Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Olga0r
Olga0r
24 березня 2021, 16:01
Здравствуйте. Не могу войти в ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ СУБСИДІАНТА/ПІЛЬГОВИКА. Ошибка, код 403: „У доступі відмовлено.“ В чем дело?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 березня 2021, 16:54
Доброго дня. Для входу рекомендуємо використовувати дане посилання: https://pkb.oschadbank.ua/portal-smm-ws-external-ip-frontend
pd882003
pd882003
24 березня 2021, 15:46
Добрый день, как можно получить средства, находящиеся на сберкнижках моей мамы, 1937 г.р., в отделении Ощадбанка г.Сторожинец, Черновицкой области. В настоящее время мама проживает в Санкт-Петербурге, выезд затруднителен, спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 березня 2021, 16:56
Доброго дня. Якщо мова йде про виплату вкладів колишнього СРСР — зобов'язання по здійсненні виплат взяла на себе держава. Рішення про майбутні виплати приймається КМУ і відповідні кошти мають бути закладені державним бюджетом.
e2007
e2007
24 березня 2021, 12:38
Здравствуйте, подскажите, пожалуйста, что делать в данной ситуации: карточка(обычная) моей бабушки (ВПЛ) находится в отделении банка г. Харьков. Сама она на не подконтрольной территории. В силу возраста и состояния здоровья приехать и получить карту не может. В феврале месяце через личный кабинет ощад24 старая карта была продлена до 2025г, однако, теперь она не может войти в свой кабинет. При входе в кабинет высвечивается не знакомый номер телефона. Она позвонила на горячую линию со своего финансового номера и спросила, что ей делать и как теперь пользоваться картой. Оператор горячей линии ответил, что только приезжать и получать карту. Оператор говорил быстро и на украинском языке, бабушка разнервничалась и растерялась. Подскажите, что делать? Можно ли, пока карта находится в отделении банка, заказать через горячую линию перевыпуск карты с доставкой в отделение Станицы-Луганской?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 березня 2021, 15:02
Доброго дня! Замовити перевипуск зі зміною точки доставки можливо у відділенні банку. Можливість оформлення перевипуску дистанційно рекомендуємо перевірити через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
Додатково, якщо попередню реєстрацію в Ощад 24/7 було закрито у зв'язку із закінченням терміну дії картки, то для входу в особистий кабінет потрібно зареєструватись за допомогою нової картки після її отримання.

Nikolay18
Nikolay18
24 березня 2021, 9:41
Нужна ли верификация переселенцу согласно постановы ему от 11,11,20 1098если я пользуюсь ощад 24/7 когда она вступила в силу
Ощадбанк
Відповідь банку
24 березня 2021, 11:26
Доброго дня. Відповідно до п. 17 ПКМУ «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України №1098 від 11.11.2020 р., банк повідомляє ПФУ або орган соціального захисту населення, якщо протягом року не проводились видаткові операції по рахунку особисто одержувачем.
В даному випадку рекомендуємо активно проводити операції по рахунку, в тому числі платежі та перекази.
Gydvin
Gydvin
24 березня 2021, 9:10
Здравствуйте, если закончилась у отца пенсионера книжка, то я могу по доверенности получить новую.И она бесплатная?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 березня 2021, 11:15
Доброго дня! За довіреністю ви можете безкоштовно відкрити пенсійний рахунок на ім'я вашого батька із видачею платіжної картки. На сайті банку можна призначити зустріч у зручному відділенні на певну дату та час: https://appointment.oschadbank.ua/
zero651
zero651
23 березня 2021, 18:09
Іван
В період з 1981 по 2002 рік я проживав та був прописаний за адресою Вінницька обл, Жмеринський р-н, смт. Браїлів, в якому відділенні Ощадбанку я можу отримати довідку про невикористання житлових чеків за вказаний період і які документи для цього потрібні
Ощадбанк
Відповідь банку
24 березня 2021, 11:11
Доброго дня! Ви можете звернутись до відділення номер 10001/0112 у м. Жмеринка, вул. Брезденюка Валерія, буд.19/2. Термін оформлення довідки — до 14 днів, її вартість складає 120 грн. При собі необхідно мати паспорт із зазначенням інформації про реєстрацію проживання у вказаний період.
