Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Sergey376
Sergey376
12 листопада 2021, 2:01
Сергей, Бахмут
Здравствуйте, абсолютно также проблема как ниже — не могу авторизоваться в Дии через Bank lD — ошибка, при этом когда-то давно уже именно с этой карты я заходил без проблем, что изменилось?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 9:15
Доброго дня. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення.
goold111
goold111
11 листопада 2021, 22:17
Артём, Киев
Сколько денег в месяц я могу снимать в банкомате?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 9:14
Доброго дня! Існує обмеження по сумі зняття на добу, яке можна зняти в Ощад 24/7 або чат-боті. Окремого місячного ліміту немає.
zlenkot1205
zlenkot1205
11 листопада 2021, 17:03
Как узнать, выдана ли моя пенсионная карточка по доаеренности?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 листопада 2021, 17:22
Доброго дня! Перевірити, чи отримано картку можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800 або зателефонувати безпосередньо до відділення. Контактні номери є на сайті: https://www.oschadbank.ua/map
Martinova
Martinova
11 листопада 2021, 13:07
Елена, Станица Луганская
.Добрый день. Маме на телефон пришло смс сообщение о получении новой карты. Время получения 15 ноября. Она пожилой человек и не может в данный момент получить карту в связи с тем, что она упала и поломала плечевой сустав. Передвигаться запретили врачи. Есть справка из травматологии и снимки перелома. Скажите возможно перенести получение карты на более позднее время? И будет ли возможность снимать пенсию со старой карты?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 листопада 2021, 14:13
Доброго дня! Після першого січня всі продовжені картки ВПО припинять дію. Змінити дату зустрічі для отримання картки можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
Mahanko
Mahanko
11 листопада 2021, 11:45
Валерий, Кривой Рог
Добрый день! Не могу войти в приложение гос. документов «Дія» через Bank ID, выдает такое сообщение (приведу его ниже)! Я-пенсионер, с проблемами ног, ходить сложно! Как исправить ситуации с этой ошибкой и ввести данные -название населеного пункта не обращаясь лично в отделение?! Или в чем может быть проблема? Ведь у банка все мои данные есть

«Bank ID НБУ
Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє. ({«state»:»err«,»error«:»invalid_mustkey«,»error_description«:»У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє.«,»memberId«:»0003212901«}). Зверніться до Вашого банку»

Мои ПІБ — Маханько Валерій Валентинович
Ощадбанк
Відповідь банку
11 листопада 2021, 12:12
Доброго дня. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення.
goold111
goold111
10 листопада 2021, 22:08
Артём, Киев
Сколько денег можно снять в отделении с карты за день не заказывая предварительно сумму?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 листопада 2021, 8:51
Доброго дня! В межах залишку коштів в касі. Попередньо рекомендуємо уточнити доступну суму в телефонному режимі. Номери телефонів відділень є на сайті: https://www.oschadbank.ua/map
alexsandr1
alexsandr1
10 листопада 2021, 18:35
Александр Николаевич
Дополнительная карта к карте Эл.Пенс.Удостостоверение.

Подскажите, оформить и получить дополнительную карту по доверенности можно в любом банке?
Какой срок действия дополнительной карты?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 листопада 2021, 8:49
Доброго дня! Додаткову картку до ЕПП може оформити виключно власник рахунку. В даному випадку, якщо додаткова картка не оформлена, ви можете зняти кошти з рахунку по довіреності. Довіреній особі необхідно буде звернутись до відділення банку, де відкрито рахунок.
WynakSolomij
WynakSolomij
10 листопада 2021, 17:07
Як мені зайти особистий кабінет як що я закордоном і мені одноразові паролі не приходять
Ощадбанк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 17:24
Доброго вечора. Для входу в особистий кабінет необхідно смс-підтвердження, тому важливо, щоб фінансовий номер був активним. Без підтвердження увійти не вдасться.
kartavenko
kartavenko
10 листопада 2021, 16:58
Елена, Мирноград
Ответ эксперта
Перевірте, будь ласка, ваш тарифний пакет. Це можна зробити через чат-бот (розділ «Мої тарифи») за посиланням нижче, або через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
Спасибо, я переверила: тариф «Мій комфорт»
Комісія за видачу готівкових коштів:
У банкоматах Ощадбанку – 1.00 % плюс 5 грн від суми.
Вопрос: как изменить тариф?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 17:04
Змінити тариф по діючій карті не є можливим. В даному випадку ви можете відкрити новий рахунок з карткою в тарифному пакеті «Моя картка».
kartavenko
kartavenko
10 листопада 2021, 16:47
Елена, Мирноград
Спасибо за оперативный ответ, по вопросу смены тарифа. Однако при первом!!! снятии в банкомате суммы в 10000 начислена комиссия.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 16:55
Перевірте, будь ласка, ваш тарифний пакет. Це можна зробити через чат-бот (розділ «Мої тарифи») за посиланням нижче, або через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
kartavenko
kartavenko
10 листопада 2021, 16:15
Елена, Мирноград
Оформила по совету работника банка «Моя картка» Необходимо: (Безкоштовне зняття готівки у банкоматах та перекази з картки на картку (до 20 000 грн/міс.)

По итогу по этой карте тариф «Мій комфорт»
Комісія за видачу готівкових коштів:
У банкоматах Ощадбанку – 1.00 % плюс 5 грн від суми.

Как сменить тариф? Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 16:34
Доброго дня! По карті «Моя картка» зняття готівки та перекази на картки інших банків без комісії в межах ліміту 20 000 грн./міс. Якщо ліміт по цих операціях вичерпано, зняття готівки буде тарифікуватись 1% + 5 грн., а переказ — 1% від суми. Консультація надана вірно.

Перевірити ваші тарифи та суму, яку використано, можна за допомогою чат-боту: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
goold111
goold111
10 листопада 2021, 16:03
Артём, Киев
При снятии денег в кассе со счета 260 000 грн нужна справка о происхождении денег?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 16:09
Ні, не потрібна.
goold111
goold111
10 листопада 2021, 15:03
Артём, Киев
Пенсионер копил деньги всю жизнь и хранил деньги под матрасом и вложил их в депозит, сумма депозита 1 млн грн. Пенсия 3000 грн банк ведь не устроит такой документ о происхождении денег? Если нету не каких документов то банк получается, просто кидает вкладчика? Так получается?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 15:31
Банк лише виконує вимоги законодавства. Якщо це пенсія, то не проблема взяти довідку в ПФУ.
goold111
goold111
10 листопада 2021, 14:34
Артём, Киев
В случаи если вкладчиком депозита является пенсионер и деньги копились всю жизнь и справки о происхождении денег нету. В этом случаи банк не вернёт деньги?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 14:50
Походження коштів потрібно буде підтвердити документарно, якщо це надходження від ПФУ — відповідним документом від ПФУ.
goold111
goold111
10 листопада 2021, 10:03
Артём, Киев
Могу ли я закрыть счёт с деньгами? И если сумма на счету 1 млн грн то при закрытии счёта банк у меня будет требовать справку о происхождении средств? Сумма попадает под финансовый мониторинг? И если денег пришли с депозита то депозит является подтверждением о происхождении денег?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 12:19
Так, банк може запитати документи, що підтверджують джерело походження коштів, якщо їх не було надано при розміщенні вкладу. Депозит сам по собі не є джерелом походження коштів.
goold111
goold111
10 листопада 2021, 9:59
Артём, Киев
Если деньги прейдут с депозита на карту в сумму 1 млн грн и я буду каждый день снимать с банкомата по 100 000 грн и в течении 10 дней сниму всю сумму. Банк может заблокировать счёт иза фин мониторинга?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 12:24
Банк справді може запитати документи, що підтверджують джерело походження коштів, якщо їх не було надано при розміщенні вкладу.
Voron88
Voron88
10 листопада 2021, 8:42
Елена , Бахмут
Снимала деньги с банкомата 8900 грн, банкомат деньги отсчитал, но так и не выдал. Со счета деньги сразу сняли, но операция была в стадии ожидания (зайдя в Ощад24). После меня на банкомате пытался снять деньги мужчина, сумма 3500 грн, тоже самое- деньги банкомат не выдал.
Сразу же позвонила на горячую линию, так сказали явиться в банк с паспортом и кодом, написать заявление. В течение 30 минут я уже была в банке, написала заявление. Сотрудник банка пояснил, что заявка моя принята и находится в стадии обработки. Вечером повторно зашла на Ощад24 операция также «в режиме ожидания». Вот проснулась ночью, зашла на Ощад24 и пожалуйста «операция выполнена успешно», А денег на счету так и нет!!! Вопрос: через какое время мне ждать возврата средств на мой счёт????????
Ощадбанк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 9:15
Доброго дня! За вашою заявою буде проведено розслідування і здійснено повернення коштів за його результатами. Якщо операція проводилася в банкоматі Ощадбанку, сума повертається одразу після інкасації банкомату.
goold111
goold111
9 листопада 2021, 21:40
Артём, Киев
Можно ли снять деньги со счета который заблокирован банком или же Фин мониторингом?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 9:16
Блокування рахунку обмежує проведення по ньому операцій.
goold111
goold111
9 листопада 2021, 17:26
Артём, Киев
Если деньги придут с депозита на карту и я буду снимать деньги с карты то банк может заблокировать деньги и требовать справку о происхождении денег? Или же при снятии депозитных денег эти деньги под Фин мониторинг не попадают?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 листопада 2021, 12:18
Доброго дня! Так, банк може запитати документи, що підтверджують джерело походження коштів, якщо їх не було надано при розміщенні вкладу.
goold111
goold111
9 листопада 2021, 16:32
Артём, Киев
Сколько максимум банкомат выдают купюр в банкомате за одну операцию снятия?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 16:36
Максимальна кількість купюр за одну операцію — 40.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.45 44.4
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.35 41.85
EUR 43.45 44.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Гаряча лінія Ощадбанку