Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.35 | 41.85 |
EUR | 43.45 | 44.4 |
Всі курси банку |
Коментарі (1)
Написати коментар
Скажите пожалуйста, если пенсионная карта перевыпущена и уже в банке, но приехать получить её пока нет возможности, можно ли осуществлять все действия по этой карте через Ощад24?
Коментарі (1)
Подскажите пожалуйста, на меня мама сделала доверенность на перевыпуск и получения пенсионной карты, мне по этой доверенности перевыпустили карту, а когда я приехала получать, то сказали, что эта доверенность не подходит, т.к. нет там пункта «получение карты», хотя в доверенности написано, что осуществлять все действия Ощадбанка, скажите пожалуйста, имели ли они право не выдавать мне карту по этой доверенности? Действительно обязательно нужно всё расписывать?
Написати коментар
Що для цього необхідно?
Для отримання довідки необхідно звернутись до найближчого відділення за місцем (місцями) реєстрації з 1993 року з паспортом. Адресу найближчого відділення можна уточнити в контакт-центрі за номером телефону 0-800-210-800.
У відділенні необхідно документально підтвердити, що за адресою, по якій потрібна довідка, було зареєстровано те чи інше місце проживання. Інформація про реєстрацію клієнта, як правило, зазначається в паспорті. Якщо в паспорті немає такої інформації за певний період, то потрібно надати інший офіційний документ, що підтвердить проживання. Це може бути, наприклад, довідка з ЖЕКу.
Написати коментар
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Написати коментар
Не могли бы вы дать информацию как правильно оформить документы на получение карты с помощью доверенного лица? Спасибо.
Довіреній особі необхідно буде звернутись до відділення банку, де відкрито рахунок, із довіреністю, паспортом та ідентифікаційним кодом.
Написати коментар
— если я из-за карантина (на данный момент нахожусь в ОРДЛО) не смогу забрать свою пенсионную карточку до 31 декабря 2021 года, и старая карточка будет заблокирована, будет ли мне и дальше начисляться пенсия на мой счет?
— в какой срок после 31 декабря мне нужно будет обязательно появиться в банке, чтобы мне не заблокировали счет и не лишили пенсии?
— можно ли сейчас получить карточку, как это было ранее, с помощью доверенного лица?
1. Так, пенсія буде продовжувати зараховуватись, рахунок залишається активним.
2. Якщо карантин офіційно не буде продовжено, то протягом 60-ти днів. Якщо ж карантин продовжать, то протягом 60-ти днів з дати офіційного завершення карантину.
3. Так, картку може отримати довірена особа. В тексті документа необхідно вказати повноваження на отримання картки, випущеної на ім'я власника рахунку. Виключення — ЕПП, його може отримати лише власник рахунку.
Написати коментар
Написати коментар
Можна використовувати також форму зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Залишити звернення можна також на сайті кіберполіції: https://cyberpolice.gov.ua/declare/
Коментарі (1)
Якщо забрати картку немає можливості, рекомендуємо замовити її перевипуск та змінити точку доставки. Як правило, це можна здійснити в телефонному режимі. Для детальної перевірки ситуації зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар