Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.35 | 41.85 |
EUR | 43.45 | 44.4 |
Всі курси банку |
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Я клиент Вашего банка и только, что получал с карточки в этой же кассе деньги(используя паспорт гражданина Украины), я предложил кассиру еще раз посмотреть мой паспорт — она сказала, что это не подходит и нужен номер мобильного телефона.
Я старюсь не говорить свой номер мобильного, он не привязан к моему паспорту, и по этому я сказал кассиру, что у меня нет мобильного телефона. Кассир тогда сказала, что по причине отсутствия номера мобильного, она не может принять у меня коммунальные платежи.
И кассир и начальник отделения ссылались при этом на внутреннею инструкцию ощадбанка где описана процедура идентификации (первичной) и там указано что необходим номер мобильного телефона, мое обращение на горячую линию НБУ привело к тому, что я узнал, что НБУ устанавливает — возможность — идентификации, как указание мобильного телефона.
На все мои вопросы, а что делать если у меня нет номера мобильного (например по религиозным или еще каким соображениям), как мне платить за коммуналку ответа я так и не получил…
В интернете я нашел информацию за 2020 год, что платежи штрафов, коммунальных услуг и пр. (перечень там большой) не зависимо от суммы штрафа или платежа не подлегают процедуре идентификации, так ли это сейчас в 2021 году ???
И можно дать развернутый ответ на эту проблему.
Рекомендуємо проводити платежі в системі Ощад 24/7 — комісії зменшені, або взагалі відсутні, не потрібно звертатись до відділення банку, а підтвердження здійснюється за допомогою смс-паролю, або ж touch/face ID.
Коментарі (2)
20.08.2021 р виконавча служба направила до Ощадбанка постанову про зняття арешту з рахунків. Сьогодні 03.09.21, а рахунки як були заблоковані так і залишились. Де чи хто мені надасть інформацію коли будуть розблоковані мої рахунки і повернені мої кошти які на даний час не законно заблоковані, оскільки виконавче провадження завершене і є постанова про зняття арешту з рахунку від 20.08.2021р. До кого звертатися? Якщо що, то гаряча лінія нічим допомогти не може такою інформацією Вони не володіють.
Далі уточнюю
Банк попросив уточнити інформацію в особистих повідомленнях, що мною і було зроблено
Всю необхідну інформацію на вимогу надала в особистих повідомленнях, але нажаль інформації нуль, тиша, не зрозуміло чи читає Ощадбанк свої особисті повідомлення, чи ніхто їх не читає і ніхто насправді нічого не робить. Почекаю до понеділка, якщо нічого не проясниться, то буду писати в інші інстанції (НБУ, Суд, Телебачення). Скільки ще чекати? Мені дитину треба годувати вже сьогодні.
Коментарі (1)
Написати коментар
Наперед вдячні.
Коментарі (1)
Обов’язковий щомісячний платіж включає в себе:
— суму нарахованих відсотків за готівкові операції;
— суму всіх комісій згідно умов ДКБО.
Якщо у вас виникли питання щодо розміру нарахованої суми, ви можете зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. Оператор повідомить вам, на яку суму і який розмір відсотків було нараховано. На сайті можна заповнити форму зворотного дзвінка, щоб не очікувати на лінії: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
Написати коментар
Спробуйте, будь ласка, перейти за посиланням https://www.oschadbank.ua/monetizacia-subsidij та обрати вкладку «Юридичним особам». Далі натиснути кнопку «Перейти до кабінету». Якщо ви вводите номеру телефону та пароль і при цьому увійти не вдається, оберіть, будь ласка, опцію «Встановити/Оновити пароль».
Написати коментар
Есть ЕЦП на ФОП, в системе Ощадбанка для подтверждения денежных операций все проходит, но по потребности поставить электронную цифровую подпись на документах, а так же при входе в электронный кабинет плательщика (налоговая) выдает ошибку.
В программе управления ключами пишет, что ЕЦП не действительна.
Куда именно обратиться для получения корректной ЕЦП?
Написати коментар
Коментарі (1)
Шановний клієнте, Вам призначено зустріч в Ощадбанку 01.09.2021…
о 10.00 Будь ласка, повідомте співробітника про зустріч та приходьте до відділення без черги
Он маломобильный и нужно брать такси, чтобы добраться до отделения. Зачем вызывают не написано. На горячей линии ничего не знают, сказали звонить на номер отделения, номер не отвечает. Так нужно являться или нет?
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Цю ситуацію обов'язково перевіримо детальніше, щоб не допустити непорозумінь в майбутньому. Дякуємо вам за зворотний зв'язок та приносимо вибачення.
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Написати коментар
Коментарі (5)
Склалась така ситуація
У мами є карта Ощадбанку.
А зараз вона в Польщі і вона хоче нею скористатись.але розблокувати не може,
Ввійти в додаток не виходить, код підтвердження приходить на номер, який вже не дійсний
Як бути, як прив'язати інший номер? чи розблокувати картку?
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар