действия Карты истёк в феврале (до начала карантина)
Могу ли я по ней пройти идентификацию и снять деньги ?!
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Или в кассе нужно проводить операцию?
Сейчас же в связи с карантином отменили идентификацию в банке.
Коментарі (7)
Коментарі (2)
Написати коментар
На даний момент інформації ще не надходило про продовження карток для внутрішньо-переміщених осіб. Рекомендуємо очікувати та слідкувати за оновленнями на сторінці банку.
Написати коментар
Что с личным кабинетом льготников? Целый день не могу зайти????
Рекомендуємо спробувати виконати вхід використавши дане посилання:
https://pkb.oschadbank.ua/portal-smm-ws-external-ip-frontend/
Написати коментар
Написати коментар
Відповідно до п. 17 ПКМУ №1596 банк повідомляє ПФУ або орган соціального захисту населення, якщо протягом року не проводились видаткові операції по рахунку особисто одержувачем. У постанові зазначено, що у такому разі орган Пенсійного фонду України або орган соціального захисту населення забезпечує проведення ідентифікації та верифікації особи на підставі пред’явленого (в обов’язковому порядку) одержувачем особисто паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу і підтверджує її вік, та визначеного законодавством документа, в якому зазначено відомості про місце її проживання.
Таким чином, банк дійсно фіксує інформацію про проведення або непроведення операцій, проте не впливає на рішення про прининення нарахування пенсії. Рекомендуємо звернутись до органів ПФУ з відповідним зверненням.
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар