Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
Написати коментар
Вопросы: почему ей не продлили срок действия карты согласно Постановления Кабмина?
Кто конкретно из сотрудников банка принял данное решение с нарушением подзаконных актов?
Как ей быть в данной ситуации без средств к существованию?
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону вашої мами. Перевіримо ситуацію з продовженням картки.
Написати коментар
Написати коментар
По карті «Моя кредитка» не тарифікується ані обслуговування, ані смс-інформування.
Якщо на рахунку наявні власні кошти (не кредитні) і протягом року не було жодного руху коштів, списується комісія за обслуговування неактивного рахунку — 100 грн./міс. Ця комісія не зараховується «в мінус», а може списуватись лише за наявності власних коштів. Щоб уникнути списання комісії достатньо один раз протягом року провести будь-яку операцію.
Таким чином, якщо у вас по карті є лише кредитні кошти — ви нічого не сплачуєте за обслуговування рахунку, а просто маєте суму про запас. Якщо на кредитній карті є і власні кошти, достатньо один раз в рік провести будь-яку операцію для обслуговування без комісії.
Написати коментар
Моему отцу перекрыли пенсию 01.04.2017г. как лицу, который не пересек линию разграничения в течение 60 дней. На тот момент ему был 91 год. В силу возраста, естественно, возобновить пенсию снова он уже не смог физически. Зарегистрирован как ВПЛ с ноября 2014г.
Согласно порядка выплаты задолженности по пенсии, пенсионерам оккупированных территорий, принятому КМУ 10.11.2021г., сможет он рассчитывать на погашение задолженности или нет? Срок Карты Ощадбанка до. 07.2020г.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
У меня остались от сделки долларовые купюры без признаков износа 2006 года. Могу ли я обменять долларовые купюры 2006 года на долларовые купюры 2009 года, и какая комиссия при обмене? Спасибо.
Написати коментар
Для зарахування пенсії та виплат найкраще відкрити картку в тарифному пакеті «Мій рахунок» — там вигідніші умови для зняття готівки.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Такая ситуация. Мама год назад меняла карту ЕПП на новую. Год не выезжала в Украину. Пенсию снимала переводами на другую карту. Теперь ей кто то там сказал, что надо раз в год выехать на территорию подконтрольной Украиной. И снять деньги в банкомате.
Иначе пенсию заблокируют.
Это правда?
Написати коментар
Коментарі (1)
Маючи картку Ощадбанку та підключення до Інтернету можна самостійно переказати кошти на будь-яку картку через додаток Ощад 24/7. Відео-інструкція: https://youtu.be/32g3mZvSzrg
Якщо потрібно допомогти зареєструватися в Ощад 24/7 — пишіть нам або зателефонуйте до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.
Написати коментар
Далі вона відсканувала довіренність, завірений переклад та мої документи і відправила на розгляд кудись. Це відділення знаходиться у іншому регіоні і тому у мене немає можливості кожен день туди ходити. Лише сьогодні підняли слухавку у відділені, вислухали мене, записали контактний номер і скахали, що передадуть моє питання Оксані Олександрівні.
Питання, чому так довго розглядаються документи? Чому мені не передзвонює спеціаліст? Чому були знащені картки?
Написати коментар
Коментарі (1)
Коментарі (4)
Підскажіть будь-ласка чому при відновленні логіну і паролю в додатку Ощад24
я вказую номер карти дату і cvv код і в додатку пише що код висланий на номер але він не є мій а мені приходить смс що карту успішно перевірено
Перевірте, будь ласка, всі реквізити та спробуйте повторно.
Написати коментар
Коментарі (1)