Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
qw123655
qw123655
15 червня 2021, 16:17
Отлично… Ответа на свои вопросы я так и не получила. Сплошные общие фразы или ссылки на какие-то постановления. Желаю всем к этому причастным попасть в свое время в подобное положение и испытать такое равнодушие к себе, как клиенту.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 червня 2021, 16:52
Доброго дня!
Самовільно взяти право змінювати персональні дані без клієнта або довіреної особи, що представляє клієнта, ми не маємо можливості. Сподіваємося на розуміння.

Відповідь надали вам під питанням: https://minfin.com.ua/company/oschadbank/hotline/175487/

З повагою, команда Ощадбанку.
Katarej799
Katarej799
15 червня 2021, 15:45
Доброго дня. Постанова не надходила або вона опять не правильно написана?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 червня 2021, 16:05
Доброго дня! Документ до банку не надходив.
smetkina
smetkina
15 червня 2021, 9:00
Сергей, Харьков
Здравствуйте, я переселенец в ощад 24 перестала появлятся старая карта только серым новая не полученная что это значит
Ощадбанк
Відповідь банку
15 червня 2021, 10:02
Доброго дня! Це пов'язано з тим, що у попередньої картки закінчився термін дії. При цьому якщо рахунок вам було відкрито як ВПО для виплат, попередня картка має бути активна і по ній можна проводити операції. Перевірити активність картки можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
qw123655
qw123655
14 червня 2021, 19:24
Ответ банка: Замінити номер телефону у відділенні може або власник рахунку особисто, або довірена особа. Рекомендуємо звернутись до нотаріуса, що може надавати юридичні послуги вдома.

Сама она в банк приехать не сможет. А нотариус, що може надавати юридичні послуги вдома., откуда должен быть? С Донецка или с Украины приедет?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 червня 2021, 10:25
Доброго дня! Ви можете звернутися до будь-якого юриста, що має можливість оформити довіреність відповідно до вимог діючого законодавства.
qw123655
qw123655
14 червня 2021, 14:03
Как моя свекровь оформит доверенность на замену номера телефона в Ощадбанке, если она выехать из Донецка не может(ей уже 92 года)? Может нотариус с Украины приедет в Донецк? Как работать на благо страны – работайте, а как пенсию получить — куча препон.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 червня 2021, 14:51
Замінити номер телефону у відділенні може або власник рахунку особисто, або довірена особа. Рекомендуємо звернутись до нотаріуса, що може надавати юридичні послуги вдома.
qw123655
qw123655
14 червня 2021, 10:20
Моей свекрови 92 года. Она совершенно не мобильна. Несколько месяцев назад она потеряла свой телефон, на котором был финансовый номер, зарегистрированный в банке, и на который должны приходить все СМС с кодами входа в Ощад 24 и о приходе пенсии. Новый номер ей купили. Как теперь поменять его в банке, если она находится в Донецке и приехать в банк на Украину никак не может и пенсию свою заработанную не может ни получить, ни сделать перевод. Как быть в подобной ситуации?
Еще вопрос. Если попробовать с этой карты снять деньги в банкомате (карта переселенца и она просрочена с 04.2020г.) не «съест» ли банкомат эту карту?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 червня 2021, 11:12
Доброго дня! Змінити номер телефону у відділенні банку, де відкрито рахунок, може довірена особа. В тексті довіреності має бути визначено право довіреної особи на зміну мобільного номеру клієнта (фінансового номеру) та/або право на зміну персональних даних клієнта, які були ним надані банку при укладенні ДКБО.

Картки для клієнтів ВПО було продовжено до першого липня 2021 року. Відповідно, якщо рахунок було відкрито саме як ВПО, картка має бути активною.
Katarej799
Katarej799
14 червня 2021, 5:26
04.06 отправлено вам две постановы в банк постанова не надходила.за ето время она пешком дошла. Мне самой ехать искать постанову если ваши сотрудники не могут.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 червня 2021, 11:05
Доброго дня! Банк не зацікавлений в тому, щоб рахунок було арештовано. Ми знімемо арешт одразу ж після отримання відповідного документу. На жаль, пришвидшити або проконтролювати процес його доставки поштовою службою у нас немає можливості. Сподіваємось на розуміння.
Ternopil574
Ternopil574
13 червня 2021, 20:46
Людмила, Тернопіль
Постійно оплачую комунальні платежі через мобільний додаток. Чому в квитанціях не вказується сума оплати за газ та електроенергію? В загальну суму ці платежі включено, а конкретно по вказаних службах оплата 0 грн. По інших службах (вода, ЖЕК і т.д.) суми вказані коректно. У випадку звірки з відповідними постачальниками, що можна їм пред'явити, адже немає ні електронного ні паперового документа, а оплата проведена? Квитанція про оплату це взагалі не зрозумілий документ на 4-5 аркушів А4, який не несе інформації про оплату. Для чого завантажувати програму, яка працює не коректно, в мобільний додаток? Неприємно вражена роботою Ощадбанку.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 червня 2021, 9:49
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.
Mykola081
Mykola081
12 червня 2021, 2:25
Надія Василівна , Київ
В березні 2020 року у мене пропала картка киянина, я звернулась до відділенння ощадбанку по вулиці Тимошенко 12 і мені заблокіроли картку. Я рік не зверталась щоб поновити картку, так як була на то причина і тільки 24 травня я звернулась щоб поновити картку, у мене прийняли заяву заплатила 50 гр, і сказала оператор, картка буде готова через дві неділі ждіть повідомлення. А тепер запитання, як таке могло статися що я залишилася без грошей на картці? Повідомлення мені прийшло 7 червня 2021р, і в той же день я зайшла в ощадбанк 24/7 і всі мої кошти були потрачені 5 червня 2021р. 8 червня 2021р я пішла в ощадбанк і мені ніхто не міг пояснити і в мене склалася думка що в ощадбанку працюють шахраї.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 червня 2021, 10:51
Доброго дня! Шахрайство з боку працівників банку виключено. Хотіли б розібратись в ситуації детальніше. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ номер телефону. Перевіримо інформацію та надамо вам зворотний зв'язок.
Kasionok
Kasionok
11 червня 2021, 19:26
Доброго дня, чоловіку заблокували ОЩАД24 через підрозділу активність, хоча він лише переказував кошти на свою картку іншого банку. Оператор сказав, щоб розблокувати доступ до Ощад24 необхідно їхати в те відділення, де оформлював картку. Але ми знаходимося зараз в іншій області. А доступ до додатка необхідний. Що робити?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 червня 2021, 10:48
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення для уточнення деталей. Перевірте, будь ласка.
Katarej799
Katarej799
11 червня 2021, 8:51
Вы отримали нову постанову?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 червня 2021, 11:24
Доброго дня! Олена Олександрівна, постанова до банку не надходила.
tolyan1970
tolyan1970
10 червня 2021, 19:34
Оформил доверенность на куму, чтобы она получила мою обычную карту. При обращении в банк в г. Гуляйполе куме сказали, что карта аннулирована, так как находится в банке больше 6 месяцев. на вопрос по какой причине аннулировали карту, которая является картой переселенца и она должна храниться в банке до окончания карантина, дали ответ что действуют на основании внутреннего распоряжения банка. Принять заявление на выпуск новой карты ей отказали, сказали что можно только снять деньги со счета. В доверенности прописано что она имеет право лействовать от моего имени и заказывать основную карту и дополнительную. Что за беспредел творится в банке??? почему кума не имеет права воспользоваться доверенностью и действовать от моего имени в полном обьеме?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 червня 2021, 11:34
Доброго дня! Ситуацію з анулюванням картки перевіряємо, вдячні вам за зворотний зв'язок. Зауважимо, що банк проводить ретельну перевірку довіреності і, на жаль, не завжди може дозволити проведення всіх операцій.
Vanvayder07
Vanvayder07
10 червня 2021, 12:51
Добрый день. Регистрировался через терминал в ощад24, заходил несколько раз по login и password с чека через online.oschadbank.ua нормально, есть чек с web-bank. Уже пару месяцев как истек срок действия карты, сегодня попробовал войти в ощад24, пишет что «Неправильне ім'я користувача або пароль» так и должно быть или это какой то сбой?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 червня 2021, 14:25
Доброго дня! Потрібно перевірити стан вашої реєстрації в Ощад 24/7. Якщо картка, по якій було створено реєстрацію, закрита, а інших карток немає, Ощад 24/7 закривається автоматично і потрібно зареєструватися повторно по новій карті.

Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. На сайті банку можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
Bill74
Bill74
10 червня 2021, 11:44
Александр
Добрый день.ПФУ перевёл пенсию до обеда.А зачисление на карту банка происходит вечером.Почему? Бывают случаи что деньги нужны срочно.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 червня 2021, 12:19
Доброго дня! Банк не затримує виплати. Одразу після перерахунку ви бачите їх на балансі.
Nasty1421
Nasty1421
9 червня 2021, 16:34
Так я спрашиваю поступали средства в банк или нет???? Я в организацию дозвониться не могу вот у вас спрашиваю, да или нет??
Ощадбанк
Відповідь банку
9 червня 2021, 18:18
Якщо кошти не відображаються на балансі рахунку, — отже їх не було зараховано в банк.
Nasty1421
Nasty1421
9 червня 2021, 15:52
Хорошо сформулирую по-другому, вам организация которая проводит выплаты перечислила деньги в этом месяце или ещё нет!?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 червня 2021, 16:11
Банк не затримує виплати, одразу після перерахунку ви бачите їх на балансі.
Nasty1421
Nasty1421
9 червня 2021, 14:55
Здравствуйте, скажите уже были перечисление детских выплат??? Если нет, то когда будут????
Ощадбанк
Відповідь банку
9 червня 2021, 15:08
Доброго дня! Питання рекомендуємо уточнити в організації, що проводить виплати.
Katarej799
Katarej799
9 червня 2021, 14:51
Звонила исполнителю сказал что банк должен быть уже получить постанову.отправлялись рекомендований письмом
Ощадбанк
Відповідь банку
9 червня 2021, 15:10
Доброго дня. Банк не зацікавлений в арешті рахунку. Як тільки отримаємо постанову, зможемо зняти арешт.
Katarej799
Katarej799
9 червня 2021, 14:07
После снятия ареста деньги на карте остаются
Ощадбанк
Відповідь банку
9 червня 2021, 15:09
Доброго дня. При надходженні постанови від виконавчої служби кошти блокуються в межах суми арешту, а після його зняття є доступними для використання.
Maks2270
Maks2270
8 червня 2021, 18:06
Вот и все отношение банка к клиенту.Целый день ждал хотябы разьяснения на какой стадии снятие ареста с карты и тишина.На гарячей линии сказали по телефону не дают такую информацию, идите в отделение, а в отделении сказали арест не снят и ВСё.Куда обращаться?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 червня 2021, 9:34
Доброго дня. Написав вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.85
PLN 9.7 10.4
USD 41.8 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.85
PLN 9.7 10.4
USD 41.8 42.35
Всі курси банку