Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Sanyamiron
Sanyamiron
7 серпня 2021, 1:08
Здравствуйте! Я получил перевыпущенную карту но она была заблокированна. Я обратился к работнику банка выдавшему мне карту по поводу разблокировки и она выясняла причины блокировки по телефону в контакт центре. Все выяснив отдала мне карту и сказала что в течении дня карта будет разблокировннна. Я получал карту в Мариуполе а нахожусь сейчас в Днепре прошло двое суток карта не разблокировАнна. Звоню в контакт центр говорят что бы обращался в отделение где получал карту. Мне ехать опять в Мариуполь не за что так как не могу снять деньги с карты — почему карта не разблокировАнна?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 серпня 2021, 11:51
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, а також адресу відділення, до якого звертались. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
78Oksana
78Oksana
6 серпня 2021, 14:44
Доброго дня. Мужу нужно снять лимит с пенсионной карты удостоверения. Раньше это делал через меню, выбирал опции и все. Теперь попадает на помощницу Софию, говорит-снять лимит, идет ответ — для подтверждения… Обрывается и через пару секунд ответ-неверно введены последние цифры карты, опять сбой через секунду ответила оператор и попросила продиктовать полный номер карты. Поясните, пожалуйста, что это за сбои и что как быть дальше.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 серпня 2021, 16:38
Доброго дня.
Якщо система не змогла вас ідентифікувато, вона здійснює перемикання дзвінка на співрозмовника. В свою чергу, оператор має ідентифікувати клієнта провівши відповідну процедуру. Що стосується зняття ліміту, то окрім автоматичного меню клієнт може ними керувати в Ощад 24/7, чат-ботах банку або при спілкуванні з оператором контакт-центру.
Vikti65
Vikti65
6 серпня 2021, 12:29
Здравствуйте.Мой муж инвалид, он лежачий.не разговаривает.клиент Ощадбанка, получает пенсию.Как ему перевыпустить и получить карту, чтобы зарегистироваться в онлайн?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 серпня 2021, 14:11
Доброго дня.
Якщо клієнт не може замовити карту самостійно, то це може зробити довірена особа через відділення банку за умови надання довіреності. В довіреності має бути вказано, що довірена особа має право перевипускати карти та отримувати їх.
Marinka1705
Marinka1705
6 серпня 2021, 11:31
Здоавствуйте)4.08 подали заявку на раз блокирование счета.В течении которого времени его разблокируют.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 серпня 2021, 12:14
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення детальніше про причини блокування рахунку та яким чином було подано заявку на його розблокування. Зможемо надати відповідь на ваше запитання.
ZPavel
ZPavel
6 серпня 2021, 6:21
Павел, Полтава
5 августа 2021г. Пенсия дедушке ветерану Великой Отечественной (95лет) Не пришла до восьми вечера.
6 августа вместо положенных 12тыс ( двенадцати тысяч пенсии) пришло 1300 ( тысячу триста ) ГРН. Как это расценивать и куда обращается?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 серпня 2021, 8:21
Доброго дня. При зарахуванні коштів банк виступає лише посередником між організаціями, які їх перераховують та клієнтом. Постійно рішення про виплату, суми та дати банк не приймає, адже ці питання поза юрисдикцією банку. Рекомендую уточнити інформацію в Пенсійному фонді.
SS199
SS199
5 серпня 2021, 19:11
5 числа должна быть пенсия её нет, нет пенсии 5 числа и соответсвенно нет мобильной связи, кабельного тв и т.д. и т.п… Где пенсия ?!
Ощадбанк
Відповідь банку
6 серпня 2021, 8:18
Доброго дня. Банк не приймає рішення про виплату пенсій. Як тільки кошти надходять до банку, вони одразу зараховуються на рахунок клієнта.
NATALIAHEDER
NATALIAHEDER
5 серпня 2021, 18:41
Доброго дня, оформила картку, в договорі номер правильний, під час реєстрації в ощад24 номер показує не мій. Чи можна владнати це питання, не знаходячись в Україні?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 серпня 2021, 8:17
Доброго дня.
Якщо номер телефону зафіксований в системі банку некоректно, то здійснити його зміну можна лише через відділення банку.
Nikas18
Nikas18
5 серпня 2021, 12:49
Nikas
Шановні представники Ощадбанку, прошу Вас роз'яснити, в яких чинних нормативно правових актах України, якими керуються співробітники банку, чітко вказано про необхідність вказувати паспортні дані повіреного в довіреності на отримання зарплати, стипендії, пенсії… Дякую за відповідь та роз'снення
Ощадбанк
Відповідь банку
5 серпня 2021, 17:18
ДОброго дня.
Відповіли в особистих повідомленнях.
Evelinap
Evelinap
5 серпня 2021, 7:19
Добрий день, отримала смс:
Vаsha kаrta obmеzhena infоrmасiya za tel: 044-353-95-67 0shad.ua
Ощадбанк
Відповідь банку
5 серпня 2021, 9:18
Доброго дня.
Дане повідомлення надіслано вам шахраями, а не банком. Ми рекомендуємо не реагувати на такі повідомлення та в жодному випадку не телефонувати за вказаними телефонами і не надавати третім особам персональні дані та дані карт. Розголосивши персональну інформацію потенційним шахраям ви ризикуєте втратити свої кошти. Телефони ж банку наступні 0800-210-800 і 044-363-01-33. Також, важливо зазначити, що повідомлення від банку не надходять з мобільних номерів, адже відправником завжди буде «Oschadbank».
bibigon
bibigon
4 серпня 2021, 19:56
Владимир, Владимир Николаевич
Доброго дня!

У меня пенсионное удостоверение и карта Ощадбанка это одна карточка, на одной стороне написано, что пенсионное удостоверение выдано бессрочно, а на другой стороне срок действия банковской карты заканчивается в 2022 году.
Как такое может быть и что мне делать в данном случае?
Заранее благодарен за ответ
Ощадбанк
Відповідь банку
5 серпня 2021, 9:53
Доброго дня.
Електронне пенсійне посвідчення (ЕПП) — це документ, що поднує функції пенсійного посвідчення та банківської карти, містить електронну інформацію про власника та електронний підпис. Якща на ЕПП зазначено, що термін до 2022 року, то картою ще можна користуватися і перевипуск не потрібно виконувати. В подальшому коли карта буде закінчуватися вам потрібно буде зателефонувати до контакт-центру банку 0800-210-800 та перевірити з співробітником наявність перевипуску карти. Якщо карта не замовлена, то ви можете звернутися до установи банку межах області, де її було випущено і подати заявку на нову карту.
kvint230209
kvint230209
4 серпня 2021, 17:30
Андрей, Новая Каховка
С кредитной карты по тихому сняли деньги. Пользовался услугой кредитки с лимитом 5000 когда была в этом необходимость, в общем лежала на всякий случай. Задолжности по карте не было. На 01.11.20 на карте была вся сумма, 27.07.21 приходит смс, что к какой то не понятной карте подключен смс банкинг, в следующей смс меня известили, что на этот счет расширен лимит до 5250, в следующей смс было, что погашение кредитного лимита выполнено и доступная сумма 4098.70. все смс пришли одна за одной. Звоню на горячую линию, меня уверяют, что проблем по моей карте нет, что я могу быть спокоен и посоветовали подойти в отделение банка. Придя в банк я узнал, что с карты сняты деньги, по какой схеме объяснить не могут, у всех специалистов свои версии.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2021, 17:57
Доброго дня.
Сьогодні вже надати відповідь на ваш запит у відгуках банку. Додатково, з вами прокомунікували наші співробітники і за результатами спілкування вас було запрошено до відділення банку на завтра для надання розяснень.
Pens96
Pens96
4 серпня 2021, 17:16
В якому випадку та на якій підставі співробітники банку можуть заблокувати активну Картку Киянина, якщо нею я не здійснюю банківські операції?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2021, 17:59
ДОброго дня.
Ви можете перевірити причину блокування карти по дзвінку до контакт-центру банку 0800-210-800
Aleks1948
Aleks1948
4 серпня 2021, 15:29
у меня эаканчивается срок простой карточки в октябре можно ли заказать по телефону или карточк перезапустится автоматически или ехать самому в банк спасибо
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2021, 15:55
Доброго дня.
Більшість карток можна замовити по дзвінку до контакт-центру банку 0800-210-800. Перевипуск карти в телефонному режимі можна виконати за два місяці до її закінчення або місяць після. Також карту можна замовити при зверненні до установи банку, проте в цьому випадку до установи потрібно звертатися буде двічі, адже окрім перевипуску карту потрібно буде ще й отримати.
kamo4ek96
kamo4ek96
3 серпня 2021, 21:51
Юля, Доннцк
Почему карта ощад на которую должны были прийти деньги ее закрыли? и можно ее восстановить в работу через интернет?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2021, 9:10
Доброго ранку.
Уточнити причину блокування карти ви можете або по дзвінку до контакт-центру 0800-210-800 або в обслуговуючому відділенні банку. Якщо карта вже була закрита, то її розблокувати не можливо і виконувати операції з її реквізитами також. В даному випадку рекомендуємо замовити нову карту.
OlgaSheva
OlgaSheva
3 серпня 2021, 18:23
Чи можна замовити роздруківку, на телефон(мого рахунку, як клієнта банку)
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2021, 9:07
Доброго ранку.
Сформувати виписку по рахунку ви можете самостійно в Ощад 24/7 або отримати її в обслуговуючому відділенні банку.
olehuzhehov
olehuzhehov
3 серпня 2021, 14:20
Олег
Прошу Вас сообщить как проверить сколько насчитано средств на мобильных збережениях.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 серпня 2021, 15:40
Доброго дня.
Перевірити наявність коштів по рахунку Мобільні заощадження/нарахування відсотків ви можете по дзвінку до контакт-центру банку 0800-210-800, через Ощад 24/7 або в чат-ботах банку.
Samarairina
Samarairina
2 серпня 2021, 21:34
Самарцева Ірина, Львів
29 червня в м. Львів намагалася зняти кошти з картки Ощаду в банкоматі Приватбанка у сумі 6200грн, але щось пішло не так і банкомат не видавши грошей, зписав їх з картки. Я телефоном звернулася, не відходячи від банкомату, до гарячої лінії Ощадбанку.Дівчина-оператор скасувала операцію, обіцяла швидке повернення грошей. 2 липня я написала заяву у відділенні Ощадбанку в м. Пустомити Львівської області на повернення коштів, так як гроші так і не повернули. На гарячій лінії обіцяли розглянути заяву не більше ніж за 30 днів… Сьогодні вже 3 серпня, тому в мене виникає питання: коли Ощадбанк поверне мені гроші, взираючи на те, що Приватбанк вже повернув кошти? що саме з'ясовують представники Ощадбанку, якщо операція була скасована-гроші мною не отримані?
Прошу прискорити повернення коштів. Дякую
Ощадбанк
Відповідь банку
3 серпня 2021, 10:24
Доброго дня.
Приносимо вичачення за тимчасові незрочності. Іноді, банкомати можуть давати збій в своїй роботі, але такі випадки не є частим явищем. У випадку, якщо така ситуація стається клієнту рекомендується подати відповідну заяву у відділенні банку для проведення службового розслідування. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення,, до якого відділення банку ви зверталися та ваш контактний номер телефону. Ситуацію перевіримо.
Nikas18
Nikas18
2 серпня 2021, 14:53
Nikas
Підкажіть, будь ласка, як можна вирішити ситуацію з отриманням миттєвої пенсійної картки в відділенні Ощадбанку, співробітники відділення вже другий місяць не можуть цього зробити при багаторазових зверненнях, тільки обіцяють розібратись.....і нічого для цього не роблять, від такого відношення та обслуговування є бажання змінити банк, ситуація заключається в тому, що в системі є старий неактивний рахунок радянських часів і співробітники банку заявляють, що система нібито вимагає об'єднати номери реєстраційних карток з неактивного рахунку… тому що в них система видає дві особи з одним ім'ям через неактивний рахунок, тому миттєву картку не можуть оформити, як цю ситуацію вирішити ніхто не знає, тільки повідомляють що потрібно чекати, але вже і так другий місяць, що ж це за обслуговування… Дякую за відповідь
Ощадбанк
Відповідь банку
2 серпня 2021, 15:18
Доброго дня! Для уточнення написали вам в приватні повідомлення.
Nikas18
Nikas18
1 серпня 2021, 17:09
Nikas
Шановні представники Ощадбанку, прошу Вас роз’яснити, чи дійсно у відділеннях Ощадбанку існує внутрішня інструкція чи наказ, який забороняє видачу пенсії в сільській місцевості по довіреності виданій та посвідченій в сільській раді згідно всіх вимог чинного законодавства, а натомість існує вимога виключно нотаріального посвідчення такого доручення для вказаних цілей.Дякую за відповідь
Ощадбанк
Відповідь банку
2 серпня 2021, 10:03
Доброго дня! Довіреність на одержання заробітної плати, стипендії, пенсії, аліментів, інших платежів та поштової кореспонденції (поштових переказів, посилок тощо) може бути посвідчена посадовою особою організації, в якій довіритель працює, навчається, перебуває на стаціонарному лікуванні, або за місцем його проживання.

Стосовно ж довіреності на розпорядження банкіським рахунком, вона має бути засвідчена нотаріально.
sugar
sugar
1 серпня 2021, 5:17
Олег
Здравствуйте! А почему не зачисляются средства возврата с Али Експресс на цифровую карту в долларах, в выписке по счету вижу возврат, по факту его как бы и нет?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 серпня 2021, 9:48
Доброго дня! Якщо ви бачите операцію повернення у виписці по рахунку, отже кошти успішно зараховано. Для перевірки успішності операції ви можете також звернутись до контакт-центру банку за номером телефону 0-800-210-800.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.85
PLN 9.7 10.4
USD 41.8 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.85
PLN 9.7 10.4
USD 41.8 42.35
Всі курси банку