×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт

- Luda77
- 10 вересня 2019, 20:56
Я хочу поскаржитися. Моєму обуренню немає меж! У квітні цього року оформила картку киянина (соціальну) для проїзду у транспорті, це принципово! Не підключала свідомо ніякі послуги, бо точно не планувала користуватися нею як платіжною картою. У серпні почали виникати труднощі з проїздом у метро, пише, що картка недійсна або заблокована. Мене направили у сервісний центр. Я поїхала, там дали номер телефону ГІОЦ, сказали звернутися туди. В ГІОЦ перевірили і сказали, що заблокував картку банк. Причина невідома. Я йду в банк і там -о, диво- мені повідомляють, що є заборгованість! Звідки? Мені кажуть: можливо, вашою карткою хтось скористався? Хто? Мені самій цікаво? Сказали: нічого не буде, треба сплатити заборгованість. І тут- увага- сюрприз: заборгованість складає аж 3 гривні!!! ОЩадбанк, не знущайтеся з людей з обмеженими можливостями! Я використала масу свого часу, коштів (точно не три гривні!), саме головне — сили і нервів! І це ще не все: банк картку розблокував, але ГІОЦ розблокує її тільки через три дні. У мене виникає питання: чому не можна налагодити нормально роботу? Саме дивне будо запитання в Ощаді: чому ви вирішили, що це банк заблокував? І дійсно! Як я могла це взнать? Хіба у Вас у компі мало інформації? До речі, мені сказати, що надходжень не було на картку, а заборгованість є. Сказали, що хтось міг просто перевіряти баланс. Хіба таке може бути? Зовсім за дуреп людей маєте?
Відповідь банку
11 вересня 2019, 12:28
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Для перевірки ситуації по вашій картці, ви можете звертатись до контакт-центру банку: 0800-210-800.
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||