Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Yulya1979
Yulya1979
21 вересня 2021, 17:41
Юлия
Добрый день.Пенсионная карта привязана к номеру телефона, на который подключена услуга смс Банкинг и зарегистрирован ощад 24.Все время(включая текущий месяц) смс о поступлении пенсии приходило на этот номер. Но сегодня при входе в ощад 24 смс с подтверждающим кодом отправляется на другой номер, который уже длительное время не действует.Из-за этого нет возможности воспользоваться интернет банкингом.Возможно это произошло из-за обновленной версии сайта, подтянулся недействующий номер телефона.Помогите разобраться и восстановить работу интернет банкинга.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 вересня 2021, 7:46
Доброго дня! Напишіть, будь ласка і приватні повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, а також номер телефону, який підтягується в додатку. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
IvanIvanov60
IvanIvanov60
20 вересня 2021, 12:12
IvanIvanov
Здравствуйте! Мою пенсионную карту в Станице Луганской 26-го августа «проглотил» банкомат. Я обратился в отделение банка 28 августа. Сотрудница мне объяснила, что карточки извлекаются из банкомата инкассацией, затем они развозят карточки по адресам отделений банков. Сотрудница взяла у меня данные и сказала ждите 2 недели. Прошло 3 недели и я позвонил сам узнать. На что мне ответили, что карточки нет, она находится Беловодске в службе безопасности, карточка арестована. Кредитов у меня нет в Ощадбанке. Объясните пожалуйста, как поступить в этой ситуации? И правы ли сотрудники банка?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 вересня 2021, 15:34
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону для перевірки ситуації. Дякуємо!
natali0803
natali0803
19 вересня 2021, 8:30
Наталья
Здравствуйте. Имею статус ВПО, получаю пенсию в Вашем банке. В интернете появляется информация, что, если нет движения по карте в течение года, карта может быть заблокирована. Хочу узнать, считается ли перевод денег на другую свою карту или же другому клиенту банка движением средств? Раньше мне объясняли, что только рассветные операции в кассе банка, снятие наличных или смена пин-кода считаются подтверждением активности карты.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 вересня 2021, 9:46
Доброго дня! Інформація не відповідає дійсності. Банк не блокує рахунки у зв'язку із тим, що клієнт не проводить певні операції. На період карантину та протягом 60 днів з дня його офіційного скасування проходження фізичної ідентифікації клієнтів ВПО не здійснюється.
IvankaPuha
IvankaPuha
18 вересня 2021, 22:55
Іванка, Мукачево
Добрий день, як можна відновити логін та пароль в ощад 24/7 знаходячись за кордоном? При вводі реквізитів карти приходить смс що карту провірено, а коду ніякого нема. На гарячу лінію дозвонитися теж не можу, чомусь збиваються дзвінки. Буду вдячна за допомогу
Ощадбанк
Відповідь банку
20 вересня 2021, 9:39
Доброго дня! При відновленні паролю в Ощад 24/7 на ваш фінансовий номер надходить дзвінок із номеру 044-363-01-33, в якому системи озвучує одноразовий пароль. Важливо, щоб ваш номер був активним і за кордон на цей номер міг надійти вхідний дзвінок для успішної реєстрації. Рекомендуємо звернутися до мобільного оператора, щоб перевірити умови роумінгу.
tangens43
Никлоай Нечипоренко
18 вересня 2021, 11:20
Никлоай, Кривой рог
Как перевести средства из депозитного срочного вклада не карту?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 вересня 2021, 9:37
Доброго дня! Наступного робочого дня після закінчення строку дії депозиту, якщо попередньо було відключено автопролонгацію, кошти зараховуються на картковий рахунок, який було вказано для виплати. Умовами договору дострокове розірвання депозиту не передбачено.
TaTyAnAtanya
TaTyAnAtanya
17 вересня 2021, 15:13
Татьяна
Здравствуйте. На работе открыли зарплатную карту Ощад. Я уволилась, переехала в другую область, как можно закрыть счет тот карты, которую открыли на работе?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 вересня 2021, 16:07
Доброго дня! Для закриття рахунку необхідно звернутись до відділення банку, де його було відкрито, з паспортом та ідентифікаційним кодом.
Lenastar
Lenastar
17 вересня 2021, 13:53
Елена, Киев
Добрый день. Вопрос по поводу наследственного депозита. Моя дочь (16-ти лет с наличием id-карты) должна снять наследственный депозит, который был оформлен на ее бабушку. Свидетельство о праве на наследство у нее есть. Какие документы нужны для снятия денежных средств с этого наследственного депозита? В отделении банка сказали, что родителям нужно подписывать заявление-согласие на получение денег с депозита (оформленного, на не имя дочери, а на имя ее бабушки).в то же время на горячей линии банка подтвердили, что никакого согласия от обоих родителей либо же органов опеки не требуется. Как быть в такой ситуации? При отказе банка выдавать депозит какие действия необходимо предпринять? Звонить прямо с отделения на горячую линию, вызывать начальника отделения банка и тд? Писать заявление в Нацбанк о возможном отказе в выдаче денег? Так как каждый раз мы получаем новую информацию, отличную от предыдущей. А операционистки вообще не владеют информацией на этот счёт. Предлагают прийти в другой раз. Но какой другой раз, если 20 сентября — срок договора депозитного истекает? Прошу дать развернутый ответ на мой вопрос. Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 вересня 2021, 14:41
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ власника депозиту та ПІБ і контактний номер телефону спадкоємця. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
kartavenko
kartavenko
17 вересня 2021, 10:21
Здравствуйте!
Переселенец — пенсионер — оформлена обычая карта ощадбанка.
При подаче заявления в пенсионный фонд для оформления карты ЕПП, до активации этой карты, будет ли заблокирована обычная карта?
Спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
17 вересня 2021, 11:43
Доброго дня! Так, попередню картку буде заблоковано. Проте кошти можна буде отримати за процедурою зняття безпосередньо з рахунку у відділенні банку в межах області, де відкрито рахунок, або, коли нова картка вже буде фіксуватися в системі (як правило, за два-три дні після перевипуску) можна буде отримати кошти за процедурою зняття готівки за реквізитами нової картки, яка ще виготовляється, у будь-якому відділенні з паспортом та мобільним.
Savko
Savko
16 вересня 2021, 13:46
только что звонила в соц службу мне сказали деньги должны быть ето ощадбанк какие-то проблемы многие не получили Вознисенский ощадбанк Николаевской обл.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 вересня 2021, 14:30
Затримок з боку банку немає. Якщо на балансі рахунку немає коштів, отже їх не було перераховано.
Savko
Savko
16 вересня 2021, 10:17
Какие у вас проблемы что никак не можете выплатить децких?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 вересня 2021, 10:38
Доброго дня. Банк не затримує виплати. Після перерахунку коштів відповідною організацією вони відображаються на балансі рахунку.
tinas
tinas
15 вересня 2021, 16:02
Инна, Київ
Шановні представники Ощадбанку, я веду цю довгу переписку з однією метою, щоб ви роз'яснили мені ваші твердження шляхом посилання на відповідні нормативно правові акти, в яких чітко вказано, що для проведення обслуговування за дорученням потрібна саме сканкопія паспорта, а не звичайна копія.Я не хочу обговорювати питання ризиків надання сканкопій, відволікатись від суті та засмічувати ефір, якщо я спілкуюсь з людьми з правовою освіту, то ризики і так зрозумілі, для будь кого іншого цю інформацію можна знайти у вільному доступі ...і мені не хочеться знову чути про захист інформації та про види відповідальності працівників Ощадбанку і т.ін…
З усією повагою до Вас, дайте мені, будь ласка, відповідь на моє питання озвучене вище
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 17:40
В даному випадку співробітники керуються внутрішньобанківськими регламентами, посилання на які неможливо надати. В свою чергу, жоден з внутрішньобанківських регламентів не суперечить чинному законодавству.
tinas
tinas
15 вересня 2021, 14:03
Инна, Київ
,,… Вкотре повідомляємо, що сканування документів при проведенні банківських процедур не є порушенням законодавчих норм і не несе за собою жодних ризиків для клієнта.....,, ,… а якщо воно насправді і несе ризики для клієнта, то клієнт цього ніколи не доведе, бо банк буде до посиніння повторювати наведену вами вище фразу і все заперечувати, і звинувачувати в чому завгодно самого ж клієнта… Навіщо ви пишете твердження, яким навіть малюк навряд чи повірить і тим самим знову тікаєте від суті питання та належних пояснень
Вибачте, то це і є те саме посилання на нормативно правові акти, в яких вказано, що для проведення обслуговування за дорученням потрібна саме сканкопія паспорта, а не звичайна копія, але я хочу отримати від вас обгрунтування ваших тверджень з посиланням на чинні нормативно правові акти, в яких чітко сказано про необхідність саме сканкопії, в решті решт клієнт має право це знати, а не отримувати відповідь, як для особи з обмеженими розумовими здібностям, якими судячи з ваших відповідей ви і вважаєте ваших клієнтів…
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 14:10
Зорієнтуйте, які ризики ви вбачаєте в скануванні документів?

Цінна ваша думка.
З повагою, команда Ощадбанку.
tinas
tinas
15 вересня 2021, 12:12
Инна, Київ
Шановний Ощадбанк, покажіть, будь ласка, де знаходиться ваше пояснення цієї процедури і де знаходиться ваша чітка відповідь??????????????? про яку я прошу сто разів!!! Перечитайте уважно всі мої звернення і ваші відповіді на них, що були абсолютно не по суті та навіть не в площині заданого питання, я бачу тільки безліч ваших намагань уникнути відповіді в різних варіаціях і намагання ,, пошити в дурні ,, черговою нісенітницею ,, типу, ,,… а ми вам уже надали пояснення і чітко роз'яснили…
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 12:42
Вкотре повідомляємо, що сканування документів при проведенні банківських процедур не є порушенням законодавчих норм і не несе за собою жодних ризиків для клієнта.

tinas
tinas
15 вересня 2021, 11:02
Инна, Київ
Шановний Ощадбанк, надайте відповідь по суті питання, будь ласка, нас читає вся Україна і всі розуміють, що ви ухиляєтесь від відповіді і надаєте відповіді не по суті заданого питання з невідомих мені причин, я звертаюсь зараз на гарячу лінію і хочу отримати конструктивну відповідь, а не вибачте, маячню, що,,… сканування документів не несе жодних ризиків...,, ви і справді думаєте, що вам повірять… чи ви вважаєте всіх своїх клієнтів за розумово відсталих...., якщо надаєте таку відповідь…
.Ці ваші відповіді не по суті та ухиляння від чітких належних відповідей, я розцінюю як прояв як мінімум неповаги Ощадбанку до своїх клієнтів,… Я вас запитую в сотий раз,, роз'ясніть, на надайте посилання, будь ласка, підставі яких нормативно правових актів відбувається озвучена вами нижче процедура, згідно якої ви стверджуєте, що надання сканкопії паспорта довіреної особи при обслуговування за дорученням є обов'язковим, а звичайної копіії зробленої з оригіналу співробітником відділення недостатньо, враховуючи те що в жодному нормативно правовому акті не вказано щодо необхідності надання саме сканкопії паспорта, тим більше для такої процедури, натомість вказується про звичайні копії…
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 11:40
Ми пояснили вам процедуру та надали чітку відповідь. Банк не порушує вимоги чинного законодавства.

Зорієнтуйте, які ризики ви вбачаєте в скануванні документів?
Lawson
Lawson
15 вересня 2021, 9:37
Подскажите, наличие депозита (в 140 тысяч грн) не влияет на переоформление карты киевлянина?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 10:29
Доброго дня! Картка киянина — окремий продукт, і перевипуск здійснюється за загальними умовами. Якщо виникли питання — напишіть нам, будь ласка, тут, або в приватні повідомлення.
380509969739
380509969739
15 вересня 2021, 1:42
В 2018 году делала зарплатную карту. Год активно пользовалась, потом 3 года не пользовалась вообще. Сейчас статус карты «карта закрыта» хотя срок действия ещё не истёк. На днях на эту карту должна прийти зарплата. Будут ли зачислены на эту карту деньги? Карта начнёт работать автоматически или её нужно заново открывать?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 8:01
Доброго дня! Заробітна плата зараховується на рахунок, а не на картку. Тому якщо рахунок активний, зарахування буде успішним.

Зняти кошти ви зможете у відділенні банку з рахунку, або відкрити нову картку до цього рахунку і зняти за допомогою картки. Рекомендуємо звертатись до відділення, де було відкрито рахунок.
Tornike
Tornike
14 вересня 2021, 22:38
Здраствите я работаюф ранцие я потерял телефонь с сим картой и хочу свизатся с операторам безтелефона но не магу можете памоч как мне свизатся
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 7:57
Доброго дня! Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18 або через сайт банку https://oschadbank.ua/ (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).

Звертаємо увагу, що якщо телефонувати з номеру телефону, що не закріплений за рахунком, консультація буде обмежена. Оператор, на жаль, не зможе перевірити дані по рахунку, лише надати загальну консультацію.

Напишіть також, будь ласка, нам в приватні повідомлення, яка проблема виникла. Будемо раді, якщо зможемо допомогти.
Noyon19791982
Noyon19791982
14 вересня 2021, 19:47
Матвійчук Ю.В. клиент ощадбанка, Киев
Как продлить какрту киянина ощадбанка: в отделении где ее получал или можно через сайт ощадбанка (дайте конкретную ссілку). Заранее благодарен.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 7:51
Доброго дня! Оформити перевипуск можна у відділенні банку або контакт-центрі за номером телефону 0-800-210-800. На сайті можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
tinas
tinas
14 вересня 2021, 18:20
Инна, Київ
Дякую за відповідь представнику Ощадбанку та повторно прошу роз'яснити та надати посилання на підставі яких нормативно правових актів відбувається озвучена вами нижче процедура, згідно якої ви стверджуєте, що надання сканкопії паспорта довіреної особи при обслуговування за дорученням є обов'язковим, а звичайної копіії зробленої з оригіналу співробітником відділення недостатньо, враховуючи те що в жодному нормативно правовому акті не вказано щодо необхідності надання саме сканкопії паспорта, тим більше для такої процедури, натомість вказується про звичайні копії…
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 7:50
Доброго дня! Сканування документів не є порушенням законодавчих норм і не несе за собою жодних ризиків для клієнта.
Sunflowers
Sunflowers
14 вересня 2021, 17:28
Письмо в котором постановление должно было прийти, на укр. почте сказали, проверьте пожалуйста и напишите когда снимут арест с карты.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 вересня 2021, 9:21
Доброго дня. Написали вам в особисті повідомлення.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 11.05 11.9
USD 42 42.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 11.05 11.9
USD 42 42.45
Всі курси банку