Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
natgulko1970
natgulko1970
25 лютого 2021, 16:53
Зарплатную карту Вашего банка я аннулировала после получении расчетных на предприятии, которое выплачивало мне зарплату через ваш банк. По истечении полу года мне пришли деньги по больничному листу о чем я получила уведомления от вашего банка на viber. Как я могу получить деньги если карта отсутствует?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 лютого 2021, 17:55
Доброго дня! Для отримання коштів ви можете звернутись до відділення банку, в якому відкрито рахунок.
VeraBotvinova52
VeraBotvinova52
24 лютого 2021, 15:55
Согдасно постановления 1596 можно ли ВПЛснять деньги в кассеОщадбанкавдругой области, ане там, где зарегистриоован как ВПЛ.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 лютого 2021, 16:13
Доброго дня! Так, звичайно. Можна зняти кошти у будь-якому відділенні. Рекомендуємо також активно проводити операції операції по карті (розрахунок, оплата тощо).
Ma11
Ma11
24 лютого 2021, 13:47
Ксения, Изюм
Когда будет известно по поводу снятие ареста с социальной карты
Ощадбанк
Відповідь банку
24 лютого 2021, 16:06
Ксенія, напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Інформацію обов'язково перевіримо.
Ma11
Ma11
24 лютого 2021, 11:35
Ксения, Изюм
Куда именно в приватные сообщения есть ссылка
Ощадбанк
Відповідь банку
24 лютого 2021, 13:56
Написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Ma11
Ma11
24 лютого 2021, 10:01
Ксения, Изюм
Здравствуйте дело в том что исполнительная служба ещё 15.02.2021 отправили запрос, что мне делать дальше
Ощадбанк
Відповідь банку
24 лютого 2021, 10:58
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо детальніше.
Ma11
Ma11
24 лютого 2021, 5:42
Здравствуйте, скажите пожалуйста мне наложили арест на социальную карту, могу ли я узнать когда его снимут, заявление уже писала.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 лютого 2021, 9:44
Доброго дня!
Банк проведе розблокування рахунку після отримання інформації від виконачої служби.
Viktor1101
Виктор Заморуев
23 лютого 2021, 17:16
Виктор, Донецк
Что делать, если переселенец потерял ЭПУ?
Это пока не окончательно — есть надежда, что найдётся, но хочется знать — выдадут ТОЖЕ ЭПУ или обычную карту?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 лютого 2021, 10:11
Доброго дня.
У випадку втрати карти рекомендуємо здійснити її блокування. Зробити це можна по дзвінку до банку 0800-210-800 або в додатку Ощад 24/7. Після перевипуску ви також отримаєте ЕПП.
8854886T
8854886T
23 лютого 2021, 16:44
Тетяна Григорівна
Каким образом я могу проверить находится ли моя банковская карта в отделении Ощадбанка по адресу ул. Шевченко 11. Карта была выпущена (перевыпущена) в апреле-мае 2020 года и не получена, срок действия предыдущей заканчивался 31.05.2020 и был продлен до 31.08.2020 в связи с пандемией. По телефону Горячей линии мне ответили, что моей карты по указанному адресу нет.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 лютого 2021, 17:11
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Інформацію перевіримо та надамо зворотній зв'язок.
bb1954
bb1954
23 лютого 2021, 7:30
Николай
Где мне написать заявление, чтобы пенсию переводили на карточку ощадбанка, а не на карточку «ПРОСТIP»: в отделении ощадбанка или в пенсионном?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 лютого 2021, 14:42
Доброго дня! За бажанням ви можете випустити звичайну пенсійну картку як додаткову до рахунку.
GnK11vesna
GnK11vesna
22 лютого 2021, 20:01
Наталья
Добрый день. Подскажите пожалуйста, моя мама оплачивали с карты на расчетный счет покупку в интернет магазине, и деньги не зашли. Если была ошибка в цифрах, как можно узнать куда ушли деньги и как их вернуть. Спасибо
Ощадбанк
Відповідь банку
23 лютого 2021, 11:15
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення. Перевірте, будь ласка.
81558798
Vlad Shvets
22 лютого 2021, 19:58
Vlad
Доброго дня. Що робити коли заблокували всі карти на які я отримую зарплату, забирають всі кошти, за шо жити? Я погасив більшу частину кредиту чому не можна платити місячний платіж? Забирають всю суму в реструктуризації відказали
Ощадбанк
Відповідь банку
23 лютого 2021, 11:30
Доброго дня! Така ситуація може виникати у разі наявності протягом тривалого часу заборгованості. У разі невиконання зобов'язань, банк може обмежувати доступ до рахунків для її погашення.
Angelika90
Angelika90
22 лютого 2021, 11:45
Якщо було повернення коштів від магазину, де я можу в ощад 24 побачити
Ощадбанк
Відповідь банку
22 лютого 2021, 12:13
Доброго дня! При надходженні запиту до банку на повернення відповідна операція відображається в Ощад 24/7. Рекомендуємо переглядати інформацію у виписці. На головній сторінці потрібно обрати ваш рахунок, далі розділ «Сервіси» — пункт «Сформувати виписку».
Oleg111123232
Oleg111123232
20 лютого 2021, 19:08
Добрый день, товарищ переводил деньги с Сбербанка в Ощадбанка на мой счёт, в итоге сразу деньги не пришли, и были в ожидании, после чего статус стал «завершён » но деньги так и не пришли
Номер операции 435081915488
Ощадбанк
Відповідь банку
22 лютого 2021, 11:42
Доброго дня! Рекомендуємо перевірити реквізити платежу. При надходженні запиту до банку відповідна операція відображається в Ощад 24/7.
Kopenk42
Kopenk42
20 лютого 2021, 14:58
дружина пільговика, Луцьк
Мій чоловік ветеран військової служби, відповідно, пільги були на двох, ми получали пільги за комунальні послуги в безготівковій формі. 26 січня 2021 року мій чоловік помер. Як полагається, ми повідомили про це в департамент соціальної політики, де нам казали, що за січень ( такой закон) вони перерахують в ощадбанк повну пільгову суму, що вони і зробили. Коли я зайшла в особистий кабінет пільговика, то побачила, що гроши стоят як залишок на обліковому запису, статус пільговика закрит з 26.01.2021 року и гроши комунальним службам не перераховані. Подзвонила на гарячу лінію ощадбанку, де мені ничого вразумительного не казали, крім того, що пільговик помер, то і розмови ніякої не буде( ми вас понимаем, но ничем помочь не можем). Я не зрозуміла, в ощадбанку немає програми, яка дивиться на дату закриття пільг? Що це, ваша помилка чи ваша некомпетентність, чи ваше равнодушие до людей? Чи то перший померлий пільговик? Міністерство соціальної політики перерахувало гроши, то будьте добри перерахуйте куди положено, що тут сложного?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 лютого 2021, 12:17
Доброго дня! Співчуваємо вашій втраті. Всі дані, відображені в особистому кабінеті, надсилає до банку УПСЗН. Рекомендуємо звернутися до соціального органу щодо перерахування пільги.
home
home
20 лютого 2021, 13:39
Второй месяц получаю сообщение: «Просим срочно оплатить просроченные мин платеж- 7.00 ЮАН за кредиткой 262061........84. Обьясние что это такое.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 лютого 2021, 11:15
Доброго дня. Рекомендуємо перевірити інформацію щодо заборгованості по карті через контакт-центр банку за номером 0800210800. Це може бути заборгованість за послугу смс-інформування.
Vayyleriya93
Vayyleriya93
20 лютого 2021, 13:28
Здравствуйте. Подскажите почему отрясая линия не работает? Почему невозможно дозвониться? И почему когда пишу через бот в телеграмме, что бы мне перезвонили, на это никто не реагирует?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 лютого 2021, 11:27
Доброго дня! Для зв'язку із контакт-центром рекомендуємо використовувати послугу зворотного дзвінка на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
zoloto825
zoloto825
19 лютого 2021, 20:05
Здравствуйте, мой пароль на вход в личный кабинет Ощад24/7 по неизвестным причинам был заблокирован, возникла проблема с его восстановлением.
При запросе функции на восстановление пароля приходится вновь заполнять вместо одной строки- три строки полных данных своей карты, поскольку система выбирает одновременно 2 функции, а именно, -регистрацию и восстановление, как бы макроэлементом. Далее следует автоматизированный телефонный звонок с кодом для входа в систему, после ввода которого следует набрать 2 раза новый пароль. Вижу две галочки, как согласно принято, однако, после этого система выбивает ошибку и предлагает зайти позже… и так по кругу.
Посмотрела видеоролик по восстановлению паролей, там появляется одна строка для заполнения 16-изназначными цифрами данных своей карты ..., на ум приходит мысль- или это ошибка программиста, либо сделано умышленно. Подскажите, как мне всё же решить свой вопрос.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 лютого 2021, 9:47
Доброго дня. Перепрошуємо за незручності, пов'язані зі збоєм роботи вашого облікового запису. В даному випадку рекомендуємо звернутися до контакт-центру банку для видалення вашого діючого облікового запису. Після цього ви зможете провести повторну реєстрацію та продовжити користування Ощад 24/7.
Alex1559
Alex1559
19 лютого 2021, 19:40
Александо, Люботин
Обязательный платеж по кредитке 110 гр. Уплатил 5.02. 3100 гр, затем 8.02 ещё 260 гр. 19.02 получаю СМС о том, что из за технического сбоя деньги пошли не туда и я должен снова заплатить до 24.02 иначе бла бла бла как это понимать? Сбой ваш, а платить должен клиент? Лихо!
Ощадбанк
Відповідь банку
22 лютого 2021, 11:26
Доброго дня! Прикро, що склалась подібна ситуація. Оскільки було погашено частину використаного кредитного ліміту, у наступному періоді вам буде нараховано меншу суму відсотків. Приносимо вибачення за завдані незручності.

З повагою, команда Ощадбанку.
cher1509
cher1509
19 лютого 2021, 19:24
Валентина, Донецкая обл.
Здравствуйте! Пожалуйста подскажите: срок действия пенсионной карты переселенца закончился в мае 2020г. (новая карта не получена). Продлевается ли срок действия карты до окончания карантина в Украине? В течении какого срока необходимо получить новую карту, не аннулируется ли она? Спасибо за ответ!
Ощадбанк
Відповідь банку
22 лютого 2021, 11:24
Доброго дня! Картки клієнтів ВПО продовжено до першого травня: https://www.oschadbank.ua/ua/term

Якщо вам було замовлено нову картку, протягом карантину вони зберігаються у відділенні. Забрати її можна до останнього дня місяця, наступного за місяцем, в якому закінчиться дія карантину.
S20041980k
S20041980k
19 лютого 2021, 14:04
Адаменко Наталья, НоваяУшица
Добрий день получили безготівкову субсідію.зарееструвалися в кабінеті субсідіанта но зайте в нього не можу виникає помилка403і пишиться в доступі відмовлено?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 лютого 2021, 14:30
Доброго дня. Рекомендуємо спробувати увійти за допомогою посилання: https://pkb.oschadbank.ua/login, у разі повторення помилки зверніться, будь ласка, до контакт-центру за номером: 0800210800

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Всі курси банку