Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
tangens43
Никлоай Нечипоренко
25 вересня 2021, 11:14
Никлоай, Кривой рог
При входе в Ощад-24 приходится несколько раз вводить логин и пароль, так как высвечивается сообщения: пароль или логин не соответствуют. Почему так происходит? Они вводятся абсолютно соответствующие.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 вересня 2021, 10:22
Доброго дня! Можливо було змінено мову клавіатури, активовано Caps Lock або було не дотримано відповідність великих та маленьких літер. Рекомендуємо для входу в Ощад 24/7 з додатку, використовувати код доступу, або ж Touch/Face ID.
Vladimir1333
Vladimir1333
25 вересня 2021, 6:38
Здравствуйте! ВПЛ. В сентябре 2020г.активировали пенсионную карту через горячую линию Ощадбанка. Такая опция присутствовала. В сентябре 2021г.карту банк закрыл и ликвидировал. Теперь есть пенсионный счёт, а привязанной карты нет. В ближайшем будущем выезд в банк невозможен. Карантин, проживание на неподконтрольной територии. Итог: закрыта просроченная карта, которая должна действовать на период карантина и закрыта новая перевыпущенная карта. Как быть? Спасибо
Ощадбанк
Відповідь банку
27 вересня 2021, 10:19
Доброго дня!
Картки для клієнтів ВПО, у яких закінчився термін дії, було продовжено без заміни пластику. Навіть якщо у відділенні вже випущено картку на новий термін, клієнт- ВПО має можливість продовжувати використовувати попередню. Важливий момент: якщо активувати в автоматичному нову картку, стара закривається автоматично без можливості відновлення її дії. Для користування новою карткою, її потрібно отримати.

В даному випадку для вирішення питання необхідно звернутись безпосередньо до відділення.
smetkina
smetkina
24 вересня 2021, 15:46
Сергей, Харьков
Здравствуйте, я переселенец. Действительно необходимо проходить идентификацию онлайн и с какого числа. Как ее делать есть карта просрочена как регистрироватся
Ощадбанк
Відповідь банку
24 вересня 2021, 16:59
Доброго дня! Інформація не відповідає дійсності. На період карантину та протягом 60 днів з дня його офіційного скасування проходження фізичної ідентифікації клієнтів ВПО не здійснюється.
Andrey7591
Andrey7591
23 вересня 2021, 16:01
Андрей, UA
Щось ви не хочете відповідати на попередній пост в якому я звинуватив вас у шахрайстві! Мабуть воно так і є, бо вам нема чим аргументувати причетність вашу до ОщадБанку. Тим паче що офіційний банк відмежувався від зв'язку з вашою канторою.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 вересня 2021, 16:41
Відповідь ми надали, це офіційна сторінка банку. По вашому питанню написали в особисті повідомлення.

Andrey7591
Andrey7591
23 вересня 2021, 13:28
Андрей, UA
Яке відношення ваша контора має до Ощадного Банку України? В самому Ощад Банку сказали що ви Ніякого відношення до них не маєте. Тобто ви шахраї!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
23 вересня 2021, 16:02
Ця сторінка є офіційною Ощадбанку на форумі Мінфіну.
Andrey7591
Andrey7591
22 вересня 2021, 20:08
Андрей, UA
З'ясувалося що в Україні всіх поділили на громадян і ВПЛ (неясно хто вони, але точно що не громадяни цієї держави). Громадяни мають усі права, а ВПЛ винятково, тільки ті які їм дозволить ОБ. Громадяни маючи рахунок в ОБ, вільно їм користуються, а ВПЛ тільки як що їм дозволять в ОБ. Зняти гроші при наявності паспорта і мобільного телефону можуть тільки громадяни, а ВПЛ ні.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 вересня 2021, 10:21
Доброго дня! Для клієнтів ВПО обмежень в цьому плані немає. Ситуацію перевіряємо. Найближчим часом надамо вам зворотний зв'язок.
gavrylenko31
gavrylenko31
22 вересня 2021, 16:16
Валентина Кердиль, Торецк
Добрый день, закончился срок действия карты, по состоянию здоровья я не смогла приехать в отделение и карту за меня получило доверенное лицо по доверенности. Новая карта оказалась заблокирована, позвонив на горячую линию мне ответили, что у карты статус снятия наличных в отделении банка. Могу ли я дистанционно изменить этот статус, или это может сделать за меня доверенное лицо в отделении банка? Как мне поступить, чтобы разблокировать карту? Приехать в отделение возможности нет.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 вересня 2021, 16:27
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, а також адресу відділення, де відкрито рахунок. Ситуацію перевіримо детальніше.
25Y34A
25Y34A
22 вересня 2021, 15:32
Гордиенко Сергей Петрович, г. Ахтырка
Доброго дня! Клиенты «Ощадбанка» должны пройти обязательную идентификацию: кому до 30 сентября необходимо явиться в банк. Наскільки це необхідно зробіти "
Ощадбанк
Відповідь банку
22 вересня 2021, 16:21
Доброго дня! Інформація не відповідає дійсності. На період карантину та протягом 60 днів з дня його офіційного скасування проходження фізичної ідентифікації клієнтів ВПО не здійснюється.
Andrey7591
Andrey7591
22 вересня 2021, 9:03
Андрей, UA
Доброго дня!!! Картка (пенсійне посвідчення) дійсна до 07.22 вийшла з ладу ще наприкінці липня місяця, зберігалася разом з другою карткою ОБ, але друга картка і по цей день працює справно. Одразу звернулись до відділення банку, 03 серпня була замовлена картка і по цей день картки нема. Зняти пенсію неможливо бо стару картку чомусь закрили, хоча обіцяли що не будуть закривать. Скажіть буд ласка, на картці є гроші зняти я їх не можу, за який кошт мені жити? Я вважаю що в тім що картка вийшла з ладу ваша провина, не якісний продукт.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 вересня 2021, 9:41
Доброго дня! ЕПП, як правило, виготовляється 30 робочих днів (1,5 місяці). Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо ситуацію щодо затримки. Зняти кошти можна в будь-якому відділенні з паспортом та мобільним телефоном, що фіксується за рахунком.
Yulya1979
Yulya1979
21 вересня 2021, 17:41
Юлия
Добрый день.Пенсионная карта привязана к номеру телефона, на который подключена услуга смс Банкинг и зарегистрирован ощад 24.Все время(включая текущий месяц) смс о поступлении пенсии приходило на этот номер. Но сегодня при входе в ощад 24 смс с подтверждающим кодом отправляется на другой номер, который уже длительное время не действует.Из-за этого нет возможности воспользоваться интернет банкингом.Возможно это произошло из-за обновленной версии сайта, подтянулся недействующий номер телефона.Помогите разобраться и восстановить работу интернет банкинга.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 вересня 2021, 7:46
Доброго дня! Напишіть, будь ласка і приватні повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, а також номер телефону, який підтягується в додатку. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
IvanIvanov60
IvanIvanov60
20 вересня 2021, 12:12
IvanIvanov
Здравствуйте! Мою пенсионную карту в Станице Луганской 26-го августа «проглотил» банкомат. Я обратился в отделение банка 28 августа. Сотрудница мне объяснила, что карточки извлекаются из банкомата инкассацией, затем они развозят карточки по адресам отделений банков. Сотрудница взяла у меня данные и сказала ждите 2 недели. Прошло 3 недели и я позвонил сам узнать. На что мне ответили, что карточки нет, она находится Беловодске в службе безопасности, карточка арестована. Кредитов у меня нет в Ощадбанке. Объясните пожалуйста, как поступить в этой ситуации? И правы ли сотрудники банка?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 вересня 2021, 15:34
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону для перевірки ситуації. Дякуємо!
natali0803
natali0803
19 вересня 2021, 8:30
Наталья
Здравствуйте. Имею статус ВПО, получаю пенсию в Вашем банке. В интернете появляется информация, что, если нет движения по карте в течение года, карта может быть заблокирована. Хочу узнать, считается ли перевод денег на другую свою карту или же другому клиенту банка движением средств? Раньше мне объясняли, что только рассветные операции в кассе банка, снятие наличных или смена пин-кода считаются подтверждением активности карты.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 вересня 2021, 9:46
Доброго дня! Інформація не відповідає дійсності. Банк не блокує рахунки у зв'язку із тим, що клієнт не проводить певні операції. На період карантину та протягом 60 днів з дня його офіційного скасування проходження фізичної ідентифікації клієнтів ВПО не здійснюється.
IvankaPuha
IvankaPuha
18 вересня 2021, 22:55
Іванка, Мукачево
Добрий день, як можна відновити логін та пароль в ощад 24/7 знаходячись за кордоном? При вводі реквізитів карти приходить смс що карту провірено, а коду ніякого нема. На гарячу лінію дозвонитися теж не можу, чомусь збиваються дзвінки. Буду вдячна за допомогу
Ощадбанк
Відповідь банку
20 вересня 2021, 9:39
Доброго дня! При відновленні паролю в Ощад 24/7 на ваш фінансовий номер надходить дзвінок із номеру 044-363-01-33, в якому системи озвучує одноразовий пароль. Важливо, щоб ваш номер був активним і за кордон на цей номер міг надійти вхідний дзвінок для успішної реєстрації. Рекомендуємо звернутися до мобільного оператора, щоб перевірити умови роумінгу.
tangens43
Никлоай Нечипоренко
18 вересня 2021, 11:20
Никлоай, Кривой рог
Как перевести средства из депозитного срочного вклада не карту?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 вересня 2021, 9:37
Доброго дня! Наступного робочого дня після закінчення строку дії депозиту, якщо попередньо було відключено автопролонгацію, кошти зараховуються на картковий рахунок, який було вказано для виплати. Умовами договору дострокове розірвання депозиту не передбачено.
TaTyAnAtanya
TaTyAnAtanya
17 вересня 2021, 15:13
Татьяна
Здравствуйте. На работе открыли зарплатную карту Ощад. Я уволилась, переехала в другую область, как можно закрыть счет тот карты, которую открыли на работе?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 вересня 2021, 16:07
Доброго дня! Для закриття рахунку необхідно звернутись до відділення банку, де його було відкрито, з паспортом та ідентифікаційним кодом.
Lenastar
Lenastar
17 вересня 2021, 13:53
Елена, Киев
Добрый день. Вопрос по поводу наследственного депозита. Моя дочь (16-ти лет с наличием id-карты) должна снять наследственный депозит, который был оформлен на ее бабушку. Свидетельство о праве на наследство у нее есть. Какие документы нужны для снятия денежных средств с этого наследственного депозита? В отделении банка сказали, что родителям нужно подписывать заявление-согласие на получение денег с депозита (оформленного, на не имя дочери, а на имя ее бабушки).в то же время на горячей линии банка подтвердили, что никакого согласия от обоих родителей либо же органов опеки не требуется. Как быть в такой ситуации? При отказе банка выдавать депозит какие действия необходимо предпринять? Звонить прямо с отделения на горячую линию, вызывать начальника отделения банка и тд? Писать заявление в Нацбанк о возможном отказе в выдаче денег? Так как каждый раз мы получаем новую информацию, отличную от предыдущей. А операционистки вообще не владеют информацией на этот счёт. Предлагают прийти в другой раз. Но какой другой раз, если 20 сентября — срок договора депозитного истекает? Прошу дать развернутый ответ на мой вопрос. Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 вересня 2021, 14:41
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ власника депозиту та ПІБ і контактний номер телефону спадкоємця. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
kartavenko
kartavenko
17 вересня 2021, 10:21
Здравствуйте!
Переселенец — пенсионер — оформлена обычая карта ощадбанка.
При подаче заявления в пенсионный фонд для оформления карты ЕПП, до активации этой карты, будет ли заблокирована обычная карта?
Спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
17 вересня 2021, 11:43
Доброго дня! Так, попередню картку буде заблоковано. Проте кошти можна буде отримати за процедурою зняття безпосередньо з рахунку у відділенні банку в межах області, де відкрито рахунок, або, коли нова картка вже буде фіксуватися в системі (як правило, за два-три дні після перевипуску) можна буде отримати кошти за процедурою зняття готівки за реквізитами нової картки, яка ще виготовляється, у будь-якому відділенні з паспортом та мобільним.
Savko
Savko
16 вересня 2021, 13:46
только что звонила в соц службу мне сказали деньги должны быть ето ощадбанк какие-то проблемы многие не получили Вознисенский ощадбанк Николаевской обл.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 вересня 2021, 14:30
Затримок з боку банку немає. Якщо на балансі рахунку немає коштів, отже їх не було перераховано.
Savko
Savko
16 вересня 2021, 10:17
Какие у вас проблемы что никак не можете выплатить децких?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 вересня 2021, 10:38
Доброго дня. Банк не затримує виплати. Після перерахунку коштів відповідною організацією вони відображаються на балансі рахунку.
tinas
tinas
15 вересня 2021, 16:02
Инна, Київ
Шановні представники Ощадбанку, я веду цю довгу переписку з однією метою, щоб ви роз'яснили мені ваші твердження шляхом посилання на відповідні нормативно правові акти, в яких чітко вказано, що для проведення обслуговування за дорученням потрібна саме сканкопія паспорта, а не звичайна копія.Я не хочу обговорювати питання ризиків надання сканкопій, відволікатись від суті та засмічувати ефір, якщо я спілкуюсь з людьми з правовою освіту, то ризики і так зрозумілі, для будь кого іншого цю інформацію можна знайти у вільному доступі ...і мені не хочеться знову чути про захист інформації та про види відповідальності працівників Ощадбанку і т.ін…
З усією повагою до Вас, дайте мені, будь ласка, відповідь на моє питання озвучене вище
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 17:40
В даному випадку співробітники керуються внутрішньобанківськими регламентами, посилання на які неможливо надати. В свою чергу, жоден з внутрішньобанківських регламентів не суперечить чинному законодавству.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.45 44.4
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.45 44.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку