Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
0935951005
0935951005
4 липня 2021, 23:59
Чому при аутентифікації bankid викидає помилку???
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 9:33
Доброго дня! Деталізуйте, будь ласка, ситуацію в приватні повідомлення. Яку саме помилку видає система? На якому етапі аутентифікації?
Заздалегідь вдячні.
dinamo83
dinamo83
3 липня 2021, 19:27
Такая ситуация на Украине банкомат зажевал мою карту с фото ЭПУ. Она сроком до 27 июля, мы позвонили в банк сказали надо срочно заблокировать, мы заблокировали. Счас выехать возможности на Украину нет, скажите мне новая карта ЭПУ перевыпустится автоматически и на неё заблокированные деньги пройдут автоматически? И сколько в отделении будет лежать моя новая карта?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 9:29
Доброго дня! Кошти знаходяться не на карті, а на рахунку, тому ця сума залишається доступною для використання після отримання нової картки.

Стосовно замовлення нового ЕПП, рекомендуємо звернутись до відділення банку, в якому відкрито рахунок, в телефонному режимі та з'ясувати, чи було замовлено нову картку, або ж потрібно звернутись особисто. Контактні телефони розміщено на сайті банку:
https://www.oschadbank.ua/map

Нова картка зберігається у відділенні протягом 6 місяців. На період карантину знищення карток призупинено.
gena48gena
gena48gena
2 липня 2021, 17:37
Добрый день!!! У меня в ощадбанке кредит, в то же время, такую же сумму мне должен перечислить банк, секономленных денег по жкх. При этом на кредит у меня ежемесячно насчитывают проценты за пользование деньгами банка. Моими деньгами банк пользуется безпроцентно в течении года, ещё и май и июнь в полном объёме… По решению суда мне начислит банк проценты за пользование моими деньгами????
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 9:23
Доброго дня! Рекомендуємо виконувати кредитні зобов'язання відповідно до умов договору. Якщо ви бажаєте розмістити власні кошти в банку та отримувати дохід, можна відкрити депозит або переказати кошти на мобільні заощадження. Детальніше — на сайті банку в розділі «Депозити»: https://www.oschadbank.ua/ua/
09669428
Алекс Неизвестный
2 липня 2021, 16:17
Алекс
Здравствуйте. Можно ли оформить получение ежемесячных социальных выплат (государственная социальная помощь) на пенсионную карточку?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 9:18
Доброго дня! Так, чи можете надати реквізити вашого рахунку до організації, що проводить виплати.
Отримати реквізити зручно через Ощад 24/7 або чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
andrjulik85
andrjulik85
2 липня 2021, 16:13
Андрей, Конотоп
Уважаемый ОЩАДБАНК так как вы уже три дня морочите мне голову с разблокировкой моего счета мной будет направлена жалоба в нацбанк Украины и на Правительственную Горячую Линию. Да и всем рекомендую обходить этот банк стороной
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 14:04
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Lena061956
Lena061956
2 липня 2021, 14:58
Улена, Украина Днепр
дайте мне название документа с Киева, которое якобы тормозит мне выплату моих же потраченных средст на коммунальные услуги.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 9:16
Доброго дня! Залишки коштів безготівкової монетизації субсидій та пільг вже зараховано на рахунки.
Lena061956
Lena061956
2 липня 2021, 14:52
Улена, Украина Днепр
Добрый день Я Аршинова Елена Андреевна, получила от вас ответ на свой вопрос---
В процесі монетизації субсидій/пільг банк проводить виплату не одноосібно, а спільно з державними органами. Як тільки всі моменти буде врегульовано, кошти будуть виплачені та зараховані на рахунки клієнтів. Рекомендуємо очікувати смс — повідомлення про зарахування.
Прошу назвать мне конкретную дату, когда я смогу получить деньги, сколько вы будете водить меня за нос
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 9:16
Доброго дня! Залишки коштів безготівкової монетизації субсидій та пільг зараховано. Перевірте, будь ласка, баланс вашого рахунку.
andrjulik85
andrjulik85
2 липня 2021, 13:44
Андрей, Конотоп
Когда все таки вы разблокируете мне счет? Сколько мне можно уже трепать нервы и себе и вам? Постановление о снятии ареста у вас, почему вы ничего не делаете?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 липня 2021, 14:07
Доброго дня! Постанова знаходиться на опрацюванні. Очікуйте, будь ласка. Найближчим часом арешт буде знято.
andrjulik85
andrjulik85
2 липня 2021, 11:19
Андрей, Конотоп
Постанова отримана ще 29.06. а сьогодні вже 2.07. І я вже втомився чекати. Буду діяти радикально
Ощадбанк
Відповідь банку
2 липня 2021, 14:08
Відповіли вам тут: https://minfin.com.ua/company/oschadbank/hotline/176202/

З повагою, команда Ощадбанку.
andrjulik85
andrjulik85
2 липня 2021, 11:12
Андрей, Конотоп
Чому ще не знято арешт з мого рахунку? Постанова отримана, а рахунок заблокований. Мені здається що треба звертатися до урядової гарячої лінії. Чи як?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 липня 2021, 11:16
Доброго дня! Арешт знімається, як правило, того ж дня, коли постанова надійшла до банку. В деяких випадках процедура може зайняти декілька днів. Очікуйте, будь ласка.

З повагою, команда Ощадбанку.
Maksim132
Maksim132
2 липня 2021, 10:47
Максим
Чому банк не розблокував рахунок??

Лист від виконавця про зняття арешту був отриманий банком ще 29 червня
Сьогодні вже 2 липня

Згідно законодавства банк зобов'язаний розблокувати рахунок не пізніше наступної доби після отримання листа
Ощадбанк
Відповідь банку
2 липня 2021, 12:49
Доброго дня.
Банк не затягує процедуру розблокування доступу до рахунку. Як тільки надходить відповідний лист від виконавчої служби ми приймаємо його в роботу. Зазвичай, процедура розблокування займає до 1 робочого дня, але іноді на зняття арешту потрібно більше часу, оскільки задіяні різні підрозділи банку.
Lena061956
Lena061956
1 липня 2021, 23:25
Улена, Украина Днепр
у меня остался остаток денег на карточке ощадбанка за выплаты субсидии в период 2021 года. Менеджеры горячей линии ощадбанка утерждали что деньги я получу до конца июня 2021 года, но на сегодняшний день денег нет. В отделении ощадбанка на пр. Петровского г. Днепр мне пояснили, что вышло постановление о том, что деньги будут выдаваться до 10.07.2021. ссылаясь на распоряжение Киева, а горячая линия не владеет ситуацией.
ВОПРОС: Так ли это, поясните где можно почитать это постановление или распоряжение.
Помогите мне разобраться с ситуацией. Жду ответа. Спасибо
Ощадбанк
Відповідь банку
2 липня 2021, 9:32
Доброго дня. В процесі монетизації субсидій/пільг банк проводить виплату не одноосібно, а спільно з державними органами. Як тільки всі моменти буде врегульовано, кошти будуть виплачені та зараховані на рахунки клієнтів. Рекомендуємо очікувати смс — повідомлення про зарахування.
makc2014
makc2014
1 липня 2021, 16:08
валентина
Добрий день! Не можу зайти в кабінет пільговика, висвічує «ПЕРЕЗАВАНТАЖИТИ». Що мається на увазі? Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 липня 2021, 17:14
Доброго дня.
Спробуйте, будь ласка, провести операцію повторно використовуючи інший браузер.
andrjulik85
andrjulik85
1 липня 2021, 14:28
Андрей, Конотоп
По даным УкрПочты 29.06.2021 банк получил письмо от Сумской ДВС с постановлением о снятии ареста с моего счета. Трекномер письма 4002003318211. Попытки связаться с банком результата не принесли. Банк уже даже не отвечает на сообщения. Господа работники финучреждения не заставляйте людей в вас розочаровываться.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 липня 2021, 14:40
Доброго дня.
Постійно ведемо з вами комунікацію в особистих повідомленням.
Відповідь на питання також надали в особисті повідомлення.
andrjulik85
andrjulik85
1 липня 2021, 12:38
Андрей, Конотоп
Перевірте будь ласка кореспонденцію тому що лист трекномер 4002003318211 з постановою про зняття арешту з мого рахунку був вручений банку ще 29.06.21.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 липня 2021, 14:39
Доброго дня.
Відповідь надали в особисті повідомлення.
BorovayaTanya
BorovayaTanya
1 липня 2021, 9:23
Добрый день.Подскажите пожалуйста срок действия пенсионной карты ощад банка заканчивается в августе 2021г, могу ли я уже в июле 2021 забрать новую в отделение?.. Или только смогу это сделать в сентябре 2021. Спасибо заранее за ответ.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 липня 2021, 10:26
Доброго дня.
Рекомендуємо завчасно здійснити перевипуск карти через контакт-центр банку 0800210800. Здійснити перевипуск через контакт-центр можна за 1 місяць до її закінчення. Після доставки карти ви зможете її одразу отримати, при цьому повернувши попередню.
Katarej799
Katarej799
1 липня 2021, 5:40
Вам было отправлено постановление 04.06 вы отвечаете что в банк письмо не приходило.у меня ребёнок инвалид.у меня нет денег хлеба купить.терять мне нечего я буду писать жалобу на горячую линию президента в СМИ пусть вас проверят где деваются постановы почему они не поступают в банк.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 липня 2021, 10:22
Доброго дня! Перевірили ситуацію повторно — станом на сьогодні постанова про зняття арешту до банку не надходила.
На жаль, зорієнтувати вас в питанні чому документ не було доставлено до банку можливість відсутня.
За можливості, рекомендуємо звернутися до служби поштового зв'язку.
Lucky16
Lucky16
30 червня 2021, 17:42
Пнтон
Почему уже 30.06.2021 17:40, а на счет все еще не поступили гроші за пільги яки накопились за опалювальний період? Коли о якій годині сьогодні ви плануєте їх нараховувати?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 липня 2021, 10:17
Доброго дня.
Наразі, нажаль, точної дати та години виплати ми повідомити не можемо. В процесі монетизації субсидій/пільг банк проводить виплату не одноосібно, а спільно з державними органами. Як тільки всі моменти буде врегульовано, кошти будуть виплачені та зараховані на рахунки клієнтів. Орієнтовно це буде після 10.07.2021. Рекомендуємо очікувати смс — повідомлення про зарахування.
danikram
danikram
30 червня 2021, 16:18
У меня отец переселенец. Ему пришло новое электронное пенсионное удостоверение на отделение в Славянске, но он переехал и находится в Киеве.

Как переслать ЭПУ в столицу?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 червня 2021, 17:01
Доброго дня.
Банк не здійснює пересилку вже доставлених карт (в т.ч електронних пенсійних посвідчень). Клієнт може отримати вже доставлене раніше ЕПП у тому відділенні куди його було замовлено або замовити нове в межах області, де було його відрито.
wwwww55555
wwwww55555
30 червня 2021, 14:35
Йосип, Софіївська Борщагівка
Яке відділення Ощадбанку може відправити запит на відділення Ощадбанку в Дніпро та Балту Одеської області для надання довідки про невикористані чеки на приватизацію
Ощадбанк
Відповідь банку
30 червня 2021, 16:02
Доброго дня.
Написали вам в особисті повідомлення для уточнення інформації.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.5 44.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку