Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Переселенец — пенсионер — оформлена обычая карта ощадбанка.
При подаче заявления в пенсионный фонд для оформления карты ЕПП, до активации этой карты, будет ли заблокирована обычная карта?
Спасибо!
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
З усією повагою до Вас, дайте мені, будь ласка, відповідь на моє питання озвучене вище
Написати коментар
Вибачте, то це і є те саме посилання на нормативно правові акти, в яких вказано, що для проведення обслуговування за дорученням потрібна саме сканкопія паспорта, а не звичайна копія, але я хочу отримати від вас обгрунтування ваших тверджень з посиланням на чинні нормативно правові акти, в яких чітко сказано про необхідність саме сканкопії, в решті решт клієнт має право це знати, а не отримувати відповідь, як для особи з обмеженими розумовими здібностям, якими судячи з ваших відповідей ви і вважаєте ваших клієнтів…
Цінна ваша думка.
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
Написати коментар
.Ці ваші відповіді не по суті та ухиляння від чітких належних відповідей, я розцінюю як прояв як мінімум неповаги Ощадбанку до своїх клієнтів,… Я вас запитую в сотий раз,, роз'ясніть, на надайте посилання, будь ласка, підставі яких нормативно правових актів відбувається озвучена вами нижче процедура, згідно якої ви стверджуєте, що надання сканкопії паспорта довіреної особи при обслуговування за дорученням є обов'язковим, а звичайної копіії зробленої з оригіналу співробітником відділення недостатньо, враховуючи те що в жодному нормативно правовому акті не вказано щодо необхідності надання саме сканкопії паспорта, тим більше для такої процедури, натомість вказується про звичайні копії…
Зорієнтуйте, які ризики ви вбачаєте в скануванні документів?
Написати коментар
Написати коментар
Зняти кошти ви зможете у відділенні банку з рахунку, або відкрити нову картку до цього рахунку і зняти за допомогою картки. Рекомендуємо звертатись до відділення, де було відкрито рахунок.
Коментарі (1)
Звертаємо увагу, що якщо телефонувати з номеру телефону, що не закріплений за рахунком, консультація буде обмежена. Оператор, на жаль, не зможе перевірити дані по рахунку, лише надати загальну консультацію.
Напишіть також, будь ласка, нам в приватні повідомлення, яка проблема виникла. Будемо раді, якщо зможемо допомогти.
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар