Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Cargill
Cargill
21 липня 2021, 16:46
Cargill, Київ
Доброго дня! У кабінеті пільговика (УБД) станом на 21.07. не відображено нарахування за сплату комунальних платежів за червень ц.р. Чи відбулось перерахування коштів надавачам послуг?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 липня 2021, 9:55
Доброго дня! На даний момент очікуємо фінансування від Мінсоцполітики.
malichenko71
malichenko71
21 липня 2021, 15:47
Хотелось бы понимать, получу ли я ответ на свой вопрос. Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 липня 2021, 16:24
Доброго дня! Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
77natali
77natali
21 липня 2021, 14:15
Наталья
Добрый день. Скажите, пожалуйста, можно ли по доверенности от физического лица (доверенность выдана в России) открыть счёт и получить карточку на его имя?
Ощадбанк
Відповідь банку
21 липня 2021, 15:02
Доброго дня! Так, довіреності, що видані РФ приймаються в банку. В тексті довіреності необхідно вказати відповідні повноваження на відкриття картки/отримання картки до рахунку, що випущена на ім'я власника рахунку. Зауважимо, що електронне пенсійне посвідчення не може бути видано по довіреності.
malichenko71
malichenko71
21 липня 2021, 14:15
Обращалась в отделение Ощадбанка по улице Кошевого, Александрия, Кировоградской обл., с целью получения пенсионной карты своего мужа. Так, как муж не в Украине, у меня имеется доверенность, с украинским переводом, нотариально заверенная. Перед этим в отделении консультировалась у специалиста три раза, мне дали распечатку, текст которой должен был быть в доверенности. Сегодня специалист сказала, что помимо доверенности, я должна предоставить им копию, заверенную нотариусом. На вопрос, почему об этом не сказали раньше, когда я консультировалась, она молча хлопала глазами. Я думаю что все понимают, что это как и время, так и дополнительные расходы из моей стороны ещё и на нотариально-заверенную копию. В ходе дальнейшего общения, специалист сказала что в доверенности сделана ошибка, в информации о выдаче паспорта указана дата вклеивания фотографии, а не когда был выдан паспорт. Обратилась на горячую линию, там мне сказали что это не является существенной ошибкой!!! Но, остаётся на рассмотрение управляющей банком. Обратилась к управляющей, данная девушка не является компетентной в моем вопросе и сказала что отправит скан-копию доверенности на юридический отдел лишь после того, как я озвучила, что обращалась на горячую линию банка и мне сказали что это не есть ошибкой. В течении дня мне пришёл отказ. Как у могу получить карту с доверенностью на руках и куда можно оставить жалобу? Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 липня 2021, 16:24
Доброго дня! Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
05432276
05432276
21 липня 2021, 9:46
Лариса Анатольевна, Харьков
Доброе утро! Подскажите пожалуйста, могут ли родственники, которы живут в другом городе, перечислять мне денежные средства на мою пенсионную и социальную карты, и какую сумму можно в месяц? Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 липня 2021, 11:53
Доброго дня! Так, на рахунок, що відкрито в тому числі для зарахування соціальних або пенсійних виплат, передбачено зарахування і особистих коштів. Обмежень немає. Переказати кошти можна за реквізитами картки або рахунку.
hengge
hengge
21 липня 2021, 3:18
Анна
Добрый вечер! Где и на каком языке нужно оформлять доверенность на снятие денег с пенсионного счета в Ощадбанке в связи с невозможностью выехать из донецка пенсионерки из за ковида. Благодарим за ответ зараннее!
Ощадбанк
Відповідь банку
21 липня 2021, 9:09
Доброго дня! Довіреність може бути надана українською або російською мовами. Для її оформлення рекомендуємо звернутись до нотаріуса.
yanayana1993
yanayana1993
20 липня 2021, 17:59
Запорожье
Когда наконец-то будут выплачены остатки субсидии?
Я зимой платила сама, перечисляли за комунальные не пойми как.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 липня 2021, 9:08
Доброго дня! Виплату залишків субсидій та пільг проведено. Перевірте, будь ласка, баланс вашого рахунку.

У разі, якщо ви не отримали виплату, напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ІПН. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
tangens43
Никлоай Нечипоренко
19 липня 2021, 17:49
Никлоай, Кривой рог
Як узнати яка сума находиться на рахунку Мобільні заощадження?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 липня 2021, 17:54
Доброго дня! Найзручніше перевірити баланс мобільних заощаджень в Ощад 24/7.

На головній сторінці обираєте ваш рахунок, наприклад «Зарплатний». Важливо натиснути не на картку, а саме на назву рахунку. Далі розділ «Інформація» — саме тут відображається баланс.

sichen62
sichen62
19 липня 2021, 13:45
Для ВПЛ из ОРДЛО пенсия оформляется по месту регистрации. Открывать счёт в Ощадбанке тоже по месту регистрации или это можно сделать в любой области? Спасибо
Ощадбанк
Відповідь банку
19 липня 2021, 15:27
Доброго дня! Звернутись можна до відділення за місцем вашого фактичного проживання.
MAMA1960
MAMA1960
17 липня 2021, 12:07
Лариса, Северодонецьк
Мені надіслано смс, що прийшла до відділення банку моя картка. Як її одержати? Дякую
Ощадбанк
Відповідь банку
19 липня 2021, 15:10
Виходьте опівночі на центральну вулицю міста.

Жартуємо.

Найкраще звернутись до відділення банку із паспортом на ідентифікаційним кодом. Будемо раді вас бачити.
Yuliya181192
Yuliya181192
17 липня 2021, 3:18
Юля
Добрый вечер подскажите пожалуйста, что это за поступление денег может быть на зарплатную карту которая была до 2018 года Standing payment order?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 липня 2021, 17:52
Доброго дня! Це може бути будь-яке зарахування, в тому числі заробітної плати. Для перегляду деталей по операції можна взяти виписку по рахунку у відділенні банку. Вона тарифікується в розмірі 50 грн.
liud4ik
liud4ik
16 липня 2021, 22:36
Людмила Костенко, Житомир
Мой отец сегодня пытался в приложении Ощадбанка сменить лимит. Но почему-то оно выбрало выпустить платиновую карту, он нажал далее думая что это по-поводу лимита. В итоге сняло деньги и отменить онлайн не вышло.

Он позвонил на горячую линию, ему сказали мы не можем отменить онлайн идите в отделение.Сходил в отделение, простоял час в очереди.Когда дошла до него очередь, оказалось они уже выпустили карту и ничем помочь не могут.Так как карта ещё едет, её даже не закрыли и денег не возвращают.

Почему у вас такой беспредел?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 липня 2021, 14:57
Доброго дня! В даній ситуації скасувати списання комісії дійсно відсутня можливість, оскільки списання не відбулось помилково з технічних причин — картку було замовлено клієнтом та підтверджено її випуск одноразовим паролем. Сподіваємось на розуміння.

В майбутньому у випадку виникнення будь-яких питань в процесі користування Ощад 24/7 рекомендуємо звертатись до служби підтримки. Номер телефону 0-800-210-800 цілодобово.
Anna120889
Anna120889
16 липня 2021, 18:31
Здравствуйте! Если карта получена Чернигове, можно ею пользоваться в другом городе Украины? Или там новую получать?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 липня 2021, 14:56
Доброго дня! Так, ви можете користуватися карткою на території України та навіть за кордоном, якщо це картка міжнародної платіжної системи Visa або Mastercard.

На сьогоднішній день в банку є певні обмеження щодо операцій, які можна здійснити у відділенні, де відкрито рахунок. Наприклад, закрити рахунок або обслуговуватись по довіреності можна виключно у вашому обслуговуючому відділенні. Тому якщо ви виїжджаєте на постійне місце проживання в іншу область, рекомендуємо закрити рахунок та відкрити новий за місцем вашого проживання.
tangens43
Никлоай Нечипоренко
16 липня 2021, 16:54
Никлоай, Кривой рог
Что такое мобильное накопление в Ощад24/7?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 липня 2021, 17:07
Доброго дня! Послуга мобільних заощаджень — додаткова можливість отримувати дохід від коштів, що знаходяться на вашому рахунку. При цьому, на відміну від депозиту, ви можете будь-коли переказати кошти із мобільних заощаджень на свій основний рахунок. Детальніше про послугу на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/private/mobile-saving
Evgenia88
Evgenia88
16 липня 2021, 12:11
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, как сделать, чтобы смс приходили не на телефон, а в Вайбер, привязанный к этому номеру?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 липня 2021, 12:57
Доброго дня! За пріоритетністю смс-повідомлення відправляються клієнтам саме у Viber.

Звичайні смс клієнтам надходять, якщо:

— клієнт не зареєстрований у Viber;
— знаходиться не в мережі;
— Ощадбанк заблоковано як відправника повідомлень у Viber.
YanaFedotova
YanaFedotova
16 липня 2021, 11:47
Яна Федотова, Запорожье
15.07.2021г. в г.Запорожье, по ул.Авраменко,4 с банкомата в 19.52 мин55 сек.снимали деньги с социальной карты в сумме 2400. Банкомат деньги списал, а окно для выдачи денег не открылось.Деньги со счета списаны, смс пришла, чек есть.На утро проверила баланс списаны.Мы обращались на горячую линию.Сказали, что этот вопрос не в их компетенции.Мы настояли, чтобы проверили работу банкомата, нам ответили, что он неисправен.Посоветовали обратиться в ближайшее отделение.Утром 16,07.2021 я обратилась в отделение «Ощадбанка» по пр.Соборный 149.В приеме заявления мне отказали.Сказали, что нужно ждать три дня, деньги могут вернуться.А через три дня мне нужно поехать на отделение по ул.Моторостроителей, где выдавалась моя карта.Я читаю отзывы, что людям отказывают в возвращении денег, мотивируя, что в ячейке ничего нет.Банк ведет себя странно.Это похоже на мошенничество.У меня был вопрос с ПриватБанком, деньги зашли в терминал, но не зачислились.Я заявку оставила онлайн и мне сами перезвонили о решении вопроса.Деньги мне вернули.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 липня 2021, 12:05
Доброго дня! При знятті коштів в банкоматі сума на рахунку блокується, але не списується. Термін обробки операції — до трьох робочих днів. За цей час сума або розблоковується і стає доступною, або списується. Перевірити, чи було списано суму можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800 або Ощад 247. Якщо в результаті сума спишеться, необхідно буде звернутись до відділення банку та написати заяву-претензію, після чого буде проведено розслідування. Якщо кошти не було видано, їх повернуть на ваш рахунок.
Svetlana1234567
Svetlana1234567
15 липня 2021, 21:35
Здравствуйте! Можно ли валютной картой (где cvv состоит из 7 цифр) оплатить интернет -покупку?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 липня 2021, 9:30
Доброго дня! Так, ви можете провести операцію. Зауважте, що якщо валюта оплати відрізняється від валюти рахунку — комісія за конвертацію валюти буде складати 1%. Якщо в CVV-коді зазначено 7 цифр, вводити потрібно три останні.
podvyazka
podvyazka
15 липня 2021, 18:42
Виктория
Пенсия, согласно информации работников пфу, была переведена в банк 14.07.21. Сегодня уже 15.07, но денег на карточном счету нет. Как такое возможно? Куда обращаться или сколько еще ждать?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 липня 2021, 9:27
Доброго дня! Банк не затримує виплати. Після перерахунку коштів відповідною організацією, вони відображаються на балансі рахунку.
shahtar
shahtar
15 липня 2021, 15:58
Николай
Добрый день! Я 1.06.2021г в отд.10007/0265 г. Запорожье заказала новую карту ЭПУ(взамен утерянной). Сегодня 15.07.2021г, как долго еще ждать выпуска карты ЭПУ?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 липня 2021, 17:06
Доброго дня! Термін виготовлення ЕПП орієнтовно 30 робочих днів (1.5 місяці). Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800, щоб перевірити актуальний стан виготовлення картки.
brosan4ez
brosan4ez
15 липня 2021, 14:01
Я в терминале пополнял счёт на карточку и пошёл на пару секунд розменять деньги, и не успел, терминал подумал что я ушёл и закончил операцию, карточку отдал, деньги нет, что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 липня 2021, 14:16
Доброго дня! Потрібно звернутися до відділення, що обслуговує даний термінал та написати заяву-претензію для проведення розслідування. Якщо кошти не було видано, після проведення інкасації їх зможуть повернути.

Якщо ви проводити операцію через термінал, що розташовано у відділенні — звернутись потрібно до цього відділення. Якщо ж це вуличний термінал, перевірити яке відділення його обслуговує можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.45 44.4
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.45 44.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку