Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
0713602501
0713602501
8 листопада 2021, 20:04
скачал дия.установил.вхожу через банк ид.ввожу номер карточки.получаю смс.ввожу код.пишет ошибка авторизации.пробовал несколько раз.проблема не только у меня.помогите.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 9:45
Доброго дня! Необхідно розуміти, яка саме помилка виникає. Якщо це помилка 404 з текстом «У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта» — це пов'язано з документом, що надавався при відкритті рахунку. Така ситуація може скластись в клієнтів, картковий рахунок яких було відкрито не по паспорту громадянина України (книжечка/ ID-картка) або закордонному паспорту, а по іншому документу, який посвідчує особу у відповідності до вимог законодавства України. Це може бути посвідка на постійне проживання або посвідка на тимчасове проживання та інші.

380972513003
380972513003
8 листопада 2021, 13:26
Каніщева Віра Василівна, Київ
21.10.21 у відділенні Ощадбанку по вул. Симиренка 1/2-А я подала заяву про виготовлення нової Карти киянина в зв^язку с закінченням сроку дії старої Карти. Прошло вже 18 діб, но ще не було ніяких повідомлень від Ощадбанку. Коли ж буде готова Карта киянина?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 14:08
Доброго дня! Перевірити, чи готова картка можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800 (дзвінки безкоштовні).
IrinaMiasia
IrinaMiasia
8 листопада 2021, 12:57
Здравствуйте подскажите пожалуйста по картам внутренне перемещённых лиц. Если пришло СМС что карту необходимо забрать 25.11., но нет возможности. Можно ли ее забрать 6 декабря?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 14:06
Доброго дня! Картку можна забрати як за записом, так і в порядку живої черги. Звичайно, зручніше за записом. Рекомендуємо перепризначити зустріч на іншу дату через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
Olha2121
Olha2121
6 листопада 2021, 19:51
Хочу перевести деньги с карты Ощадбанка на карту другого украинского банка. Сейчас нахожусь в Польше, что бы перевести деньги нужно ввести код, который придёт на номер телефона. Но у меня нет украинской симки. Как мне перевести деньги?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 9:25
Доброго дня! Підтверджувати операції в Ощад 24/7 можна за допомогою touch або face ID, за наявності такого функціоналу у вашому смартфоні. В іншому випадку необхідно мати доступ до фінансового номеру телефону.
ShalapLV
ShalapLV
5 листопада 2021, 17:58
Любовь, Киев
Здравствуйте.Мне поступил звонок с тел.+380676260895.Представились работником Ощадбанка и назвали мое имя и отчество. Скажите, что єто действительно работники банка или мошенники? Насколько я знаю таких тел. в Ощадбанке нет.Может я ошибаюсь. Разговаривать я отказалась.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 9:22
Доброго дня! Цей номер телефону не належить банку. Офіційні номери телефонів знаходяться на вашій платіжній картці. Якщо дзвінок надійшов з іншого номеру, важливо бути обачним і не повідомляти жодних даних по карті.

Ви правильно вчинили, завершивши дзвінок. Усі питання, що виникають по карті можна цілодобово з'ясувати за офіційним номером телефону контакт-центру 0-800-210-800.
Saf04031961
Saf04031961
5 листопада 2021, 17:50
я сейчас нахожусь в донецке. после перенессенного ковида и двухнедельного пребывания в реанимации. у меня нет возможности приехать в отделения банка. доверенность проверять будут месяца 3-4. как мне жить? войдите в положение.помогите онлайн решить этот вопрос
Ощадбанк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 9:18
Доброго дня! На жаль, вирішити питання онлайн відсутня можливість. Для вирішення питання необхідно звернутись до відділення банку.
angedirene
angedirene
5 листопада 2021, 15:22
Здравствуйте. Мама — пенсионер, переселенец. Имеет ЭПУ, но ввиду текущих событий не может приехать и получить перевыпущенную карту. Возможно ли заказать дубликат ее карты без фото, чтобы я смогла ее потом получить, если на меня будет выписана доверенность в РФ?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 листопада 2021, 16:57
Доброго дня! Без отримання ЕПП замовити іншу без власника рахунку можливість відсутня. В даному випадку рекомендуємо зняти кошти по довіреності.
Saf04031961
Saf04031961
5 листопада 2021, 13:27
добрый день. вы написали ответ на мой отзыв даже не вникнув в вопрос. почему такое отношение к людям??? я оператору подтвердил, что лично я проводил операции. племянник поехал с доверенностью в банк, но банк сказал что сможет снять деньги только после проверки доверенности т.к. при получении карточки не указал что будет снимать деньги через кассу банка. какая еще могу подтвердить, что операцию проводил именно Я. Через банкомат снять не удается-пишет превышен лимит активности. помогите мне разблокировать карту и пользоваться ею дальше. реабилитация после короновируса -длительный процесс.лекарства очень дорогие да и долги после реанимации просто бешенные.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 листопада 2021, 14:15
Банк справді перед тим як видати кошти спочатку перевіряє довіреність. Оператор знімає всі обмеження, які можливо зняти в телефонному режимі. Якщо в контакт-центрі повідомляють, що зняти ліміт немає можливості, потрібно звернутися до відділення банку, де відкрито рахунок.
tanusyka65
tanusyka65
3 листопада 2021, 21:05
Валя
На счет пенсионера ( мой ближайший родственник )была перечислена пенсия, но снимать ее (и вообще пользоваться чужой картой )я не могу и не хочу, потому что это пенсия за месяц, следующий за месяцем в котором умер пенсионер. Вопрос как возвращаются эти деньги пенсионному фонду? он должен сделать запрос или… мне нужно обратиться в пенсионный фонд
Ощадбанк
Відповідь банку
4 листопада 2021, 10:37
Доброго дня! Стосовно повернення пенсії необхідно звернутись до підрозділу ПФУ.

Кошти, що знаходяться на банківському рахунку померлого, виплачуються спадкоємцю.
Helen2022
Helen2022
3 листопада 2021, 18:07
Елена, Мариуполь
и если вдруг, платежная система карты НСМЭП, то с нее возможно снимать деньги в банкоматах на территории России?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 листопада 2021, 10:31
Ні, по карті національної платіжної системи «Простір» операції можливі виключно на території України.
Helen2022
Helen2022
3 листопада 2021, 17:57
Елена, Мариуполь
добрый вечер. на карте ощадбанка не стоит вид платежной системы. Как это узнать?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 листопада 2021, 10:28
Доброго дня! Як правило, на карті розташовано назву платіжної системи. Перевірити інформацію можна також через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800. Необхідно буде озвучити номер картки, і оператор вам повідомить.
goold111
goold111
3 листопада 2021, 15:03
Артём, Киев
Сумма депозита 35 000 $ ( 950 000 грн ) автопролонгация отключена депозит пополнялся годами без справок о происхождении денег. Деньги попадут на карту и не будут заблокированы Фин мониторингом и я смогу пользоваться деньгам правило?
Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 15:45
Доброго дня! Так, після закінчення строку дії депозиту кошти будуть успішно перераховані на ваш картковий рахунок.
Helen2022
Helen2022
3 листопада 2021, 14:55
Елена, Мариуполь
Могу ли я на территории России с карты «мой комфорт» снять деньги в банкомате?
если да, то в каких банках? если нет, то что надо сделать, чтобы можно было.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 15:48
Доброго дня! Так, картки міжнародних платіжних систем Visa та Mastercard можуть бути використані для проведення операцій в банкоматах/терміналах за кордоном. Перед проведенням операції необхідно зафіксувати ваш виїзд за кордон через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800 (по Україні), аби служба безпеки не розцінювала цю операцію як підозрілу активність.

Номер телефону для дзвінків із-за кордону: (044) 247-84-18 (за тарифами оператора). Зателефонувати можна також через сайт банку https://oschadbank.ua/ (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
oshadhot2
oshadhot2
3 листопада 2021, 13:39
Вячеслав
При вході до Додатку Дія виникає помилка з кодом 400. В описі вказується, що в картці клієнта банку не заповнені обов'язкові реквізити — відсутня назва населеного пункту. При цьому під час входу в особистий кабінет ПФУ такої помилки не виникає. Прошу усунути помилку.

З повагою В'ячеслав.

Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 14:33
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, а також адресу відділення, де відкрито рахунок. Ситуацію перевіримо.
MIHA1960
MIHA1960
3 листопада 2021, 12:18
Пенсія на картку поступає, а зняти не можу. Саме банк закрив картку, яка дійсна до 2026 року. У ПФУ до мене питань не має
Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 12:27
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, а також адресу відділення, де відкрито рахунок. Дякуємо!
goold111
goold111
3 листопада 2021, 9:32
Артём, Киев
При переводе с депозита на карту сумма попадает под финансовый мониторинг если сумма привышает 400 000 грн? Сумма депозита 1 млн грн
Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 11:07
Доброго дня! Після закінчення депозиту він автоматично перераховується на ваш картковий рахунок. Потім ви можете проводити також безготівкові платежі (з картки на картку в тому числі).
MIHA1960
MIHA1960
3 листопада 2021, 9:16
Я переселенець, виплату пенсіі розпочато в липні 2021 року, картка ощадбанку дійсна до травня 2026 року. Та вже в жовтні картку закрили і припинили виплату пенсіі, пояснюючи, що випустилу якусь нову картку. Чи правомірні ці діі, так як під час карантину не повинні припиняти виплату пенсіі, та і дія картки не закінчена. Дуже обідно, получив пенсію всього 3 місяці і уже проблеми.
Примітка: інші пенсіонери уже третій рік не одержують нову картку і отримують пенсію
Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 11:09
Доброго дня! Рішення про припинення нарахування пенсії приймає не банк, а ПФУ. Пенсія зараховується на рахунок, не на картку, тому зміна карток на зарахування пенсії ніяк не впливає. Рекомендуємо уточнити інформацію щодо виплати в органів ПФУ.
IN25
IN25
2 листопада 2021, 17:10
Доброго вечора!, підскажить будь ласка, будут продавжені картки ВПО після 31.12.2021 року?..
Ощадбанк
Відповідь банку
2 листопада 2021, 17:20
Доброго дня! Ні, після 31.12.2021 року продовжені картки припинять дію. Просимо вас звернутись до відділення для отримання нової картки.
Karmazenko21
Karmazenko21
2 листопада 2021, 10:01
Владимир
Возникает следующая ошибка/отказ при входе в личный кабинет на портале ПФУ через BankID:
Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Документи відсутні. ({«state»:«err»,«error»:«invalid_mustkey»,«error_description»:«У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Документи відсутні.»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку.
В отделениях Ощадбанка сообщают, что все данные клиента заполнены, это ошибка не банка.
Прошу помочь срочно устранить ошибку.

Мои данные:
Чолах Володимир Ілліч.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 листопада 2021, 12:28
Доброго дня! Дякуємо вам за інформацію, ситуацію перевіряємо.
goold111
goold111
2 листопада 2021, 8:16
Артём, Киев
При переводе с депозита на карту. Перевод между счетами на сумму 1 млн грн он попадает под Фин мониторинг? Деньги будут заблокированы или же нет? Скажите пожалуйста я смогу пользоваться этими деньгам без проверки?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 листопада 2021, 10:35
Доброго дня! Безготівкові платежі з картки на картку чи з рахунка на рахунок, як правило, не потребують додаткового підтвердження.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.55
Всі курси банку