Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
goold111
goold111
21 листопада 2021, 12:52
Артём, Киев
В случаи если бане заблокировал счёт иза фин мониторинга и требует предоставить справку о происхождении денег, а справки нету то как бане будет в таком случаи возвращать деньги клиенту?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 листопада 2021, 9:28
Доброго дня! В такому випадку кошти продовжують знаходитись на рахунку клієнта.
Tjdkucy4
Tjdkucy4
20 листопада 2021, 19:31
Здравствуйте, могу ли я прийти в отделение. И получить корешок денег состояния пресс?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 листопада 2021, 9:28
Доброго дня! Деталізуйте, будь ласка, що саме маєте на увазі?
As13579
As13579
19 листопада 2021, 13:12
Здравствуйте,
Скажите, пожалуйста, что происходит с карточкой электронного пенсионного удостоверения внутренне перемещенного лица, если по ней нет никакого движения? Нужно ли платить за обслуживание, блокируется (деактивируется) ли она?
Я получаю пенсию на другую пенсионную карту (обычную) и у меня нет необходимости в постоянном использовании ЭПУ.
Заранее благодарю вас за ответ.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 листопада 2021, 14:19
Доброго дня! Існує комісія за обслуговування неактивного рахунку (100 грн./міс.). Комісія списується, якщо протягом року по рахунку не було жодного руху коштів.

Тому якщо ЕПП та звичайна пенсійна картка у вас випущені до одного рахунку — немає значення якою карткою ви користуєтесь. Якщо ж до ЕПП відкрито окремий рахунок, щоб уникнути списання комісії, достатньо один раз в рік провести будь-яку операцію.
Valeo1974
Valeo1974
18 листопада 2021, 21:50
валерий, Рівне
Не могу авторизоваться в приложении Дi
Проблемам!!!

Выдает такую ошибку
Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє. ({«state»:»err«,»error«:»invalid_mustkey«,»error_description«:»У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє.«,
Ощадбанк
Відповідь банку
19 листопада 2021, 9:13
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення для уточнення.
aleksgram
aleksgram
18 листопада 2021, 17:03
Александр, Киев
Добрый день.
Хотел бы понять 1 простую вещь — почему в отделении Ощадбанка по адресу «вулиця Володимирська, 27» нет считывателя для чипов ID-карт, и чтобы получить работающему пенсионеру зарплатную карту, ему сначала надо «сбегать» в ЦНАП и получить справку о месте прописки?
Ощадбанк
Відповідь банку
18 листопада 2021, 17:26
Доброго дня! Зчитувачі для ID-карток на даний момент в банку відсутні. Перепрошуємо за незручності. Для відкриття рахунку по ID-карті необхідно надати документ, що підтверджує місце проживання.
larisa62
larisa62
18 листопада 2021, 6:51
Доброе утро.При переводе через веб-Банкинг ощад-24 на IBAN в другом банке отправителем была допущена ошибка в ИНН получателя.Нужно что-то предпринять или возврат будет автоматически.Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 листопада 2021, 8:56
Доброго дня! Як правило, подібні платежі повертаються протягом орієнтовно до 10 робочих днів. Якщо сума не повернеться, у відділенні банку можна буде написати заяву на розшук платежу.
07490114
Руслан Некрутенко
17 листопада 2021, 18:02
Руслан, Киев
Добрый день!
Скажите пожалуйста, почему при оформлении Муниципальной карты в отделении Ощада с меня содрали еще 70 грн.? И в графе «Получатель» в квитанции указано МетЛайф (код: 32109907)?
Мало того, что за карту берут 120 грн. за обслуживание в государственном банке, так еще и какие-то скрытые платежи…
Ощадбанк
Відповідь банку
18 листопада 2021, 8:54
Доброго дня! Припускаємо, що було оформлено продукт страхування. Перепрошуємо за цю ситуацію. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу відділення, до якого звертались. Організуємо повернення коштів.
13394
13394
17 листопада 2021, 17:42
Добрый день.
Существует ли у Вас целевая карта для исключительно социальных выплат, БЕЗ возможности поступления на нее средств из других источников?
Ощадбанк
Відповідь банку
18 листопада 2021, 8:51
Доброго дня! Всі рахунки допускають в тому числі нецільові зарахування.
Renat1994
Renat1994
17 листопада 2021, 16:11
Як дізнатися та отримати залишок за невикористану субсидію?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 листопада 2021, 17:17
Доброго дня! Для перевірки інформації зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. На сайті банку можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
Angelika90
Angelika90
17 листопада 2021, 16:00
При оплате коммунальных по идентификатору, есть графа дополнительные параметры, что туда писать?)
Ощадбанк
Відповідь банку
17 листопада 2021, 17:20
Доброго дня! Можете залишити це поле порожнім.
Angelika90
Angelika90
17 листопада 2021, 14:55
Скажите пожалуйста у меня не срабатывает карта в метро, это может быть из за того что фамилия в банке по счёту написана с ошибкой?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 листопада 2021, 15:09
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для детальної перевірки ситуації.
nmalikov433
nmalikov433
17 листопада 2021, 14:24
Николай
Добрый день, обращается к Вам переселенец из зоны АТО (ООС) Николай Маликов. Для вхождения в личный кабинет портала ПФУ я использую систему ID Bank. Будет ли это моим подтверждением того, что я прошел удаленную идентификацию, которая сейчас, по постановлению правительства, приравнивается к физической?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 листопада 2021, 15:10
Доброго дня! На період карантину та протягом 60 днів з дня його відміни проходження ідентифікації клієнтів ВПО призупинено.
nmalikov433
nmalikov433
17 листопада 2021, 14:02
Николай
Добрый день. Обращается к Вам переселенец из зоны АТО (ООС) Николай Маликов. Продлил ли «Ощадбанк» действие просроченных карт Ощадбанка ВПЛ до 1 апреля 2022 года?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 листопада 2021, 15:12
Доброго дня! На даний момент картки клієнтів ВПО офіційно продовжено до першого січня: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-zdijsniv-ostanne-prodovzenna-dii-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-do-1-sicna-2022-roku
Salamandra1122
Salamandra1122
16 листопада 2021, 20:10
В'ячеслав Іванович, Володарка
Скільки днів триває розшук платежу з Ощадбанку в ПУМБ?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 листопада 2021, 12:25
Як правило, розшук не займає більше 10 робочих днів.
Salamandra1122
Salamandra1122
16 листопада 2021, 20:04
В'ячеслав Іванович, Володарка
Був здійснений платіж готівкою в касі Ощадбанку для переказу на рахунок в ПУМБ.Пройшло 9 днів, платіж не надійшов, реквізити вказані вірно.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 листопада 2021, 12:24
Доброго дня! В такому випадку необхідно звернутись до відділення банку та написати заяву на розшук платежу.
goold111
goold111
16 листопада 2021, 19:39
Артём, Киев
При переводе денег с депозита на карту 1 млн грн попадает сумма под Фин мониторинг? Не будут ли деньги заблокированы при снятии? Смогу ли я потом снять без проблем 10000 — 30 000 грн без справки о происхождении денег?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 листопада 2021, 10:11
Доброго дня! Після закінчення депозиту сума перераховується на ваш картковий рахунок. При знятті коштів в сумі більше 400 тис. грн. потрібно надати документ, що підтверджує джерело походження.
molika
molika
16 листопада 2021, 17:22
Здравствуйте.
Подскажите, с какими банками-кореспондентами сотрудничает Ощадбанк по SWIFT переводам в USD?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 листопада 2021, 10:18
Доброго дня! Вся інформація по SWIFT-переказах зазначена на нашому сайті: https://www.oschadbank.ua/transfer/swift
71688037
Александр Рыженков
16 листопада 2021, 13:46
Александр
Можно ли в Ощадбанке получить электронную подпись? Если ,, Да", то каким образом? Варианты ответа:
1. В отделении Ощадбанка
2. На сайте Ощадбанка
3. В личном кабинете Ощадбанка
На Горячей линии сказали, что в чат-боте в Телеграме
Ощадбанк
Відповідь банку
16 листопада 2021, 13:50
Доброго дня! Найпростіший спосіб — через чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
(«Інші сервіси» — «ЕЦП»).
VeronikaLazurka
VeronikaLazurka
15 листопада 2021, 20:11
Доброго вечора скажіть будьласка про вході в дії вказую номер карти Ощадбанку мені пише червоним що Номер мобільного телефона відсутній що мені робити?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 листопада 2021, 9:43
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, дату народження та номер телефону. Перевіримо ситуацію.
Al1inaz
Al1inaz
14 листопада 2021, 22:44
Скільки у Ощадбанку банків-кореспондентів усього та для розрахунків у євро та доларах США?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2021, 12:25
Доброго дня! При розрахунку карткою Ощадбанку в долларах або євро, операція проходить обробку з боку міжнародної платіжної системи Visa або Mastercard.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.55
Всі курси банку