Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Pens96
Pens96
4 серпня 2021, 17:16
В якому випадку та на якій підставі співробітники банку можуть заблокувати активну Картку Киянина, якщо нею я не здійснюю банківські операції?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2021, 17:59
ДОброго дня.
Ви можете перевірити причину блокування карти по дзвінку до контакт-центру банку 0800-210-800
Aleks1948
Aleks1948
4 серпня 2021, 15:29
у меня эаканчивается срок простой карточки в октябре можно ли заказать по телефону или карточк перезапустится автоматически или ехать самому в банк спасибо
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2021, 15:55
Доброго дня.
Більшість карток можна замовити по дзвінку до контакт-центру банку 0800-210-800. Перевипуск карти в телефонному режимі можна виконати за два місяці до її закінчення або місяць після. Також карту можна замовити при зверненні до установи банку, проте в цьому випадку до установи потрібно звертатися буде двічі, адже окрім перевипуску карту потрібно буде ще й отримати.
kamo4ek96
kamo4ek96
3 серпня 2021, 21:51
Юля, Доннцк
Почему карта ощад на которую должны были прийти деньги ее закрыли? и можно ее восстановить в работу через интернет?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2021, 9:10
Доброго ранку.
Уточнити причину блокування карти ви можете або по дзвінку до контакт-центру 0800-210-800 або в обслуговуючому відділенні банку. Якщо карта вже була закрита, то її розблокувати не можливо і виконувати операції з її реквізитами також. В даному випадку рекомендуємо замовити нову карту.
OlgaSheva
OlgaSheva
3 серпня 2021, 18:23
Чи можна замовити роздруківку, на телефон(мого рахунку, як клієнта банку)
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2021, 9:07
Доброго ранку.
Сформувати виписку по рахунку ви можете самостійно в Ощад 24/7 або отримати її в обслуговуючому відділенні банку.
olehuzhehov
olehuzhehov
3 серпня 2021, 14:20
Олег
Прошу Вас сообщить как проверить сколько насчитано средств на мобильных збережениях.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 серпня 2021, 15:40
Доброго дня.
Перевірити наявність коштів по рахунку Мобільні заощадження/нарахування відсотків ви можете по дзвінку до контакт-центру банку 0800-210-800, через Ощад 24/7 або в чат-ботах банку.
Samarairina
Samarairina
2 серпня 2021, 21:34
Самарцева Ірина, Львів
29 червня в м. Львів намагалася зняти кошти з картки Ощаду в банкоматі Приватбанка у сумі 6200грн, але щось пішло не так і банкомат не видавши грошей, зписав їх з картки. Я телефоном звернулася, не відходячи від банкомату, до гарячої лінії Ощадбанку.Дівчина-оператор скасувала операцію, обіцяла швидке повернення грошей. 2 липня я написала заяву у відділенні Ощадбанку в м. Пустомити Львівської області на повернення коштів, так як гроші так і не повернули. На гарячій лінії обіцяли розглянути заяву не більше ніж за 30 днів… Сьогодні вже 3 серпня, тому в мене виникає питання: коли Ощадбанк поверне мені гроші, взираючи на те, що Приватбанк вже повернув кошти? що саме з'ясовують представники Ощадбанку, якщо операція була скасована-гроші мною не отримані?
Прошу прискорити повернення коштів. Дякую
Ощадбанк
Відповідь банку
3 серпня 2021, 10:24
Доброго дня.
Приносимо вичачення за тимчасові незрочності. Іноді, банкомати можуть давати збій в своїй роботі, але такі випадки не є частим явищем. У випадку, якщо така ситуація стається клієнту рекомендується подати відповідну заяву у відділенні банку для проведення службового розслідування. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення,, до якого відділення банку ви зверталися та ваш контактний номер телефону. Ситуацію перевіримо.
Nikas18
Nikas18
2 серпня 2021, 14:53
Nikas
Підкажіть, будь ласка, як можна вирішити ситуацію з отриманням миттєвої пенсійної картки в відділенні Ощадбанку, співробітники відділення вже другий місяць не можуть цього зробити при багаторазових зверненнях, тільки обіцяють розібратись.....і нічого для цього не роблять, від такого відношення та обслуговування є бажання змінити банк, ситуація заключається в тому, що в системі є старий неактивний рахунок радянських часів і співробітники банку заявляють, що система нібито вимагає об'єднати номери реєстраційних карток з неактивного рахунку… тому що в них система видає дві особи з одним ім'ям через неактивний рахунок, тому миттєву картку не можуть оформити, як цю ситуацію вирішити ніхто не знає, тільки повідомляють що потрібно чекати, але вже і так другий місяць, що ж це за обслуговування… Дякую за відповідь
Ощадбанк
Відповідь банку
2 серпня 2021, 15:18
Доброго дня! Для уточнення написали вам в приватні повідомлення.
Nikas18
Nikas18
1 серпня 2021, 17:09
Nikas
Шановні представники Ощадбанку, прошу Вас роз’яснити, чи дійсно у відділеннях Ощадбанку існує внутрішня інструкція чи наказ, який забороняє видачу пенсії в сільській місцевості по довіреності виданій та посвідченій в сільській раді згідно всіх вимог чинного законодавства, а натомість існує вимога виключно нотаріального посвідчення такого доручення для вказаних цілей.Дякую за відповідь
Ощадбанк
Відповідь банку
2 серпня 2021, 10:03
Доброго дня! Довіреність на одержання заробітної плати, стипендії, пенсії, аліментів, інших платежів та поштової кореспонденції (поштових переказів, посилок тощо) може бути посвідчена посадовою особою організації, в якій довіритель працює, навчається, перебуває на стаціонарному лікуванні, або за місцем його проживання.

Стосовно ж довіреності на розпорядження банкіським рахунком, вона має бути засвідчена нотаріально.
sugar
sugar
1 серпня 2021, 5:17
Олег
Здравствуйте! А почему не зачисляются средства возврата с Али Експресс на цифровую карту в долларах, в выписке по счету вижу возврат, по факту его как бы и нет?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 серпня 2021, 9:48
Доброго дня! Якщо ви бачите операцію повернення у виписці по рахунку, отже кошти успішно зараховано. Для перевірки успішності операції ви можете також звернутись до контакт-центру банку за номером телефону 0-800-210-800.
Ekaterinochka
Ekaterinochka
31 липня 2021, 19:45
Добрый день! Обратилась в отделение Ощадбанка для смены фамилии в связи с замужеством, зашла в ощад24/7 в мои карты, а там пишется что ожидается выпуск новой карты но там старая фамилия, так должно быть или нужно снова обратиться в банк?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 серпня 2021, 9:45
Доброго дня! Припускаємо, що картку було замовлено раніше, ніж змінено персональні дані в системі. В такому випадку ви можете оформити перевипуск картки у відділенні банку.
Rni454020
Rni454020
31 липня 2021, 16:43
Я обратился в ощадбанк на базарной 17 по вопросу перечисления валюты за границу, мне объяснили, что нет проблем только нужно открыть депозит на 100долларов сроком 3 месяца, какое это имеет отношение к перечислению валюты я так и не понял. Дальше положил на счёт валюту и стал ждать перевода, но через 3 дня мне сказали, что перевод сделать не могут. Я забрал деньги, однако депозит мне не отдают, говорят ждите 3 месяца, как будто я без их процентов не выживу😂. После общения с работниками банка понимаешь что это просто заведение для кидания таких как я. Помогите пожалуйста вернуть деньги. Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 серпня 2021, 9:42
Доброго дня! Відповідно до умов обслуговування, в банку відсутня процедура дострокового розірвання депозитного договору.

Оформлення депозиту при відправленні переказу не є обов'язковим. Приносимо вибачення, якщо вас неправильно проінформували щодо цього у відділенні банку. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу відділення, до якого звертались. Зробимо все необхідне, аби подібний інцидент не повторився.

З повагою, команда Ощадбанку.
oks1309
oks1309
31 липня 2021, 8:17
Добрый день. Подскажите пожалуйста, если вчера в 20:00 перевела деньги с счета на карту. Зайдут ли деньги в субботу? Я не пойму просто почему в субботу я не могу переводить деньги с счета на карту? Пишет не банковский день.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 серпня 2021, 9:36
Доброго дня! Термін зарахування коштів на карту з моменту переказу регламентовано Законом України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» ст. 8, п. 8.4: «Міжбанківський переказ виконується в термін до трьох операційних днів."

Операційним днем є саме робочий день. Зазначимо, що як правило переказ здійснюється значно швидше.
donetskfish
donetskfish
30 липня 2021, 10:07
donetskfish, donetsrfish
Доброе утро! Я задавала вопрос 28.09.21 и добавляла личную информацию. Скажите по данному вопросу есть какая-то информация?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 липня 2021, 10:49
Доброго дня! Відповіли вам в приватних повідомленнях. Перевірте, будь ласка.
natazat1953
natazat1953
29 липня 2021, 19:03
Как я могу бесплатно проверить сумму на пенсионной карте не заплатив 7 грн в месяц за СМС-информирование и при использовании Ощад24? Есть ли альтернатива? Получается что ваш Ощад24 платный? А если мне не нужны эти СМС каждый месяц? А сообщения по зачислению процентов по депозиту (каждый месяц) тоже платные? Если так-буду менять банк, по крайней мере с депозитом.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 липня 2021, 9:22
Доброго дня! За бажанням, ви можете не підключати послугу смс-інформування. Ця послуга не є обов'язковою. Перевіряти баланс можна буде безкоштовно через наш чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat або ж банкомат/термінал Ощадбанку (одна перевірка на добу не тарифікується).

Окремо за смс-повідомлення про зарахування відсотків плата не знімається. При підключенні послуги смс-інформування ви матимете змогу відслідковувати всі зарахування/списання по вашому рахунку в Ощад 24/7, а також проводити платежі та перекази. Звичайні смс-повідомлення будуть відправлятись на суму зарахування/списання від 200 грн для пенсійних карток та від 1000 грн для зарплатних/соціальних або депозитних.
Elbugry19
Elbugry19
29 липня 2021, 14:22
Добрый день, подскажите нужно ли сейчас проходить идентификацию в банке, я пенсионер переселенец и последний раз снимал деньги в банкомате в августе 2020, а ввиду карантина с сентября 2020 по сегодняшний день пользуюсь переводом денег через Ощад24?
Ощадбанк
Відповідь банку
29 липня 2021, 15:03
Доброго дня! На період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), та протягом 60 днів з дня його відміни проходження ідентифікації призупинено.
Skovorodino
Skovorodino
28 липня 2021, 19:21
Андрей, Счастье
На мою вновь выпущенную пенсионнную карту наложен арест отделением Ощадбанка в г.Счастье (кв Энергетиков 1-а), на горячей линии не могут сказать причину.Могу узнать почему и что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
29 липня 2021, 10:00
Доброго дня! Арешт накладається за вимогою виконавчої служби. Для уточнення деталей зверніться, будь ласка, до виконавця.
donetskfish
donetskfish
28 липня 2021, 10:58
donetskfish, donetsrfish
Я в личном сообщении отправила все информацию жду ответ на вопрос
Ощадбанк
Відповідь банку
28 липня 2021, 12:06
Доброго дня! Інформацію отримали та вже перевіряємо ситуацію.
a987654321a
a987654321a
28 липня 2021, 9:52
мария
доброго дня.чому на пенсійний катрці на кінці року не нараховують відсоткі на остаток коштів. це було би логічно. а замість цього збільшують тарифи на обслуговування по картці. банк просто не боїться конкупенції тому що він монополіст? це повинно бути автоматично. а не коли ти підключаєш «Мобільні заощадження»виходить що банк на людях заробляє гроші. не ділячись з людьми навіть відсотками від заробленого. раніше в банку такого пограбування не було
Ощадбанк
Відповідь банку
28 липня 2021, 9:59
Доброго дня! Підключати послугу «Мобільні заощадження» додатково не потрібно, ви вже можете переказувати кошти на рахунок мобільних заощаджень та отримувати дохід. Послуга повністю безкоштовна.
tangens43
Никлоай Нечипоренко
28 липня 2021, 7:19
Никлоай, Кривой рог
Забув пін-код карти. Де його можна знайти?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 липня 2021, 9:30
Доброго дня! Пін-код від картки знає виключно держатель, додатково він ніде не фіксується. Рекомендуємо замовити нову картку з новим номером та пін-кодом через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
ton70
ton70
27 липня 2021, 16:45
Олег, Харьков
программа Арсенал для пенсионеров-военнослужащих
подскажите, с какого года действует программа Арсенал для пенсионеров-военнослужащих?
Должен ли мененжер банка при оформлении пенсии предложить мне обслуживание по данной программе, учитывая документы, которые я предоставил (или это только на его усмотрение)?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 липня 2021, 10:00
Доброго дня! Для уточнення деталей ситуації написали вам в особисті повідомлення.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.45 44.4
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.45 44.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку