Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.35 | 41.85 |
EUR | 43.45 | 44.4 |
Всі курси банку |
Коментарі (2)
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Написати коментар
Я зимой платила сама, перечисляли за комунальные не пойми как.
У разі, якщо ви не отримали виплату, напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ІПН. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
Написати коментар
На головній сторінці обираєте ваш рахунок, наприклад «Зарплатний». Важливо натиснути не на картку, а саме на назву рахунку. Далі розділ «Інформація» — саме тут відображається баланс.
Написати коментар
Написати коментар
Жартуємо.
Найкраще звернутись до відділення банку із паспортом на ідентифікаційним кодом. Будемо раді вас бачити.
Написати коментар
Написати коментар
Он позвонил на горячую линию, ему сказали мы не можем отменить онлайн идите в отделение.Сходил в отделение, простоял час в очереди.Когда дошла до него очередь, оказалось они уже выпустили карту и ничем помочь не могут.Так как карта ещё едет, её даже не закрыли и денег не возвращают.
Почему у вас такой беспредел?
В майбутньому у випадку виникнення будь-яких питань в процесі користування Ощад 24/7 рекомендуємо звертатись до служби підтримки. Номер телефону 0-800-210-800 цілодобово.
Коментарі (1)
На сьогоднішній день в банку є певні обмеження щодо операцій, які можна здійснити у відділенні, де відкрито рахунок. Наприклад, закрити рахунок або обслуговуватись по довіреності можна виключно у вашому обслуговуючому відділенні. Тому якщо ви виїжджаєте на постійне місце проживання в іншу область, рекомендуємо закрити рахунок та відкрити новий за місцем вашого проживання.
Коментарі (1)
Написати коментар
Звичайні смс клієнтам надходять, якщо:
— клієнт не зареєстрований у Viber;
— знаходиться не в мережі;
— Ощадбанк заблоковано як відправника повідомлень у Viber.
Коментарі (1)
Коментарі (2)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Написати коментар
Якщо ви проводити операцію через термінал, що розташовано у відділенні — звернутись потрібно до цього відділення. Якщо ж це вуличний термінал, перевірити яке відділення його обслуговує можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
Написати коментар