Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
valerchuk
valerchuk
6 квітня 2021, 9:03
Здравствуйте.Сегодня хотела снять деньги в банкомате Ощадбанка в городе Угледар.Операция прошла, но деньги выданы не были.На табло высветилось, что вы забыли деньги обратитесь в банк.Обратилась- сказали ждать в течении суток.Могут ли деньги вернуться на счёт, без заявления? Подскажите, пожалуйста!
Ощадбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 9:57
Доброго дня! Так, оскільки зняття готівки проводилось в банкоматі Ощадбанку, після завершення обробки операції кошти можуть бути розблоковані та знову доступні. Рекомендуємо перевірити статус виконання операції через Ощад 24/7 або оператора контакт-центру. Якщо кошти все ж будуть списані, необхідно звернутись до відділення банку та написати заяву.
vovk73
vovk73
6 квітня 2021, 8:24
Доброго ранку! Підскажіть, будь ласка, чому станом на 06 квітня на картку Ощадбанку не надійшла пенсія?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 9:52
Доброго дня! Банк не затримує виплати
Для уточнення інформації рекомендуємо звернутися до підрозділу Пенсійного фонду.
43298831
Леночка Сорочан
5 квітня 2021, 22:09
Леночка
Здравствуйте, я пенсионер.В данный момент нахожусь на неподконтрольной Украине территории. Сегодня при переводе денег с моей карты(ЭПУ) на карту ПриватБанка в приложении Ощад 24/7, мне заблокировали возможность использовать услугу Ощад 24/7, аргументируя тем, что заподозрили меня в мошенничестве, посоветовав обратиться исключительно в отделение банка на подконтрольной территории.В связи со сложившейся коронавирусной ситуацией, я пожилой человек, не могу выехать на территорию Украины. Подскажите, пожалуйста, есть ли возможность восстановить доступ к Ощад 24/7 в телефонном режиме при помощи оператора?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 9:51
Доброго дня! Для детальної перевірки інформації рекомендуємо звернутися до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. Оператор перевірить інформацію за вашим рахунком та повідомить можливі шляхи відновлення доступу.
Andi351
Andi351
5 квітня 2021, 10:59
Донецкая обл
Добрый день скажите пожалуйста сегодня будут зачисление детских на карту?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 квітня 2021, 12:35
Доброго дня! Для уточнення інформації рекомендуємо звернутися до організації, що проводить виплати.
tatyana1102
tatyana1102
4 квітня 2021, 20:09
Номер карточки 4790***9082. Подскажите, пожалуйста, дату открытия счета.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 квітня 2021, 9:37
Доброго дня! Для предметної перевірки рекомендуємо звернутись до відділення банку, де було відкрито рахунок або до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.

З повагою, команда Ощадбанку.
tatyana1102
tatyana1102
4 квітня 2021, 19:28
У меня была карточка Ощадбанка. Направляла Вам письмо о закрытии счета. номер карточки 4790***9082. ПОдскажите, пожалуйста, закрыт ли мой счет?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 квітня 2021, 9:36
Доброго дня! Для перевірки інформації рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. На сайті банку можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
DSSZZI2016
DSSZZI2016
4 квітня 2021, 15:28
возможно ли получить банковские карточки родителей по доверенности
Ощадбанк
Відповідь банку
5 квітня 2021, 9:34
Доброго дня! Так, це можливо. Виключення — ЕПП, його може отримати виключно власник рахунку.
Vlad100
Vlad100
3 квітня 2021, 18:08
vlad100
Здравствуйте. Что нужно для того чтобы получать пенсию за маму, не совсем дееспособную, лежачую. Какие документы, как и где оформить.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 квітня 2021, 9:33
Доброго дня! Відкрити пенсійний рахунок або ж отримати кошти з рахунку можна у відділенні банку по довіреності, завіреній нотаріально. Якщо ви плануєте відкрити новий пенсійний рахунок на ім'я матері, рекомендуємо для зручного зняття готівки одразу випустити додаткову картку до цього рахунку на ваше ім'я. Відповідні повноваження мають вказуватись у довіреності.
Kojedubov
Kojedubov
2 квітня 2021, 21:49
Wasil
Сейчас ПЭУ после истечения срока выпускается автоматически или его необходимо заказывать в отделении банка.

Ощадбанк
Відповідь банку
5 квітня 2021, 9:28
Доброго дня! Якщо у вас закінчується термін дії електронного пенсійного посвідчення, рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для уточнення інформації.
Anton1902
Anton1902
2 квітня 2021, 14:51
Антон, Харьков
Добрый день!
Вы пишите, что оформить по доверенности доп.карту к ЕПП для пенсионера-ВПЛ невозможно без присутствия владельца счета. А если пенсионер переселенец имеет не ЕПП, а обычную пенсионную карту, в таком случае можно по доверенности доп.карту выпустить без присутствия владельца счета?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2021, 17:14
Доброго дня. В даному випадку додаткову картку можна оформити за наявності нотаріального доручення.
Olegishenko380
Olegishenko380
2 квітня 2021, 14:42
Ищенко Олег Иванович.
Здравствуйте я извиняюсь а как можно изменить CVC код.попался на мошенников.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2021, 14:47
Доброго дня. В даному випадку необхідно заблокувати картку (це можна зробити самостійно через Ощад24/7, або через контакт-центр банку 0800210800), після чого картку необхідно перевипустити.
50046979
Інна Антоненко
1 квітня 2021, 18:38
Інна
Доброго дня. Не можу зайти в кабінет пільговика, помилка 403, або у доступі відмовлено. Посилання яке скидає мінфін, теж саме пише ( неможливо зайти в особийтий кабінет). Повідомлення від банку про сплачені послуги відсутнє. Що робити?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2021, 8:41
Доброго дня, рекомендуємо зателефонувати для предметної перевірки до контакт-центру 0800210800
50234555
50234555
1 квітня 2021, 11:21
добрый день у меня заблокировали карты зп, кредитную
Ощадбанк
Відповідь банку
1 квітня 2021, 12:45
Доброго дня. Для отримання консультації, зверніться, будь ласка, до контакт-центру 0800210800
81341685
Гераклит Эфесский
1 квітня 2021, 8:21
Гераклит
Доброго дня. У мене валютний рахунок у банку. Підкажіть, чи можу я замовити сумму і зняти у певному відділенні? Дякую
Ощадбанк
Відповідь банку
1 квітня 2021, 10:01
Доброго дня. Так, Ви можете зазделегідь замовити кошти у відділенні
a987654321a
a987654321a
31 березня 2021, 20:52
мария
подскажите пожалуйста.я впл, как через ощад 24 средства с моей карты перевести на процентный депозит ощадбанка.можно это сделать не посещая кассу
Ощадбанк
Відповідь банку
1 квітня 2021, 7:39
Доброго дня. Для предметної перевірки, рекомендуємо звернутися до контакт-центру 0800210800
50046979
Інна Антоненко
31 березня 2021, 19:34
Інна
Доброго дня. Чому не заходить в особистий кабінет пільговика? Помилка 403 або в доступі відмовлено? В
Ощадбанк
Відповідь банку
1 квітня 2021, 7:40
Доброго дня. Рекомендуємо Вам скористатися актуальним посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/sd
Vasilenko20
Vasilenko20
31 березня 2021, 16:12
Здравствуйте. Я год не снимала деньги с карты. Будет ли мне дальше начисляться пенсия?
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2021, 17:12
Доброго дня. З приводу нарахування пенсії, рекомендуємо звернутися до ПФУ.
Kolesnik1949
Kolesnik1949
31 березня 2021, 15:36
Svetlana
Добрый день! Мой свекр пенсионер проживает за границей у сына. Закончился срок действия карты в июне 2020 г. Из за пандемии и состояния здоровья не может выехать в Украину. Как можно получить новую карточку. Доверенность делать не накого.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2021, 17:11
Доброго дня. Отримання картки можливе лише за присутності клієнта або при наявності довіреності. Якщо картка була перевипущена банком в автоматичному режимі, вона буде зберігатися в касі банку до завершення карантину. Забрати її можна буде також до кінця наступного місяця, після якого завершиться офіційний карантин.
intercom93
intercom93
30 березня 2021, 19:47
intercom93
подскажите пожалуйста, если открыть цифровую карту в долларах, то можно будет прийти в отделение и снять их в долларах? я правильно понимаю
Ощадбанк
Відповідь банку
31 березня 2021, 9:43
Доброго дня. Так, ви зможете зняти кошти через касу банку, але це займе певний час, тому що кошти будуть знімати по заяві. Тому рекомендуємо відкрити фізичну картку, зняття з якої проходить миттєво.
denmar111
denmar111
30 березня 2021, 11:44
Денис
Добрый день!
Почему при оформлении «Тёплого кредита» происходит навязывание двух страховок, без которых кредит даже не отправляют на рассмотрение и почем Вы это не указываете в условиях на официальном сайте?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2021, 11:54
Доброго дня. Для перевірки інформації, напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваш номер телефону, ПІБ та адресу обслуговуючого відділення. Дякуємо

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку