Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
va8ler
va8ler
29 грудня 2021, 15:58
Почему у меня «тимчасово заблоковани средства?» Что с этим делать, когда перевод нужно сделать сейчас? Это вообще уберётся? До оператора не дозвониться. И лимит! я его убрала, тогда почему он все еще стоит?!
Ощадбанк
Відповідь банку
29 грудня 2021, 17:24
Доброго дня! При проведенні будь-якої банківської операції сума спочатку блокується на вашому рахунку, а потім списується. Якщо ви бачите суму коштів як тимчасово заблоковану, це означає, що операція в процесі обробки і потрібно трошки зачекати.

Рекомендуємо залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok та уточнити в оператора щодо ліміту.
West339
West339
29 грудня 2021, 1:25
Інга, Київ
Коли БанкID ощадбанку працюватиме як всі банки? Це в же поза здоровым глуздом, неможливо пройти ідентифікацію на Дії та інших державних сервісах. І це може тривати тижнями…
Ощадбанк
Відповідь банку
29 грудня 2021, 9:40
Доброго дня! Зорієнтуйте, будь ласка, яка помилка виникла при авторизації?
svetabogg
svetabogg
28 грудня 2021, 22:24
Светлана , Киев
На карту Ощадбанка я получаю выплаты по безработице от службы занятости. Карта специально открыта для этих выплат. Поясните пожалуйста, почему выплата поступает на карту по прошествии нескольких дней после зачисления её на счёт. Из последнего: сегодня, 28 декабря на карту зашли деньги, а в истории написано, что зачисление произошло ещё 23 декабря. Т.е. деньги зашли на карту на шестой день после поступления, на счёт. Помогите разобраться.
Ощадбанк
Відповідь банку
29 грудня 2021, 9:40
Доброго дня!

Міжбанківський переказ може виконуватись термін до трьох операційних днів, цей період регламентовано ЗУ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні».

В даному випадку 25, 26 та 27 грудня не є операційними днями.
verasmel
verasmel
28 грудня 2021, 19:49
Вера Григорьевна, г.Луганск.
Добрый день. С 24 декабря 2021 г. невозможно зайти на сайт Веб-банкинга Ощадбанка. Сообщение об ошибке выглядит так: «Не удаётся установить соединение с сайтом.Превышено время ожидания ответа от сайта online.oschadbank.ua. Попробуйте сделать следующее:
• Проверить, есть ли подключение к интернету.
• Проверить настройки прокси-сервера и брандмауэра.
• Выполните диагностику сети»
Все проверили, выполнили диагностику, В настройках проблем нет. С другими сайтами так же нет проблем. Когда будет исправлена ошибка на Вашем сайте?

Ощадбанк
Відповідь банку
29 грудня 2021, 11:44
Доброго дня! Сервіс на даний момент працює в штатному режимі. Зверніться, будь ласка, до вашого провайдера, аби уточнити, аби перевірити, чи є проблема з доступом до ресурсу. Будемо вам вдячні за зворотний зв'язок.
Maria1951
Maria1951
28 грудня 2021, 15:56
Марія, Львів
Добрий день. У мене були заблоковано пенсійний рахунок приватним виконавцем. Це питання вже вирішено і закрито провадженя лист з закритям виконавцем було надіслано 15.11 та повторно 10.12. На гарячій лініі мені сказали що арешт був знятий 22.11 але того ж дня накладений інший але ким мені невідомо так як інших виконавчих проваджень у мене нема і банку я теж нічого уже невина так як кредитний ліміт який у мене був уже також закритий. Тож чому досих пір банк нерозблокував мені рахунки і карточку???
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 16:08
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ІПН. Ситуацію перевіримо.
ychik78
ychik78
28 грудня 2021, 12:49
Александр, Луганск
Добрый День! Скажите Пожалуйста, можно ли в терминале ИПТ Ощадбанка, пополнить карту, по номеру карты? Спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 14:15
Доброго дня! Так, звичайно. Поповнення можна здійснити як за наявності картки, так і без наявності — за номером картки.
shnlvc
shnlvc
28 грудня 2021, 9:20
Здравствуйте. В 2017 году был открыт счет и получена карточка, а также был открыт депозит сроком на 1 год. Срок действия карточки истек. Могу ли я в отделении банка лично получить какой-либо документ (выписку), подтверждающий мою личность?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 10:34
Доброго дня! Банк не видає документи, що підтверджують особу. Якщо вам необхідно отримати інформацію по депозитному рахунку, ви можете звернутись до відділення банку з паспортом та ІПН.
Vovan7878
Vovan7878
27 грудня 2021, 23:07
Добрый вечер, не могу оформить карточку е.пидтримка, при заказе карточки пишет неизвестная ошибка. На гарячую линию звонил раз 6 нечем помочь не смогли.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 10:28
Доброго дня. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
svetlana36113
svetlana36113
27 грудня 2021, 16:06
В новом мобильном приложении ощадбанк при выполнении операции по переводу денег с карты на карту пишет ошибка сервера. Что это и как исправить?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 10:32
Доброго дня. Перегляньте, будь ласка, ваші приватні повідомлення.
Vani1998
Vani Зайчковский
27 грудня 2021, 13:00
Иван
Здраствуйте не могут розблокирован счёт постоновлния прийшло до банку20.12.21 и нету никаких результатов в чому проблема. Мне прийшло смс от ОЩАДБАНК что сума аресту зменшена на карте баланс 1.52 коп пошёл в оделений говорять прийдете завтра что би установити пин код пришёл на следующий день сказали что ничего не розблакировано и сума аресту не зменшенно
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 12:20
Доброго дня. Відповідь надіслали в приватні повідомлення.
nad2021
nad2021
25 грудня 2021, 20:56
Надежда, Луганск
В течение 24 и 25 декабря пыталась зайти на сайт Веб-банкинга Ощадбанка. Сообщение об ошибке выглядит так: «Время ожидания соединения истекло.
При соединении с online.oschadbank.ua произошла ошибка.
Возможно, сайт временно недоступен или перегружен запросами. Подождите некоторое время и попробуйте снова.» Проблем с другими сайтами нет. Когда ошибка будет исправлена?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 10:26
Доброго дня. На даний момент сайт працює в штатному режимі. Якщо проблема актуальна, напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення.
werd
werd
25 грудня 2021, 14:02
Людмила, Харьков, Харьковская обл.
В продолжении ощад24/7 нет пункта открыть карту єПідтримка, только открыть депозит, добавить карту другого банка и заказ справки
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 10:22
Доброго дня. Справді існувала така тимчасова технічна проблема, перепрошуємо за незручності. На даний момент сервіс працює в штатному режимі.
03092020nadiyA
03092020nadiyA
25 грудня 2021, 12:46
Надія
Як вже впродовж тижня не можу оформити картку епідтримка. У додатку в принципі немає цієї опцїї. Дайте, будь ласка, відповідь у чому проблема. І коли вона буде вирішена?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 10:22
Доброго дня. Справді існувала така тимчасова технічна проблема, перепрошуємо за незручності. На даний момент сервіс працює в штатному режимі.
ralex25
Александр Яковлевич
25 грудня 2021, 10:59
Александр, Днепропетровск
Доброго дня!
ПОЧЕМУ повторные обращения от 31.10.2021г, 09.12.2021, 13.12.2021, 16.12.2021, 23.12.201г. на адрес электронной почты contact-centre@oschadbank.ua по вопросу отказа в идентификации через Систему BankID НБУ (Ошибка № 400 на сайте) не рассмотрена, проблема не решена.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 9:36
Доброго дня! За вашим зверненням на форум Мінфіну від 31 жовтня, на жаль, не отримали необхідної інформації для перевірки ситуації. Пишемо вам в приватні повідомлення для уточнення.
sonick4
sonick4
25 грудня 2021, 2:07
Мій комфорт — кредитка. 1. Чи береться комісія за зберігання? 2. Якщо я заблокую картку комісія буде за заблоковану картку, її зберігання? 3. СМС чи Вайбер інформування: чи стягується плата за кредитку, якщо повідомлення узагалі не надходять?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 10:16
Доброго дня! По карті «Моя кредитка» не тарифікується ні зберігання, ні обслуговування, ні смс-інформування. Комісії за блокування картки немає, розблокування — 30 грн., якщо картку було заблоковано через контакт-центр або відділення, або 20 грн., якщо картку було заблоковано в системі онлайн-банкінгу.
11011956
11011956
24 грудня 2021, 20:21
Татьяна, Донецк
Здравствуйте, мою пенсионную карточку автоматически не перезапустили, позвонила на горячую линию Ощадбанка внятно причину не объяснили, почему по телефону горячей линии не принимают заказ на перезапуск новой пенсионной карточки? Поехать в Ощадбанк нет возможности.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 10:06
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, ваше ПІБ та номер телефону нам в приватні повідомлення. Перевіримо інформацію та надамо зворотний зв'язок.
snhih
snhih
24 грудня 2021, 15:02
Что делать если потерял CVC2 карты еПидтрымка?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 10:19
Доброго дня. CVV2-код можна відновити за допомогою додатку. Натискаєте на картку на головній сторінці, далі розділ «Інформація» і пункт «CVV2-код — Отримати в СМС».
krushkovanataly
krushkovanataly
24 грудня 2021, 8:51
Добрый день! Пытаюсь открыть картку е підтримка в приложении Ошад24/7, но нет функции добавить картку( в верхнем правом углу нажала +). Может старая версия приложения? Пыталась найти новую, но ничего нет… Какая должна быть версия? И как открыть карточку???
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2021, 10:32
Доброго дня! Це тимчасова технічна проблема. Вже працюємо над її вирішенням. Перепрошуємо за незручності. Як тільки вирішимо питання, одразу повідомимо.
555wua
555wua
24 грудня 2021, 7:28
Нет доступа к сайту ощад 24
Не удаётся установить соединение с сайтом.
Превышено время ожидания ответа от сайта online.oschadbank.ua.
Попробуйте сделать следующее:

Проверить, есть ли подключение к интернету.
Проверить настройки прокси-сервера и брандмауэра.
Выполните диагностику сети
1. Подключение к интернету доступно поскольку сообщение о произошедшей ошибке, смог написать на сайт поддержки);
2. В настройки прокси-сервера и брандмауэра доступ к Вашему сайту открыт, поскольку могу зайти на главную страницу сайта Ощадбанка;
3. Диагностика сети выполнена и выдано сообщение следующего содержания:
«Параметры компьютера настроены правильно, но устройство или ресурс (online.oschadbank.ua) не отвечает»
Следственно, я хотел бы узнать в чем причина не возможности ответа «по-видимому» Вашего ресурса, и как скоро появится возможность зайти в свой личный кабинет.
Заранее, спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2021, 10:30
Доброго дня! Зараз сайт працює в штатному режимі. Якщо проблема актуальна, спробуйте, будь ласка, використати інший браузер, інший пристрій або мобільний додаток.
ohupalo
ohupalo
24 грудня 2021, 0:22
Добрий день! Я намагаюсь ідентифікуватись з BankID на сайті id.gov.ua. В день вдалось без проблем, а зараз наступна помилка після того як ввела пароль:

Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів ({«state»:«err»,«error»:«invalid_cert»,«error_description»:«Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів»,«memberId»:«000#########»}). Зверніться до Вашого банку

Як вирішити проблему?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2021, 10:27
Доброго дня! Працюємо над вирішенням ситуації. Перепрошуємо за незручності. Спробуйте, будь ласка, авторизуватись пізніше.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Всі курси банку