Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
VIKYLIA88
VIKYLIA88
15 серпня 2021, 0:14
Доброй ночи
Не могут отправить деньги мне на карту
Что это может быть
Ощадбанк
Відповідь банку
16 серпня 2021, 11:20
Доброго дня! В першу чергу необхідно перевірити, чи картка активна. Це можна зробити в Ощад 24/7 або через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800 (цілодобово). Якщо картка активна і обмежень по зарахуванню немає, причину слід шукати на боці відправника.
emmapitsyuk
emmapitsyuk
14 серпня 2021, 13:07
Добрий день! Скажіть будь ласка, що робити, якщо вийшов строк дії картки?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 серпня 2021, 11:18
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, бо контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. Оператор перевірить замовлення нової картки і зорієнтує в подальших діях.

На сайті банку можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
evinv
evinv
13 серпня 2021, 23:07
Не пришла пенсия!, Мариуполь
Всегда пенсия приходила на карту 11 числа, иногда даже раньше. Уже вечер 13, а до сих пор пенсия не была начислена! Подскажите почему?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 серпня 2021, 11:16
Доброго дня! Одразу ж після перерахунку коштів відповідною організацією, ви бачите їх на балансі рахунку. Тому для уточнення питання рекомендуємо звернутися до ПФУ.
Daniil4626
Даниил Андриенко
13 серпня 2021, 20:46
Даниил, г.Горняк Донецкая обл.
Здравствуйте! Проблема такая предложили открыть кредитную карту «MORE»собрали все документы (ксерокопии паспорта и инд.кода)и отправили на рассмотрение но сразу же приходит отказ!!!(пробовали не однократно)
Отказ по поводу испорченная кредитная история! Как может быть испорченная кредитная история, если за все время было всего 1 кредит и 2 рассрочки(с 2010 по 2015гг).Кредит был выплачен досрочно а рассрочки вовремя без штрафов! КАК МОЖЕТ БЫТЬ ИСПОРЧЕНА КРЕДИТНАЯ ИСТОРИЯ????????

Кредитка особо не нужна но тут уже дело принципа, как может быть так? Куда обратиться для выяснения данной проблемы! Ведь в отделении банка не как не отвечают по данному поводу!
Ощадбанк
Відповідь банку
16 серпня 2021, 11:15
Доброго дня! Банк приймає рішення про надання кредиту на основі комплексу ознак потенційного позичальника і має право відхилити заяву на свій розсуд. За бажанням, ви можете подати документи для інших кредитних продуктів, які також буде розглянуто.
AngelinaBakitko
AngelinaBakitko
13 серпня 2021, 19:13
Ангелина
Здравствуйте! Сложилась следующая ситуация. Пенсионерка получала пенсию наличными, но выехала на не подконтрольную территорию и больше года не получает пенсию вообще. Скажите, как ей можно перевести пенсию на карточку, какие документы для этого нужны и нужно ли что-то отдельно оформлять, чтоб получить деньги, которые скопились за это время?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 серпня 2021, 11:11
Доброго дня! Для відкриття поточного рахунку з випуском картки необхідно звернутись до відділення банку з паспортом та ідентифікаційним кодом. Це може заробити також довірена особа при наявності довіреності, засвідченої нотаріально.
67741715
Нина Львова
13 серпня 2021, 17:53
Нина, Запорожье
Пополнила телефон через ощад 24 почти 5 часов назад! Все перепроверено сто раз!!! И номер и карта и сумма! Звонила в поддержку сто раз и в водафон сто раз!!! Денег нет! Операция «обробляется», денег не вернем, куда делись не знаем, через три дня езжайте в отделение где карту оформляли и там пишите заявление. Будут разбираться 40 рабочих дней!!! Если что не так, то может и вернут! 250 грн!!! Для меня инвалида — это деньги! Где они и как вернуть их!??!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
16 серпня 2021, 11:08
Доброго дня! Операція обробляється в термін до трьох робочих днів, цей період визначено законодавством. Рекомендуємо також перевірити, чи коректно було внесено номер телефону, який необхідно поповнити. Це можна зробити в Ощад 24/7 в розділі «Історія операцій» по карті. Необхідно обрати операцію, яку було виконано, в історії та натиснути кнопку «Повторити». Не переживайте, без підтвердження паролем операцію не буде повторено. Проте дані автоматично буде заповнено як в минулій операції і ви побачите, який мобільний було поповнено.
Denis1312
Denis1312
13 серпня 2021, 14:39
Денис
Прихожу в магаз расплачиваюсь по карте пишет «Ошибка карты» что это такое?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 серпня 2021, 14:54
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для перевірки ситуації по карті.
AlinaRenatovna
AlinaRenatovna
12 серпня 2021, 19:17
У меня сейчас идёт замена зарплатой карты Ощадбанк (статус: выпускается) в связи с тем, что на предыдущей карте не работал чип с момента её оформления. Скажите пожалуйста, если мне в течении этого времени будут начислены деньги на реквизиты предыдущей карты, смогу ли я потом ту сумму перевести на новую карту при её получении?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 серпня 2021, 11:15
Доброго дня! Нова картка випускається до того ж рахунку, він не змінюється. Заробітна плата зараховується безпосередньо на цей рахунок.
AlinaRenatovna
AlinaRenatovna
12 серпня 2021, 12:50
Добрый день! Почему я не могу расчитаться в терминале картой Ощадбанк? Выдаёт ошибку. На горячей линии банка сказали, что карта активирована и готова к использованию, но оплату картой я произвести не смогла.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 серпня 2021, 13:11
Доброго дня.
Можливо проблема не в карті, а саме в терміналі через який ви намагалися виконати операцію. Спробуйте провести картою будь-яку іншу операцію або, за можливості, проведіть операцію в іншому терміналі.
yaroshira
yaroshira
12 серпня 2021, 8:27
ирина
Здравствуйте! На моей пенсионной карточке установлен кредитный лимит. Будет ли он погашаться автоматически после зачисления пенсии на эту же карточку?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 серпня 2021, 9:29
Доброго дня.
Якщо кредитний ліміт встановлено саме на пенсійну карту, то у випадку його використання та надходження коштів, відсотки та тіло кредиту будуть погашатися автоматично з суми поповнення (в т.ч із зарахування пенсії). Для зручності та контролю використання рекомендуємо вам перевіряти інформацію черезОщад 24/7, чат-бот або по дзвінку до контакт-центру 0800210800
Angelika90
Angelika90
11 серпня 2021, 17:24
Как долго оформляется кеш кредит
Ощадбанк
Відповідь банку
12 серпня 2021, 7:26
Доброго дня.
Після отримання заявки по кредиту банк проводить комплексний аналіз позичальника. Відповідно на це потрібен час. В середньому процедура розгляду, прийняття та встановлення кредиту складає до 14 днів.
tatiana998877
tatiana998877
11 серпня 2021, 14:10
Добрый день!
Подскажите, пожалуйста, по какой причине может возникнуть такая ситуация.
Попыталась снять наличные в банкомате.
Банкомат карту принимает, остаток на счету я вижу, набираю сумму для выдачи, а банкомат выдает: «операция запрещена обратитесь в свой банк», и отдает карту назад.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2021, 14:23
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для перевірки ситуації по карті.
Pro100dianka
Pro100dianka
11 серпня 2021, 6:07
Юлия
Здрастуйте могу ли я прийти в Ощадбанк з документами и знять наличку, у меня утеряна карта банка и номер привязанный к карте также, какие у меня есть варианты и что мне нужно для этого ещё?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2021, 9:54
Доброго дня! Ви можете звернутись до відділення банку в межах області, де відкрито рахунок, з паспортом, та зняти кошти з рахунку.

Рекомендуємо оформити перевипуск картки. Це можна зробити через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800. За декілька днів, коли нова картка буде фіксуватись в системі, можна буде зняти готівку в будь-якому зручному відділенні з паспортом та фінансовим номером телефону. Це ще одна процедура, що дозволяє зняти кошти за реквізитами нової картки, до її отримання.
AngelinaBakitko
AngelinaBakitko
11 серпня 2021, 4:02
Ангелина
Здравствуйте! Скажите, как быстро происходит перевыпуск карты после её потери?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2021, 9:47
Доброго дня! Картка виготовляється в період до 14 днів (Донецька/Луганська області до 30 днів).
tanya909090
tanya909090
9 серпня 2021, 17:47
Татьяна
Подскажите пожалуйста, если новой карточке исполнится год в сентябре, как она лежит в отделении банка ( ее не забирали ), но она активированная, не ликвидируют ли ее по истечению года? Забрать на данный момент нет возможности т.к. нахожусь на неподконтрольной Украине территории.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 серпня 2021, 9:48
Доброго дня! На період карантину знищення карток призупинено. Ви можете звернутися до відділення та отримати картку, коли буде така можливість.

Уточнити наявність картки у відділенні банку можна також в телефонному режимі. Контакти на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/map
Vladis1
Vladis1
9 серпня 2021, 16:58
Влада, Харьков
Доброго дня, скажите, при открытии текущего счёта банк оставляет себе при предъявлении оригиналов только ксерокопии документов или требует сначала сканкопию паспорта и других документов, а потом ещё и ксерокопии?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 серпня 2021, 9:41
Доброго дня! Працівник банку сканує документи, а також здійснює друк цих копій, збіг з оригіналом яких клієнт засвідчує підписом. Пакет документів залишається як в електронній базі, так і в паперовому вигляді і передається в архів.
TaranenkoDanylo
TaranenkoDanylo
9 серпня 2021, 7:02
Ирина, Одесса
Добрый день! Столкнулась со следующей ситуацией — весь 2020 год оплачивала налоги по неверным реквизитам в кассе Ощадбанка.
По запросу в налоговую, мне ответили, что деньги нужно искать в Ощаде.
Но с момента платежей уже прошло больше 180 дней, как мне поступить в этой ситуации?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 серпня 2021, 11:47
Доброго дня! Рекомендуємо звернутися до відділення банку та написати заяву-претензію на розшук платежів.
gre4ko
gre4ko
7 серпня 2021, 19:21
валентина, Тетіїв
мені потрібно запитати чи можна по довіренності відкрити карточку на сина, який на даний час за кордоном. ЙОМУ БУДУТЬ ТУДИ ПЕРЕРАХОВУВАТИ ГРОШІ ЗА ОРЕНДУ ПАЮ
Ощадбанк
Відповідь банку
9 серпня 2021, 11:48
Доброго дня! Так, відкрити рахунок можна за довіреністю, що засвідчена нотаріально.
As13579
As13579
7 серпня 2021, 17:48
Скажите, как будут работать отделения банка в октябре? Ни на сайте Ощадбанка, ни на сайте НБУ нет информации. Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 серпня 2021, 11:49
Доброго дня! Інформації про припинення роботи всіх відділень немає. Якщо вас цікавить конкретне відділення, напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення його адресу.
GreOlga
GreOlga
7 серпня 2021, 8:38
Helga, Мариуполь
Доброго дня! Як довго триває процедура перевірки довіреності на зняття коштів з пенсійного рахунку?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 серпня 2021, 11:53
Доброго дня! Термін юридичної перевірки документу залежить від кількості подібних заявок в даний період і може бути різним. Зі свого боку стараємось зробити все максимально оперативно.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.85
PLN 11.05 11.9
USD 41.8 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.1 49.85
PLN 11.05 11.9
USD 41.8 42.35
Всі курси банку