×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 3
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
Я сплатила 11.02.2019 через термінал Ощадбанку комунальний платіж за електроенергію в «Київські енергетичні послуги». Сама я реквізити не заповнювала, просто вибрала це підприємство з переліку в розділі комунальних платежів. При цьому мені допомагала адміністратор.
Платіж не дійшов. В квітанції з терміналу зазначені назва і рахунок отримувача, а банк — ні. Дуже схоже, що в системі була невірно занесена інформація щодо цього нового підприємства і платежі не доходять. До речі, через кілька днів після платежу, в іншому відділенні Ощадбанка я чула, як адміністратор пояснювала клієнтам, що наразі через термінал оплату на рахунок «Київські енергетичні послуги» проводити неможливо.
В відділенні, де я провела оплату, відмовились перевірити стан цієї транзакції і відмовились взяти заяву-претензію щодо перевірки, чи були відправлені ці гроші одержувачу — стали вимагати 150 грн. за розслідування спірних операцій.
Я залишила через телефонну Гарячу лінію скаргу, але проблема залишилась. Як перевірити стан цієї транзакції і як зробити, щоб кошти були відправлені одержувачу?
Чи правомірно, що за перевірку, куди зникли мої гроші, з мене вимагають 150 грн.?
Рекомендуємо звернутись до відділення банку, де виконували платіж, та написати заяву на повернення коштів.
Ви не зобов'язані сплачувати кошти в даному випадку, при написанні даної заяви.