Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
ramnik49
ramnik49
14 листопада 2021, 13:13
Виктор.,
не могу авторизоваться в приложении Дия. Выдаёт такую ошибку Bank ID НБУ
Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Документи відсутні. ({«state»:«err»,«error»:«invalid_mustkey»,«error_description»:«У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Документи відсутні.»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2021, 12:09
Доброго дня! Написали для уточнення в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Serhey91
Serhey91
13 листопада 2021, 10:24
Сергей, Беляевка
Не могу авторизоваться в приложении Для
Выдает такую ошибку
Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє. ({«state»:»err«,»error«:»invalid_mustkey«,»error_description«:»У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє.«,»memberId«:»0003212901«}). Зверніться до Вашого банку»
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2021, 12:09
Доброго дня! Написали для уточнення в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
goold111
goold111
13 листопада 2021, 8:38
Артём, Киев
Могу ли я оформить кредит под депозит если я доверенное лицо и у меня есть банковская доверенность была оформлена в ощадбанке.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2021, 12:06
Доброго дня! Довірена особа не може оформити кредитний договір замість позичальника.
Mihailo55
Mihailo55
13 листопада 2021, 7:13
Михаил
Когда будет проводиться индефикация для пенсионеров, проживающих на неподконтрольной Украине территории через вайбер, вацап или скайп? Сколько можно платить умершим, пока карантин законсится?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2021, 12:02
Доброго дня! Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19) АТ «Ощадбанк» на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), та протягом 60 днів з дня його відміни припинив блокування видаткових операцій по картковому рахунку внутрішньо переміщених осіб, які мали пройти фізичну ідентифікацію. Таким чином, на період карантину проведення ідентифікації було призупинено на законодавчому рівні.
VicVictorovich
VicVictorovich
12 листопада 2021, 19:06
Виктор Викторович
в продолжении вопрос.есть ли ограничения по сроку нахождения этих денег в банке до тех пор пока я найду требуемую сумму? Возможно есть ограничения?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2021, 11:59
Доброго дня! Якщо на рахунку є кошти, банк не закриє цей рахунок в односторонньому порядку, він буде продовжувати обслуговуватись до його закриття власником рахунку або спадкоємцем.

Хотіли б також повідомити про комісію за обслуговування неактивного рахунку. Вона може списуватись, якшо протягом року по рахунку із залишком не було жодного руху коштів. Тому якщо останнє списання або зарахування коштів було більше року тому, радимо поповнити рахунок на будь-яку суму, щоб уникнути списання комісії.
Mario789
Mario789
12 листопада 2021, 16:12
Мария
Здравствуйте, почему не приходят одноразовые коды?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 16:44
Доброго дня! Наразі справді існують затримки з доставкою СМС/Viber-повідомлень клієнтам банку. Це пов'язано з проблемами на стороні операторів мобільного зв'язку. Перепрошуємо за незручності.
ignitron
ignitron
12 листопада 2021, 15:33
Александр, Донецк
Здравствуйте! Соответствует ли действительности информация о возможном продлении платёжных карт ВПЛ до 1 апреля 2022 года?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 16:42
Доброго дня! На даний момент офіційна інформація про продовження карток до першого квітня відсутня.
VicVictorovich
VicVictorovich
12 листопада 2021, 15:21
Виктор Викторович
Добрый день.
Я гражданин РФ и проживаю на её территории. В наследство от отца гражданина Украины остался банковский вклад в Ощадбанке. Свидетельство мной получено. срок счёта закончился депозит можно получать или переоформлять. Вопрос в том что у меня на сегодня нет суммы для уплаты 19,5 % налога от суммы как нерезиденту Украины. Возможно ли мне получить банковский кредит у вас под залог этого депозита?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 16:15
Доброго дня! За умовами кредитування, позичальником може бути фізична особа, яка є резидентом України.
Angelova24
Angelova24
12 листопада 2021, 11:16
Доброго дня. На даний момент знаходжусь за кордоном. Постійно надходять смс з ощад банку що маю заборгованість і мою справу передано до колекторського відділу. Перед виїздом за кордон карта була закрита.
Коли хочу відправити кошти на карту на якій «начебто» борг, показує помилку і що карта заблокована. Питання: як можна зв'язатись з банком і що взагалі робити в даній ситуації?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 11:26
Доброго дня! Зв'язатись з банком із-за кордону можна за номером телефону 380 (044) 247-84-18 (за тарифами оператора) або через сайт банку https://oschadbank.ua/ (обрати значок повідомлення у правому нижньому кутку, потім — слухавки). Авторизуватись необхідно через номер телефону, який фіксується за рахунком.
Tin11
Tin11
12 листопада 2021, 9:33
Добрый день. Отец имел в банке карту арсенал и депозит, Так как по-возрасту(90лет)сам не выходил, то одному сыну сделал карту по-доверенности и тот получал проценты с депозита. Сейчас открыто на следственное дело(папа умер), но этот человек продолжает получать деньги. Скажите, разве не блокируются все счета, после смерти владельца? И почему на карту арсенал приходят деньги, как закрыть этот счёт?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 11:19
Доброго дня! Рахунок продовжує обслуговуватись за тими ж умовами до його закриття власником рахунку або спадкоємцем. В даному випадку необхідно, щоб спадкоємець звернувся до відділення банку, де відкрито рахунок, зі свідоцтвом про право на спадщину.
Lilig
Lilig
12 листопада 2021, 4:01
Ctalina
И скажите если карту перевыпустили и не забрали будут сколько поступать начисления ??? И не выходит ее забрать что будет долгое время больше года!
Ощадбанк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 9:17
Цільові зарахування надходять на рахунок, не на картку. Чи була отримана картка не має значення, рахунок залишається активним.
Lilig
Lilig
12 листопада 2021, 3:51
Ctalina
Допустим такая ситуация переселенец оформил карту пенсионную получал и тут уехал неожиданно за границу минимум лет 5-6точно! Через сколько сгорит счёт или растрогается договор у всего ж есть сроки давности? Возможности перечислять Доступа нет! Вообщем какие действия банка в дальнейшем ??
Ощадбанк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 9:26
Доброго дня!

Рахунок не закривається, якщо на ньому є залишок коштів, він продовжує обслуговуватись. Відповідно до умов ДКБО — картковий рахунок може бути закритий банком в односторонньому порядку, якщо протягом трьох років поспіль операції за картковим рахунком не здійснюються та за умови відсутності на картковому рахунку залишку коштів.

Відповідно до тарифів, якщо по рахунку протягом року немає жодного руху коштів (будь-якого списання або зарахування), списується комісія за обслуговування неактивного рахунку (100 грн./місяць). Ця комісія не зараховується в мінус, а може стягуватись лише в межах доступного залишку. Щоб уникнути списання комісії, достатньо раз в рік провести будь-яку операцію або поповнити рахунок на довільну суму.
Sergey376
Sergey376
12 листопада 2021, 2:01
Сергей, Бахмут
Здравствуйте, абсолютно также проблема как ниже — не могу авторизоваться в Дии через Bank lD — ошибка, при этом когда-то давно уже именно с этой карты я заходил без проблем, что изменилось?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 9:15
Доброго дня. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення.
goold111
goold111
11 листопада 2021, 22:17
Артём, Киев
Сколько денег в месяц я могу снимать в банкомате?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 9:14
Доброго дня! Існує обмеження по сумі зняття на добу, яке можна зняти в Ощад 24/7 або чат-боті. Окремого місячного ліміту немає.
zlenkot1205
zlenkot1205
11 листопада 2021, 17:03
Как узнать, выдана ли моя пенсионная карточка по доаеренности?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 листопада 2021, 17:22
Доброго дня! Перевірити, чи отримано картку можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800 або зателефонувати безпосередньо до відділення. Контактні номери є на сайті: https://www.oschadbank.ua/map
Martinova
Martinova
11 листопада 2021, 13:07
Елена, Станица Луганская
.Добрый день. Маме на телефон пришло смс сообщение о получении новой карты. Время получения 15 ноября. Она пожилой человек и не может в данный момент получить карту в связи с тем, что она упала и поломала плечевой сустав. Передвигаться запретили врачи. Есть справка из травматологии и снимки перелома. Скажите возможно перенести получение карты на более позднее время? И будет ли возможность снимать пенсию со старой карты?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 листопада 2021, 14:13
Доброго дня! Після першого січня всі продовжені картки ВПО припинять дію. Змінити дату зустрічі для отримання картки можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
Mahanko
Mahanko
11 листопада 2021, 11:45
Валерий, Кривой Рог
Добрый день! Не могу войти в приложение гос. документов «Дія» через Bank ID, выдает такое сообщение (приведу его ниже)! Я-пенсионер, с проблемами ног, ходить сложно! Как исправить ситуации с этой ошибкой и ввести данные -название населеного пункта не обращаясь лично в отделение?! Или в чем может быть проблема? Ведь у банка все мои данные есть

«Bank ID НБУ
Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє. ({«state»:»err«,»error«:»invalid_mustkey«,»error_description«:»У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє.«,»memberId«:»0003212901«}). Зверніться до Вашого банку»

Мои ПІБ — Маханько Валерій Валентинович
Ощадбанк
Відповідь банку
11 листопада 2021, 12:12
Доброго дня. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення.
goold111
goold111
10 листопада 2021, 22:08
Артём, Киев
Сколько денег можно снять в отделении с карты за день не заказывая предварительно сумму?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 листопада 2021, 8:51
Доброго дня! В межах залишку коштів в касі. Попередньо рекомендуємо уточнити доступну суму в телефонному режимі. Номери телефонів відділень є на сайті: https://www.oschadbank.ua/map
alexsandr1
alexsandr1
10 листопада 2021, 18:35
Александр Николаевич
Дополнительная карта к карте Эл.Пенс.Удостостоверение.

Подскажите, оформить и получить дополнительную карту по доверенности можно в любом банке?
Какой срок действия дополнительной карты?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 листопада 2021, 8:49
Доброго дня! Додаткову картку до ЕПП може оформити виключно власник рахунку. В даному випадку, якщо додаткова картка не оформлена, ви можете зняти кошти з рахунку по довіреності. Довіреній особі необхідно буде звернутись до відділення банку, де відкрито рахунок.
WynakSolomij
WynakSolomij
10 листопада 2021, 17:07
Як мені зайти особистий кабінет як що я закордоном і мені одноразові паролі не приходять
Ощадбанк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 17:24
Доброго вечора. Для входу в особистий кабінет необхідно смс-підтвердження, тому важливо, щоб фінансовий номер був активним. Без підтвердження увійти не вдасться.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.55
Всі курси банку