×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 3
Ознайомився з наявними коментарями по цій темі. Складається враження, що хтось з керівництва поставив в залежність працівників банку від суми нав'язаних послуг приватних страхових компаній, що вже межує з корупцією і може бути темою великої інформаційної кампанії з негативними репутаційними наслідками.
«… банк» вирішив ці проблеми записом розмов менеджерів з клієнтами. Менеджер пропонує послугу (до них взагалі, якщо вони навіть помиляються, немає претензій), клієнт погоджується або відмовляється, і немає вказаних проблем: хто, кому, що і як казав. Як не дивно, а знаходяться клієнти на страхування.
Думаю вистачить ще одної розмови з керівниками відділень не тільки мого міста, а краще з тією посадовою особою, яка поставила в залежність зарплату працівників від нав'язаних послуг, інколи людям, які знаходяться за межею бідності.
«… банк» вирішив ці проблеми записом розмов менеджерів з клієнтами. Менеджер пропонує послугу (до них взагалі, якщо вони навіть помиляються, немає претензій), клієнт погоджується або відмовляється, і немає вказаних проблем: хто, кому, що і як казав. Як не дивно, а знаходяться клієнти на страхування.
Думаю вистачить ще одної розмови з керівниками відділень не тільки мого міста, а краще з тією посадовою особою, яка поставила в залежність зарплату працівників від нав'язаних послуг, інколи людям, які знаходяться за межею бідності.
- +
- 0
- vadymbanker
- 21 серпня 2018, 9:59
- #
Почему вы не звоните в колл центр, прямо из отделения, перед ихними глазами??? Звонок бесплатный. За НЕ выдачу депозитной карты, колл центр отреагировал бы быстро, это бред полный.
Я радий за те, що Ваші батьки освічені, і можуть протистояти менеджерам, які ввідкриту займаються обманом. Але більшість людей за 50 звикли довіряти банківським працівникам і «шахрайства», а по іншому я це назвати не можу, не помічають.
Ви вважаєте що банківська установа має таким займатися?
Щодо колл-центру, то коли я почав телефонувати, то менеджер, почувши це, швиденько побігла з керівником відділення, до якого мене посилав колл-центр, за двері, звідки я можу зробити висновок, що керівник відділення в курсі, що роблять менеджери. І по іншим ввідгукам я бачу, що це система.
Ви вважаєте що банківська установа має таким займатися?
Щодо колл-центру, то коли я почав телефонувати, то менеджер, почувши це, швиденько побігла з керівником відділення, до якого мене посилав колл-центр, за двері, звідки я можу зробити висновок, що керівник відділення в курсі, що роблять менеджери. І по іншим ввідгукам я бачу, що це система.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Навіть не зупинило моє зауваження про те, що я буду звертатися до керівництва для перевірки цих дій. Ощадбанку мало доходів від банківських послуг?