Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
mcart
mcart
20 серпня 2018, 12:42
Андрій, Черкаси
MetLife — ця страхова компанія є офіційним партнером Ощадбанку? Чи є обов'язковою страховка цієї компанії на 1 місяць вартістю 30 грн. при видачі карти МasterCard Debit для вкладників? Якщо ні, то прошу провести ще раз провести роботу з керівниками відділень, щоб вони не заставляли менеджерів «впарювати», прошу вибачення за нелітературне слово, клієнтам цю страховку. На моє звернення неодноразове звернення до менеджера, чи обов'язкова страховка, він казав, що так.
Навіть не зупинило моє зауваження про те, що я буду звертатися до керівництва для перевірки цих дій. Ощадбанку мало доходів від банківських послуг?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 серпня 2018, 14:56
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію яка склалася. MetLife — дійсно партнер Ощадбанку, проте жодні страхові продукти не є обов'язковими. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення, про яке саме відділення йде мова, та ім'я співробітників, які надали подібну інформацію. Проведемо з ними роботу та навчання.

Коментарі - 3

+
0
mcart
mcart
20 серпня 2018, 17:53
#
Ознайомився з наявними коментарями по цій темі. Складається враження, що хтось з керівництва поставив в залежність працівників банку від суми нав'язаних послуг приватних страхових компаній, що вже межує з корупцією і може бути темою великої інформаційної кампанії з негативними репутаційними наслідками.
«… банк» вирішив ці проблеми записом розмов менеджерів з клієнтами. Менеджер пропонує послугу (до них взагалі, якщо вони навіть помиляються, немає претензій), клієнт погоджується або відмовляється, і немає вказаних проблем: хто, кому, що і як казав. Як не дивно, а знаходяться клієнти на страхування.
Думаю вистачить ще одної розмови з керівниками відділень не тільки мого міста, а краще з тією посадовою особою, яка поставила в залежність зарплату працівників від нав'язаних послуг, інколи людям, які знаходяться за межею бідності.
+
0
vadymbanker
vadymbanker
21 серпня 2018, 9:59
#
Почему вы не звоните в колл центр, прямо из отделения, перед ихними глазами??? Звонок бесплатный. За НЕ выдачу депозитной карты, колл центр отреагировал бы быстро, это бред полный.
+
0
mcart
mcart
21 серпня 2018, 14:23
#
Я радий за те, що Ваші батьки освічені, і можуть протистояти менеджерам, які ввідкриту займаються обманом. Але більшість людей за 50 звикли довіряти банківським працівникам і «шахрайства», а по іншому я це назвати не можу, не помічають.
Ви вважаєте що банківська установа має таким займатися?
Щодо колл-центру, то коли я почав телефонувати, то менеджер, почувши це, швиденько побігла з керівником відділення, до якого мене посилав колл-центр, за двері, звідки я можу зробити висновок, що керівник відділення в курсі, що роблять менеджери. І по іншим ввідгукам я бачу, що це система.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися