Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
almazdm
Валентин Дидковский
10 грудня 2021, 10:25
Дидковский Валентин Октавянович, Киев
Дия ранее была зарегистрирована, после обновления перестала открываться, пишет вы не индефикование попробуйте еще и еще такой же ответ. Ошибка 400, ходил в банк на Шептицкого для проверки данных зав. Отд. сказала мы никакого отношения к Дии не имеем, притом вела себя грубо, настоял на проверке но результата нет, притом, что ранее Дия работала.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 10:53
Доброго дня! Пишемо вам в особисті повідомлення для уточнення.
21091496
Grig Maloi
9 грудня 2021, 21:23
Grig, Киев
не работает ощад 24 7, ни старая версия ни новая с желтым глазастым чурбачком. ошибка в работе сервера — это надолго?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 9:27
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, якщо проблема ще актуальна. Негайно розберемось із жовтеньким:)
verabotvinova
verabotvinova
9 грудня 2021, 12:24
2дня не могу воити в ощад 24/7.не написано ничего иновая картинка.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 грудня 2021, 14:15
Доброго дня! Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
omuntian
omuntian
9 грудня 2021, 9:29
Мы с женой пенсионеры-ветераны труда в возрасте 70+. Действие первичных карточек киевлянина (КК) у нас закончилось в сентябре 2021г. Для их продления в районном Голосеевском отделении Ощадбанка с нас помимо документов потребовали по 80 гривен. Сказали, что банк не благотворительная организация, и за все и всем надо платить. Показать какие-либо по этому вопросу отказываются. Так что, теперь КК для льготников стала платной? И второе. Предупреждают, что КК являются не проездным документом, а банковской картой, по которой должно происходить движение средств это движение, т. е. Периодически вносить определенную сумму на КК, а затем ее расходовать на покупки или коммунальные платежи. Если этого не делать, через три месяца банк блокирует КК, и для ее разблокирования нужно опять платить 80 гривен. Получается, что при блокировании КК банк фактически лишает пенсионеров и инвалидов тех льгот, которые им предоставило государство. Если человек услугами Ощадбанка не пользуется, предлагают искусственно делать(в частности для проезда, особенно в метрополитене). Законно ли это, и справедливо ли по отношению к льготникам? Хотелось бы также точно узнать, после блокирования КК Ощадбанком запрещаются только банковские операции или при этом также будет ликвидирован, например, льготный проезд в метрополитене. Спасибо за внимание и за ответ.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 грудня 2021, 11:24
Доброго дня! Перевипуск картки у зв'язку із закінченням терміну дії попередньої картки відбувається без комісії. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу відділення, до якого звертались. Ситуацію перевіримо детально та надамо вам зворотний зв'язок.

Банк не блокує картки у зв'язку із відсутністю операцій по карті. При цьому банк не випускає картку виключно як проїзний квиток. Карткою можна користуватись як засобом платежу — поповнювати та знімати кошти без комісії, проводити оплату в магазинах без готівки, переказувати кошти. А з новим додатком, який ми нещодвно презентували, це стало ще простіше.
yulutz
yulutz
8 грудня 2021, 14:14
Юрій, Київ
Доброго дня. Підкажіть як можна отримати гроші з «ощадної книжки». Рахунок було відкрито в серпні 1992 року, остання транзакція відбулась в листопаді 1995 року. Дякую. Юрій
Ощадбанк
Відповідь банку
8 грудня 2021, 15:33
Доброго дня! Зобов'язання по виплаті даних вкладів взяла на себе держава. Рішення про майбутні виплати приймається КМУ, про що буде повідомлено в ЗМІ.
akvilon
akvilon
8 грудня 2021, 12:05
Оксана
Добрый день! Обьясните пожалуйста, когда к вам заходят льготные начисления, могу ли я направить их оплату на определенного поставщика комунальных услуг.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 грудня 2021, 15:25
Доброго дня! Якщо мова йде про безготівкову виплату пільги — сума пільги за місяць розподіляється між постачальниками комунальних послуг по пріоритету:
1. Тепло.
2. Газ.
3. Гаряча вода.
4. Холодна вода.
5. Електрика.
6. Сміття.
7. Житло (послуги з управління багатоквартирним будинком).

За необхідності, можна змінити цей порядок в УПСЗН або змінити форму виплати на готівкову, тобто щоб пільга просто зараховувалась на картковий рахунок і ви розподілите її вже як вважаєте за потрібне.
ziborov
ziborov
8 грудня 2021, 11:19
Иван
В личном кабинете Ощад24 я хочу перевыпустить свою пласитковую карту, т.к срок действия моей карты закончился в прошлом месяце. Когда я оформляю запрос на перевыпуск новой карты в личном кабинете, то в графе «вид счета» доступна только опция« Новий рахунок». Карта социальная, но без фотографии, я на нее получаю пенсию по возрасту. Если я закажу новую карту с опцией Новий рахунок, то будет ли мне оформлена новая карта на мой действующий счет(рахунок), на который пенсионный фонд перечисляет мне пенсию?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 грудня 2021, 14:43
Доброго дня! Для перевипуску попередньої картки до діючого рахунку зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.
ychik78
ychik78
8 грудня 2021, 9:55
Александр, Луганск
Добрый день! Скажите Пожалуйста, можно снять наличные с ЭПУ в банкоматах на территории РФ? Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 грудня 2021, 11:06
Доброго дня! По картках ЕПП національної платіжної системи «Простір» операції можливі виключно на території України.
Sivlia77
Sivlia77
7 грудня 2021, 19:38
Лілія , Івано-франківськ
Оформлено депозит без моєї згоди через мобільний додаток, при цьому мені розказують працівники банку, що я не можу розірвати угоду при любих обставинах, якесь беззаконня і безправ'я, я всім рекомендую ліквідувати мобільний додаток ощадбанку, бо невідомо чого в подальшому чекати, наступного разу відправлять ваші кошти на невідомий рахунок і скажуть, що це ви зробили через мобільний додаток. До такого банку не може бути довіри!
Ощадбанк
Відповідь банку
8 грудня 2021, 9:23
Доброго дня! Всі операції в додатку, в тому числі відкриття депозиту, виконуються після підтвердження паролем або touch/face ID та ознайомлення з умовами.
Grin1966va
Grin1966va
7 грудня 2021, 16:56
Помогите,
не можем авторизироваться через Ощадбанк на портале Дия, пишет ошибка 400 недостаточно данных, карточка выдавалась г.Киев отд.пр.Перемоги 75/2, работа в Дон.обл в Укрзализныци, сам наш центр в Киеве Прошу помогите без Дия сейчас трудно.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 18:43
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону для перевірки. Дякуємо!
LTkachuk
LTkachuk
7 грудня 2021, 15:37
Людмила, Кропивницкий
Здравствуйте!
В 2009 году я оплачивала кредит на квартиру, взятый в долларах. Поскольку тогда валюты в продаже не было, мне оформили 2 книжки ОщадБанка: на гривневую я вносила гривны, писала заявление, гривны списывали по курсу доллара, эту сумму долларов вносили в валютную книжку и списывали в счёт кредита.

Кредит я давно погасила. На книжках осталось 3124,91 грн. и 5 долларов. При обращении в банк мне отказались отдать мои деньги, объяснения невнятные.
Я написала официальный запрос и вот резюме ответа замначальника управления банка:
«Банк не має можливості підтвердити наявність коштів на рахунку №… оскільки документи, що втратили практичне значення за 1991-2013 роки знищено, про що свідчить Акт №1 від 25 січня 2018 року. Сподіваємось на розуміння.»

Это как? Я заплатила за своё понимание???
Прошу ваших разъяснений.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 16:15
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, ваше ПІБ, дату народження та адресу відділення, в якому було відкрито рахунки нам в приватні повідомлення. Перевіримо ситуацію більш детально.
filova
filova
7 грудня 2021, 12:39
Оксана, Луганск
Добрый день! Можно ли у Вас заказать через интернет платёжную карту Стандартная карта Visa
Ощадбанк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 13:48
Доброго дня! Онлайн можна замовити картку More: https://old.oschadbank.ua/ua/more або віртуальну картку (без пластику) в тарифному пакеті «Мій комфорт» за допомогою Ощад 24/7.
Director1975
Director1975
6 грудня 2021, 19:07
Вечер добрый. Почему не работает бот Ощадбанка в телеграмме?
Ощадбанк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 9:19
Доброго дня! Чат-бот працює в штатному режимі. В цілях безпеки рекомендуємо використовувати посилання на чат-бот із офіційного сайту: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
Liubov333
Liubov333
6 грудня 2021, 7:36
Любовь Викторовна
Добрый день. Я хочу попросить помощи в такой ситуации- я не могу пользоваться моей новой картой в полной мере. Как сказали на горячей линии, по моей карте возможны операции только в кассе банка. Но ведь я лично получила ее в кассе 11.11.21 в г.Мирнограде, ул. Центральная 1. Почему при выдаче мне не сказали, что с картой не все в порядке. Приехать снова в отделение я не смогу по состоянию здоровья, помогите мне пожалуйста.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 10:23
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
Maximmm
Maximmm
5 грудня 2021, 20:14
Максим
Доброго дня. Что происходит со старыми срочными вкладами? Конкретно мой случай — 100 долларов, на 3 месяца, без пролонгации (ее тогда не было вообще), 2006-й год. Карты тогда не выдавались, вместо нее — сбер-книжка ссср (еще до ребрендинга), но, повторюсь, это валюта, 2006-й и вклад срочный без пролонгации. В отделении мне ничего толком не сказали, взяли номер телефона, но не звонят. Посмотреть же самостоятельно состояние счета я не могу, т.к. личный кабинет — только для владельцев карт. Можно ли его снять, перевести в гривни, получить, скажем, карту банку — и на нее эти деньги? Сумма не критична, конечно, но хотелось бы знать.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 10:22
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення для уточнення.
Dimon4ique
Dimon4ique
5 грудня 2021, 15:04
Киев
Доброго дня, не можу авторизуватись в додатку «Дія» через катку Ощадбанка, видає помилку: Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 10:20
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
Cofi2020
Cofi2020
5 грудня 2021, 1:15
Здравствуйте. Уточните пожалуйста. По доверенности можно заказать дополнительную карту на владельца карты ЭПУ? В доверенности указано выпуск дополнительной карты на моё имя.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 10:19
Доброго дня! Замовлення додаткової картки до ЕПП можливо лише за умови фізичної присутності у відділенні власника рахунку.
Sona466
Sona466
4 грудня 2021, 19:45
Киев
Добрый день, мне вчера (3 декабря ) с карты Ощадбанка отправили перевод средств, на карту ПриватБанка, и его нету по сей час нету? Когда он приедет???
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 10:18
Доброго дня! Міжбанківський переказ виконується в термін до трьох операційних днів. Цей період регламентовано ЗУ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні».

Як правило, платежі виконуються значно швидше. Це максимальний термін виконання переказу і частково він справді залежить від роботи банку-отримувача.
00769726
00769726
4 грудня 2021, 11:55
Здравствуйте. Подскажите пожалуйста, на сайте https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok узнать баланс — остаток средств на карте при помощи Веб — чата можно бесплатно или есть оплата или ограничение по количеству запросов в сутки?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 10:17
Доброго дня! Через веб-чат на сайті, або чат-бот в Telegram/Messenger можна перевіряти баланс без комісії будь-яку кількість разів.
ychik78
ychik78
4 грудня 2021, 10:07
Александр, Луганск
Добрый День! Скажите пожалуйста, я в октябре через Кол- Центр отвязал свой финансовый номер, который был привязан к моему ЭПУ. На данный момент финансовый номер не активен. Выехать на территорию подконтрольной правительству Украины, для привязки нового финансового номера в отделении банка, и проверки баланса через банкомат, не имею возможности. Как мне можно проверить баланс счёта? С УВ. Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 10:14
Баланс рахунку можна перевірити або за наявності картки, або через дистанційні канали за допомогою фінансового номеру телефону.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.3 49.95
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.55
Всі курси банку