Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
serg1o
serg1o
8 жовтня 2021, 12:23
Здравствуйте. Карта была издана как зарплатная работнику железной дороги. Действительна по июнь 2022 года. Работник уволился в связи с уходом на пенсию. Т.е. заработная плата на карту начисляться не будет. В этой связи, не будет ли наложено каких-либо ограничений на пользование средствами с данной карты до окончания срока ее действия? Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2021, 14:26
Доброго дня! Ні, періодичність зарахувань не є причиною для обмеження рахунку. Рахунок і картка обслуговуються, як і раніше.
sergeyc700
sergeyc700
8 жовтня 2021, 12:00
Здравствуйте. Можно ли заказать просроченное ЭПУ по доверенности?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2021, 15:08
Доброго дня! Так, замовити ЕПП можна по довіреності. В тексті документу необхідно вказати відповідне повноваження на оформлення перевипуску. Звертаємо увагу, що видано ЕПП може бути виключно власнику рахунку.
Vladimir1333
Vladimir1333
7 жовтня 2021, 19:55
Добрый вечер! ВПЛ. Пенсионная карта закрыта, по причине того, что год не забирали её из отделения. На горячей линии сказали, что перевыпуск возможен только при физическом обращении в отделение! Эта информация верна? Спасибо
Ощадбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2021, 9:24
Доброго дня! Така ситуація можлива, оскільки контакт-центр має можливість оформити перевипуск за два місяці до закінчення терміну дії картки та протягом одного місяця після. В даному випадку рекомендуємо звернутися до відділення банку, щоб замовити нову картку. Це може зробити як власник рахунку особисто, так і довірена особа.
Maryna8400
Maryna8400
7 жовтня 2021, 19:43
Номер, телефону, до якого прив'язана банківська картка, заблокований, чи можу я змінити номер телефону?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2021, 9:16
Доброго дня! Так, звичайно. Для зміни фінансового номеру телефону потрібно звернутися до відділення банку, де відкрито рахунок.
Svetlic
Svetlic
7 жовтня 2021, 12:47
Светлана, Донецк
Добрый день. Подскажите пожалуйста, маме пришло смс сообщение от Ощадбанка о том, что по ее обращению СМС банкинг по ее карте отключен. Но она не обращалась с просьбой отключить смс банкинг по карте и не хочет чтобы его отключали. По телефону горячей линии 0800210800 отвечает робот, связи с оператором нет. Что нужно сделать чтобы смс банкинг остался подключен?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2021, 13:33
Доброго дня!

Звірте, будь ласка, останні цифри номеру картки, які вказуються в смс-повідомленні. Смс-банкінг відключається автоматично по карті, у якої закінчується термін дії. Можливо, повідомлення стосується старої картки.

Якщо цифри в смс-повідомленні відповідають діючій карті, для зв'язку з оператором можна використати форму зворотного дзвінка: www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
marta13
marta13
7 жовтня 2021, 12:12
Maрта, Житомир
Доьрого дня! Втратили квитанції про сплату судового збору та сплату штрафу за порушення ПДР. Того відділення в якому платила уже немає.
Прошу допомогти в отриманні дублікатів для подальшого закриття виконавчих проваджень.

Ощадбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2021, 12:29
Доброго дня! Для уточнення деталей написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
sergeyc700
sergeyc700
7 жовтня 2021, 9:31
Скажите, где нужно заказывать ЭПУ? В Пенсионном Фонде или в отделении Ощадбанка? предыдущее ЭПУ, срок действия которого истёк, было заказано в ПФ.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2021, 11:07
Доброго дня! При першому замовленні ЕПП клієнт звертається до ПФУ і там вказує адресу відділення Ощадбанку, в якому хотів би обслуговуватись та забрати картку.
Якщо ж ви вже замовляли ЕПП і в нього закінчився термін дії, для оформлення перевипуску можна звернутись до відділення банку в межах області, де відкрито рахунок.
78Oksana
78Oksana
7 жовтня 2021, 8:41
Добрый день, скажите нужно ли прохожить идентификацию впл в пертод карантина? Мужу в чат бот пришло сообщение пройти до декабря 2021, как это сделать если границы закрыты, ехать через Россию нет возможности, человек инвалид, недавно еще и инсульт перенес, сейчас с передвижением вообще сложно.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2021, 8:51
Доброго дня! На період карантину та протягом 60 днів з дня його відміни проходження ідентифікації клієнтів ВПО скасовано.
sergeyc700
sergeyc700
6 жовтня 2021, 18:26
Здравствуйте. Скажите, после закрытия карты ВПО после 1-го января, вместе с картой закрывается и банковский счёт? Будут ли поступать деньги на этот счёт?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2021, 8:49
Доброго дня! Закінчення терміну дії картки ніяк не впливає на рахунок, він залишається активним.
Liuda123
Liuda123
6 жовтня 2021, 10:04
Людмила, Шахтерск
Добрый день. Подскажите, пожалуйста, можно ли будет по пенсионной карте ВПО, полученной по доверенности, проводить операции в «Ощад 24» (перевод на другую карту, пополнение телефонов и т.д.). Или только банкомат? Заранее спасибо за ответ.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2021, 10:36
Доброго дня! Так, картка, що отримується по довіреності — це та ж сама картка, що мала бути видана власнику рахунку. Тобто вона має всі функції банківської картки, в тому числі можливість здійснювати безготівкові операції та зареєструватись в Ощад 24/7.

Звертаємо увагу, що оскільки ЕПП випускається без CVV-коду, реєстрація в Ощад 24/7 здійснюється через термінал або банкомат Ощадбанку.

Власник рахунку має можливість встановити пін-код до нової картки дистанційно — через контакт-центр Банку за номером телефону 0-800-210-800. Після встановлення пін-коду, для активації картки, потрібно перевірити баланс в банкоматі або терміналі.
Lena2707
Lena2707
5 жовтня 2021, 20:42
Елена
Добрый вечер.
Вы написали информацию, что, после 1 января 2022 года, карты не продлят ВПО.
Теперь дайте, пожалуйста разъяснения по поводу того, как получить новую карту.
Блок посты закрыты, карантин везде. Проехать через РФ — это незаконное пересечение границы! Как законно можно получить карточку?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2021, 9:54
Доброго дня! Для отримання картки необхідно звернутись до відділення банку. Це може зробити як власник рахунку особисто, так і довірена особа. Виключення — ЕПП, його банк має право видати виключно власнику рахунку.
a987654321a
a987654321a
5 жовтня 2021, 19:26
мария
Добрый день. В новости о продлении пенсионных карт было указано «Починаючи з 1 січня 2022 року Ощадбанк припинить автоматичне продовження терміну дії платіжних карток ВПО». Не могли бы вы дать пояснения по этому пункту? С чем связано такое решение?
Ощадбанк
Ответ банка
5 октября 2021, 14:07
Доброго дня! Продовжувати картки надалі, на жаль, відсутня можливість. Таким чином, у клієнтів ВПО є майже три місяці, щоб звернутись до відділення та отримати картку з новим терміном дії.получается если карантин продлят после 1 января.то карточки ощад не будет продлевать.это что государство в государстве.это уже не бардак это диверсия проти влади
Ощадбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2021, 10:28
Доброго дня! На даний момент карантин продовжено до першого січня, на цей період продовжено і картки. Банк завчасно повідомляє про припинення дії карток, аби кожен клієнт мав достатньо часу для врегулювання питання з отриманням картки.

Припинення дії карток не є порушенням законодавства. Навпаки, продовження карток в умовах карантину — це саме ініціатива Ощадбанку. За термін, протягом якого банк здійснює продовження терміну дії, частина клієнтів вже отримала нові картки. Для тих, хто ще не встиг звернутися до відділення, мають для цього ще три місяці.
smetkina
smetkina
5 жовтня 2021, 16:29
Олеся, Алчевск
Здравствуйте, а возможно забрать карту ВПП по доверенности или только лично
Ощадбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2021, 16:43
Доброго дня! Так, довірена особа може отримати картку. Виключення — ЕПП, яке може бути видано виключно власнику рахунку.
bidosya
bidosya
5 жовтня 2021, 15:31
Надія
Через какое время деньги поступабют на пополнеие мобильного стчета? Через онлай-помощника на сайте ощадбанка пополнила счет, деньги списали, а на телефоне их нет. Прошло уже несколько часов…
Ощадбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2021, 15:37
Доброго дня! Максимальний термін виконання операції — три робочі дні. Як правило, платіж виконується значно швидше.
Перевірити статус виконання операції по карті можна в Ощад 24/7 в розділі «Історія операцій».
igorlx
igorlx
5 жовтня 2021, 12:12
Игорь
Добрый день. В новости о продлении пенсионных карт было указано «Починаючи з 1 січня 2022 року Ощадбанк припинить автоматичне продовження терміну дії платіжних карток ВПО». Не могли бы вы дать пояснения по этому пункту? С чем связано такое решение?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2021, 14:07
Доброго дня! Продовжувати картки надалі, на жаль, відсутня можливість. Таким чином, у клієнтів ВПО є майже три місяці, щоб звернутись до відділення та отримати картку з новим терміном дії.
smetkina
smetkina
4 жовтня 2021, 16:01
Сергей, Харьков
Здравствуйте, подскажите а что с картами пенсии переселенцам по тарифу Мiй рахунок продлены или нет.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2021, 16:17
Доброго дня! Офіційну інформацію опублікуємо найближчим часом. Перевірити продовження вашої картки можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
Ed2020
Ed2020
4 жовтня 2021, 15:09
Едуард, Алевск
якщо, як ви пишете, що «Нарахування пенсії — це поповнення рахунку, що вже вважається операцією», то чому ж ні ощадбот ні особистий кабінет пенсійного фонду блокую надання інформації по залишку на рахунку?
А до 30.09.2021 таку інформацію я мав змогу отимувати. Зараз пище, но не вірний адрей електроннох пошти, коли він вірний.
Як все ж дізнатися заблоковано мій рахунок чи ні с 01.10.2021? Та чиї тепер мої гроши?
Може ндіслати вам номер мого рахунку?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2021, 15:26
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 з вашого фінансового номеру. Оператор перевірить ситуацію та надасть всю інформацію.
a987654321a
a987654321a
4 жовтня 2021, 11:13
мария
почему до сих пор нет официальной информации от ощадбанка о продлении карт переселенцам
Ощадбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2021, 14:23
Доброго дня! Інформацію опублікуємо найближчим часом. Приносимо вибачення за незручності.
Ed2020
Ed2020
3 жовтня 2021, 13:33
Едуард, Алевск
Здравсвтуйте!
Я так понимаю, что мой счет был заблокирован с 1 октября 2021 г. из-за того, что не проводились никакие операции по нему (кроме начисления пенсии) за 3 последних года.
На счету оставалось около 80 тыс. гривень. Эту сумму терперь возможно снять или она будет являться собственностью ощадбанка?
Если эти деньги возможно снять, то чт омне нужно делать?
Ели не возможно — то пользуйтесь ими на здоровье!
Ощадбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2021, 9:33
Доброго дня! Нарахування пенсії — це поповнення рахунку, що вже вважається операцією. Звичайно, кошти з рахунку ви можете зняти. Зверніться, будь ласка, з вашим паспортом та ІПН до відділення, де було відкрито рахунок.
uliazaiac
uliazaiac
2 жовтня 2021, 12:27
Юлия, Макеевка
Мою карту заблокировал банк за попытку мошеннических действия. Это случилось при попытке пополнения своего счета Qiwi. На эту карту я получаю выплату на ребенка. Проживаю в г. Макеевка, где отделения банка отсутствуют. Какой выход из ситуации?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2021, 9:27
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. Оператор перевірить ситуацію по рахунку та зорієнтує в подальших діях.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку