Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Dashka228
Dashka228
17 грудня 2021, 22:47
Дарина
Доброго времени суток, подскажите пожалуйста, как можно узнать, от кого пришли деньги на карту Ощадбанка? Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 15:03
Доброго дня! Якщо відправлення було з картки Ощадбанку, в Ощад 24/7 вам буде відображатись ім'я та перша літера прізвища відправника. Якщо переказ з картки іншого банку — така можливість відсутня.
Andrejrom
Andrejrom
17 грудня 2021, 21:01
Снимается ли плата за обслуживание зарплатой карты если этой картой уже давно не пользуюсь а счёт не закрыт?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 12:39
Доброго дня!

1. Потрібно перевірити, чи існує за рахунками за вашим зарплатним проектом щомісячна комісія та чи підключено смс-банкінг. Це можна зручно зробити через бот з Telegram/Messenger, розділ «Мої тарифи»: https://www.oschadbank.ua/ua/chat або за номером телефону 0-800-210-800.

2. Комісія за обслуговування неактивного рахунку — списується, якщо протягом року і більше не проводилось жодного списання та/або зарахування коштів. Для того, аби уникнути списання комісії за осблуговування неактивного рахунку, достатньо хоча б один раз протягом року провести будь-яку операцію переказу, оплати чи поповнення.
Комісія становить 100 грн/місяць. У випадку, коли залишок коштів на рахунку менше встановленого тарифу, комісія списується в межах залишку на рахунку («в мінус» не зараховується).

aprell
aprell
17 грудня 2021, 19:21
Добрый вечер, не могу оновили сертифікат ключа КЕП для роботи з CorpLight. Не работают ссылки. Уже несколько дней. Через два дня истекает срок сертификата.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 10:57
Доброго дня! На даний момент справді існують технічні складнощі в роботі сервісу для оновлення сертифікату ключа КЕП. Вже працюємо над відновленням роботи. Для оновлення сертифікату ключа зверніться, будь ласка, до відділення банку, де відкрито ваш рахунок. Перепрошуємо за незручності.
Alekskokos99
Alekskokos99
17 грудня 2021, 19:10
Добрый вечер.Уже длительное время не получается войти в личный кабинет через Googl Chrom, что случилось?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 12:44
Доброго дня! На даний момент веб-версія працює в штатному режимі. Якщо проблема із входом ще актуальна, напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення, яка саме помилка виникає. Будемо вам вдячні.
Jzjzjsh
Jzjzjsh
17 грудня 2021, 18:06
Геннадий
Здравствуйте нужно ли доверительному лицу в филиале банка предоставлять мои данные идентификационный, и паспорт, и справку переселенца?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 10:54
Доброго дня! Довірена особа звертається зі своїм паспортом, ідентифікаційним кодом та довіреністю. Якщо довірена особа буде відкривати рахунок як клієнту ВПО, необхідно буде також надати довідку переселенця.
lovedima77
lovedima77
16 грудня 2021, 19:01
Дмитрий, Александрия
добрый день, могу ли я погасить долг на счете ощад с другого счета тогоже банка через горячую линию?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 грудня 2021, 9:12
Доброго дня! Контакт-центр не проводить переказів. Ви можете поповнити рахунок іншої особи за номером картки або рахунку.
Kostryukova
Светлана Кострюкова
16 грудня 2021, 16:05
Здравствуйте. Почему не работает личный кабинет Ощад 24? И как долго это будет?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 грудня 2021, 17:41
Доброго дня! Додаток працює в штатному режимі. Уточніть, будь ласка, яка саме проблема виникла?
TT747
TT747
16 грудня 2021, 10:54
Добрый день.Суть вопроса.Я Нагорный Сергей Александрович в начале октября 2021 года обратился в отделение по адресу г.Киев ул энтузиастов 11 с просьбой перевыпуска карты киевлянина так как срок действия имеющейся карты заканчивался.Мою заявку приняли сказали в течение двух недель ждите смс. Прошло 3 недели я повторно обратился мне сказали что данные паспорта не совпадают т.к. была замена на айди карту и отправили в собес. На следующий день в собесе я этот вопрос решил и опять обратился в отделение банка. Предложили подождать ещё 2 недели. Смс опять не пришло я снова приехал в отделение.Никакой информации не получил только какие-то отговорки ждите… сегодня по прошествии ещё 3 недель снова обратился! Информации 0 карту старую заблокировали денежными средствами пользоваться не могу ездить в транспорте не могу от работников отделения информацию получить так же невозможно они не знают… Подскажите пожалуйста как возможно решить этот вопрос?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 грудня 2021, 11:04
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваш номер телефону. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
West339
West339
16 грудня 2021, 0:32
Інга, Київ
Доброго дня. Досі не працює BankID, видає помилку:
Код помилки: 400. Опис помилки: Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів ({«state»:«err»,«error»:«invalid_cert»,«error_description»:«Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку".
Виправте, будь ласка, ситуацію.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 грудня 2021, 9:13
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Спеціалісти вже працюють над вирішенням ситуації.
kocheg62
kocheg62
15 грудня 2021, 19:31
Здравствуйте.Будут ли продлены епп для впл до 01 04 2022?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 грудня 2021, 9:11
Доброго дня! Так, банк справді продовжив дію карток для ВПО до 31 березня 2022 року. Тобто картки Ощаду для внутрішньо переміщених осіб, які обслуговуються за тарифним пакетом «Мій рахунок» і термін дії яких вже завершився або мав завершитись до кінця березня наступного року, не будуть блокуватись до 1 квітня 2022 року. Рішення про продовження дії цих карток ухвалено востаннє.

Банк продовжує перевипускати картки за графіком та доставляє їх до своїх відділень. Якщо ви отримали SMS від Ощадбанку, то перевипущена картка вже у відділенні.

Отримати картку без черг можна через реєстрацію в електронній черзі за посиланням: https://bit.ly/3yv4BQH
07301888
07301888
15 грудня 2021, 17:20
Василь
При входе в дию пишет Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: Щось пішло не так. Спробуйте пізніше або зверніться на Контакт центр банку ({«state»:«err»,«error»:«unexpectedError»,«error_description»:«Щось пішло не так. Спробуйте пізніше або зверніться на Контакт центр банку»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 17:44
Доброго дня! Для уточнення пишемо в особисті повідомлення.
Vani1998
Vani Зайчковский
15 грудня 2021, 16:00
Здравствуйте ваши фахивцы сказали что звяжуться со мной Я указал номер тел и некто не позвонил
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 17:30
Доброго дня! Вчора надали вам зворотний зв'язок з приводу арешту рахунку в приватні повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
verabotvinova
verabotvinova
15 грудня 2021, 11:39
как зарегистрироваться в новом мобильном приложении ощад 24/7при эпу, где нет сvc.Раньше была регистрация по логину и паролю, полученному в терминале банка.нужно ди получать логин ипароль новые в банке.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 13:15
Доброго дня! В новому додатку для реєстрації необхідно лише ввести ваш номер телефону, що закріплено за рахунком.
Sokolova2222S
Sokolova2222S
15 грудня 2021, 10:40
Подскажите, пожалуйста, если есть постановление суда остановить все взыскания, банк снимает арест со счета?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 11:50
Доброго дня! До банку має надійти постанова про зняття арешту від виконавця.
Sokolova2222S
Sokolova2222S
15 грудня 2021, 10:35
Здравствуйте! Может ли частный исполнитель заблокировать социальный счёт?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 11:52
Доброго дня! Так, може накласти арешт. В АТ «Ощадбанк» відсутні спеціальні рахунки, призначені виключно для виплати зарахувань заробітної плати/соціальних коштів тощо. Всі рахунки в банку є поточними і допускають зарахування як цільових коштів, так і особистих.
Angelika90
Angelika90
15 грудня 2021, 9:33
Подскажите пожалуйста в чём преимущества нового мобильного приложения
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 10:27
В новому додатку три головні переваги — простота, технологічність та емоція.

У нового додатку простий і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Розробники скоротили кількість дій, які потрібно зробити користувачу для здійснення операцій.

Щодо технологічності, додаток побудовано на платформі Flutter, якою користуються провідні світові компанії — серед них Google, eBay, Tencent. Новий мобільний додаток працює набагато швидше і потужніше.

І третій важливий елемент — емоція. Неможливо не познайомитися з Ощадиком — супер милим персонажем додатку :)

Завантажити можна у App Store: https://apps.apple.com/ua/app/%D0%BE%D1%89%D0%B0%D0%B4/id1571479928?l=uk

Play Market: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.oschadbank.flumo&fbclid=IwAR2le6smEnWQFTEsFv8UNq4ce9wDzjBBOT3Tja2jdyMWFqEqLWjCq-se_Ss

bibigon
bibigon
14 грудня 2021, 18:00
Владимир, Владимир Николаевич
Забыл указать, что меня интересуют возможны ли изменения даты выплат пенсий в 2022 году.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 9:41
bibigon
bibigon
14 грудня 2021, 17:33
Владимир, Владимир Николаевич
Доброго дня!

Скажите пожалуйста, изменятся ли даты получения пенсии для пенсионеров по возрасту, если да, то опубликуйте в ответе очерёдность получения пенсий по категориям пенсионеров.

Заранее благодарен за ответ.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 9:38
Доброго дня! Банк не впливає на дату виплати. Щодо цього питання необхідно звернутись до ПФУ.
tim1488
tim1488
14 грудня 2021, 15:45
tim1488
Добрий день. Не можу пройти ідентифікацію клієнта за допомогою Банк ID… видає помилку. На попередньому тижні все було ОК, а останні дні коїться якась чортівня. Тех підтримка банку в неділю говорила про технічні роботи… Підкажіть, коли нарешті все запрацює.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2021, 17:17
Доброго дня! Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
Vani1998
Vani Зайчковский
14 грудня 2021, 11:07
Здравствуйте можете пожалуйста сказать когда будет снят орест счёта приватный виконавец подал заявку сегодня сколько ждать
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2021, 11:25
Доброго дня! Банк знімає арешт з рахунку, як правило, того ж дня, коли постанова надійшла до банку. В деяких випадках процедура може зайняти два-три дні.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку