×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- shustik1983
- 8 серпня 2020, 18:03
Здравствуйте! Подскажите пожалуйста, моя банковская карта(пенсионное удостоверение) действительна до сентября 2020 года включительно. Сегодня 08.08.2020г. при попытке снятия лимита карта была закрыта. Хотя раньше оператор Горячей линии сообщил, что действие карты продлено до сентября месяца, не смотря на наличие новой карты, находящейся в банке, т.к. в связи с Коронавирусом нет возможности получить новую. По какой причине мне отказано в пользовании действующей по срокам карте? Можно ли восстановить ее срок действия до сентября, как и указано на карте?
Відповідь банку
10 серпня 2020, 10:32
Добрый день! Для детализации ситуации, просим обратиться в контакт-центр банка: 0800-210-800.
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 2
Для какой операции Вы изменяли лимит?Дело в том,что с продлёнными картами не все операции доступны.
Так, певні обмеження існуюсь, а саме:
• За допомогою цієї картки не можна зняти гроші у касі у відділенні банку (у POS-терміналі)
• Не можна розрахуватись цією карткою безконтактно у POS-терміналі/банкоматі
• Розрахуватись в інтернеті, якщо сайт запрошує 3D Secure верифікацію (в процессі налаштування зараз)
• Частина банкоматів інших банків може не підтримувати операції з такими картками. В такому разі просимо повторити спробу у іншому банкоматі, бажано – у банкоматі Ощадбанку
Так, певні обмеження існуюсь, а саме:
• За допомогою цієї картки не можна зняти гроші у касі у відділенні банку (у POS-терміналі)
• Не можна розрахуватись цією карткою безконтактно у POS-терміналі/банкоматі
• Розрахуватись в інтернеті, якщо сайт запрошує 3D Secure верифікацію (в процессі налаштування зараз)
• Частина банкоматів інших банків може не підтримувати операції з такими картками. В такому разі просимо повторити спробу у іншому банкоматі, бажано – у банкоматі Ощадбанку
- +
- 0
- shustik1983
- 9 серпня 2020, 12:13
- #
Сегодня дозвонилась оператору - отправили без вопросов заявку на продление действия карты. Ждём результатов.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися