Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
svetlana36113
svetlana36113
27 грудня 2021, 16:06
В новом мобильном приложении ощадбанк при выполнении операции по переводу денег с карты на карту пишет ошибка сервера. Что это и как исправить?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 10:32
Доброго дня. Перегляньте, будь ласка, ваші приватні повідомлення.
Vani1998
Vani Зайчковский
27 грудня 2021, 13:00
Иван
Здраствуйте не могут розблокирован счёт постоновлния прийшло до банку20.12.21 и нету никаких результатов в чому проблема. Мне прийшло смс от ОЩАДБАНК что сума аресту зменшена на карте баланс 1.52 коп пошёл в оделений говорять прийдете завтра что би установити пин код пришёл на следующий день сказали что ничего не розблакировано и сума аресту не зменшенно
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 12:20
Доброго дня. Відповідь надіслали в приватні повідомлення.
nad2021
nad2021
25 грудня 2021, 20:56
Надежда, Луганск
В течение 24 и 25 декабря пыталась зайти на сайт Веб-банкинга Ощадбанка. Сообщение об ошибке выглядит так: «Время ожидания соединения истекло.
При соединении с online.oschadbank.ua произошла ошибка.
Возможно, сайт временно недоступен или перегружен запросами. Подождите некоторое время и попробуйте снова.» Проблем с другими сайтами нет. Когда ошибка будет исправлена?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 10:26
Доброго дня. На даний момент сайт працює в штатному режимі. Якщо проблема актуальна, напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення.
werd
werd
25 грудня 2021, 14:02
Людмила, Харьков, Харьковская обл.
В продолжении ощад24/7 нет пункта открыть карту єПідтримка, только открыть депозит, добавить карту другого банка и заказ справки
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 10:22
Доброго дня. Справді існувала така тимчасова технічна проблема, перепрошуємо за незручності. На даний момент сервіс працює в штатному режимі.
03092020nadiyA
03092020nadiyA
25 грудня 2021, 12:46
Надія
Як вже впродовж тижня не можу оформити картку епідтримка. У додатку в принципі немає цієї опцїї. Дайте, будь ласка, відповідь у чому проблема. І коли вона буде вирішена?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 10:22
Доброго дня. Справді існувала така тимчасова технічна проблема, перепрошуємо за незручності. На даний момент сервіс працює в штатному режимі.
ralex25
Александр Яковлевич
25 грудня 2021, 10:59
Александр, Днепропетровск
Доброго дня!
ПОЧЕМУ повторные обращения от 31.10.2021г, 09.12.2021, 13.12.2021, 16.12.2021, 23.12.201г. на адрес электронной почты contact-centre@oschadbank.ua по вопросу отказа в идентификации через Систему BankID НБУ (Ошибка № 400 на сайте) не рассмотрена, проблема не решена.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 9:36
Доброго дня! За вашим зверненням на форум Мінфіну від 31 жовтня, на жаль, не отримали необхідної інформації для перевірки ситуації. Пишемо вам в приватні повідомлення для уточнення.
sonick4
sonick4
25 грудня 2021, 2:07
Мій комфорт — кредитка. 1. Чи береться комісія за зберігання? 2. Якщо я заблокую картку комісія буде за заблоковану картку, її зберігання? 3. СМС чи Вайбер інформування: чи стягується плата за кредитку, якщо повідомлення узагалі не надходять?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 10:16
Доброго дня! По карті «Моя кредитка» не тарифікується ні зберігання, ні обслуговування, ні смс-інформування. Комісії за блокування картки немає, розблокування — 30 грн., якщо картку було заблоковано через контакт-центр або відділення, або 20 грн., якщо картку було заблоковано в системі онлайн-банкінгу.
11011956
11011956
24 грудня 2021, 20:21
Татьяна, Донецк
Здравствуйте, мою пенсионную карточку автоматически не перезапустили, позвонила на горячую линию Ощадбанка внятно причину не объяснили, почему по телефону горячей линии не принимают заказ на перезапуск новой пенсионной карточки? Поехать в Ощадбанк нет возможности.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 10:06
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, ваше ПІБ та номер телефону нам в приватні повідомлення. Перевіримо інформацію та надамо зворотний зв'язок.
snhih
snhih
24 грудня 2021, 15:02
Что делать если потерял CVC2 карты еПидтрымка?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 10:19
Доброго дня. CVV2-код можна відновити за допомогою додатку. Натискаєте на картку на головній сторінці, далі розділ «Інформація» і пункт «CVV2-код — Отримати в СМС».
krushkovanataly
krushkovanataly
24 грудня 2021, 8:51
Добрый день! Пытаюсь открыть картку е підтримка в приложении Ошад24/7, но нет функции добавить картку( в верхнем правом углу нажала +). Может старая версия приложения? Пыталась найти новую, но ничего нет… Какая должна быть версия? И как открыть карточку???
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2021, 10:32
Доброго дня! Це тимчасова технічна проблема. Вже працюємо над її вирішенням. Перепрошуємо за незручності. Як тільки вирішимо питання, одразу повідомимо.
555wua
555wua
24 грудня 2021, 7:28
Нет доступа к сайту ощад 24
Не удаётся установить соединение с сайтом.
Превышено время ожидания ответа от сайта online.oschadbank.ua.
Попробуйте сделать следующее:

Проверить, есть ли подключение к интернету.
Проверить настройки прокси-сервера и брандмауэра.
Выполните диагностику сети
1. Подключение к интернету доступно поскольку сообщение о произошедшей ошибке, смог написать на сайт поддержки);
2. В настройки прокси-сервера и брандмауэра доступ к Вашему сайту открыт, поскольку могу зайти на главную страницу сайта Ощадбанка;
3. Диагностика сети выполнена и выдано сообщение следующего содержания:
«Параметры компьютера настроены правильно, но устройство или ресурс (online.oschadbank.ua) не отвечает»
Следственно, я хотел бы узнать в чем причина не возможности ответа «по-видимому» Вашего ресурса, и как скоро появится возможность зайти в свой личный кабинет.
Заранее, спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2021, 10:30
Доброго дня! Зараз сайт працює в штатному режимі. Якщо проблема актуальна, спробуйте, будь ласка, використати інший браузер, інший пристрій або мобільний додаток.
ohupalo
ohupalo
24 грудня 2021, 0:22
Добрий день! Я намагаюсь ідентифікуватись з BankID на сайті id.gov.ua. В день вдалось без проблем, а зараз наступна помилка після того як ввела пароль:

Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів ({«state»:«err»,«error»:«invalid_cert»,«error_description»:«Відсутній сертифікат на апаратному носії ключів»,«memberId»:«000#########»}). Зверніться до Вашого банку

Як вирішити проблему?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2021, 10:27
Доброго дня! Працюємо над вирішенням ситуації. Перепрошуємо за незручності. Спробуйте, будь ласка, авторизуватись пізніше.
77902162
Sergiy Tsiptsuk
23 грудня 2021, 18:53
Sergiy, Олешки, Херсонська обл.
вітаю. я є ципцук сергій, інвалід війни 1 гр. майже 2 роки я отримував пільги коштами, але з жовтня мене без попередження перевели на монетизацію, а я вже с пенсії проплатив комуналку на майже 1700 грн. і пільгові кошти ощад теж проплатив. тепер в мене скрізь переплата рахунки приходять на 0.00 грн заборгованості, але ощад продовжує кидати кошти на рахунки. в соц захисті пропонували обійти всіх надавачів (5 підприємств) з заявами, ксерокопіями, але малорухомому інваліду це складно. поверніть мої гроші!
(за сміття я взагалі в жовтні до лютого поплатив, бо не чекав такого).
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2021, 10:07
Доброго дня! Ощадбанк не самостійно визначає суму, яку потрібно оплатити комунальному підприємству. Щомісяця кожне комунальне підприємство надсилає до банку реєстр із сумою оплати по кожному клієнту, яку потрібно перерахувати. Як правило, коли виникає переплата, комунальне підприємство повідомляє банк, що комунальні послуги оплачено, тоді банк не проводить оплату, а сума пільги накопичується. Тому в даному випадку, чи буде відбуватись оплата повністю залежить від того, яку інформацію до банку надсилає комунальне підприємство. Всю цю інформацію (чи є переплата, яку суму вказало комунальне підприємство за місяць) можна також побачити в особистому кабінеті пільговика: https://pkb.oschadbank.ua/portal-smm-ws-external-ip-frontend/

Консультацію щодо пільги в телефонному режимі можна отримати в контакт-центрі за номером телефону 0-800-210-800.
xmspec
xmspec
23 грудня 2021, 18:40
Київ
Добрий вечір!
1. Коли клієнти «Ощадбанку» мають отримати тисячу за вакцинацію? Чи наразі є такі, що отримали?
2. Чи є запобіжники від ситуації, коли усі виділені кошти (розраховані на 8 мільйонів осіб, тоді як вакцинувалося вже 13 мільйонів) отримають клієнти інших банків, які вже почали виплати? Зокрема, чи є якась загальна для усіх банків електронна черга на отримання, де порядок визначається, наприклад, часом приєднання до програми у «Дії» або часом відкриття картки?
3. Що відбувається із місцем у черзі, якщо «Дія» просить подати заявку на отримання тисячі знову щоразу після відкриття? Чи переміщується клієнт у кінець черги?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2021, 10:23
Доброго дня! Банк надає можливість відкрити карту для отримання Є-підтримки та використати кошти, проте не формує дату нарахування та порядок виплати.
taniamur1
taniamur1
23 грудня 2021, 17:52
Тетяна, Тлумач
Доброго вечора. Скажіть, будь ласка, чи буде працювати відділення Ощадбанку м. Тлумач 25 грудня?
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2021, 9:51
Доброго дня! Відділення не працює в суботу та неділю. Актуальний графік роботи можна перевірити на сайті: https://www.oschadbank.ua/map
Julia777777777
Julia777777777
23 грудня 2021, 17:39
Юлія
Доброго дня.
Не можу відкрити картку за програмою еПідтримка, щоб отримати 1000 грн.
Пробувала і через мобільну версію Ощад24, і через сайт… На станньому кроці, після введення одноразового паролю вибиває помилку «Неможливо виконати операцію. Спробуйте пізніше». І так вже 3 дні поспіль…
Підкажіть, будь ласка, як виправити ситуацію?
Заздалегідь дякую за відповідь.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 грудня 2021, 9:46
Доброго дня! Потрібно перевірити предметно, чому не виконується операція. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 з вашого фінансового номеру телефону. На сайті банку можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
Anyutka7
Anyutka7
23 грудня 2021, 14:34
Анна, Львів
Доброго дня. У мами було провадження і їй заблокували пенсійну карточку. Ми все оплатили ще 15.11.2021 але карточку ще не розблоковано. На гарячій лінії говорять звертатися у відділення м. Львів вул.Городоцька125, а у відділенні навпаки. Де нам взнати причину?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 16:48
Доброго дня.
Для зняття арешту з рахунку виконавець надсилає документ — постанову про зняття арешту. Арешт знімається з рахунку, як правило, того ж дня, коли отримується банком постанова. В даному випадку необхідно уточнити у виконавця, чи було надіслано документ про зняття арешту до банку.
Registr78
Registr78
23 грудня 2021, 14:10
Registr78, Харьков
Добрый день. Харьков беспокоит.
Подскажите как в ощад 24 оплатить именно за квартиру на ЖЭК.
В наборе за коммунальные услуги такой графы нет
Ощадбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 15:19
Доброго дня! Якщо в списку потрібна комунальна організація відсутня, ви можете здійснити переказ на довільні реквізити (на IBAN). Номер рахунку та інші реквізити, як правило, вказано на квитанції. Щоб не вводити всі реквізити щомісяця, ви можете зберегти шаблон.
hjk123
hjk123
23 грудня 2021, 11:46
Ольга
Здравствуйте не могу зайти приложение ощад24/7
Ощадбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 14:01
Доброго дня! Яка саме помилка виникла?
Oksana1606
Oksana1606
23 грудня 2021, 0:06
Ксения, Бахмут
Здравствуйте, установила Дію, вхожу через Ощадбанк, ввожу номер карточки, получаю смс, ввожу код, пишет ошибка авторизации, пробовала не один раз. У карточки срок до 2025года, с ней всё нормально она работает. Что мне делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 9:48
Доброго дня! Пишемо вам в приватні повідомлення для уточнення.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку