Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.35 | 41.85 |
EUR | 43.45 | 44.4 |
Всі курси банку |
Взагалі, довіреність має бути засвідчена нотаріально і в ній мають бути чітко вказані повноваження довіреної особи. Наприклад, зміна фінансового номеру телефону, отримання картки, випущеної на ім'я власника рахунку, отримання коштів з рахунку тощо.
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Як повідомили раніше, по довіреності можна зняти кошти з рахунку.
Написати коментар
Якщо виникло питання щодо тарифів за вашою карткою, їх зручно переглянути через чат-бот в Telegram або Messenger (розділ «Мої тарифи»): https://www.oschadbank.ua/ua/chat
Написати коментар
Написати коментар
Банк не приймає рішення про припинення нарахування пенсії і рахунок після першого січня буде активним.
Стосовно термінів зберігання картки, згідно з ДКБО, термін зберігання платіжних карток, в тому числі перевипущених, які не були отримані клієнтами, складає 6 місяців з моменту випуску. Якщо клієнт не звертається до банківської установи до вказаного терміну, платіжна карта повинна бути знищена.
Враховуючи зовнішні фактори, пов’язані з розповсюдженням короновірусної хвороби COVID-19, що ускладнює своєчасне отримання БПК клієнтами, банком було прийнято рішення про зупинення процедури знищення неотриманих карток ВПО.
Таким чином, станом на сьогодні, платіжні картки внутрішньо переміщених осіб, що обслуговуються за тарифним пакетом «Мій рахунок», які не були своєчасно отримані в установах банку не знищуються, а зберігаються до їх отримання.
Написати коментар
Ситуация ....21 октября 2021 с банка приходит дочке смс
Пришло 3534.07 грн, но доступно 3467.05
Возникает вопрос куда делась разница ????
Дочь обратилась в банк.
Работник банка во первых не компетентна
Поскольку не могла внятно объяснить ситуацию.
Дочь показала ей смс банка, что пришло 3534 а доступно 3467 ответ привёл в замешательство, ей мол все равно что там за смс приходят (с вашего заметьте банка,)
Потом очередная ее мысль о конвертация…
Позвольте в Украину зашли уже гривны 3534 о чем есть смс банка
И при отправке денег трансфер гоу указал что получатель получит 3534 грн
Непонятно куда делось 67 грн?
Дочь звонила на горячую линию банка, там другая версия про Латвию про евро…
Полный бред!!!
Пожалуйста объясните ситуацию.
Коментарі (4)
Коментарі (5)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
На пример пришло 3000грн сколько доступно будет?
Написати коментар
Я, Савчук Валентина Вікторівна, є внутрішньо переміщеною особою і отримую пенсію в
Ізюмському об'єднаному управлінні Пенсійного фонду України Харківської області.
Перебуваю на тимчасово окупованій території.
У квітні 2021 року у мене припинилися пенсійні виплати. На мій запит до Головного
управління Пенсійного фонду України в Харківській області я отримала відповідь
№.2000-0403-8 / 62786 від 07.05.2021 р. у відповіді посилаються на постанову Кабінету
Міністрів України від 30 серпня 1999р. N1596 (… якщо суми пенсії не отримують з
поточного рахунку більше одного року, уповноважений банк зобов'язаний повідомити про
це відповідному органу Пенсійного фонду або органу соціального захисту населення не
пізніше 28 числа місяця, в якому виникли такі обставини ). І так само на список від
19.02.2021 №869/04-16, наданого філією ХОУ АТ «Державний ощадний банк України» в
якому значилося моє ім'я Савчук В.В. (як не отримувана пенсійні гроші з поточного
рахунку більш ніж один рік).
У грудні 2019 року я отримувала пенсію за старою карткою. У січні (після свят) і в
лютому 2020 року я зверталася в ощадбанк-відділення 10020/0487 м.Ізюм вул. Поромна,6 і
на гарячу лінію Ощадбанку: «як отримати нову картку в замін старої». Нову картку не
могли знайти, і сказали, що треба приїхати особисто і написати заяву на перевипуск нової
картки.
12 березня 2020 року я особисто приїхала в ощадбанк-відділення 10020/0487 м.Ізюм вул.
Поромна,6. Де пройшла ідентифікацію, написала заяву на переоформлення нової картки і
мені сказали, що чекайте повідомлення про отримання нової картки.
Мені довелося виїхати в м. Донецьк у зв'язку з постійним доглядом за престарілою мамою
(їй 93 роки, пенсію не отримує в Україні ).
16 березня 2020 року у зв'язку з поширенням коронавірусної інфекції були закриті всі
КПВВ. З початку карантину виїхати з Донецька в Ізюм д
Написати коментар
Написати коментар
Вартість послуги інформування (направлення повідомлень/виписок по здійсненим операціям по рахунку через один з обраних каналів інформування) за місяць за кожну картку:
— у вигляді e-mail повідомлень — не тарифікується;
— у вигляді push-повідлмлень — не тарифікується;
— у вигляді Viber-повідомлень — 7 грн;
— у вигляді смс-повідомлень — 10 грн.
Написати коментар
Написати коментар
Вартість послуги інформування (направлення повідомлень/виписок по здійсненим операціям по рахунку через один з обраних каналів інформування) за місяць за кожну картку:
— у вигляді e-mail повідомлень — не тарифікується;
— у вигляді push-повідлмлень — не тарифікується;
— у вигляді Viber-повідомлень — 7 грн;
— у вигляді смс-повідомлень — 10 грн.
Написати коментар