Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Kuchmeechka
Kuchmeechka
19 квітня 2021, 14:38
Юлия
Скажите пожалуйста, как переслать деньги с России в Украину на карту? Нужно ли открывать специальную карту или как это правильно сделать?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 16:09
Доброго дня! Для переказів із-за кордону рекомендуємо використати одну із систем міжнародних грошових переказів. Детальніше: https://www.oschadbank.ua/ua/private/transactions

Для консультації в телефонному режимі можна заповнити форму на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
evgeniant88
evgeniant88
19 квітня 2021, 11:21
Евгения, г.Донецк
Здравствуйте! В марте 2020 было перевыпущено ЭПУ, из-за карантина нет возможности его забрать до сей день, соответственно пенсия накапливается, а снять не могу, по состоянию здоровья не получается преодолеть такой путь. Может ли кто-то забрать ЭПУ или хотя бы снять средства с моей карты по доверенности?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 14:18
Доброго дня! Картка ЕПП може бути видана виключно власникові рахунку. Зняти кошти можна по довіреності у відділенні банку, де було відкрито рахунок.
56971128
Ольга Хвостикова
19 квітня 2021, 9:45
Ольга, Святогірськ
Добрий день, підкажіть будь ласка чи можливо отримати карту, відкрити новий рахунок, закрити недіючий рахунок по довіреності, яка зроблена на території Російської федерації?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 9:59
Доброго дня! Так, довіреність, оформлена на території Російської Федерації, приймається в банку.

lavrik248
lavrik248
18 квітня 2021, 19:15
Валерій
Добрый день! Я переселенец, пенсійне посвідчення срок действия 16 февраля 2020 года, посвідчення перезаказал, но не смог приехать за новой из-за карантина. Летом был инсульт, сложно передвигаться вообще. Можно ли получить свою пенсию по старой карте? Что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 10:08
Доброго дня! Платіжні картки, термін дії котрих було вичерпано в лютому, продовжено не було. Відповідно зараз провести операції по карті можливість відсутня. Зняти кошти з рахунку у відділення банку, де його було відкрито, може довірена особа.
ALEKS22
ALEKS22
18 квітня 2021, 18:29
Александр, Алчевск
Добрий день. Є таке питання. 12.04.21г. я прибув в г.Кремінна Луганській обл. в відділення банку №10012 / 026 де я отримав перевіпущеную пенсійну картку. Після чого я попросив співробітників банку пройти індіфікаціі, але мені Було запропоновано оформити страховку, на що я катігорійно відмовився оформляти останню. Після чого мені співробітники банку сказали немає страховки, не пройдете індіфікаціі. Скажіть, що за свавілля. Чи праві співробітники банку відмовити людині який в період карантину провів тестування заплативши при цьому 1200 грн (за тест) + ще дорога і.тд, ще платити страховку. А може просто заберіть зароблену мною пенсію.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 10:08
Доброго дня! Звичайно, оформлення страхування не є обов'язковим. Приносимо вибачення за ситуацію.

Також хочемо зазначити, що на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби, та протягом 60 днів з дня його відміни проходження ідентифікації скасовано.

Для уточнення деталей написали вам також в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
ludmila1954
Людмила Рубан
17 квітня 2021, 21:12
Людмила , Луганская область
Здравствуйте. Мне сегодня позвонили с Ощадбанка и сказали, что нужно явиться к ним, чтобы перевести лимит на другую карту иначе пенсионная карта будет заблокирована. На данный момент я нахожусь на территории не подконтрольной Украине. Как теперь быть, доехать до Киева мы сможем, а вот как по городу передвигаться не на автобус нас не возьмут, не на метро, а пешком столько я пройти не смогу. Неужели этот вопрос нужно решать только во время жесткого карантина. И лично я боюсь заразиться Ковидом и в поезде, и в городе. Может ли решить этот вопрос, мое доверенное лицо — адвокат, без моего присутствия?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 9:47
Доброго дня! Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Voloha66
Voloha66
16 квітня 2021, 22:47
Владимир
Здравствуйте! Пользуюсь приложением 24/7, в самом приложении всё нормально, а вот на сайте — не могу зарегистрироваться. Ввожу номер карты, месяц/год, cvc2, но смс отправляется на чужой номер телефона. Как такое может быть? В приложении мой номер указан. И всё бы ничего, но я заблокировал карту теперь, с бубном и плясками, нужно разблочить карту. В отделении мне не помогли: «не мы её заблокировали, а значит не разблочим». Что с номером делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 квітня 2021, 10:24
Доброго дня! Якщо при спробі зареєструватися або змінити пароль в Ощад 24/7 відображається номер телефону некоректно, це може вказувати на те, що ви допустили помилку в одному із реквізитів картки — неправильно ввели номер картки, термін дії або CVC2 код. Це не означає, що номер телефону було змінено. Рекомендуємо перевірити всі дані та спробувати повторно.

Розблокувати картку можна в мобільній версії (на головній сторінці обрати картку — далі розділ «Сервіси») або зателефонувавши до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.

Якщо виникнуть додаткові питання — напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення. Будемо раді допомогти.
irdo
irdo
16 квітня 2021, 13:20
Добрый день! В каких случаях, при получении денег в банкомате, пишеться-картка не обслуживается?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 квітня 2021, 13:58
Доброго дня! Рекомендуємо звернутися до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 та перевірити інформацію щодо статусу вашої картки.
alekcc
Леонид Мызин
16 квітня 2021, 12:25
Леонид, Перевальск
Добрый день. Больше года не проходил идентификацию в банке но пенсию снимал через ощад24. Нужно ли делать идентификацию в карантинный период. Пенсионер ВПЛ
Ощадбанк
Відповідь банку
16 квітня 2021, 13:57
Доброго дня! На період карантину проходження фізичної ідентифікації клієнтів ВПО скасовано. Тобто банк не буде обмежувати видаткові операції або блокувати рахунок через непроходження ідентифікації, яка вимагалась Постановами КМУ № 637 від 05.11.14 р. та №548 від 11.07.18 р.

Відповідно до п. 17 ПКМУ №1596 банк повідомляє ПФУ або орган соціального захисту населення, якщо протягом року не проводились видаткові операції по рахунку особисто одержувачем. У постанові зазначено, що у такому разі орган Пенсійного фонду України або орган соціального захисту населення забезпечує проведення ідентифікації та верифікації особи на підставі пред’явленого (в обов’язковому порядку) одержувачем особисто паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу і підтверджує її вік, та визначеного законодавством документа, в якому зазначено відомості про місце її проживання.

Таким чином, банк дійсно фіксує інформацію про проведення або непроведення операцій, проте не впливає на рішення про прининення нарахування пенсії.
Olgya21
Olgya21
16 квітня 2021, 9:56
Добрый день.
Оплатила за ком.услуги через ощад24. Деньги сняли с карты. Но оплата не прошла. Загрузить квитанцию не могу. Пишет ошибка. Квитанция нужна для подтверждения. Что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 квітня 2021, 10:08
Доброго дня! Першочергово рекомендуємо вам зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. Оператор перевірить статус проведення операції і зорієнтує в подальших діях.
Ed2020
Ed2020
15 квітня 2021, 20:38
Едуард, Алевск
Бажаю здоров'ячка!!!
Не підкажете де можна подивитись статиску, яка відображає динаміку відмовлень або блокування виплат пенсіонерам ВПЛ?
Бо е є дуже відповідальним етапом роботи щодо зменшення впливу дефіциту коштів на виплату пенсій.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 квітня 2021, 10:07
Доброго дня! Зазначимо, що банк не приймає рішення про відмову у виплаті пенсії. Щодо цього питання необхідно звернутись до органів Пенсійного фонду України.
Niedlich
Niedlich
15 квітня 2021, 18:35
Здравствуйте, можно ли по доверенности РФ от ВПЛ оформить и получить дополнительную карту на имя доверителя в Ощадбанк?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 квітня 2021, 10:09
Доброго дня! Так, якщо в довіреності вказано відповідне повноваження. Зазначимо, що якщо до рахунку випущено ЕПП як основну картку, оформити додаткову картку може виключно власник рахунку.
Mupas96
Mupas96
15 квітня 2021, 18:23
Елена, Запорожье
На основании ответа от МИНСОЦПОЛИТИКИ ««Кошти за бюджетною програмою 2501230 «Виплата пільг і житлових субсидій громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі» ✅ спрямовано до банківських установ 14.04.2021»», Вопрос, почему до сих пор не переведены льготы на пенсионную карточку,?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 квітня 2021, 10:02
Доброго дня! Фінансування відбулось лише вчора. На даний момент кошти в процесі зарахування на рахунки субсидіантів. Очікуйте, будь ласка, смс-повідомлення.
Alenka94
Alenka94
15 квітня 2021, 14:57
По какой причине мне досих пор не дали ответ?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 15:20
Доброго дня! Відповіли вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
98407188
Николай Капканец
15 квітня 2021, 13:29
Николай, Микола
Здравствуйте. А на каком основании вы с пенсионной карты ощадбанка стали брать комиссию за оплату онлайн коммунальных услуг. Вам все мало???
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 15:12
Доброго дня! При здійсненні оплати комусь послуг переказом на довільні реквізити на рахунок, відкритий в банку, — комісія відсутня. Якщо ж переказ здійснюється на рахунок іншого банку — комісія становить 0.5% від суми, мінімум 2 грн.

Файл з оновленими тарифами можна завантажити на сайті банку: https://oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Sayan
Sayan
15 квітня 2021, 13:21
Тузовский Александр Геннадьевич, Новоград-Волынский
Может ли человек вместо меня заменить финансовый номер в отделении с моими документами
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 15:11
Доброго дня! Так, але це може зробити виключно довірена особа. Довіреній особі потрібно звернутися до відділення банку, де було відкрито рахунок, зі своїм паспортом, ідентифікаційним кодом та довіреністю, що засвідчена нотаріально.
Sayan
Sayan
15 квітня 2021, 13:15
Тузовский Александр Геннадьевич, Новоград-Волынский
У меня трудное положение я не могу явится в банк мне надо сменить ПИН-код на карточке который я не помню так как давно не пользовался ей
Может ли моя мама прийти в банк и от моего имени с моими документами
Провести замену финансового номера
Если требуется письменно составить довореность то как ее написать на какого итд
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 15:23
Доброго дня!
Для того, щоб змінити пін-код, потрібно успішно ввести попередній. Якщо попередній пін-код ви не пам'ятаєте, рекомендуємо оформити перевипуск — замовити нову картку з новим номером та пін-кодом.
Змінити фінансовий номер телефону або перевипустити картку можна по довіреності. Правильно оформити довіреність вам зможе допомогти нотаріус.
Savchenko4052
Savchenko4052
15 квітня 2021, 11:57
Доброго дня. Звільнилася 26 лютого з роботи, на карточку мали прийти ще кошти(лікарняний), карточку закрили, тому ощад24 не працює.
Як дізнатись чи прийшли кошти на карточку?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 14:45
Доброго дня! Заробітна плата надходить на рахунок, тому навіть якщо картка не активна, на зарахування це не впливає. Рекомендуємо звернутися до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для детальної перевірки ситуації. В будь-якому випадку ви можете зняти кошти у відділенні банку.
Sofiya23
Sofiya23
14 квітня 2021, 23:23
Добрий вечір! Підскажить, будь ласка чи можливо отримати карту по довіреності відкритій в Російській федерації.?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 9:51
Доброго дня. Так, це можливо. В довіреності має бути вказано відповідне повноваження на отримання картки, випущеної на ім'я власника рахунку, або на ім'я довіреної особи. Зазначимо, що по довіреності не видається електронне пенсійне посвідчення.
Alenka94
Alenka94
14 квітня 2021, 18:20
Здравствуйте! У меня был заблокирован зарплаты счёт частным исполнителем. 30 марта в банк исполнитель отправил постанову о снятии ареста, каждый день ходя и звонят в банк мне не предоставляют никакой информации? Когда же все таки снимут арест?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 9:33
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ідентифікаційного коду. Ситуацію перевіримо.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.85
PLN 11.05 11.9
USD 41.8 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.85
PLN 11.05 11.9
USD 41.8 42.35
Всі курси банку