Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Jejdnxn
Jejdnxn
27 липня 2021, 15:45
Дарья
Добрый день! Недавно перезаказать карту лайк'ю, все бы хорошо, но почему то за перевыпуск просят 130грн хотя в тарифах написано что он бесплатно.Можно ли узнать на самом ли деле тариф поменялся??

P.s Карту перевыпускаю из-за кражи
Ощадбанк
Відповідь банку
27 липня 2021, 16:41
Доброго дня! Перевипуск картки лайк'ю на ініціативою клієнта з доставкою в обслуговуюче відділення тарифікується в розмірі 100 грн.

Посилання на тарифи банку: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
donetskfish
donetskfish
27 липня 2021, 11:05
donetskfish, donetsrfish
Помогите узнать телефон областного отделения Донецкой области в Краматорске: 08.07.21гмы в Киевском отделении заказали платежную пенсионную карту, счет открыт в Мариуполе. Позвонив в отделение Мариуполя они ответили, что сначала документы поступают в областное отделение в Краматорске. Подскажите телефон по которому можно узнать когда будет выпущена платежная карта. В колцентре ответили что карта не выпускалась.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 липня 2021, 11:47
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону, та адресу відділення, до якого звертались для замовлення картки. Ситуацію перевіримо.
19987623
19987623
27 липня 2021, 10:54
Добрый день! Подскажите пожалуйста как мне заказать карточку на получение пенсии в Константиновке? Могу ли я получить карточку в Киевском центральном отделении ощадбанка?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 липня 2021, 11:45
Доброго дня! Ви можете відкрити рахунок в будь-якому відділенні банку після чого потрібно буде надати реквізити рахунку до ПФУ, де формується ваша пенсійна справа. Картку можна замовити із доставкою в інше відділення.
BORIS90
BORIS90
26 липня 2021, 10:45
Пидскажить будласка где можно узнать о снятии ареста письмо было отправлено о снятии но картм ище заблокирована
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2021, 12:15
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ІПН. Ситуацію перевіримо.
samoko57
samoko57
26 липня 2021, 10:42
Пётр Николаевич , Одесса
Здравствуйте! Может ли моя дочь заказать и получить новую платёжную карту Master Card при окончании срока действия карты?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2021, 12:21
Доброго дня! Якщо рахунок відрито на ім'я вашої доньки, то так, звичайно.
BORIS90
BORIS90
26 липня 2021, 10:36
Подскажите пожалуста где можго узнать о снятии ареста из зарплатного рахунку так как исполнительний лист о снятии ареста был отправлен в банк куда обратится
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2021, 12:14
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ІПН. Ситуацію перевіримо.
Mal1951
Mal1951
26 липня 2021, 9:38
24.07.21 о 00.00 з моєї пенсійної картки було знято відсотки по кредиту в сумі 100.46 незважаючи на те що я повністю розрахувався 05.07.21 переказом на карту Мій комфорт 11500 грн. Про це отримав 06.07.21 від Ощадбанку таке повідомлення:
(batman) Вжух – і ви мене повністю поповнили) Тепер зі мною всі п’ятниці – чорні.
Може, нам знадобиться допомога ($) «Моєї розстрочки».
З нею ви берете товар одразу, а платите за нього потім частинами.
Деталі: bit.ly/m_rozstrochka
(heart) Ваша кредитка)
Прошу Вас розібратися і повернути мені кошти (100,46 грн.), що було безпідставно в мене вилучено та відновити справедливість! Чекаю!!!
Дякую!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2021, 12:14
Доброго дня! Повідомлення, текст якого ви зазначили — рекламне і стосується можливості оплати товару частинами за рахунок кредитних коштів. Воно не відноситься до нарахування відсотків за вашим рахунком.
Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру банку за номером телефону 0-800-210-800. Оператор перевірить ситуацію та надасть роз'яснення щодо списання відсотків.
a987654321a
a987654321a
25 липня 2021, 15:33
мария
доброго дня.чому на пенсійний катрці на кінці року не нараховують відсоткі на остаток коштів. це було би логічно. а замість цього збільшують тарифи на обслуговування по картці. банк просто не боїться конкупенції тому що він монополіст?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2021, 12:09
Доброго дня. Відсотки за залишок коштів ви можете отримувати за рахунок послуги «Мобільні заощадження».

Відсоткові ставки:
— у гривні 5% річних;
— в доларах 0,05%;
— в євро 0,01%.

Відсоток нараховується за кожен день, коли кошти знаходяться на балансі мобільних заощаджень. При цьому повернути їх на основний рахунок можна будь-коли через Ощад 24/7, контакт-центр, чат-бот, банкомат або термінал.
yalonata
yalonata
25 липня 2021, 14:15
К предыдущим вопросам. В Ощад24/7 статус карточки-кредитки «активна», хотя я ее не активировала.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2021, 11:54
Возможно, вы активировали её в отделении банка. Установка пин-кода в кассе банка и есть операция активации карты.
yalonata
yalonata
25 липня 2021, 13:56
Добрый день. При получении нового ЭПУ мне обманным путем ( сказали, что без кредитки мне ЭПУ не могут выдать) навязали кредитку. Какие-то бумаги подписывала, поверив оператору банка. Кредитку я не активировала. Договор на кредитку мне не дали. Когда дома я разобралась, поняла, что меня просто обманули. Кредитка обслуживается в тарифном пакете « Мой комфорт». А теперь вопросы. 1). Считается ли карточный счет на кредитку активным, если сама карточка не активирована? 2) Будут ли с меня взыскиваться какие -то деньги ( проценты, штрафы, пени и т. п. ) за обслуживание этого счета после изменения тарифов с 01.08.2021 года, так как кредиткой я пользоваться категорически отказываюсь и в какой-то момент счет станет не активным, если он сейчас активен? 3) Как можно закрыть этот счет или кредитку, не посещая отделения банка? и самый главный вопрос 4). КОГДА ваши сотрудники прекратят это беспредел с навязыванием обманным путем продукции банка, не объясняя условий договора, тарифов и т.д, а грубо говоря, насильно втюхивают. Таких пенсионеров десятки тысяч, которые в силу возраста, на отделении теряются, а спустя время осознают случившееся. Это не жалоба, я не буду указывать никаких координат отделения. Прошу дать ответы на русском языке. Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2021, 11:55
Добрый день! По вашей просьбе предоставляем ответ на русском языке.

В первую очередь, приносим извинения за ситуацию. Конечно, оформление кредитной карты не является обязательным. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваше ФИО, номер телефона и адрес отделения, в которое обращались. Мы будем вам очень признательны.

1. Да, счет является активным, карта к нему может быть активирована, а может не быть активирована. Для пользования картой её необходимо активировать.
2. Пользование картой бесплатное. Не снимается комиссия ни за обслуживание, ни за смс-информирование, в том числе после 01.08.2021. Карту можно использовать как запас средств на случай непредвиденной ситуации.
3. Закрыть счет можно только в отделении банка.
4. Сделаем все необходимое, чтобы подобная ситуация не нашла повторения в будущем. Спасибо за обратную связь.
gena48gena
gena48gena
24 липня 2021, 19:03
Добрый вечер!!! Сегодня 24.07.21.льготных денег за коммунальные платежи так и не начислено… Когда будут начислено??
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2021, 11:35
Доброго дня! Банк очікує фінансування від Мінсоцполітики.
Marinka25th
Marinka25th
24 липня 2021, 16:40
Здравствуйте. Выполняла перевод уже почти час назад, оплата не проходит. Пишет статус « Виконується». Долго это ещё будет? С интернетом все хорошо
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2021, 11:30
Доброго дня! Максимальний термін виконання операції — до трьох робочий днів. Як правило, платіж виконується значно швидше.
annd
annd
24 липня 2021, 15:54
Здравствуйте. Мій син 20.07.21 загинув. У момент смерті дві його карти Ощадбанку (зарплатна і пенсійна) були вкрадені. Я не перебуваю на території України і виїхати не можу. З документів є: фото свідоцтва про смерть, фото документів, що засвідчують мою особу і його особу.
Чи можна заблокувати карти мого сина, в уникненні шахрайських дій. І чи є можливість отримати кошти з них пізніше, не дивлячись на блокування?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2021, 11:28
Доброго дня! Так, звичайно. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення дані вашого сина — ПІБ, дату народження, паспорт або номер телефону. Ми зробимо все необхідне.

Заблокувати картку можна також дзвінком в контакт-центр. Номер контакт-центру для дзвінків із-за кордону 044-363-01-33 (за тарифами оператора) або через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/ (безкоштовно). Потрібно обрати розділ «Підтримка online».

Співчуваємо вашій втраті.
271655ali
271655ali
24 липня 2021, 12:34
Як за кордоном користуватися додатком ощад 24/7.Підключення до інтернетує через вайфай. Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2021, 11:24
Для користуванням Ощад 24/7 обов'язкова умова — інтернет-підключення: Wi-fi, або мобільний Інтернет.
TvoyaBabushka
TvoyaBabushka
24 липня 2021, 11:52
Злая Бабка
Почему чеки не обрабатываются? Сколько можно ждать? Вы когда работать начнете? я СКАНДАЛ ТАКОЙ УЧИНЮ С КАКОЙ СТАТИ ВЫ МЕНЯ ИЗВИНИТЕ ТАК ДОЛГО
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2021, 11:22
Доброго дня! Деталізуйте, будь ласка, в особисті повідомлення, про які саме чеки мова? З усім розберемося.
Lara72
Lara72
24 липня 2021, 7:01
День добрый ошибочно на мое имя была оформлена карта премиум. Теперь банк повесил ее стоимость на мою основную карту. Как отказаться от этой премиум, пользоваться ее в намерениях нет. Банк по месту жительства по моей просьбе заблокировал ее, но и основной картой пользоваться не могу. Как избавиться от премиум карты и ее стоимости?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2021, 11:17
Доброго дня! Щоб закрити картку, необхідно звернутись до відділення банку. Стосовно вартості випуску картки, якщо вами було підтверджено це замовлення в системі Ощад 24/7, скасувати комісію відсутня можливість, оскільки банк надав послугу та випустив картку за вашим запитом.
271655ali
271655ali
24 липня 2021, 4:30
Добрий ранок. У мене додаток на телефоні ощад24/7.Я знаходжусь за кордоном. Мені потрібно зробити платежі. Смс мені не надходять на телефон і тому я не можу провести операцію. Інтернет я маю. Підкажіть як я можу це зробити?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2021, 11:09
Доброго дня! В Ощад 24/7 можна підтверджувати операції також відбитком пальця або Face ID, якщо така функція є на вашому мобільному пристрої.

Якщо ж Touch або Face ID на вашому смартфоні немає, потрібно перевірити причину ненадходження смс-повідомлень. Рекомендуємо звернутися до мобільного оператора мобільного зв'язку для уточнення інформації.
egomasova
egomasova
22 липня 2021, 18:37
Егомасова, Кривий Ріг, район Кривий Ріг, обл. Дніпропетровська
Доброго дня! уточніть будь ласка інформацію, якщо вклад в «Ощадбанку» відкритий ще у 2017 році, по ощадній книжці, вкладник зберігає можливість його отримати?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 липня 2021, 9:56
Доброго дня! Звичайно. Для отримання детальної інформації по рахунку зверніться, будь ласка, до відділення банку, в якому відкрито рахунок.

Контактні номери телефону зазначено на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/map
sanyk77
sanyk77
22 липня 2021, 6:44
Доброго дня)
Коли буде відображено на сайті https://pkb.oschadbank.ua/ інформацію про пільги за червень 2021 року?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 липня 2021, 9:56
Доброго дня! На даний момент очікуємо фінансування від Мінсоцполітики.
Alexsandrgu
Alexsandrgu
22 липня 2021, 3:45
Что будет с моей новой пенсионной картлочкой (срок действия старой закончился в сентябре прошлого года), так как в данный момент по своему физическому состоянию я не могу приехать в Украину.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 липня 2021, 10:22
Доброго дня!

Якщо вам відкрито рахунок для отримання виплат як внутрішньо переміщеній особі, термін дії картки продовжено без заміни пластику і вона залишється активною. На даний момент картки клієнтів ВПО продовжено до 31 серпня: https://www.oschadbank.ua/ua/term

Якщо у вас звичайний рахунок (не ВПО), ваша картка після закінчення терміну дії неактивна. Необхідно звернутись до відділення та замовити нову картку, коли у вас буде така можливість. У разі, якщо нову картку вже замовлено, вона буде зберігатись у відділенні до останнього дня місяця, наступного за місяцем, в якому закінчиться дія карантину.

Перевірити наявність картки у відділенні можна зателефонувавши до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800, або безпосередньо до відділення. Контактні номери є на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/map

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.45 44.4
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.45 44.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку