Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
0936564714
0936564714
27 жовтня 2020, 14:06
Доброго дня. Хочу залишити скаргу щодо працівників ощадбанку у місті Житомир по вулиці Івана Франка 3. Звернувся о 12.45 27 жовтня 2020 року з проханням надати мені довідку про не використані приватизаційні чеки (з метою отримання даної довідки приїхав до Житомира з міста Чернігів де на даний час прописаний та проживаю). В процесі спілкування я вже дійшов до заступника керівника відділення яка почала мені пояснювати що крім паспорту і коду ще потрібна довідка з ЦНАПу що я не приймав участі в приватизації. Але я вже брав довідки про не використання приватизаційних чеків з інших міст своєї прописки і крім паспорту і коду нічого не вимагали і найголовніше зробили одразу за 120 гривень. А от у Житомирі сказали що якщо буде довідка з ЦНАПу і робить терміново (сьогодні) — 170 гривень, а якщо протягом 10 днів то 120 гривень. Хто взагалі встановлює ці тарифи і яке відношення до людей, які в період пандемії приїхали до іншого міста для отримання довідки і їм відмовляють? А в обласному відділенні по вулиці Перемоги 15 взагалі не знають що це за довідка і направляють у відділення на І.Франка 3. Що це за сервіс чи в 21 столітті в ощадбанка проблеми з базами. Чому людина, яка приїхала з іншого міста повинна звернувшись до обласного відділення ще кудись їхати і шукати інші відділення в яких також її «відфутболять»? Можливо тому що у ваших працівників відсутня людяність і вони «позажирались»?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2020, 14:14
Доброго дня! Просимо вибачення за можливі незручності. Дозвольте детальніше розібратись в ситуації, що склалась. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону для зворотного зв'язку.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 11.05 11.9
USD 42.05 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 11.05 11.9
USD 42.05 42.55
Всі курси банку