Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Olga19532021
Olga19532021
25 січня 2022, 10:03
Здравствуйте, на пенсионную карту можно подучить є підтримку?

Я пытаюсь открыть карту в приложении, нету пункта создать карту.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 січня 2022, 11:12
Доброго дня! Ні, на пенсійну картку немає такої можливості. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо ситуацію із випуском картки Є-підтримка.
5308517068
Антоніна Ясенок
25 січня 2022, 9:47
Антоніна, Суми
Доброго дня! В мобільному додатку Ощад 24\7 неможливо створити картку е-підтримка. При натисканні на + справа вгорі в випадаючому меню відсутній пункт «створити».Моя версія програми — 1.50.4630
Ощадбанк
Відповідь банку
25 січня 2022, 9:56
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
Tetyana27
Tetyana27
24 січня 2022, 23:36
Корда можно будет получить карточку е-Підтримка «физически»(пластиковую карту) в отделении банка?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 січня 2022, 9:18
Доброго дня! Випуск пластикових карткок Є-підтримка не передбачено. Цифрову картку можна токенізувати, або використати її реквізити для оплати в Інтернеті.
Oksanaa21
Oksanaa21
24 січня 2022, 14:48
Доброго дня.Чому мені не відкривається картка єпідтримка в ощад24, вибиває «невідома помилка»?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 січня 2022, 15:09
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
Mishkina
Mishkina
24 січня 2022, 14:28
Ольга, Мариуполь
Был перевод на карту. Мне пришло сообщение — 145.00 uah p24 cr md ua Увага, ви не можете виконати операцiю. И денег на счету нет. Что это значит? Почему денег нет ни у меня, ни у отправителя? Куда они делись?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 січня 2022, 15:06
Доброго дня! Якщо надійшло повідомлення з текстом «Увага, ви не можете виконати операцiю» — отже кошти не були списані з вашого рахунку. Для детальної перевірки ситуації зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800.
07490114
Руслан Некрутенко
24 січня 2022, 13:40
Руслан, Киев
Добрый день!
Скажите, пожалуйста, я в ноябре заказывал выпуск Муниципальной карты (г.Киев).
Мне сообщили, что даже если я её не заберу, то я должен банку заплатить 120 гривен за обслуживание данной карты.
А какое может быть обслуживание, если я фактически за картой не явился? Или меня будут с собаками разыскивать, чтобы я забрал карту?
А если я заберу карту, то я должен буду эти 120 гривен заплатить не со дня, когда я карту забрал в отделении и активировал, а со дня её выпуска.

Ведь оформление и выпуск карты — бесплатны.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 січня 2022, 13:59
Доброго дня! Відповідно до діючих тарифів комісія за обслуговування картки виставляється по рахунку одразу ж після її замовлення, оскільки якщо клієнт підтверджує замовлення картки, то він погоджується з умовами її обслуговування.
Davidova1303
Davidova1303
22 січня 2022, 23:32
Здравствуйте, почему мне закрыли карту Ощадбанка, если их переселенцам продлили до 31 марта???
Ощадбанк
Відповідь банку
24 січня 2022, 9:33
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для перевірки ситуації. Продовжено лише картки, що було відкрито як рахунок ВПО із відповідним підтверджуючим документом.
vktorjantjuk
vktorjantjuk
22 січня 2022, 23:01
Чому не можна розрахуватися карткою єПідтримка? Видає помилку.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 січня 2022, 9:32
Доброго дня! Потрібно предметно перевірити причину відхилення операції. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800.
anna1704
anna1704
22 січня 2022, 20:27
д.вечер уже 22 число а у меня до сих пор нет пенсии, обычно 10 числа приходит. это уже слишком!
Ощадбанк
Відповідь банку
24 січня 2022, 9:31
Доброго дня! Банк не затримує виплати. Після перерахунку коштів відповідною організацією вони відображаються на балансі рахунку.
Davidova1303
Davidova1303
22 січня 2022, 13:23
Почему мне закрыли карту в январе, их же продлили всем до апреля???
Ощадбанк
Відповідь банку
24 січня 2022, 9:30
Доброго дня! Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для перевірки ситуації. Продовжено лише картки, що було відкрито як рахунок ВПО із відповідним підтверджуючим документом.
Dmitrij8787
Dmitrij8787
21 січня 2022, 15:09
Доброго дня! Чому не відкривається карта єпідтримка? Пише «невідома помилка»
Ощадбанк
Відповідь банку
21 січня 2022, 16:03
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо ситуацію та надамо зворотний зв'язок.
NataGasay
Наталія Гасай
21 січня 2022, 13:02
Наталія, Харьков
Мне необходимо получить справку — довідка щодо невикористання наймачем житлових чеків для приватизації державного житлового фонду (права на приватизацію житла). До 2002 года была прописана в с. Староверовка, Нововодолажский район Харьковская обл.В какое отделение обращаться для получения справки
Ощадбанк
Відповідь банку
21 січня 2022, 16:13
Доброго дня! Для отримання довідки про використання/невикористання житлових чеків необхідно звернутись до найближчого центрального відділення за місцем (місцями) реєстрації з 1993 року з паспортом. Потрібно документально підтвердити, що за адресою, по якій потрібна довідка, було зареєстровано місце проживання за певний період. Ця інформація, як правило, зазначається в паспорті. Якщо в паспорті немає такої інформації за певний період, потрібно буде надати інший офіційний документ, що підтвердить таку інформацію, наприклад довідка з ЖЕКу про місце проживання за той період.

За необхідності, адресу найближчого відділення можна уточнити за номером телефону 0-800-210-800.
indigo30
indigo30
21 січня 2022, 11:46
Добрый день, подскажите, как быть в следующей ситуации, а именно, пенсионерка, проживающая в днр, и у неё пенсионная карточка не перевыпустилась автоматически, как у всех… Она звонила на горячую линию линию и ей сказали, что у неё нет новой карточки. Что ей делать? Можно ли заказать карточку, не приезжая в отделение банка, а например, через личный кабинет, а уже потом ехать и забирать?
Ощадбанк
Відповідь банку
21 січня 2022, 12:09
Доброго дня! Замовити картку дистанційно можливо за два місяці до закінчення терміну і протягом одного місяця після. Якщо цей термін вичерпано, необхідно звернутись до відділення.
chedrinrat
Максим Мищенко
21 січня 2022, 11:22
Максим, Харків
Доброго дня!
Знімав гроші(5 грудня) у банкоматі(не Ощадбанку), банкомат гроші не видав, але видав чек про те що гроші було видано.
Звернувся на гарячу лінію банку власника банкомата де мені сказали щоб я звернувся до Ощаду.
Звернувшися на гарячу лінію Ощаду мені порадили почекати 3 дні і якщо не повернуться кошти то йти у відділення та писати заяву на повернення коштів.
Через 3 дні (8грудня) я звернувся у відділення де я написав заяву, мені було сказано що кошти будуть повернені протягом 45 днів.
Сьогодні (21 січня), так як пройшло вже 44 дня з моменту подачі заявку, я звернувся до відділення щоб запитати ситуацію по моїй заяві, щоб знати скільки ще чекати, або звератися у поліцію якщо кошти не буде повернено, мене направили на касу де я знову появснив ситуації, мені сказали що кошти повинні були прийти проятягом 40 днів з моменту подачі заяви.
І питання в тому скільки мені ще потрібно чекати свої кошти.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 січня 2022, 12:06
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо ситуацію.
SRoman777
SRoman777
21 січня 2022, 7:58
Добрый день! Пытаюсь открыть картку е підтримка в приложении Ошад24/7, но нет функции добавить картку( в верхнем правом углу нажал +).
Ощадбанк
Відповідь банку
21 січня 2022, 9:25
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо.
83984072
83984072
20 січня 2022, 12:08
Юрій, Иванковичи, Васильковский р-н
Я оформив картку Е-підтримка в грудні 2021. перевіряю в Ощад24, гроші на картку не зараховані. Коли вони будуть зараховані.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2022, 14:36
Доброго дня! Кошти зараховуються одразу ж після перерахунку організацією, що проводить виплати.
annashherbak
Анна Щербак
19 січня 2022, 21:09
Добрий вечір! Коли оформлюється карта е-Підтримки в ощад24/7, після введення кода підтвердження, пише невідома помилка. Що робити?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2022, 10:27
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, ваше ПІБ та номер телефону в приватні повідомлення. Ситуацію перевіримо.
Vladi83
Vladi83
19 січня 2022, 19:48
Моя бабушка оформила онлайн карту «1000 грн» для покупки лекарств в аптеке. Мы хотим загрузить ее данные в Google Pay, а для этого нужно ввести номер карты, но этот номер в приложении ощад24 не высвечивается, шифруется звездочками. Как его можно узнать?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2022, 10:21
Доброго дня! Для того, щоб переглянути повний номер картки потрібно в Ощад 24/7 на головній сторінці відкрити картку, в розділі «Інформація» навпроти номеру картки буде значок (у формі закритого ока). Його потрібно натиснути і ви побачите повний номер картки.
Natalyua
Natalyua
19 січня 2022, 19:07
Добрый вечер.У меня такой вопрос у меня есть просроченный кредит в другом банке.У меня с зарплаты будут высчитывать 20% от зарплаты.В Ощадбанка у меня депозит и как я понимаю он заблокирован.С могу ли я снять по истечении срока деньги с депозита и насчитываются проценты на депозит при заблокировали счёте.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2022, 10:35
Доброго дня! Ситуація залежить від того, який документ надійшов до банку від виконавчої служби. Зверніться, будь ласка, до виконавця для уточнення деталей.
Olga788
Olga788
19 січня 2022, 17:34
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, у мене є дебетова картка, строк дії якої закінчився. Картку я отримувала в одному місті. Чи можу я в телефонному режимі замовити перевипуск картки та отримати її у відділенні Ощадбанку в іншому місті? Дякую!
Ощадбанк
Відповідь банку
20 січня 2022, 10:11
Доброго дня! Так, звичайно. Під час замовлення картки ви можете обрати те відділення, в якому буде зручно отримати картку.

Вартість переадресації картки до відділення в межах однієї області — 30 грн., іншої області — 75 грн.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Всі курси банку