Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Larisa1909
Larisa1909
10 березня 2021, 12:42
Владимир Сергеевич, Донецк
Здравствуйте, моя карточка ЕПП находится в отделении ощадбанка г.Мариуполя, я в настоящее время пребываю в г.Киеве.Могу ли я заказать обычную пенсионную карточку по этому же картсчету в ощадбанк г.Киева? Если да, то какой механизм процедуры? Спасибо за ответ.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 14:44
Доброго дня! Для замовлення картки потрібно звернутись до відділення банку в межах області, де відкрито рахунок. У відділенні банку м. Києва ви можете зняти готівку з паспортом.
IUKHIMENKO
IUKHIMENKO
10 березня 2021, 10:18
Марина, Севастополь
Добрый день!
На мое имя в 1983 и 1985 г.г. родителями били открыты срочные вклады, которые до 1991 г. не получены.
В 1997 г. в отделении Ощадбанка по г. Севастополю № 4548 открыт компенсационный вклад по сберкнижкам СССР.
Я не планирую обращаться за получением денежных средств с указанных выше счетов и хотела бы их закрыть.
В настоящее время я нахожусь за пределами Украины и подать заявление на закрытие счетов лично не имею возможности.

Подскажите, в каком порядке и каком отделении Ощадбанка я могу закрыть счета в по компенсационным вкладам без личного присутствия.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 15:43
Доброго дня! Рахунок може бути закритий Банком без згоди клієнта, якщо протягом 3 років поспіль операції за рахунком не здійснюються і на рахунку відсутні кошти.
everest53
everest53
10 березня 2021, 9:41
Юрий, 0506156515
Я ВПЛ.В августе 2020г. закончился срок пенсионной карты debit Standart.Была перевыпущена новая карта сроком действия до 2025г.Которая была активирована при помощи личного кабинета в Ощад24/7.Но так как не было возможности её забрать в Гуляйполе, Запорожской обл.,27 02 2021 её заблокировали, хотя движения по счёту происходили ежемесячно.Произвели перевыпуск карты которая придёт неизвестно когда.НО для её активации и получения необходимо личное присутствие в отделении банка.Так как в данном случае личный кабинет заблокирован, а выехать в банк нет никакой возможности из за пандемии.Что делать в этом случае? Получается безвыходная ситуация. Согласно вашему ответу действия работников банка являются, в моём случае, не ПРАВОМЕРНЫМИ.Так как я являюсь ВПЛ.Вопрос, разблокируется ли мой личный кабинет с сохранением пароля и логина по прибытии новой карты банка
Ощадбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 10:45
Доброго дня! Рекомендуємо звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 та перевірити стан вашої реєстрації.
Angelika90
Angelika90
9 березня 2021, 14:02
Могу ли я снять деньги со счета в кассе с документами, если карты со мной нет?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 14:12
Доброго дня! Якщо картка до рахунку випущена та активована, для зняття коштів необхідно вказати повний номер картки та термін дії.
Зняти кошти можливо також в банкоматі без картки за допомогою додатку Ощад 24/7.
Nddn
Nddn
9 березня 2021, 12:41
Наталія, Київ
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, для отримання довідки про невикористання житлових чеків на приватизацію у місті Київ можна звернутися у найближче до себе віділення? Чи є інші критерії?
І потрібно мати з собою лише паспорт людина, якій будуть видавати цю довідку?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 14:06
Доброго дня! Звернутись потрібно до відділення, що найближче за адресою реєстрації місця проживання з 1993 року. Ви можете зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 та вас зорієнтують у адресі найближчого відділення.
Необхідно документально підтвердити, що за адресою, по якій потрібна довідка, ви були зареєстровані/проживали раніше відповідною відміткою в паспорті або довідкою.
everest53
everest53
9 березня 2021, 12:03
Юрий, 0506156515
Я ВПЛ.В августе 2020г. закончился срок пенсионной карты debit Standart.Была перевыпущена новая карта сроком действия до 2025г.Которая была активирована при помощи личного кабинета в Ощад24/7.Но так как не было возможности её забрать в Гуляйполе, Запорожской обл.,27 02 2021 её заблокировали, хотя движения по счёту происходили ежемесячно.Произвели перевыпуск карты которая придёт через 14 дней.НО для её активации и получения необходимо личное присутствие в отделении банка.Так как в данном случае личный кабинет заблокирован, а выехать в банк нет никакой возможности из за пандемии.Что делать в этом случае? Получается безвыходная ситуация. Согласно вашему ответу действия работников банка являются, в моём случае, не ПРАВОМЕРНЫМИ.Так как я являюсь ВПЛ.Убедительная просьба разблокировать мою карту.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 14:00
Доброго дня. Передбачаючи труднощі з отриманням нових карток у відділенні, для клієнтів ВПО було здійснено налаштування, відповідно до яких старою карткою, у якої закінчився термін дії, можливо користуватись. При цьому після активації нової картки попередня автоматично закривається. В даному випадку для зняття коштів та отримання нової картки необхідно звернутись до відділення банку.
a987654321a
a987654321a
9 березня 2021, 10:46
мария
пытался войти в ощад 24.вместо одного пароля из 4 цифр на телефон пришло аж 4. это что такое какой пароль надо вводить. ввел три пишет неправильный.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 13:54
Доброго дня! В такому випадку актуальний останній пароль. Рекомендуємо вам повторити запит на проведення операції і дочекатись нового паролю.
Mihailo55
Mihailo55
7 березня 2021, 21:07
Михаил
Здравствуйте. Сейчас много говорят об уничтожении карт в банках, которые не могут забрать, в связи с закрытием КПВВ. У меня карта так же в банке, но я сам не могу приехать и забрать её. Однако карту я активировал через оператора и она работает. Что будет с моей картой в банке? Не пенсионная.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 9:05
Добрий день! Протягом карантину картки зберігаються у відділенні. Забрати її можна до останнього дня місяця, наступного за місяцем, в якому закінчиться дія карантину.
Oschad1959
Oschad1959
7 березня 2021, 14:55
Добрый день. Можно в ощадбанке онлайн получить ЭЦП. У меня есть ЭПУ и личный кабинет.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 10:17
Доброго дня! Картка ЕПП вже містить ЕЦП. Ознакою можливості використання ЕЦП на ресурсі є наявність в переліку АЦСК Ощадбанк.
Robot27
Robot27
7 березня 2021, 6:22
Мою карточку заблокировали за прострочку в 23 гривни я пополнил но ничего не происходит карта блокирована что делать
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 9:02
Доброго дня! Рекомендуємо звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 та перевірити ситуацію по вашій картці.
Ninel69
Ninel69
6 березня 2021, 22:43
Доброго дня! 13.07.2012 році отримала готівкою компенсаційну виплату в розмірі 1000 гривень як вкладник Сбербанку колишнього СРСР. При цьому мені було видано Національну картку, термін дії якої закінчився 06/15. Чи існує на сьогоднішній день відкритий рахунок по цій картці в форматі iban, якщо так, то як отримати інформацію по цьому рахунку, якщо можливості їхати в населений пункт де була відкрита ощадкнижка немає та і відділення Ощадбанку в населенному пункті закрито(с.Прибужжя, Доманівського району, Миколаївсько ї області)
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 9:39
Доброго дня! Дізнатись інформацію щодо даного рахунку можливо в обслуговуючому відділенні. В даному випадку звернутись можна до відділення у смт Доманівка, вул. О. Ливадара, 58.

Хотіли б зазначити, що рахунок з випуском Національної картки може бути закритий Банком без згоди клієнта, якщо:
— минуло 30 календарних днів із закінчення терміну дії ПК і у клієнта відсутня заборгованіть та залишок коштів на рахунку;
— протягом 3 років поспіль операції за рахунком не здійснюються і на рахунку відсутні кошти.
64221940
Олексій Ольшанський
6 березня 2021, 17:32
Олексій, Україна, Київ, Біла Церква
Добрий день. Я військовий пенсіонер. На даний час я знаходжуся за кордоном. Будьласка дайте мені інформацію за моє пенійне забезпечення: загальний стан рахунку на моїй картці, сума пенсії за місяць. Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 9:01
Доброго дня! Перевірити дану інформацію можна через контакт-центр. Номер телефону для дзвінків із-за кордону: 044-363-01-33. Зателефонувати можна також через сайт банку (розділ «підтримка online»): https://www.oschadbank.ua/
everest53
everest53
6 березня 2021, 10:25
Юрий, 0506156515
В августе 2020г. закончился срок пенсионной карты debit Standart.Была перевыпущена новая карта сроком действия до 2025г.Которая была активирована при помощи личного кабинета в Ощад24/7Но так как не было возможности её забрать в Гуляйполе, Запорожской обл.,27 02 2021 её заблокировали, хотя движения по счёту происходили ежемесячно. Счет пополнялся и снимался.Имели право работники отделения заблокирвать, в данном случае карту, не смотря на предоставления клиентам дополнительного временного ресурса для получения карт в отделении Ощадбанка во время карантина и в условиях введенных КМУ ограничительных мер было принято решение о приостановлении с 01.07.2020 года процедуры уничтожения платежных карт, если они не были получены в течение 6 месяцев с момента выпуска».? Произвели перевыпуск карты которая придёт через 14 дней.НО для её активации и получения необходимо личное присутствие в отделении банка.Так как в данном случае личный кабинет заблокирован, а выехать в банк нет никакой возможности.Что делать в этом случае? Получается безвыходная ситуация.И ещё, работники отделения Ощад банка Гуляйполе, требуют личного присутствия клиента для перевыпуска карты и потом приехать через 14 дней для её получения и это при пандемии когда и один раз приехать к ним нет никакой возможности.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 9:04
Доброго дня! Дії працівників банку є правомірними. Для активації картки необхідно отримати її у відділенні, можливість зробити це дистанційно відсутня.
Продовження терміну дії карток без отримання реалізовано виключно для клієнтів ВПО.
Mileks
Mileks
5 березня 2021, 21:18
Екатерина, Марганец
Почему списки, и деньги с соцстрахования в банк поступили, а деньги на счет получателей не поступили. Все банки выдали, а ваш банк нет? И когда их теперь ждать? Если теперь будет 3дня выходных? И так всегда Ощадбанк выдает самый последний!
Ощадбанк
Відповідь банку
9 березня 2021, 8:56
Доброго дня! Банк зараховує кошти відразу після отримання їх від відповідних організацій. Рекомендуємо звернутися в службу, що проводить виплати, для уточнення інформації.
46405136
46405136
5 березня 2021, 12:32
Татьяна, Г.Донецк
В апреле прошлого года моя карточка была перевыпущена и доставлена в Ощад Банк города Мариуполь.Т.к.карантин забрать ее не было возможности.И только в сентябре 20 года я смогла сьездить и забрать ее.В марте 21 года будет пол года.Но так как карантин продолжается выехать нету никакой возможности… чтобы сделать идентификацию… До какого числа я могу не ехать в ОБ?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 березня 2021, 13:42
Доброго дня! На період карантину проходження фізичної ідентифікації клієнтів ВПО скасовано. Тобто банк не буде обмежувати видаткові операції або блокувати рахунок через непроходження ідентифікації, яка вимагалась Постановами КМУ № 637 від 05.11.14 р. та №548 від 11.07.18 р.
everest53
everest53
4 березня 2021, 20:59
Юрий
Если старая карта заблокирована по истечении срока действия, а новая ещё не готова.Есть ли возможность зайти в личный кабинет ощад24? Или так и будет при вводе пароля и логина выдавать что не верный логин и пароль? И возможно ли будет активировать карту в личном кабинете ощад24?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 березня 2021, 9:08
Доброго дня! Активувати картку можна після отримання у відділенні, зробити це дистанційно в Ощад 24/7 можливість відсутня. Стосовно входу в особистий кабінет, рекомендуємо перевірити ситуацію через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800. Оператор перевірить стан вашої реєстрації та зможе зорієнтувати в подальших діях.
ml0957562158
ml0957562158
4 березня 2021, 14:06
Михаил, Сумы
Обязаны ли сотрудники банка выдать пенсионную карту пенсионерки по нотариально заверенной доверенности с текстом- подавати та отримувати будь які заяви.в тому числі на відкриття додаткових карток до карткового рахунку(окрім заяв на отримання готівкових коштів), плачтикові картки, додаткові пластикові картки, додаткові платіжні картки довідки, виписки, картки, ПІН -коди таПІН конверти та будь які інші документи надання чи отримання яких необхідне для належного виконання повноважень за цією довіреністю.???? Карта перевыпущена в связи с окончанием срока действия предыдущей и находится в кассе отделения 10004/094 г.Горняк, Селидовского района, Донецкой области ОЩАДБАНКА.С сентября месяца прошлого года ветеран труда 89 лет от роду перебивается без пенсии в отопительный сезон.Как я считаю по вине сотрудников банка.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 березня 2021, 15:16
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення інформації. Перевірте, будь ласка.
0508605608
0508605608
4 березня 2021, 13:48
Татьяна., Стаханов.
Здравствуйте, могу я через вас записаться в банк г.Кременная на получение карточки?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 березня 2021, 14:21
Доброго дня! Призначити зустріч можна на сайті банку: https://appointment.oschadbank.ua/VPO
donetskfish
donetskfish
4 березня 2021, 12:51
donetskfish, donetsrfish
Добрый день! Можно ли снять деньги с карточного счета в отделении где открыт счет по паспорту (без платежной карточки)
Ощадбанк
Відповідь банку
4 березня 2021, 14:20
Доброго дня! Так, існує така можливість.
korobov
korobov
3 березня 2021, 15:20
Александр
На горячей линии 080020800 появилось непонятное явление. Робот женским голосом называет меня по имени и отчеству. И сразу вклинивается «живой» голос: «меня зовут София, спрашивает по какому вопросу вы звоните?» Это работник банка или посторонний человек?
Ощадбанк
Відповідь банку
3 березня 2021, 16:56
Доброго дня! Віртуальний менеджер Софія — це інтерактивний автоматичний режим, що володіє функцією розпізнавання голосу. Не хвилюйтесь, це не постороння людина. Просто тестуємо нові можливості.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 11.05 11.9
USD 42 42.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 11.05 11.9
USD 42 42.45
Всі курси банку