Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
tardav171141
tardav171141
10 грудня 2020, 8:12
TARDAV, Київ
написав у відгуках, прочитавши попередні відгуки на це відділення, не маю відомостей про достовірність повідомленої мені у відділенні інформації щодо часу повернення коштів і взагалі про ситуацію, в якій термінал в касовому залі банку забрав готівкові гроші 4250грн, не видав квитанцій по оплаті набраних оплат комунальних послуг і ще нова ситуаціЯ з переводом на картку коштів і потім нового процесу оплати. Куди дивиться керівництво всього банку на таку роботу і терміналів і людей? Написав таке:
«Оцінка обслуговування -жахливо
Заголовок відгука — не можу оцінити через незнання правдивості повідомлених мені умов-
09.12.2020 о 10.00 приблизно платили з дружиною готівкою комунальні платежі за дві квартири в сумі 4250грн в терміналі відділення ощадбанку по вул. арх.Ніколаєва,7, в Києві, в самому касовому залі. Термінал гроші прийняв, довго крутив „колесо“ на екрані, потім видав надпис типу „успішно“, НЕ ВИДАВ ні однієї квитанції, і перейшов в початковий режим. Я тут же звернувся до працівників банку, вони щось шукали, дали мені підписати бланки заяви, копій паспорту, іденкоду і… сказали. що мені прийдеться чекати 5-7 днів?? Ніяких посвідчуючих документів (копії моєї заяви, тощо)мені не видали. Читаю „відгуки“ на сайті відділення (545545-разводка і інші) -пишуть що мають гроші повернути на протязі максимум!!! 3 днів і мені в 79 років вже погано з серцем-що мені робити звертатись в поліцію чи прокуратуру?»
Ощадбанк
Відповідь банку
10 грудня 2020, 11:13
Доброго дня.
Приносимо вибачення за завданні незручності. Хочемо повідомити, що після проведення розслідування кошти будуть повернені на рахунок, який ви вказали в заяві, яку подали у відділенні банку. Терміни повернення коштів потрібно уточнювати безповеденьо у віддленні банку.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися