Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
miraj
miraj
22 жовтня 2021, 18:51
Татьяна
Здравствуйте. Получила сообщение банка о том, что с 1.11.2021 г. будут изменены карточные тарифы и я смогу выбрать канал, на который мне будут приходить сообщения о состоянии счета и информация от банка. Поясните, пожалуйста, где я могу выбрать этот канал, какие это каналы и их стоимость. Уточняю, я получаю на карточку пенсию.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2021, 10:19
Доброго дня! Підключити або змінити умови послуги інформування можливо буде через чат-бот, контакт-центр або установу банку.

Вартість послуги інформування (направлення повідомлень/виписок по здійсненим операціям по рахунку через один з обраних каналів інформування) за місяць за кожну картку:

— у вигляді e-mail повідомлень — не тарифікується;
— у вигляді push-повідлмлень — не тарифікується;
— у вигляді Viber-повідомлень — 7 грн;
— у вигляді смс-повідомлень — 10 грн.
a987654321a
a987654321a
22 жовтня 2021, 18:45
мария
подскажите что делать моей знакомой? в днрии повально старики заболевают короной.те что около 80 болеют очень сложно как у моей родственницы. врач после после ее выздоровления говорит что теперь реабилитация может доходить до полугода.какой то штамп новый.и каким образом.моя знакомая в ближайшее время может приехать в украину для получения карточки до нового года если ее состояние будет плохое
Ощадбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2021, 10:18
Доброго дня! Звичайну пенсійну картку (не ЕПП) можна отримати по довіреності. Довірена особа може звернутися до відділення банку, де відкрито рахунок, з довіреністю, своїм паспортом та ідентифікаційним кодом. В тексті документа потрібно вказати повноваження на отримання карти, випущеної на ім'я власника рахунку.
miraj
miraj
22 жовтня 2021, 18:37
Татьяна
Здравствуйте. Получила сообщение банка об изменении карточных тарифов и о том, что с 1 ноября 2021 года я смогу выбрать канал, в котором мне будут приходить уведомления о состоянии счета и информация от банка. Поясните, где я смогу выбрать этот канал, какие каналы имеются ввиду и, я так понимаю, они будут платные?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2021, 10:16
Доброго дня! Підключити або змінити умови послуги інформування можливо буде через чат-бот, контакт-центр або установу банку.

Вартість послуги інформування (направлення повідомлень/виписок по здійсненим операціям по рахунку через один з обраних каналів інформування) за місяць за кожну картку:

— у вигляді e-mail повідомлень — не тарифікується;
— у вигляді push-повідлмлень — не тарифікується;
— у вигляді Viber-повідомлень — 7 грн;
— у вигляді смс-повідомлень — 10 грн.
Valentina55
Valentina55
22 жовтня 2021, 17:00
Добрый день. Моя мама пенсионерка находиться на временно оккупированной территории.20 октября ей пришла смс от Ощад банка такого то числа, в такое то время, нужно получить карту. Всвязи с тем, что сейчас карантин выехать с Луганской обл, она не сможет. Загран паспорта нет, биометрического тоже. Что ей делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2021, 10:08
Доброго дня! Попередня картка припинить дію першого січня, проте отримати або замовити нову картку можна буде і пізніше. Отримати картку може також довірена особа (виключення — ЕПП, його можливо видати виключно власнику рахунку).
MinIr
MinIr
22 жовтня 2021, 15:03
Ирина , Киев отд на ул. Владимирская 27
Получила смс с сообщением от 0sсhаdbаnк: Вашу картку обмежено
info:
0944927970
0968810140
Позвонила по номеру 0968820140 в 14:45 22.10.21. Меня оскорбили, мне нахамили и бросили трубку, даже не выслушав мой вопрос. Вопрос к администрации: прежде чем доверить общение с клиентом, проверяют ли сотрудников на адекватность поведения?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2021, 16:26
Доброго дня! Дані номери телефонів не належать банку. Припускаємо, що це була спроба шахрайства. Якщо ви озвучили в розмові будь-які дані вашої картки, зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800, аби вжити необхідні заходи безпеки.
80959167483
80959167483
22 жовтня 2021, 14:57
карточка с фото.Какие нужны документы что бы оформить личный кабинет в отделении ощадбанка?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2021, 16:23
Доброго дня!

Маєте на увазі Ощад 24/7? Реєстрація проходить через банкомат або термінал, який видасть чек із логіном та паролем.

А взагалі, для отримання картки, потрібно мати при собі паспорт та ідентифікаційний код.

11011956
11011956
22 жовтня 2021, 12:40
Карточка простая пенсионная
Ощадбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2021, 14:17
Відповідь надали тут: https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/180448/
11011956
11011956
22 жовтня 2021, 12:39
Спасибо. В 2020 г карточка закончилась в августе м-це, и сразу позвонили на горячую линию, но там сказали, что поздно, и никакой месяц после окончания карточки они не признали.Пожалуйста подскажите по какому телефону можно по этому поводу обратится.Спасибо.Помогите пожалуйста
Ощадбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2021, 14:17
Якщо термін картки вичерпано рік тому, замовити її в телефонному режимі неможливо технічно. В такому випадку необхідно звернутись до відділення банку, можна до будь-якого.
11011956
11011956
22 жовтня 2021, 11:32
Подскажите пожалуйста, почему автоматичеки не перевыпустили мне песионную карточку, она закончилась, на горячей линии не хотят принимать заказ на новую, я нахожусь на оккупированной территории, очень сложно добираться, блокпосты закрыты, карантин, а это надо ехать 2раза. куда можно еще позвонитьи к кому обратиться, по поводу перевыпуска новой карточки
Ощадбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2021, 12:18
Доброго дня! В контакт-центрі можливо здійснити перевипуск картки за два місяці до закінчення терміну дії картки та протягом одного місяця після. Якщо даний термін вичерпано або мова йде про ЕПП, для оформлення перевипуску потрібно звернутись до відділення банку в межах області.
ignitron
ignitron
21 жовтня 2021, 14:21
Александр, Донецк
Здравствуйте! Если не получить перевыпущенную карточку до 1 января 2022 года, то в течение какого периода времени это можно сделать после и возможно ли будет?
Ощадбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2021, 15:39
Доброго дня! Попередня картка припинить дію першого січня, проте отримати нову картку можна буде і після 01.01.2022 р. Термін залежить від дати замовлення картки. Як правило, картки зберігаються протягом шести місяців. Ви завжди можете зателефонувати до відділення та уточнити наявність пластику.
GALINA17091950
GALINA17091950
21 жовтня 2021, 13:44
Галина
Добрый день. Нахожусь на временно оккупированной территории. Сегодня пришло смс о том, что карту эпу можно забрать. Но граница закрыта, и забрать карту нет возможности. Открыла к счету виртуальную карту. Будет ли зачисляться пенсия на нее? Если нет, то как ее привязать к выплате пенсии. Ранее марта за картой приехать не смогу, т.к. зимой ехать, это подвергать себя опасности заболеть. Сколько вы будете над нами издеваться. Почему нельзя через Красный Крест передать карты пенсионерам. Мы заработали эти деньги непосильным трудом. И почему мы должны вымаливать свои деньги??? Я не жду от вас проблесков совести, у вас её нет. Но надежда теплится.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2021, 15:34
Доброго дня! Пенсія зараховується на рахунок, а не на картку. Навіть якщо ЕПП не отримати, пенсія продовжить зараховуватись на рахунок.

Віртуальна картка — додаткова до рахунку і поповнити її можна лише переказом з основної картки (ЕПП). Відповідно, поки ЕПП не буде отримано, не буде можливості поповнити віртуальну картку.

Банк не має права передати картку клієнта, яка тим більше є одночасно документом (пенсійним посвідченням) третім особам, навіть якщо вони працюють в благочинній організації. Сподіваємось на розуміння.
airpenso
ews so
21 жовтня 2021, 12:36
ews, ЛУГАНСЬК
Уточненя до попереднього запитання
Cvc код потрібен для відкриття особистого кабінету в веб банкінгу.
Достутупу до термінал-банкомат немає.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2021, 16:08
На даний момент, реєстрацію можливо здійснити саме через банкомат або термінал.
airpenso
ews so
21 жовтня 2021, 12:31
ews, ЛУГАНСЬК
Чи є така можливість отримати в смс cvc код до ощад-картки епп.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2021, 14:53
Доброго дня! ЕПП випускається без CVV-коду.

Для реєстрації в Ощад 24/7 можна використати будь-який банкомат чи термінал Ощадбанку, який видасть чек із логіном та паролем для входу.

Якщо потрібно провести операцію в Інтернеті — також є альтернатива. В Ощад 24/7 можна випустити до ЕПП додаткову віртуальну картку (без пластику, але з усіма реквізитами) і для оплати в Інтернеті використати реквізити віртуальної картки. Якщо виникнуть питання — будемо раді допомогти.
SkiLLDN
SkiLLDN
21 жовтня 2021, 10:55
Добрый день. Подскажите, пожалуйста, могу ли я получить новую перевыпущенную карточку по живой очереди? г.Новогродовка
Ощадбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2021, 11:42
Доброго дня! Так, в порядку живої черги отримати картку також можливо.
OksanaUst
OksanaUst
20 жовтня 2021, 22:57
Добрый день. Родители пенсионеры находятся на временно оккупированной территории. В связи с карантином выехать не могут. Получили смс о том, что в определённые сроки надо явиться в отделение Ощадбанка для прохождения идентификации. ID карту и биометрический загранпаспорт не имеют. В связи с этим удалённую идентификацию через Дию тоже пройти не могут. Что им предпринимать в данной ситуации?
Ощадбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2021, 10:50
Доброго дня! 20 жовтня клієнтам ВПО надсилались повідомлення про призначення зустрічі у відділенні для отримання картки, це не стосується проходження ідентифікації. З першого січня припинять дію картки, які було продовжено у зв'язку з карантином, проте рахунок залишається активним.

Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19) АТ «Ощадбанк» на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), та протягом 60 днів з дня його відміни припинив блокування видаткових операцій по картковому рахунку внутрішньо переміщених осіб, які мали пройти фізичну ідентифікацію.
vatikan55555
vatikan55555
20 жовтня 2021, 21:13
Здравствуйте. Скажите… собрался ехать в отделение Ощад, за новой уже изготовленной ЭПУ. Нужно ли потом делать новый личный кабинет, в веб банкинг Ощад 24/7? Или новая будет работать в том же личном кабинете? Спасибо. С Ув.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2021, 10:38
Доброго дня! Якщо ЕПП стає неактивним, а інших карток за якими міг би зафіксуватись Ощад 24/7 у вас немає, реєстрація автоматично закривається. В такому випадку при отриманні нового ЕПП, потрібно буде зареєструватись повторно.

Стан реєстрації завжди можна перевірити через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800. Оператор перевірить інформацію в системі та зорієнтує в ситуації.
sergeyc700
sergeyc700
20 жовтня 2021, 14:22
Можно ли заменить просроченное ЭПУ на новую обычную банковскую карту с помощью доверенности?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2021, 15:11
Доброго дня! Для такої операції необхідно звернення власника рахунку. Написали вам також в особисті повідломлення. Перегляньте, будь ласка.
1958zydfhm
1958zydfhm
20 жовтня 2021, 6:37
Nikolai63
Доброе утро.ВПЛ.В связи с пандемией не мог получить карту на котору перечисляется пенсия.Карта обычная.Можно узнать о наличии перевыпущенной карты в центральном отделении Ощадбанка в городе Волноваха?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2021, 9:42
Доброго дня! Так, звичайно. Можна зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800, або безпосередньо до відділення. Контакні номери є на сайті: https://www.oschadbank.ua/map
vikarendar7
vikarendar7
19 жовтня 2021, 23:12
Виктор
Добрый день! Скажите пожалуйста, можно ли заказать карту Цифрова на уже существующий счёт в Ощад 24/7? И как это правильно сделать? Или при заказе карты будет открыт новый счёт? Спасибо! Виктор
Ощадбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2021, 9:29
Доброго дня! Так, при відкритті цифрової картки відкривається автоматично новий рахунок. Кошти можна без проблем переказати між власними картками в Ощад 24/7. Зорієнтуйте, будь ласка, чому виникла потреба у замовленні цифрової картки саме до діючого рахунку? Можливо, зможемо знайти альтернативу.
shepa1
shepa1
19 жовтня 2021, 19:52
Владимир, Одесса
Добрый день! Несколько недель пытаюсь произвести денежный перевод и каждый день находятся причины по которым не возможно произвести проплату. Договор на покупку яхты, от брокера, в начале указан хозяин, но в дальнейшем все валютные операции ведутся через брокера. Задаток уже отправлен и еще кое какие затраты произведены. Фин проверка произведена, не устраивает форма договора, указаны лишние стороны в договоре, причины неадекватные. Через пару дней срок оплаты истекает и соответственно договор будет аннулирован и все расходы с моей стороны потеряны. Что за дурдом происходит в ощад банке?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2021, 9:35
Доброго дня! Формування сторін договору не входить в компетенцію банку. Банк забезпечує саме фінансову сторону угоди.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку