Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Luda77
Luda77
10 вересня 2019, 20:56
Я хочу поскаржитися. Моєму обуренню немає меж! У квітні цього року оформила картку киянина (соціальну) для проїзду у транспорті, це принципово! Не підключала свідомо ніякі послуги, бо точно не планувала користуватися нею як платіжною картою. У серпні почали виникати труднощі з проїздом у метро, пише, що картка недійсна або заблокована. Мене направили у сервісний центр. Я поїхала, там дали номер телефону ГІОЦ, сказали звернутися туди. В ГІОЦ перевірили і сказали, що заблокував картку банк. Причина невідома. Я йду в банк і там -о, диво- мені повідомляють, що є заборгованість! Звідки? Мені кажуть: можливо, вашою карткою хтось скористався? Хто? Мені самій цікаво? Сказали: нічого не буде, треба сплатити заборгованість. І тут- увага- сюрприз: заборгованість складає аж 3 гривні!!! ОЩадбанк, не знущайтеся з людей з обмеженими можливостями! Я використала масу свого часу, коштів (точно не три гривні!), саме головне — сили і нервів! І це ще не все: банк картку розблокував, але ГІОЦ розблокує її тільки через три дні. У мене виникає питання: чому не можна налагодити нормально роботу? Саме дивне будо запитання в Ощаді: чому ви вирішили, що це банк заблокував? І дійсно! Як я могла це взнать? Хіба у Вас у компі мало інформації? До речі, мені сказати, що надходжень не було на картку, а заборгованість є. Сказали, що хтось міг просто перевіряти баланс. Хіба таке може бути? Зовсім за дуреп людей маєте?
Ощадбанк
Відповідь банку
11 вересня 2019, 12:28
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Для перевірки ситуації по вашій картці, ви можете звертатись до контакт-центру банку: 0800-210-800.

Коментарі - 1

+
0
Luda77
Luda77
11 вересня 2019, 12:52
#
Дякую Вам дуже за відповідь.
Тобто, якщо виникають такі ситуації, я повинна телефонувати до контакт-центру?
Але питання в тому: як могла взагалі виникнути така ситуація, якщо я точно знаю, що не перевіряла баланс картки, бо ніколи її не поповнювала? Де логіка?
Це не моя провина, що три тижні змушена платити за проїзд, та ще й отримала нервовий стрес!
У відділенні банку не могли назвати адресу, де була, начебто, здійснена операція. Таке можливо?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Всі курси банку