×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||
Я пенсіонер, отримав пенсійну картку (жовтого кольору з мікрочіпом), пенсія буде надходити на картку, але зарахування пенсії на сьогодні ще не було.
Питання наступне, мій номер телефону прив'язаний до картки, коли я дзвоню на номер 0800210800, комп'ютер вітає мене по імені, але в стандартних пунктах автовідповідача немає таких пунктів, за допомогою яких можна перевірити стан рахунку. Коли я в банку отримував картку, я через неї поповнив собі рахунок за допомогою терміналу, так що картка повинна бути активована і на рахунку повинні бути якісь кошти, бо я в термінал поклав більше, ніж потім поповнив на телефон. Що мені робити, картку я отримав майже неділю назад, але перевірити рахунок телефоном я так і не можу?