Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
19NOV73
19NOV73
30 листопада 2021, 9:32
Добрый день! 21ноября провела операцию перевода средств с карты своей ощадбанка на СВОЮ же карту приватбанка в приложении ощад24, кабинет заблокировали и требуют лично явиться в отделение. Такие операции проводились неоднлкратно, вопрос: можно ли пройти проверку онлайн, возможности личного присутствия нет…
Ощадбанк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 10:24
Доброго дня! В даному випадку випадку необхідно звернення до відділення банку. Можна звернутися до найближчого до вас.
380501303494
380501303494
29 листопада 2021, 20:03
Алексей, г. Донецк
Моя мать-пенсионерка и переселенка- получала денежные средства на карту «Ощадбанка», срок действия которой закончился 01.2021г. Несмотря на все Постановления Кабмина об автоматическом продлении сроков действия карт пенсионеров, ей не продлили срок действия ее карты. А перевыпустили новую, за которой она не может приехать из-за тройного перелома ноги, перенесенного в феврале 2021 года и преклонного возраста 89 лет.
Вопросы: почему ей не продлили срок действия карты согласно Постановления Кабмина?
Кто конкретно из сотрудников банка принял данное решение с нарушением подзаконных актов?
Как ей быть в данной ситуации без средств к существованию?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 10:20
Доброго дня! Продовження карток ВПО не регламентовано законодавством, це ініціатива банку.

Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону вашої мами. Перевіримо ситуацію з продовженням картки.
ychik78
ychik78
29 листопада 2021, 15:28
Александр, Луганск
Доброго вечера! Скажите пожалуйста, для получения моего ЭПУ доверенным лицом, доверенность должна быть выдана только на территории Украины? Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 17:07
Доброго дня! ЕПП може бути видано лише власнику рахунку. Довірена особа в такому випадку може отримати кошти з рахунку. Довіреності, що видані на території інших держав, також приймаються банком.
Kuzina1961
Kuzina1961
29 листопада 2021, 8:22
Надія, Кривий Ріг
Здравствуйте. Мне открыли кредитную карточку «Ощадбанка». Длительное время я ей не пользуюсь. Не спишут ли с нему средства за использование (обслуживание) этой карточки?
Ощадбанк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 10:30
Доброго дня!

По карті «Моя кредитка» не тарифікується ані обслуговування, ані смс-інформування.

Якщо на рахунку наявні власні кошти (не кредитні) і протягом року не було жодного руху коштів, списується комісія за обслуговування неактивного рахунку — 100 грн./міс. Ця комісія не зараховується «в мінус», а може списуватись лише за наявності власних коштів. Щоб уникнути списання комісії достатньо один раз протягом року провести будь-яку операцію.

Таким чином, якщо у вас по карті є лише кредитні кошти — ви нічого не сплачуєте за обслуговування рахунку, а просто маєте суму про запас. Якщо на кредитній карті є і власні кошти, достатньо один раз в рік провести будь-яку операцію для обслуговування без комісії.
bhbyf1
bhbyf1
28 листопада 2021, 18:43
Добрый день!
Моему отцу перекрыли пенсию 01.04.2017г. как лицу, который не пересек линию разграничения в течение 60 дней. На тот момент ему был 91 год. В силу возраста, естественно, возобновить пенсию снова он уже не смог физически. Зарегистрирован как ВПЛ с ноября 2014г.
Согласно порядка выплаты задолженности по пенсии, пенсионерам оккупированных территорий, принятому КМУ 10.11.2021г., сможет он рассчитывать на погашение задолженности или нет? Срок Карты Ощадбанка до. 07.2020г.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 12:35
Доброго дня! Банк не приймає рішення про нарахування виплати, а лише обслуговує рахунок, на який проводиться зарахування. Якщо картка ВПО закінчилась в липні 2020 року, її продовжено на даний момент до першого січня 2022 року. Для подальшого отримання виплат на рахунок Ощадбанку, необхідно буде звернутись до відділення банку для перевипуску та отримання нової картки — особисто власнику рахунку або довіреній особі.
universe
universe
27 листопада 2021, 6:01
Мукачево
Здравствуйте. Как долго ждать выпуска муниципальной карты на самом деле, если мама ещё 3.11.2021 года заказала в отделении на Ярослава Мудрого, 11 карту для бесплатного проезда в маршрутках, и ей обещали, что через 3 недели будет готово? Эти три недели прошли, на Горячей линии ничего не могут подсказать по готовности, потому что мама ещё не ваш клиент! Ладно бы карта была бесплатной, но нет, для тех, кто не является получателем пенсии в Ощадбанке, карта платная. Что делать? Идти составлять заявку повторно, если её потеряли?
Ощадбанк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 9:38
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ вашої мами, її номер телефону та ІПН. Перевіримо статус заявки та надамо зворотний зв'язок.
sga014789
sga014789
26 листопада 2021, 19:32
Здравствуйте! Мы с мужем не может авторизоваться в приложении Дія с помощью карты Ощадбанка. Выдает такую ошибку: «Виникла помилка під час ідентифікації за BankID. Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 8:09
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону, ваше та чоловіка. Перевіримо ситуацію та надамо зворотний зв'язок.
ychik78
ychik78
26 листопада 2021, 15:11
Александр, Луганск
Здраствуйте! У меня такой вопрос. Моё перевыпущенное ЭПУ находится в отделении Ощадбанка в п. Беловодск. Могу ли я, переслать своё ЭПУ в отделение Ощадбанка в пгт. Станица- Луганская? Спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
26 листопада 2021, 16:20
Доброго дня! Якщо картку доставлено до відділення, змінити точку її доставки відсутня можливість. В такому випадку можна оформити перевипуск повторно вже зі зміною відділення доставки картки.
shnlvc
shnlvc
26 листопада 2021, 10:22
Здравствуйте.
У меня остались от сделки долларовые купюры без признаков износа 2006 года. Могу ли я обменять долларовые купюры 2006 года на долларовые купюры 2009 года, и какая комиссия при обмене? Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 листопада 2021, 10:49
Доброго дня! Банк здійснює купівлю або продаж валюти. Окремої послуги з обміну іноземних банкнот немає.
Mary37
Mary37
25 листопада 2021, 20:48
Здравствуйте.Получила карту Мій комфорт, активирована работником банка. Деньги так и не поступили, прошло 3 дня. Будут ли деньги? Пенсию получаю в этом банке. Спасибо
Ощадбанк
Відповідь банку
26 листопада 2021, 9:25
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800, аби перевірити наявність зарахування. Це можна зробити також в особистому кабінеті Ощад 24/7. Якщо зарахування не надійшло, варто звернутися до відправника.

Для зарахування пенсії та виплат найкраще відкрити картку в тарифному пакеті «Мій рахунок» — там вигідніші умови для зняття готівки.
chekhov1965
chekhov1965
25 листопада 2021, 12:52
Виктор
Здравствуйте. Я, переселенец и нахожусь на временно не контролируемой территории в Луганской обл. Новая карта (обычная) пришла в мое отделение г. Славянск Донецкой обл. как перевыпустить карту в пгт. Станица Луганская Луганской обл.? За ранее благодарен.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 листопада 2021, 15:53
Доброго дня! Перевипуск картки з доставкою в інше відділення можливо оформити в будь-якому відділенні банку.
vatikan55555
vatikan55555
24 листопада 2021, 18:23
Здравствуйте. Скажите пож… старая карта ЭПУ ВПЛ. Можно ли будет ей пользоваться до 1.04.22г.? Якобы ж продлили? Нет возможности сейчас получить новую.Спасибо. С Ув.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 листопада 2021, 9:40
Доброго дня! Відповідно до офіційної інформації, картки ВПО продовжено до першого січня 2022 року.
Maxim23
Maxim23
24 листопада 2021, 17:57
Максим
Здравствуйте. Если не трудно, ответьте.
Такая ситуация. Мама год назад меняла карту ЕПП на новую. Год не выезжала в Украину. Пенсию снимала переводами на другую карту. Теперь ей кто то там сказал, что надо раз в год выехать на территорию подконтрольной Украиной. И снять деньги в банкомате.
Иначе пенсию заблокируют.
Это правда?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 листопада 2021, 9:43
Доброго дня! Банк не приймає рішення про припинення нарахування пенсії. Відповідно до п. 17 ПКМУ №1596 банк повідомляє ПФУ або орган соціального захисту населення, якщо протягом року не проводились видаткові операції по рахунку особисто одержувачем. Ми рекомендуємо за можливості зняти кошти, якщо такої можливості немає — регулярно проводити операції по рахунку.
ivvanpopad
ivvanpopad
23 листопада 2021, 15:20
Іван, Ясіня
Доброго дня я вводив не правильно cvv код( 5-10) разів при покупці в Google Play потім я заходжу В Ощад 24 і мене викинуло з аккауну і потрібно ввести логін і пароль і ввожу пише що не правильно я пробую відновити і в Ощад 24 теж не правильно вводив cvv код( 5-10) разів бо на карті було не видно а тепер коли я ввожу все правильно то пише( there're no available methods to confirm operation. please contact support) що робити?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 листопада 2021, 15:50
Доброго дня! Потрібно перевірити цю ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.
Karolina12
Karolina12
23 листопада 2021, 12:15
Кароліна, Волочиськ Хмельницька область
Допожіть найти перевод грошей моя бабушка через жінку послала перевод на карту з Дружківки в Хмельницьку область місто Волочиськ грошей бо сама поїхати не змогла вона їй довіряє і немає до цеї пори яка причина затримки і чи послала взагалі вона нам посилала пару раз і всі переводи доходили, а цей затримався можете вияснити будь ласка перевод в розмірі приблизно 3100
Ощадбанк
Відповідь банку
23 листопада 2021, 14:07
Доброго дня! Ми все ж не рекомендуємо здійснюватися перекази через третіх осіб, оскільки немає можливості перевірити, чи даний переказ було здійснено.

Маючи картку Ощадбанку та підключення до Інтернету можна самостійно переказати кошти на будь-яку картку через додаток Ощад 24/7. Відео-інструкція: https://youtu.be/32g3mZvSzrg

Якщо потрібно допомогти зареєструватися в Ощад 24/7 — пишіть нам або зателефонуйте до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.
Mihei24
Mihei24
23 листопада 2021, 11:12
Валентин, Рубежное
Добрий день! 18.11.2021 у відділені 10020/0327 я надав довіренність на отримання картки ВПО без фото спеціалісту Оксані Олександрівні, але вона повідомила, що оскільки картка пролежала більше 6 місяців, її знищили, на мої осилання на Постанову, що картки ВПО не повинні були знищувати, вона розводила руками.
Далі вона відсканувала довіренність, завірений переклад та мої документи і відправила на розгляд кудись. Це відділення знаходиться у іншому регіоні і тому у мене немає можливості кожен день туди ходити. Лише сьогодні підняли слухавку у відділені, вислухали мене, записали контактний номер і скахали, що передадуть моє питання Оксані Олександрівні.
Питання, чому так довго розглядаються документи? Чому мені не передзвонює спеціаліст? Чому були знащені картки?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 листопада 2021, 14:01
Доброго дня. Хотіли б перевірити ситуацію. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
PRQ38A
PRQ38A
22 листопада 2021, 21:18
Кира, Кира село Дон обл
Добрый вечер. Скажите, пожалуйста, почему при снятии денег с банкомата ( пумб), появляется запись, что операция не может быть осуществлена? Пробовали несколько раз. Сколько есть попыток ввести код без блокировки карты? Благодарю
Ощадбанк
Відповідь банку
23 листопада 2021, 10:39
Доброго дня! Картка може бути заблокована лише через некоректне введення пін-коду (після третьої спроби). Якщо пін-код ви вводите правильно і після спроби виконати операцію банкомат повідомляє про помилку, зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800, щоб перевірити ситуацію предметно.
Inozemtseva
Inozemtseva
22 листопада 2021, 19:55
Евгения, Kyiv
Добрый день. Не могу авторизоваться в Дие с помощью карты Ощадбанка. Выдает такую ошибкуВиникла помилка під час ідентифікації за BankID. Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє. ({«state«:»err»,«error«:»invalid_mustkey»,«error_description«:»У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє
Ощадбанк
Відповідь банку
23 листопада 2021, 9:34
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, а також адресу відділення, де відкрито рахунок. Ситуацію перевіримо детальніше.
ivvanpopad
ivvanpopad
22 листопада 2021, 18:54
Іван, Ясіня
Доброго вечора
Підскажіть будь-ласка чому при відновленні логіну і паролю в додатку Ощад24
я вказую номер карти дату і cvv код і в додатку пише що код висланий на номер але він не є мій а мені приходить смс що карту успішно перевірено
Ощадбанк
Відповідь банку
23 листопада 2021, 9:32
Доброго дня! Якщо номер, який відображається в Ощад 24/7 при відновленні паролю, починається на «987***», це означає, що при введенні реквізитів картки було некоректно введено якийсь із її реквізитів — номер картки, термін дії або CVV-код.

Перевірте, будь ласка, всі реквізити та спробуйте повторно.
kudyyy
Валентин Кудейкин
22 листопада 2021, 17:49
Валентин Петрович Кудейкин, Донецк
Заблокировали новую карту действительна до 2026г, закрыли личный кабинет.Сейчас после инсульта, не могу получать пенсию как переселенец, нужны деньги на лекарства.Детей нет, жена пенсионерка.Можно ли разблокировать карту? Слышал, что карантин продлили до .1.04.22г.Денег нет, чтобы ехать через Россию.Карта новая находится в Кривом Роге, Юбилейный 4. Почему заблокировали карту и личный счет.? Спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
23 листопада 2021, 9:30
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо детальніше.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.55
Всі курси банку