Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
verabotvinova
verabotvinova
15 грудня 2021, 11:39
как зарегистрироваться в новом мобильном приложении ощад 24/7при эпу, где нет сvc.Раньше была регистрация по логину и паролю, полученному в терминале банка.нужно ди получать логин ипароль новые в банке.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 13:15
Доброго дня! В новому додатку для реєстрації необхідно лише ввести ваш номер телефону, що закріплено за рахунком.
Sokolova2222S
Sokolova2222S
15 грудня 2021, 10:40
Подскажите, пожалуйста, если есть постановление суда остановить все взыскания, банк снимает арест со счета?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 11:50
Доброго дня! До банку має надійти постанова про зняття арешту від виконавця.
Sokolova2222S
Sokolova2222S
15 грудня 2021, 10:35
Здравствуйте! Может ли частный исполнитель заблокировать социальный счёт?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 11:52
Доброго дня! Так, може накласти арешт. В АТ «Ощадбанк» відсутні спеціальні рахунки, призначені виключно для виплати зарахувань заробітної плати/соціальних коштів тощо. Всі рахунки в банку є поточними і допускають зарахування як цільових коштів, так і особистих.
Angelika90
Angelika90
15 грудня 2021, 9:33
Подскажите пожалуйста в чём преимущества нового мобильного приложения
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 10:27
В новому додатку три головні переваги — простота, технологічність та емоція.

У нового додатку простий і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Розробники скоротили кількість дій, які потрібно зробити користувачу для здійснення операцій.

Щодо технологічності, додаток побудовано на платформі Flutter, якою користуються провідні світові компанії — серед них Google, eBay, Tencent. Новий мобільний додаток працює набагато швидше і потужніше.

І третій важливий елемент — емоція. Неможливо не познайомитися з Ощадиком — супер милим персонажем додатку :)

Завантажити можна у App Store: https://apps.apple.com/ua/app/%D0%BE%D1%89%D0%B0%D0%B4/id1571479928?l=uk

Play Market: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.oschadbank.flumo&fbclid=IwAR2le6smEnWQFTEsFv8UNq4ce9wDzjBBOT3Tja2jdyMWFqEqLWjCq-se_Ss

bibigon
bibigon
14 грудня 2021, 18:00
Владимир, Владимир Николаевич
Забыл указать, что меня интересуют возможны ли изменения даты выплат пенсий в 2022 году.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 9:41
bibigon
bibigon
14 грудня 2021, 17:33
Владимир, Владимир Николаевич
Доброго дня!

Скажите пожалуйста, изменятся ли даты получения пенсии для пенсионеров по возрасту, если да, то опубликуйте в ответе очерёдность получения пенсий по категориям пенсионеров.

Заранее благодарен за ответ.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 9:38
Доброго дня! Банк не впливає на дату виплати. Щодо цього питання необхідно звернутись до ПФУ.
tim1488
tim1488
14 грудня 2021, 15:45
tim1488
Добрий день. Не можу пройти ідентифікацію клієнта за допомогою Банк ID… видає помилку. На попередньому тижні все було ОК, а останні дні коїться якась чортівня. Тех підтримка банку в неділю говорила про технічні роботи… Підкажіть, коли нарешті все запрацює.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2021, 17:17
Доброго дня! Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
Vani1998
Vani Зайчковский
14 грудня 2021, 11:07
Здравствуйте можете пожалуйста сказать когда будет снят орест счёта приватный виконавец подал заявку сегодня сколько ждать
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2021, 11:25
Доброго дня! Банк знімає арешт з рахунку, як правило, того ж дня, коли постанова надійшла до банку. В деяких випадках процедура може зайняти два-три дні.
380953909219
380953909219
14 грудня 2021, 10:29
Олена
Здравствуйте, когда банк снимет арест с моих карт? Долг по впровадженню я оплатила ещё в октябре, гос исполнитель вынес постановление о закрытии в провадження и снятии ареста со всех моих счетов 25.10.21, с тех пор в ощадбанк было отправлено исполнителем уже 2 постанови о снятии всех арестов, а воз и ныне там, и не говорите, что и второе постановление к вам не дошло. Бред. Полный беспредел!
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2021, 11:10
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ІПН. Ситуація перевіримо.
igorklm
igorklm
14 грудня 2021, 10:03
Доброго дня.
Протягом 10 днів неможливо згенерувати запит на сертифікат ЕЦП на веб сторінці АТ «Ощадбанк» https://ca.oschadbank.ua.
Яким чином можливо на теперішній час згенерувати нові сертифікати. Термін дії відкритого сертифікату ЕЦП закінчується 20.12.2021.
Прошу надати відповідь найблихчим часом.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2021, 11:06
Доброго дня! Згенерувати ЕЦП можна через чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
19036256
19036256
13 грудня 2021, 18:37
Valentina, Одесса
Добрий день, як онлайн відкрити картку "єПідтримка«для отримання винагороди за вакцінацію.В додатку „Дія“, для такої послуги Ощадбанк відсутній.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2021, 9:32
Доброго дня! На даний момент процедура отримання виплати в процесі розробки. Як тільки отримаємо офіційну інформацію, одразу повідомимо.
West339
West339
13 грудня 2021, 1:53
Інга, Київ
Ідентифікація для здачі іспиту на українську мову виявилась неможливою!
BankID видає помилку:
Код помилки: 400. Опис помилки: Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів ({«state»:«err»,«error»:«invalid_cert»,«error_description»:«Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку".
Тепер я, будучи записана на іспит, не можу авторизуватись і пройти тестування. І навіть не можу увійти у власний кабінет, щоб відмовитись від іспиту. Наслідок — передача І спиту лише через 4 місяці! Дуже дорого коштують збої в роботі системи Ощаду.
Виправити, будь ласка, роботу системи!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 10:49
Доброго дня! Дуже прикро, що склалась так ситуація з іспитом. Справді була наявна тимчасова технічна проблема. Спеціалісти вже працюють над вирішенням ситуації. Просимо вибачення за незручності.
kyryloY
kyryloY
12 грудня 2021, 21:25
Кирило, Київ
Добрий вечір, після погодження на еПідтримку та спроби повторно авторизуватись у додатку Дія видає помилку авторизації.
При спробі авторизуватись на сайті ПФУ за допомогою BankID видає помилку:
Код помилки: 400. Опис помилки: Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів ({«state»:«err»,«error»:«invalid_cert»,«error_description»:«Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку.
Буду вдячний за допомогу.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 10:41
Доброго дня! Це тимчасова технічна проблема. Спеціалісти вже працюють над вирішенням ситуації. Просимо вибачення за незручності.
Andrew11123
Andrew11123
12 грудня 2021, 20:40
Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів ({«state»:«err»,«error»:«invalid_cert»,«error_description»:«Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку.
Доброго вечора, раніше заходив без проблем в дію, тільки поміняв картку і появилася проблема. Буду вдячний за допомогу.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 10:41
Доброго дня! Це тимчасова технічна проблема. Спеціалісти вже працюють над вирішенням ситуації. Просимо вибачення за незручності.
nmalikov433
nmalikov433
12 грудня 2021, 15:17
Николай
Добрый вечер. Обращается к Вам переселенец из зоны ООС Маликов Николай Иванович. Для входа в портал ПФУ я использовал систему НБУ Bank ID. До этого момента система работала нормально, но сегодня я не смог попасть в свой личный кабинет ПФУ, все время происходил сбой в системе и мне приходило такое сообщение: Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів ({«state»:«err»,«error»:«invalid_cert»,«error_description»:«Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку. Буду Вам благодарен за устранение этой ошибки, чтобы я мог без проблем заходить в свой личный кабинет ПФУ.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 10:41
Доброго дня! Це тимчасова технічна проблема. Спеціалісти вже працюють над вирішенням ситуації. Просимо вибачення за незручності.
konviol
konviol
11 грудня 2021, 15:54
Костянтин
Доброго дня. Не працює веб банкінг ощад 24. Не можливо здійснити вхід ні у додатку на смартфоні, ні з ноутбука через браузер. Можете сказати коли ощад 24 запрацює? Дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 10:43
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, яка саме помилка виникає при вході? Будемо дуже вдячні за детальний опис.
Lena55555
Lena55555
11 грудня 2021, 7:08
Елена
Добрый день
Подскажите, если я потеряла логин, пароль для входа в Ощад 24/7.
Можно новый получить, позвонив в банк?
Или только получать в банкомате Ощадбанк, как это было в первый раз?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 10:45
Доброго дня! Якщо реєстрацію ви створювали по ЕПП, то отримати новий логін та пароль можна лише в будь-якому банкоматі чи терміналі Ощадбанку. Якщо ж реєстрація була створена по звичайній карті (не ЕПП), або у вас є інші картки відкриті в межах області, можна зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800, закрити минулу реєстрацію та створити нову у додатку.
melnycky
melnycky
10 грудня 2021, 22:22
Помилка при авторизації на порталі «Дія»
Авторизація в додатку «Дія» проходить успішно, а при авторизації на порталі «Дія» з викристанням BankID — Ощадбанк:

Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів ({«state»:«err»,«error»:«invalid_cert»,«error_description»:«Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 10:40
Доброго дня! Це тимчасова технічна проблема. Спеціалісти вже працюють над вирішенням ситуації. Просимо вибачення за незручності.
Nastia9076
Nastia9076
10 грудня 2021, 17:32
Добрый день!

Возможно ли в банке обменять доллары старого образца (после 1996 года выпуска) на нового? Взымается ли за это комиссия?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 10:38
Доброго дня! Банк приймає для здійснення валютно-обмінної операції іноземну валюту будь-якого року випуску, при умові що валюта є законним платіжним засобом на території відповідної іноземної держави та не вийшла з обігу.
380993643918
380993643918
10 грудня 2021, 15:35
Вячеслав, Донецк
Забыл пароль от личного кабинета ощад24 и срок действия карточки истек не могу зайти что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 16:09
Доброго дня!

Якщо у вас більше немає активних карт Ощадбанку, реєстрація автоматично закривається. Після отримання нової картки ви можете зареєструватись знову та продовжити користування Ощад 24/7.

Якщо ж у вас є ще хоча б одна активна картка зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. Оператор перевірить ситуацію предметно. На сайті можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Всі курси банку