Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Helen2022
Helen2022
3 листопада 2021, 14:55
Елена, Мариуполь
Могу ли я на территории России с карты «мой комфорт» снять деньги в банкомате?
если да, то в каких банках? если нет, то что надо сделать, чтобы можно было.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 15:48
Доброго дня! Так, картки міжнародних платіжних систем Visa та Mastercard можуть бути використані для проведення операцій в банкоматах/терміналах за кордоном. Перед проведенням операції необхідно зафіксувати ваш виїзд за кордон через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800 (по Україні), аби служба безпеки не розцінювала цю операцію як підозрілу активність.

Номер телефону для дзвінків із-за кордону: (044) 247-84-18 (за тарифами оператора). Зателефонувати можна також через сайт банку https://oschadbank.ua/ (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
oshadhot2
oshadhot2
3 листопада 2021, 13:39
Вячеслав
При вході до Додатку Дія виникає помилка з кодом 400. В описі вказується, що в картці клієнта банку не заповнені обов'язкові реквізити — відсутня назва населеного пункту. При цьому під час входу в особистий кабінет ПФУ такої помилки не виникає. Прошу усунути помилку.

З повагою В'ячеслав.

Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 14:33
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, а також адресу відділення, де відкрито рахунок. Ситуацію перевіримо.
MIHA1960
MIHA1960
3 листопада 2021, 12:18
Пенсія на картку поступає, а зняти не можу. Саме банк закрив картку, яка дійсна до 2026 року. У ПФУ до мене питань не має
Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 12:27
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, а також адресу відділення, де відкрито рахунок. Дякуємо!
goold111
goold111
3 листопада 2021, 9:32
Артём, Киев
При переводе с депозита на карту сумма попадает под финансовый мониторинг если сумма привышает 400 000 грн? Сумма депозита 1 млн грн
Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 11:07
Доброго дня! Після закінчення депозиту він автоматично перераховується на ваш картковий рахунок. Потім ви можете проводити також безготівкові платежі (з картки на картку в тому числі).
MIHA1960
MIHA1960
3 листопада 2021, 9:16
Я переселенець, виплату пенсіі розпочато в липні 2021 року, картка ощадбанку дійсна до травня 2026 року. Та вже в жовтні картку закрили і припинили виплату пенсіі, пояснюючи, що випустилу якусь нову картку. Чи правомірні ці діі, так як під час карантину не повинні припиняти виплату пенсіі, та і дія картки не закінчена. Дуже обідно, получив пенсію всього 3 місяці і уже проблеми.
Примітка: інші пенсіонери уже третій рік не одержують нову картку і отримують пенсію
Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 11:09
Доброго дня! Рішення про припинення нарахування пенсії приймає не банк, а ПФУ. Пенсія зараховується на рахунок, не на картку, тому зміна карток на зарахування пенсії ніяк не впливає. Рекомендуємо уточнити інформацію щодо виплати в органів ПФУ.
IN25
IN25
2 листопада 2021, 17:10
Доброго вечора!, підскажить будь ласка, будут продавжені картки ВПО після 31.12.2021 року?..
Ощадбанк
Відповідь банку
2 листопада 2021, 17:20
Доброго дня! Ні, після 31.12.2021 року продовжені картки припинять дію. Просимо вас звернутись до відділення для отримання нової картки.
Karmazenko21
Karmazenko21
2 листопада 2021, 10:01
Владимир
Возникает следующая ошибка/отказ при входе в личный кабинет на портале ПФУ через BankID:
Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Документи відсутні. ({«state»:«err»,«error»:«invalid_mustkey»,«error_description»:«У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Документи відсутні.»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку.
В отделениях Ощадбанка сообщают, что все данные клиента заполнены, это ошибка не банка.
Прошу помочь срочно устранить ошибку.

Мои данные:
Чолах Володимир Ілліч.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 листопада 2021, 12:28
Доброго дня! Дякуємо вам за інформацію, ситуацію перевіряємо.
goold111
goold111
2 листопада 2021, 8:16
Артём, Киев
При переводе с депозита на карту. Перевод между счетами на сумму 1 млн грн он попадает под Фин мониторинг? Деньги будут заблокированы или же нет? Скажите пожалуйста я смогу пользоваться этими деньгам без проверки?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 листопада 2021, 10:35
Доброго дня! Безготівкові платежі з картки на картку чи з рахунка на рахунок, як правило, не потребують додаткового підтвердження.
ingvard
12345 6789
1 листопада 2021, 20:55
12345, Одесса
Пару лет тому назад Ощад списал 100 грн. с карты, за то что не пользовался ею, а теперь присылает СМС-сообщения с требованием оплатить 0,27 USD. Не брал я этих денег у Ощадбанка!
Ощадбанк
Відповідь банку
2 листопада 2021, 10:26
Доброго дня! Будь-яка комісія по рахунку передбачена тарифами банку. Уточнити, детальну інформацію ви можете через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800 або у відділенні банку, де відкрито рахунок.

Для уникнення непорозумінь рекомендуємо ознайомитись з тарифами за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Koroleva1502
Koroleva1502
1 листопада 2021, 20:10
Как сгенировать cvv код для карточки ЭПУ? На горячей линии уточнили, что через чат бот. Это так?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 листопада 2021, 10:11
Доброго дня! Так, в чат-боті є така опція, проте доступна вона не для всіх ЕПП. В контакт-центрі можуть сказати точно, чи буде доступна така опція, або ж можна просто перевірити її наявність у чат-боті: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
goold111
goold111
1 листопада 2021, 15:50
Артём, Киев
Скажите, а если сумма депозита больше 1 млн грн и деньги упадут на карту в срок окончания депозита. Деньги не будут заблокированы фин мониторингом ибо сумма же превышает 400 тыс грн?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 17:31
Доброго дня! При знятті готівки необхідно буде надати документи, що підтверджують джерело походження коштів.
goold111
goold111
1 листопада 2021, 15:04
Артём, Киев
Здравствуйте. Депозит пенсионный заканчивается 1 февраля могу ли я в день окончания депозита снять часть денег с депозита, а остальная сумма чтобы была переведена на карту? Можно так?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 15:30
Доброго дня! Після відміни автопролонгації депозит перераховується на картковий рахунок наступного робочого дня і потім ви можете ним розпоряджатись як вважаєте за потрібне, в тому числі зняти.
19036256
19036256
1 листопада 2021, 13:43
Valentina, Одесса
Добрий день, я в чат- боті, ще в кінці жовтня, змінила канал інформування з СМС на imail, але сьогодні при вході в Ощад 24 мені знову повідомлення прийшло не на imail, а на телефон у вигляді СМС.Що треба додатково зробити?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 14:24
Доброго дня! Одноразові паролі для підтвердження операцій приходять завжди у вигляді смс. Інформаційні ж повідомлення про здійснення операцій та виписки будуть приходити на e-mail.
Ruslan2552
Ruslan2552
1 листопада 2021, 11:03
Доброго дня, чи можна отримати зарплатну карту вашого банку, якщо вона вже зроблена і знаходиться у відділенні, якщо я зараз не прописаний. Дякую за відповідь.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 12:31
Доброго дня! Місце проживання — або місце перебування є одним з обов'язкових ідентифікаційних даних, відповідно до Постанови НБУ номер 65 від 19.05.2020 р.
OlenaMarques
Елена Котова
1 листопада 2021, 9:38
Елена
Добрый день.
Можно ли получить цифровую подпись, онлайн. Для получения сертификата о вакцинировании через сайт Дія.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 12:23
Доброго дня! ЕЦП можна сформувати через чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
bankoshch21
bankoshch21
1 листопада 2021, 8:40
Як зняти ліміти для розрахунку через інтернет?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 12:26
Доброго дня! Зняти обмеження можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800, Ощад 24/7 або чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
Samoxina86
Samoxina86
1 листопада 2021, 8:15
Чигирин
Когда снимут арест со счетов, почему банк не выполняет постановление?????
Ощадбанк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 12:34
Доброго дня! Як тільки банк отримає постанову від виконавця, її одразу ж буде виконано.
ralex25
Александр Яковлевич
31 жовтня 2021, 15:39
Александр, Днепропетровск
Доброго дня!
Постоянно по банковским картам Ощадбанка разных клиентов по Украине возникает следующая ошибка при входе в личный кабинет на портале ПФУ через BankID, налоговой службе и т.д.:
«Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Документи відсутні. ({»state":«err»,«error»:«invalid_mustkey»,«error_description»:«У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Документи відсутні.»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку
Через Приват банк вход осуществляется.
В отделениях Ощадбанка сообщают, что все данные клиента заполнены, это ошибка не банка.
Прошу помочь срочно устранить ошибку.
С ув!
Райзман Олександр.

Ощадбанк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 12:36
Доброго дня, пане Олександр. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу відділення, де відкрито рахунок. Ситуацію перевіримо детальніше.
afon64nata
afon64nata
31 жовтня 2021, 13:07
Доброго дня! Чи можна ВПО замовити перевипуск основної картки з ЕПП на звичайну у відділенні Ощадбанку в будь-якій області, якщо рахунок відкрито в Донецькій. Дякую!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 9:26
Доброго дня! Необхідно звернутись до відділення банку в межах області, де відкрито рахунок.
Samoxina86
Samoxina86
29 жовтня 2021, 14:01
Чигирин
Куда должен исполнитель направить постановление, в Киев на Госпитальную или в отделение где я открывала счёт, и что делать если направил в Киев?
Ощадбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2021, 14:35
Доброго дня! Постанови про зняття арешту відправляються на офіційну адресу банку: 01001, м. Київ, вул. Госпітальна, 12-Г. Якщо листа було направлено на одне з відділень банку, його передають до головного офісу, проте це можна зайняти деякий час.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.45 44.4
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.45 44.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку