Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
subota52
subota52
15 грудня 2019, 1:15
04/10/2019 мені було видано картку МasterCard ************1925.а потім, з невідомих мені підстав було відключено смс-шнформування.Вищеназвана картка зареестрована у Web-банкінгу, гроші також є на рахунку, але я неможу навіть поповнити мобільний.неодноразові звернення на горячу лінію: 0-800-210-800, крім балачків робота та обіцянки з*єднати з спеціалістом, ніхто невідповідає.
Прошу надати інформацію, на підставі чого було відключено смс-інформування, що привело до того, що я неможу користуватися Web-банкінгом
Ощадбанк
Відповідь банку
16 грудня 2019, 10:48
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ та контактний номер телефону, перевіримо ситуацію.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися