Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
vovan8491
vovan8491
11 квітня 2021, 8:58
Владимир
вибачте за повторне звернення, але я хочу все-таки зрозуміти сенс продовження карток термін дії яких закінчився в період дії карантину. Адже не секрет, що це важливо насамперед для тих. хто знаходиться вимушено на території ОРДЛО. Але обмеження для цих карток не дозволяють ні поповнити мобільний рахунок, ні переслати гроші через 24/7. Так в чому сенс продовження?

Ощадбанк
Відповідь банку
12 квітня 2021, 11:16
Доброго дня! Для карток із продовженим терміном дії операції в Ощад 24/7 доступні, в тому числі поповнення мобільного або перекази.
Рекомендуємо звернутися до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для детальної перевірки ситуації по вашій картці.
Santa76
Santa76
10 квітня 2021, 7:02
Я ВПО. Срок моей карточки Ощадбанка простой не электронной истек в январе. Новая доставлена в отделение Старобельска. Могу ли я заказать перевыпуск карточки на другое отделение в Станицу Луганскую?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 квітня 2021, 11:13
Доброго дня. Так, це можливо. В даному випадку ви можете звернутися в зручне відділення в межах Луганської області для оформлення перевипуску зі зміною точки доставки.
dimas0000
dimas0000
9 квітня 2021, 12:09
Здравствуйте!!! У меня такая ситуация, мой адвокат заказал в банке перевыпуск моей просроченной карты, после этого в этот же день в ощад 24/7 появилась новая карта со статусом: карта выпускается ждите смс. И осталась старая карта со статусом: срок действия окончен. По истечении 10 рабочих дней в личном кабинете появилась еще одна карта со статусом: карта выпускается. А та карта которая должна быть готова, со статусом: карта ЗАКРЫТА!!! При каких объстаятельствах такое возможно?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 квітня 2021, 16:13
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення. Перевірте, будь ласка.
Firetruck
Firetruck
8 квітня 2021, 14:51
Хотел вчера воспользоваться картой но написало что превышен лимит и вот сегодня тоже самое. Что с этим делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 15:18
Доброго дня. Рекомендуємо перевірити інформацію по вашій карті через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
Maks747
Maks747
8 квітня 2021, 13:52
Принес справку в банк от исполнителя о том что исполнитель снимает арест с карточного счета, но в вашем банке не чего не снимают, хотя какие причины сотрудники банка не отвечают жду уже пять суток ответа от банка.На то что мой счёт заблокирован Ощадбанк тоже не уведомил меня! Звонки на горячую линию тоже не приносят результата! В итоге выходит что 3 месяца я нахожусь без средств для жизни, оплаты комунальных.А Ощадбанк не как не разъясняет ситуацию! Вот скажите куда мне обратися?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 14:04
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ідентифікаційного коду. Ситуацію перевіримо.
Klymbutskavl
Klymbutskavl
8 квітня 2021, 11:40
Доброго дня! Ваша відповідь на моє питання не зрозуміла, я здійснила платіж за ковід- тести у Великобританію, а зараз хочу повернути свої кошти. Наразі знаходжусь за кордоном, як мені написати заяву?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 12:37
Доброго дня! Банк проводить платіж за реквізитами, що вказує відправник. Скасувати операцію можливість відсутня, щодо повернення коштів рекомендуємо звернутись до отримувача. У випадку шахрайства необхідно звернутись до правоохоронних органів.
dimas0000
dimas0000
8 квітня 2021, 11:10
На моей пенсионной карте возникла проблема. При попытке снять честно заработанные средства выбивает ошибка номер 65. Превышение лимита активности. В ощад 24/7 при попытке что либо оплатить вылетает ошибка превышен лимит операций. Ваша служба поддержки дала понять что это подозрение на мошенничество. В банк обращались, бесполезно! Как решить проблему? Неужели только через суд? Хотя при всем этом зачисление пенсии на карту происходит регулярно больше года! Вопрос кому идут мои деньги??!
Ощадбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 12:35
Доброго дня. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення.
Klymbutskavl
Klymbutskavl
8 квітня 2021, 0:19
Доброго вечора! 01.04.2021 р. була здійснена оплата тестів кредитною картою Ощадбанку на рахунок фірми у Великій Британії, але з’ясувалось, що це шахрайство. Питання: як я можу повернути свої кошти?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 10:14
Доброго дня! Рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів та написати відповідну заяву про вчинення шахрайських дій. Також ви можете звернутися до кіберполіції зі зверненням: https://cyberpolice.gov.ua/declare/
Банк, за запитом правоохоронних органів, надасть всю необхідну інформацію для розслідування в межах ЗУ.
Angelika90
Angelika90
7 квітня 2021, 21:04
Добрый вечер, скажите пожалуйста, что значит инфо по карте море, при использовании кредита, 5%за тело кредита нужно будет заплатить плюс процент за кредит, это сколько?)
Ощадбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 10:11
Доброго дня!
Згідно умов погашення кредиту, щомісяця першого числа вам надходить смс-повідомлення із сумою обов'язкового платежу, яка включає:
— нараховані комісії;
— відсотки, нараховані на використану частину кредитної лінії;
— 5% від використаного тіла кредитної лінії.
Зауважимо, що на період карантину обов'язкове погашення 5% використаної частини кредитної лінії скасовано. Таким чином, в смс-повідомленні вказується менша сума, яка складається лише з комісії та відсотків. Цю суму потрібно внести до 20-го числа.

Після отримання смс-повідомлення ви можете цілодобово звернутись до контакт-центру банку за номером телефону 0-800-210-800 та отримати роз'яснення щодо суми в смс-повідомленні.
Ruslana80
Ruslana80
7 квітня 2021, 19:27
Харкiвська область
Доброго вечора. Скажiть будь ласка, через який час буде знято арешт з мого рахунку. Вiдповiдний лист виконавча служба до ощадбанку направила ще 6днiв тому. Як блокувати так в день отримання листа, як зняти арешт нiхто нiчого не знае. Чому Ви так вiдноситеся до своiх клiентiв. Скiльки можна чекати? Дякую
Ощадбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 9:18
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ідентифікаційного коду. Інформацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
69EiK
69EiK
7 квітня 2021, 18:13
Евдокия, Луганская обл., Луганская обл.
Здравствуйте! Будет в текущем апреле работать программа по утеплению жилья? Я пенсионер Ощадбанка (мне 70 лет) могу взять без процентный кредит по программе? Спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 9:17
Доброго дня! Так, програма діюча. За посиланням можна ознайомитися з умовами, а також заповнити форму для отримання детальної консультації спеціаліста: https://www.oschadbank.ua/ua/private/loans/oschad_home
Valerak2010
Valerak2010
7 квітня 2021, 12:43
Валерий
Добрый день, делал запрос на выдачу справки из г.Полтава «про невикористання ЖИТЛОВИХ чеків» справку выдали, но организация куда необходима справка ответила что документ не полный, привожу то что написано в справке из г. Полтава: «Довідка видна на ім'я П.І.П про те, що він не значиться в списку громадян, які мають право на приватизацію житла за адресою м. Полтава вул.… буд. ......»
И все.
А фразы « у приватизації державного житлового фонду не приймав участі. Житлові чеки не отримував.» Нет. На мою просьбу внести в довідку эти 2 предложения, так как довідка и называется «… про невикористання ЖИТЛОВИХ чеків» представитель банка отказалась ссылаясь на какие-то официальные шаблоны Ощадбанка, которых я, к стати, негде не нашел.
Как быть в сложившейся ситуации одни не принимают довідку, а другие не хотят выдавать необходимую, ссылаясь на несуществующие шаблоны.
Спасибо за помощь.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 квітня 2021, 13:06
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону для зворотного зв'язку, а також адресу відділення, би якого звертались. Дякуємо!
com2105647
com2105647
7 квітня 2021, 10:55
Здравствуйте.И апреле заканчивается срок действия карточки (переселенец)Заказывает ли отделение банка новую карточку сами или надо обращаться самостоятельно Спасибо
Ощадбанк
Відповідь банку
7 квітня 2021, 11:49
Доброго дня! Рекомендуємо перевірити інформацію щодо замовлення картки через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800. На сайті банку можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
vovan8491
vovan8491
7 квітня 2021, 10:26
Владимир
Термин дії картки (Мій рахунок( основна) закінчився 31 березня 2021 року, але зараз картка активна. Але поповнити мобільний рахунок не маю можливості. У контакт-центру казали, що така операція неможлива. Чому, якщо картка актівна? Згідно заяви Ощадбанку термин дії карток продовжено до 01 травня 2021року.

Ощадбанк
Відповідь банку
7 квітня 2021, 11:48
Доброго дня! Картки для клієнтів ВПО дійсно продовжено до першого травня, проте не всі операції є технічно доступними. Поповнити мобільний можна через Ощад 24/7 або інформаційно-платіжний термінал.
verasmel
verasmel
6 квітня 2021, 21:59
Добрий день! У мене термін пенсійної карти ЕПП закінчується в квітні 2021р. Чому в контакт-центрі на гарячій лінії Ощадбанку не приймають заявку на автоматичний перевипуск карти ЕПП? Кажуть, що потрібно їхати і подавати заявку у відділенні банку особисто. Я інвалід 2-ої групи, в даний момент перебуваю на території ОРЛО і в зв'язку з ковідом не можу приїхати особисто у відділення банку для подачі заявки. На гарячій лінії Ощадбанку говорять про помилку з боку Пенсійного фонду, але на гарячій лінії ПФ взагалі не в курсі ніяких помилок.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 квітня 2021, 10:01
Доброго дня! Контакт-центр банку дійсно не здійснює перевипуск ЕПП, для цього потрібно звернутися до відділення банку. Для клієнтів ВПО картки, у яких закінчився термін дії, на даний момент продовжено до 1 травня 2021 року. Слідкуйте, будь ласка, за подальшими новинами на нашому сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/term
Gemma
Gemma
6 квітня 2021, 19:57
Светлана, Харьков
Я перевела в прошлом году пенсию мамы в другой банк.
Нужно ли карту Ощадбанка пустую (там реально 0) «закрывать»?
Карта не используется и не будет использоваться, это точно, но она еще будет действительна 2 года.
Есть ли такой процесс, как закрытие карты? Обычно, после окончания срока и без оборотов, не нужно ничего делать.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 квітня 2021, 9:43
Доброго дня! Звичайно, існує процедура закриття рахунку і та проведення остаточного розрахунку з клієнтом. Для цього клієнту необхідно з паспортом та ІПН звернутись до відділення банку, де було відкрито рахунок.
NataliyaStokes
NataliyaStokes
6 квітня 2021, 17:03
Можно ли использовать карточку переселенцев чтобьі снимать пенсию за границей?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 17:19
Доброго дня! По карті, відкритій як ВПО для отримання пенсії або соціальних виплат, проводити операції можливо виключно на території України.
lelichka1306
lelichka1306
6 квітня 2021, 13:56
Ольга, Пологи
Добрый день! Скажите пожалуйста как мне привязать карту на другой номер телефона?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 14:35
Доброго дня! Змінити фінансовий номер телефону, якщо попередній номер активний, можливо через банкомат або термінал Ощадбанку. Якщо ж до попереднього номера немає доступу, потрібно звернутись до відділення банку.
Mupas96
Mupas96
6 квітня 2021, 12:38
Елена, Запорожье
Добрый день, сегодня провела оплату за коммунальные услуги, сняли комиссию 2 грн за каждый платеж. Ранее такого не было, с каких пор и на каком основании появилась комиссия? Вы так и хотите, чтобы меньше становилось у Вас клиентов? В приложении оповещения не было об этом! Мало того, что очень не удобно проводить оплату, в разделе недавние платежи, если заплатил 19 то 19 следующего месяца этого платежа нет. Искать остаётся через историю. Как всегда всё делается для людей и чтоб ещё и заработать на нас могли. Совести у Вас нет.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 14:34
Доброго дня! Тарифи банку було змінено. При здійсненні переказу на довільні реквізити на рахунок, відкритий в банку, — комісія відсутня. Якщо ж переказ здійснюється на рахунок іншого банку — комісія становить 0.5% від суми, мінімум 2 грн.

Файл з оновленими тарифами можна завантажити на сайті банку: https://oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe

Для зручності проведення платежу рекомендуємо зберегти шаблон, аби в подальшому не вводити всі реквізити рахунку вручну.

16964107
Alex Matvyeyev
6 квітня 2021, 10:26
Alex, Київ
В отделении на Закревского 47 у меня открыты счета, в том числе кредитный счет № 5167***1833. Прошу соощить, какая сумма моего кредита, а забыл — или 12800 или 13200.
Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 10:32
Доброго дня! Для перевірки інформації рекомендуємо звернутися до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.

З повагою, команда Ощадбанку.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку