×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт

- 0936564714
- 27 жовтня 2020, 14:06
Доброго дня. Хочу залишити скаргу щодо працівників ощадбанку у місті Житомир по вулиці Івана Франка 3. Звернувся о 12.45 27 жовтня 2020 року з проханням надати мені довідку про не використані приватизаційні чеки (з метою отримання даної довідки приїхав до Житомира з міста Чернігів де на даний час прописаний та проживаю). В процесі спілкування я вже дійшов до заступника керівника відділення яка почала мені пояснювати що крім паспорту і коду ще потрібна довідка з ЦНАПу що я не приймав участі в приватизації. Але я вже брав довідки про не використання приватизаційних чеків з інших міст своєї прописки і крім паспорту і коду нічого не вимагали і найголовніше зробили одразу за 120 гривень. А от у Житомирі сказали що якщо буде довідка з ЦНАПу і робить терміново (сьогодні) — 170 гривень, а якщо протягом 10 днів то 120 гривень. Хто взагалі встановлює ці тарифи і яке відношення до людей, які в період пандемії приїхали до іншого міста для отримання довідки і їм відмовляють? А в обласному відділенні по вулиці Перемоги 15 взагалі не знають що це за довідка і направляють у відділення на І.Франка 3. Що це за сервіс чи в 21 столітті в ощадбанка проблеми з базами. Чому людина, яка приїхала з іншого міста повинна звернувшись до обласного відділення ще кудись їхати і шукати інші відділення в яких також її «відфутболять»? Можливо тому що у ваших працівників відсутня людяність і вони «позажирались»?
Відповідь банку
28 жовтня 2020, 14:14
Доброго дня! Просимо вибачення за можливі незручності. Дозвольте детальніше розібратись в ситуації, що склалась. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону для зворотного зв'язку.
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||