Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
eshtyrba
eshtyrba
14 квітня 2021, 15:51
Лена
Добрый день! Перевыпущенная карта ЭПУ моего отца ВПЛ находится в отделении банка пос. Новобелое Луганской области. Возможно ли ее переслать в отделение банка пос. Марковки Луганской области, если банк Новобелого является филиалом банка Марковки.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2021, 17:56
Доброго дня! Змінити точку доставки картки можливо виключно в момент оформлення її перевипуску.
tryh75gtry
tryh75gtry
14 квітня 2021, 14:12
Александр
В результате неправильного ввода пароля в Ощад 24 была заблокирована карта. Можно ли её разблокировать без выезда в отделение банка, т.к. владелец карты живёт на не подконтрольной территории и может передвигаться только при посторонней помощи? Кстати, логин и пароль, выданный банкоматом, очень плохо и недвусмысленно читается. И стоит ли прислушиваться к настойчивым заявлениям Президента и премьера о самоизоляции?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2021, 15:18
Доброго дня! При неправильному вводі даних для входу в Ощад 24/7 тимчасово може бути заблоковано особистий кабінет, не картка. Рекомендуємо звернутися до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800, аби перевірити ситуацію з доступом.
ludamila77
ludamila77
13 квітня 2021, 23:11
Людмила, Киев
Отделение ощадбанка, в котором лежит вклад умершего, на получение которого у меня есть все необходимые нотариальные документы, находится от меня почти за тысячу км. Учитывая тепершнюю обстановку с ковидом и постоянными ограничениями, связанными с его течением, а также немалое расстояние, могу ли я получить вклад в ближайшем отделении со счета умершего на свою банковскую карту, открытую в ощадбанке Киева или за ним нужно ехать непосредственно в то отделение, где лежит вклад? (Умерший проживал на неподконтрольной территории). Отделение, в котором хранился его пенсионный счет переехало на территорию Украины в Донецкой области, я же проживаю в Киеве.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2021, 10:51
Доброго дня! Для отримання вкладу необхідно звернутись до відділення банку, в якому було розміщено вклад, зі свідоцтвом про право на спадщину.
dimas0000
dimas0000
13 квітня 2021, 18:56
Объясните мне пенсионерки что такое финансовый номер? Это тот номер который привязян к карте и куда приходят смс потверждения? Или это тот номер, с которого звонишь по номеру 0800 210 800 и робот тебя сразу приветствует по имени отчеству?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2021, 9:06
Доброго дня! Фінансовий номер телефону — той номер, який вказується при відкритті рахунку і за яким вас можна ідентифікувати як клієнта банку. Так, саме на цей номер надходять смс-повідомлення від банку.
alekcc
Леонид Мызин
13 квітня 2021, 18:27
Леонид, Перевальск
У меня карта ЭПУ где нужно делать идентификацию. В банке где выдавали карту или в любом Ощадбанке Украине
Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2021, 9:04
Доброго дня! Взагалі пройти ідентифікацію можна у будь-якому відділенні банку, проте в період карантину в цьому немає необхідності — зараз її тимчасово скасовано.

Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)» АТ «Ощадбанк» на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), та протягом 60 днів з дня його відміни припинив блокування видаткових операцій по картковому рахунку внутрішньо переміщених осіб, які мали пройти фізичну ідентифікацію.
Santa76
Santa76
13 квітня 2021, 18:00
Дякую Вам за вiдповiдь! Я звертався до вас з приводу перевипуску картки ВПО, яка знаходиться в Старобiльску, до Станицi Луганськоi. Прошу Вас уточнити можливо зробити це по телефону горячоi лiнii, або потрiбне особисте звернення до банку Станицi Луганськоi?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 квітня 2021, 9:00
Доброго дня! В телефонному режимі перевипуск ЕПП не здійснюється, для цього потрібно звернутися до відділення банку.
smetkina
smetkina
13 квітня 2021, 7:29
Сергей, Харьков
Здравствуйте, я переселенец карта закончилась новая в отделении, пока не забрана. При входе в ощад 24 на сером фоне высвечивается только новая карта не активная могу ли я по старой карте совершать платежи
Ощадбанк
Відповідь банку
13 квітня 2021, 10:17
Доброго дня! В Ощад 24/7 картка може відображатися сірим кольором, проте якщо її було продовжено, операції будуть доступні.
Зазначимо, що продовжено картки для отримання виплат клієнтам ВПО, термін дії яких закінчився, починаючи з березня 2020 року.
byglachok
byglachok
13 квітня 2021, 0:00
Александр
29.03.2021 Частным Исполнителем было отправлено вам постанову о снятии ареста с зарплатного счета, и до сих пор все заблокировано. В чем дело или вы думаете у людей деньги есть под подушкой? И кстати уже бухгалтерия перечислила 20% с зарплаты по Ип, а от Вас тишина. Когда будет разблокирован счет? Мне до 20 нужно платить по кредитам чтобы не было просрочек теми деньгами которые на арестованом счету!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
13 квітня 2021, 10:10
Доброго дня! Арешт знімається, як правило, того ж дня, коли постанова надійшла до банку. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ідентифікаційного коду. Перевіримо, чи було отримано документ.
Marik007
Marik007
12 квітня 2021, 21:34
Алёна
Добрый день, в феврале 2020г.истек срок пенсионной карты, была перевыпущена новая и доставлена в отд. г.Старобельск. Только сейчас появилась возможность поехать её получить, и мой вопрос: будет ли она в наличии в отделении?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 квітня 2021, 10:07
Доброго дня! Протягом карантину картки зберігаються у відділенні. Забрати її можна до останнього дня місяця, наступного за місяцем, в якому закінчиться дія карантину.
LaraI
LaraI
12 квітня 2021, 15:18
Лариса, Горловка
Добрый день! 10 минут назад мне позвонила представитель банка и в довольно грубой форме требовала оплатить долг по карте,(перебивала, угрожала штрафами и пеней), которая открыта в 2019 для разовой выплаты о чем были предупреждены сотрудники отделения, в котором карта открывалась. Я живу в Горловке, у меня НЕТ ВОЗМОЖНОСТИ выехать на территорию Украины для закрытия этой карты, так как границы перекрыты, а ехать через Россию довольно дорогое «удовольствие» заплатить более 200 долларов только за дорогу.
Собственно вопрос — Почему нет возможности закрыть карту онлайн? По видеосвязи, с предоставлением документов для установления личности.
Если бы не срочная потребность и обязательное условие открытия счета в этом банке, то в жизни бы не обратилась.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 квітня 2021, 15:51
Доброго дня. Хотіли б перевірити ситуацію. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
Nina3003
Nina3003
11 квітня 2021, 9:15
Добрий день. Підскажіть будь ласка, якщо термін дії карточки завершився, а людина деякий час ще не зможе отримати нову, куда буде поступати її пенсія і чи вона не пропаде коли отримаєш нову карточку?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 квітня 2021, 11:17
Доброго дня! Зарахування пенсії відбувається на рахунок, статус картки ніяк не впливає на зарахування коштів. Після отримання нової картки сума буде доступна до використання.
vovan8491
vovan8491
11 квітня 2021, 8:58
Владимир
вибачте за повторне звернення, але я хочу все-таки зрозуміти сенс продовження карток термін дії яких закінчився в період дії карантину. Адже не секрет, що це важливо насамперед для тих. хто знаходиться вимушено на території ОРДЛО. Але обмеження для цих карток не дозволяють ні поповнити мобільний рахунок, ні переслати гроші через 24/7. Так в чому сенс продовження?

Ощадбанк
Відповідь банку
12 квітня 2021, 11:16
Доброго дня! Для карток із продовженим терміном дії операції в Ощад 24/7 доступні, в тому числі поповнення мобільного або перекази.
Рекомендуємо звернутися до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для детальної перевірки ситуації по вашій картці.
Santa76
Santa76
10 квітня 2021, 7:02
Я ВПО. Срок моей карточки Ощадбанка простой не электронной истек в январе. Новая доставлена в отделение Старобельска. Могу ли я заказать перевыпуск карточки на другое отделение в Станицу Луганскую?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 квітня 2021, 11:13
Доброго дня. Так, це можливо. В даному випадку ви можете звернутися в зручне відділення в межах Луганської області для оформлення перевипуску зі зміною точки доставки.
dimas0000
dimas0000
9 квітня 2021, 12:09
Здравствуйте!!! У меня такая ситуация, мой адвокат заказал в банке перевыпуск моей просроченной карты, после этого в этот же день в ощад 24/7 появилась новая карта со статусом: карта выпускается ждите смс. И осталась старая карта со статусом: срок действия окончен. По истечении 10 рабочих дней в личном кабинете появилась еще одна карта со статусом: карта выпускается. А та карта которая должна быть готова, со статусом: карта ЗАКРЫТА!!! При каких объстаятельствах такое возможно?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 квітня 2021, 16:13
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення. Перевірте, будь ласка.
Firetruck
Firetruck
8 квітня 2021, 14:51
Хотел вчера воспользоваться картой но написало что превышен лимит и вот сегодня тоже самое. Что с этим делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 15:18
Доброго дня. Рекомендуємо перевірити інформацію по вашій карті через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
Maks747
Maks747
8 квітня 2021, 13:52
Принес справку в банк от исполнителя о том что исполнитель снимает арест с карточного счета, но в вашем банке не чего не снимают, хотя какие причины сотрудники банка не отвечают жду уже пять суток ответа от банка.На то что мой счёт заблокирован Ощадбанк тоже не уведомил меня! Звонки на горячую линию тоже не приносят результата! В итоге выходит что 3 месяца я нахожусь без средств для жизни, оплаты комунальных.А Ощадбанк не как не разъясняет ситуацию! Вот скажите куда мне обратися?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 14:04
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ідентифікаційного коду. Ситуацію перевіримо.
Klymbutskavl
Klymbutskavl
8 квітня 2021, 11:40
Доброго дня! Ваша відповідь на моє питання не зрозуміла, я здійснила платіж за ковід- тести у Великобританію, а зараз хочу повернути свої кошти. Наразі знаходжусь за кордоном, як мені написати заяву?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 12:37
Доброго дня! Банк проводить платіж за реквізитами, що вказує відправник. Скасувати операцію можливість відсутня, щодо повернення коштів рекомендуємо звернутись до отримувача. У випадку шахрайства необхідно звернутись до правоохоронних органів.
dimas0000
dimas0000
8 квітня 2021, 11:10
На моей пенсионной карте возникла проблема. При попытке снять честно заработанные средства выбивает ошибка номер 65. Превышение лимита активности. В ощад 24/7 при попытке что либо оплатить вылетает ошибка превышен лимит операций. Ваша служба поддержки дала понять что это подозрение на мошенничество. В банк обращались, бесполезно! Как решить проблему? Неужели только через суд? Хотя при всем этом зачисление пенсии на карту происходит регулярно больше года! Вопрос кому идут мои деньги??!
Ощадбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 12:35
Доброго дня. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення.
Klymbutskavl
Klymbutskavl
8 квітня 2021, 0:19
Доброго вечора! 01.04.2021 р. була здійснена оплата тестів кредитною картою Ощадбанку на рахунок фірми у Великій Британії, але з’ясувалось, що це шахрайство. Питання: як я можу повернути свої кошти?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 10:14
Доброго дня! Рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів та написати відповідну заяву про вчинення шахрайських дій. Також ви можете звернутися до кіберполіції зі зверненням: https://cyberpolice.gov.ua/declare/
Банк, за запитом правоохоронних органів, надасть всю необхідну інформацію для розслідування в межах ЗУ.
Angelika90
Angelika90
7 квітня 2021, 21:04
Добрый вечер, скажите пожалуйста, что значит инфо по карте море, при использовании кредита, 5%за тело кредита нужно будет заплатить плюс процент за кредит, это сколько?)
Ощадбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 10:11
Доброго дня!
Згідно умов погашення кредиту, щомісяця першого числа вам надходить смс-повідомлення із сумою обов'язкового платежу, яка включає:
— нараховані комісії;
— відсотки, нараховані на використану частину кредитної лінії;
— 5% від використаного тіла кредитної лінії.
Зауважимо, що на період карантину обов'язкове погашення 5% використаної частини кредитної лінії скасовано. Таким чином, в смс-повідомленні вказується менша сума, яка складається лише з комісії та відсотків. Цю суму потрібно внести до 20-го числа.

Після отримання смс-повідомлення ви можете цілодобово звернутись до контакт-центру банку за номером телефону 0-800-210-800 та отримати роз'яснення щодо суми в смс-повідомленні.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.85
PLN 11.05 11.9
USD 41.8 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.85
PLN 11.05 11.9
USD 41.8 42.35
Всі курси банку