0956419454
0956419454
23 березня 2021, 18:08
Неля
Скажіть будь ласка чому мені на вайбер не прийшла смс про зарплату? В лютому приходила
Ощадбанк
Відповідь банку
24 березня 2021, 10:42
Доброго дня! Рекомендуємо перевірити ваш баланс через Ощад 24/7, чат-бот (https://www.oschadbank.ua/ua/chat) або контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800. У випадку, якщо зарахування не надійшло на рахунок, необхідно звернутись до бухгалтерії організації, у якій ви працевлаштовані.
0959284108
0959284108
23 березня 2021, 17:15
В які терміни видається дублікат карти киянина, якщо ця карта є зарплатною
Ощадбанк
Відповідь банку
24 березня 2021, 10:38
Доброго дня! Термін виготовлення та доставки картки — до 14 календарних днів (у разі необхідності доставки картки у Донецьку/Луганську обл. — до 30 календарних днів).
81394279
Вікторія Єльчанінова
23 березня 2021, 14:42
Вікторія
Доброго дня, як мені узнати заблоковану суму по карті?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 березня 2021, 16:41
Доброго дня. Ця інформація відображається в надісланому повідомлені про операцію, якщо у вас підключено послугу смс-інформування. Також ви можете дізнатися її звернувшись до контакт-центру.
81332024
81332024
23 березня 2021, 12:22
Кобзар Раиса Николвевна
Доброго дня на мій запит від 22.03.21р повідомляю я, Кбзар Раіса Миколаівна. мій контактний номер телефону 0501628241, адреса відділення, де відкрито рахунок м Лісичанськ Ощадбанк ТВБВ № 10012/096 Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 березня 2021, 14:23
Рекомендуємо публічно не розміщувати свої дані. Але дякуємо вам за уточнення.
S20041980k
S20041980k
22 березня 2021, 19:24
Адаменко Наталья, НоваяУшица
Коли монетозовані пільги будуть перераховані комунальним підприємствам?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 березня 2021, 11:12
Доброго дня. Фінансування банком було отримано лише у п'ятницю. Відповідно, у понеділок-вівторок кошти буде розподілено.
81332024
81332024
22 березня 2021, 17:56
Кобзар Раиса Николвевна
Добрый день.Мне арестовали счет по выплате пенсии на 3 года как мне сообщили в отделении Ощадбанка г. Лисичанска где я получала пенсию это произошло согл. выписке ( зг.ФМ СЗ от 27.03.2019г № 40/2-23/208) прошу Вас объяснить как мне снять арест со счета и возобновить получение пенсии. Куда нужно обращаться. Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 березня 2021, 11:22
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ, контактний номер телефону та адресу відділення, де відкрито рахунок.
kolyar1960
kolyar1960
22 березня 2021, 16:07
Коляр Владимир, город Донецк
Добрый день.Не могу войти на страницу веббанкинг 24/7.Месяц назад всё было без проблем.Местный интернет провайдер блокировкой не занимается.Оператор на горячей линии вашего банка ничего вразумительного не разяснил. Вопрос это техническая причина или целенаправленная блокировка? Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 16:49
Доброго дня. Ціленаправлено обліковий запис не може бути заблоковано. Уточніть, будь ласка, яку саме помилку видає система?
voroncovaarin
voroncovaarin
22 березня 2021, 13:12
Арина
Здравствуйте. Подскажите, пожалуйста. Я пенсионерка из неподконтрольной территории. Карточка закончилась в сентябре 2020 года. Была открыта новая, в ощадбанке находится до настоящего времени. Получаю деньги по старой. Выезда нет, забрать новую не могу, а прошло уже 6 месяцев. Будут ли мне ещё приходить деньги на старую карточку и как долго?
Спасибо за ответ!
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 14:32
Доброго дня. Кошти нараховуються не на карту, а на рахунок, до якого карта по факту виступає ключем. Навіть якщо карта буде заблокована, кошти продовжать надходити. На даний момент термін дії карток для ВПЛ продовжено до кінця квітня.
GreOlga
GreOlga
22 березня 2021, 13:05
Helga, Мариуполь
Доброго дня! Чи можно звернутися на гарячу лінію та замовити додаткову картку до пенсійного рахунку ВПЛ, а доручити її отримати по нотаріальній довіреності? І як можна узнати номер цієї картки, щоб вписати у довіреність?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 14:29
Доброго дня. В даному випадку дистанційне замовлення картки неможливе. Для цього потрібно звернутися до відділення банку для випуску додаткової ПК. Ініціювати випуск додаткової ПК може і довірена особа.
VeraBotvinova52
VeraBotvinova52
22 березня 2021, 12:23
при прохождении идентификации в отделении банка меня не фотографировали, атолько предложили ввести пинкод, после чего появилась надпись авторизовано, сказали, что это и есть идентификация.Так ли это.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 14:09
Доброго дня. Фотографування не є обов'язковою умовою проходження ідентифікації.
Додатково нагадуємо, що перевірити факти проведення ідентифікації можливол через наш контакт-центр.
mona165
Татьяна Захарова
22 березня 2021, 9:50
Татьяна, Донецк
17 марта на телефон пришла Эсэмэска: За вашим зверненням SMS банкинг по карте отключено. Но никакого звернення с моей стороны не было. Я НЕ зверталась. Как быть. Мне нужно вернуть SMS банкинг
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 14:05
Доброго дня. Для перевірки інформації та підключення послуги рекомендуємо звернутися до контакт-центру за номером 0800210800.
a987654321a
a987654321a
22 березня 2021, 6:53
мария
И почему тянуть с электронной идентификацией? Всё равно прийдётся-пандемия так быстро не уйдёт-у нас что, по обе стороны идёт активная массовая вакцинация? что слышно о электронной идентификации в ощадбанке впл.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 14:04
Доброго дня. На даний момент не було змін в порядок ідентифікації клієнтів. Як тільки такі зміни буде анонсовано, клієнти одразу ж про це дізнаються.
nutik777
nutik777
21 березня 2021, 20:22
Здравствуйте.Подскажите пожалуйста есть несколько вопросов. Заканчивается срок ЭПУ.1)- Для перевыпуска новой карты нужно обращаться в ПФ или только в Ощадбанк? 2)- ЭПУ перевыпускается автоматически или нужно лично обращаться в отделение банка с заявлением? или достаточно оставить заявку на гор.линии Ощадбанка? 3)- если ЭПУ не перевыпускается атоматически, то можно ли оставить заявку и получить его в другом отделении банка в пределах области( но другой город)? или это и в ПФ тогда нужно обращаться? Будьте добры объясните всю последовательность действий и нюансы( вопросы выше), а то сроки действия с обоих сторон карты уже на пределе.Заранее благодарю Вас за ответ
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 14:02
Доброго дня. В даному випадку для замовлення перевипуску ЕПП необхідно звернутися до будь-якого відділення в межах області де було відкрито рахунок для подання відповідної заяви.
81332024
81332024
21 березня 2021, 6:52
Кобзар Раиса Николвевна
Добрый день.Мне заблокировали пенсионную карту. как мне сообщили в отделении Ощадбанка г. Лисичанска где я получала пенсию, что согласно цитирую выписку ( зг.ФМ СЗ от 27.03.2019г № 40/2-23/208) прошу Вас объяснить как мне разблокировать карточку и что нужно сделать. Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 13:59
Доброго дня. З питанням розблокування рахунку необхідно звернутися безпосередньо до відділення, де було його було відкрито.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку