Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.85 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 41.8 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Не могут отправить деньги мне на карту
Что это может быть
Написати коментар
На сайті банку можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/ua/callback
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Отказ по поводу испорченная кредитная история! Как может быть испорченная кредитная история, если за все время было всего 1 кредит и 2 рассрочки(с 2010 по 2015гг).Кредит был выплачен досрочно а рассрочки вовремя без штрафов! КАК МОЖЕТ БЫТЬ ИСПОРЧЕНА КРЕДИТНАЯ ИСТОРИЯ????????
Кредитка особо не нужна но тут уже дело принципа, как может быть так? Куда обратиться для выяснения данной проблемы! Ведь в отделении банка не как не отвечают по данному поводу!
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Можливо проблема не в карті, а саме в терміналі через який ви намагалися виконати операцію. Спробуйте провести картою будь-яку іншу операцію або, за можливості, проведіть операцію в іншому терміналі.
Написати коментар
Якщо кредитний ліміт встановлено саме на пенсійну карту, то у випадку його використання та надходження коштів, відсотки та тіло кредиту будуть погашатися автоматично з суми поповнення (в т.ч із зарахування пенсії). Для зручності та контролю використання рекомендуємо вам перевіряти інформацію черезОщад 24/7, чат-бот або по дзвінку до контакт-центру 0800210800
Написати коментар
Після отримання заявки по кредиту банк проводить комплексний аналіз позичальника. Відповідно на це потрібен час. В середньому процедура розгляду, прийняття та встановлення кредиту складає до 14 днів.
Написати коментар
Подскажите, пожалуйста, по какой причине может возникнуть такая ситуация.
Попыталась снять наличные в банкомате.
Банкомат карту принимает, остаток на счету я вижу, набираю сумму для выдачи, а банкомат выдает: «операция запрещена обратитесь в свой банк», и отдает карту назад.
Коментарі (1)
Рекомендуємо оформити перевипуск картки. Це можна зробити через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800. За декілька днів, коли нова картка буде фіксуватись в системі, можна буде зняти готівку в будь-якому зручному відділенні з паспортом та фінансовим номером телефону. Це ще одна процедура, що дозволяє зняти кошти за реквізитами нової картки, до її отримання.
Написати коментар
Написати коментар
Уточнити наявність картки у відділенні банку можна також в телефонному режимі. Контакти на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/map
Коментарі (1)
Написати коментар
По запросу в налоговую, мне ответили, что деньги нужно искать в Ощаде.
Но с момента платежей уже прошло больше 180 дней, как мне поступить в этой ситуации?
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Написати коментар