Ощадбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (6)
Написати коментар
Написати коментар
вопрос о оплате с карты Е пидтримка.
При покупке онлайн нужен полный номер карты а так же CVV код из 3 цифр ( на самой карте стоит 4 цифры ).
Где узнать полный номер карты и 3 х значный СVV?
Номер картки можна побачити в додатку Ощад 24/7. Потрібно натиснути на картку, далі в розділі «Інформація» буде пункт «Номер картки». Щоб побачити його повністю, потрібно натиснути на значок одразу біля зашифрованого номеру картки.
Одразу наступний пункт — cvv2 код. Потрібно натиснути на кнопку «Отримати в СМС» і на ваш мобільний одразу буде надіслано смс-повідомлення з терміном дії картки та Cvv2-кодом.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Оформила картку Е-підтримка, на неї зачислено 1000грн. І коли хотіла оплатити замовлення онлайн, виявилося, що смс з CVC-кодом було втрачено (видалено). При спробі відновити CVC-код в додатку «ощад 24/7» видає повідомлення «Невідома помилка». Я звернулася до відділення ощадбанку, де мені не змогли допомогти сказали звернутися на гарячу лінію. Я зателефонувала на гарячу лінію де мені теж нічим не змогли допомогти. Що мені робити, чи можна якось виправити цю помилку або отримати повторно смс з кодом?
Дякую.
Написати коментар
.
Посилання на тарифи: https://www.oschadbank.ua/cards-taryf
Написати коментар
Написати коментар
11 ноября 2021 г. ПАТ Ощадбанк написал письмо № 100.16-08/964 в Пенсионный Фонд Украины, в котором уведомил, что я не получаю пенсию больше года. После этого Пенсионный фонд написал мне письмо, что собирается доставлять пенсию домой.
Я уже третий год не могу вернуться в Киев из-за коронавируса, пенсию получаю каждый месяц на свой счет в Ощадбанке, мне приходит смс о зачислении денег.
Вопросы:
1. Какое отделение Ощадбанка написало это лживое уведомление в Пенсионный фонд?
2. Как заставить Ощадбанк отозвать это письмо, так как я продолжаю получать пенсию на свой счет?
3. Когда Ощадбанк прекратит издеваться над пенсионерами Украины?
Банк виконує вимоги ПКМУ №1596 (п.17), відповідно до якої зобов'язаний повідомити ПФУ або орган соціального захисту населення, якщо протягом року не проводились видаткові операції по рахунку особисто одержувачем. У постанові зазначено, що у такому разі орган Пенсійного фонду України або орган соціального захисту населення забезпечує проведення ідентифікації та верифікації особи на підставі пред’явленого (в обов’язковому порядку) одержувачем особисто паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу і підтверджує її вік, та визначеного законодавством документа, в якому зазначено відомості про місце її проживання.
Таким чином, банк дійсно фіксує інформацію про проведення або непроведення операцій по рахунку власником рахунку, проте не впливає на рішення про прининення нарахування пенсії.
Написати коментар
Пришла смс Za Vasym zvernennyam poslugu іnformuvannya po kartsi … vidkliucheno.
Что это значит?
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Таке посвідчення в мене є, але закінчується його термін.
Написати коментар